Τεχνολογικές και επιχειρησιακές προκλήσεις για την εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς υποστήριξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Άνθρωπ οι ψηφιοποίησ η εφαρμογέ ς ρίσκο κωδικοποίησ η Πλαίσιο διαλειτουργικότητα ς Οδηγίες για τεχνικούς Οργανωμένες πηγές για υπαλλήλους Τύπου Unix Τύπου.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
Συμπράξεις Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα: Η νέα πρόκληση για τη Δημόσ ι α Διοίκηση Δέσποινα Τωμαδάκη Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ, Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Σελίδα 1 A.E. Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε. Απρίλιος 2002.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ενημέρωση Γενικών Γραμματέων Περιφερειών για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
Ψηφιακή Δημόσια Διοίκηση
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
INFSO-RI Enabling Grids for E-sciencE Hellas Grid support activities Christos Aposkitis,Valia Athanasaki EGEE-HellasGrid Coordination.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογικές και επιχειρησιακές προκλήσεις για την εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς εγκαθίδρυση και λειτουργία μοντέλου διαρκούς υποστήριξης και αναβάθμισης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης

παρουσίαση των βασικών δεικτών διαχρονικά Η δραστηριότητα της ΚτΠ Α.Ε. μέχρι σήμερα, συνοψίζεται στα εξής: Διενέργεια Διαγωνισμών : 923,50 εκατ. ευρώ Υπογραφή Συμβάσεων : 840,01 εκατ. ευρώ Πραγματοποίηση Δαπανών : 330,62 εκατ. ευρώ

ο ρόλος της ΚτΠ Α.Ε. Διοίκηση και Διαχείριση Έργων

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΚτΠ ΠΑΝΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΝΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ e-health e-government e-business e-learning e-economy e-defense MIS GIS LIS ERP VPN WiFi LMDS Portals CRM CMS G2G G2B G2C B2B B2C C2C

ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ PROJECT BASED ON THE JOB TRAINING HELP DESC ΣΥΓΧΡΟΝΑ & ΑΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΙΚΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Ανίχνευση Εκπαιδευτικών Αναγκών Skill gap analysis Περιγραφή Επαγγελματικων Προφίλ

ΑΝΑΠΤΥΞΗ PROJECT BASED ΓΝΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Σαφής Περιγραφή Πόρων Προδιαγραφές Εκπαιδευτικού Υλικού Διατύπωση Εκπαιδευτικών Στόχων

ON THE JOB TRAINING ΔΟΜΗΜΕΝΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Σαφής Περιγραφή Πόρων Ομαδοποίηση Κωδικοποίηση Διαδικασιών Υλικό Αναφοράς

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγχρονα Προγράμματα Ασύγχρονα Προγράμματα Group whare Learning Content Repository Αξιολόγηση Επιμόρφωση Επιμορφωτών

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύγχρονα Προγράμματα Ασύγχρονα Προγράμματα Group whare Learning Content Repository Αξιολόγηση Επιμόρφωση Επιμορφωτών

Ανθρώπινο Δίκτυο ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΚΟΙΝΟΤΙΣΜΟΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

ΣΥΖΕΥΞΙΣ Υποέργο 8 LMS-LCMS Διαχείριση ενεργειών κατάρτισης για το σύνολο των υποέργων (face to face, e- learning) Υποστήριξη Προσωπικών Εκπαιδευτικών Διαδρομών Σύγχρονα & Ασύγχρονα Προγράμματα Τηλεκπαίδευσης Ενιαία Διαχείριση Εκπαιδευτικού Υλικού Διαχείριση Πόρων Δημιουργία Προσωπικού Προφίλ Skill Gap Analysis Διαχείριση Ομάδων Επιμόρφωση Επιμορφωτών επιμορφούμενοι

E-gov Academy: Δημιουργία περιβάλλοντος διαρκούς Υποστήριξης των Ενεργειών Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης Δημιουργία Υποδομών – Υλοποίηση Υπηρεσιών – Απόκτηση Τεχνογνωσίας στην κατεύθυνση της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου περιβάλλοντος που θα είναι σε θέση να υποστηρίξει: Την καθημερινή υποστήριξη των στελεχών της Δ.Δ. Τη λειτουργία μοντέλου Μικτής Κατάρτισης στο χώρο της Δ.Δ. Την αποτελεσματική και ενιαία σχεδίαση και διαχείριση Ενεργειών Κατάρτισης Την αποτελεσματική διαχείριση Προσωπικών και Επαγγελματικών Προφίλ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ – ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ «ΣΔΕΔ» ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΙΝΕΠ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΠΙΝΕΠ ΣΥΖΕΥΞΙΣ

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ,24€ ,89€(ΦΠΑ) = ,13€ ΥΕ: Τσουρέκας Στέργιος Ι1. Παροχή υπηρεσιών λειτουργίας συστήματος Διαχείρισης της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας και του Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (Υ.Λ.ΠΗ.Σ.Δ.Ε.Δ)

ΥΛΠΗΣΔΕΔ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Ι: Ενιαία διαχείριση της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας. Διαχείριση Σύγχρονων και Ασύγχρονων Προγραμμάτων. τηλεκπαίδευσης στα πλαίσια λειτουργίας Μοντέλου Μικτής Κατάρτισης. Ενιαίο ανάπτυξη, οργάνωση και διαχείριση του εκπαιδευτικού υλικού. Διαχείριση χρηματορροών & δεικτών σχετικών με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες της Δ.Δ. Ενιαία διαχείριση και διακίνηση ηλεκτρονικών εγγράφων. Την ενιαία ταυτοποίηση των στοιχείων και δικαιωμάτων των χρηστών των υπηρεσιών, Πρόσβαση στις υπηρεσίες μέσω ενιαία διαδικτυακής πύλης, με διαβαθμισμένα δικαιώματα Ολοκλήρωση με το υπάρχων Πληροφοριακό Σύστημα του ΕΚΔΔΑ, Υποστήριξη απεριόριστου αριθμού χρηστών με διαβαθμισμένα δικαιώματα

ΥΛΠΗΣΔΕΔ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΙΙ: Διαχείριση Ενιαίων Προγραμμάτων Σπουδών. Διαχείριση Μοντέλου Μικτής Κατάρτισης (Blended Learning). Ενιαία Διαχείριση Πόρων Διαχείριση προσωπικού προφίλ στελεχών της Δ.Δ. Διαχείριση προσωπικού φακέλου καταρτιζόμενου. Διαχείριση αξιολογήσεων. Διαχείριση πιστοποιήσεων. Διαχείριση επιχειρησιακών σχεδίων κατάρτισης. Διαχείριση Διαφορετικών domains για διακριτούς φορείς (ΠΙΝΕΠ, Δ/νσεις Εκπαίδευσης). Πρόσβαση στις υπηρεσίες μέσω ενιαία διαδικτυακής πύλης, με διαβαθμισμένα δικαιώματα

Ι2. Ανάπτυξη υποδομών για υποστήριξη εκπαιδευτικών καινοτομιών στα ΠΙΝΕΠ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: € ,88€(ΦΠΑ) = ,88€

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ Αντικείμενο του έργου αποτελεί η δημιουργία των απαραίτητων Υποδομών σε περιφερειακό επίπεδο, που θα εξασφαλίσουν στο Ε.Κ.Δ.Δ.Α. τις απαραίτητες υποδομές τόσο για την επιτυχή υλοποίηση των έργων που προβλέπονται στο πλαίσιο του ΕΠ ΚτΠ, όσο και για την αποτελεσματική και βιώσιμη εγκαθίδρυση ενός μοντέλου διαρκούς υποστήριξης και κατάρτισης στο χώρο της Δημόσιας Διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Π.ΙΝ.ΕΠ. Στο πλαίσιο του έργου πρόκειται να γίνει Προμήθεια, Εγκατάσταση και Συντήρηση του Εξοπλισμού και των απαιτούμενων έτοιμων πακέτων λογισμικού στα δώδεκα (12) νεοσύστατα Περιφεριακά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης (Π.ΙΝ.ΕΠ.) τα οποία και πρόκειται να διαδραματίσουν επιτελικό ρόλο στην υλοποίηση των ενεργειών κατάρτισης. Ο εξοπλισμός πρόκειται να καλύψει: Ο εξοπλισμός πρόκειται να καλύψει: Τη λειτουργία των Π.ΙΝ.ΕΠ. ως κέντρων Τηλεδιάσκεψης και Τηλε-εκπαίδευσης. Τη λειτουργία των Π.ΙΝ.ΕΠ. ως κέντρων Τηλεδιάσκεψης και Τηλε-εκπαίδευσης. Τη λειτουργία εργαστηρίων πληροφορικής (20 θέσεις εργασίας) στα Π.ΙΝ.ΕΠ. Τις διοικητικές και οργανωτικές απαιτήσεις των Π.ΙΝ.ΕΠ. Τη λειτουργία εργαστηρίων πληροφορικής (20 θέσεις εργασίας) στα Π.ΙΝ.ΕΠ. Τις διοικητικές και οργανωτικές απαιτήσεις των Π.ΙΝ.ΕΠ.

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ,20€ ,80€(ΦΠΑ) = € Ι3. Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού – Υλικού Πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων

Αντικείμενο: Ανάπτυξη του εκπαιδευτικού υλικού καθώς και του αντίστοιχου υλικού πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων, το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες των προγραμμάτων κατάρτισης που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του έργου «έργο ΕΚΔΔΑ»): Ανάπτυξη του εκπαιδευτικού υλικού καθώς και του αντίστοιχου υλικού πιστοποίησης γνώσεων και δεξιοτήτων, το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες των προγραμμάτων κατάρτισης που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού της Δημόσιας Διοίκησης – Αναμόρφωση και Αναδιοργάνωσή της στο πλαίσιο της Κοινωνίας της Πληροφορίας» ( «έργο ΕΚΔΔΑ»): παραδοσιακών, σεμιναριακού τύπου face to face παραδοσιακών, σεμιναριακού τύπου face to face προγραμμάτων CBT – Computer Based Training προγραμμάτων CBT – Computer Based Training προγραμμάτων ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης προγραμμάτων ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Στο πλαίσιο του έργου, θα αναπτυχθεί εκπαιδευτικό υλικό για: Στο πλαίσιο του έργου, θα αναπτυχθεί εκπαιδευτικό υλικό για: 184 διδακτικές ώρες προγραμμάτων κατάρτισης CBT 184 διδακτικές ώρες προγραμμάτων κατάρτισης CBT 326 διδακτικές ώρες ασύγχρονων προγραμμάτων τηλεκπαίδευσης 326 διδακτικές ώρες ασύγχρονων προγραμμάτων τηλεκπαίδευσης 600 διδακτικές ώρες προγραμμάτων σεμιναριακού τύπου (face to face) 600 διδακτικές ώρες προγραμμάτων σεμιναριακού τύπου (face to face) ήτοι συνολικά για 1110 διδακτικές ώρες ήτοι συνολικά για 1110 διδακτικές ώρες

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ Ανάπτυξη, Ταξινόμησης & Αρχιτεκτονικής του Εκπ. Υλικού Πληροφοριακή Υποδομή του ΕΚΔΔΑ Ανάπτυξη Επαγγελματικών Προφίλ & Πρ. Σπουδών ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ

ΕΡΓΑ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΕΧΝΟΓΩΣΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΠΟΡΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ & ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ E-GOV ACADEMY ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΩΡΙΜΑΝΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΚΔΔΑ

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ - ΟΡΑΜΑ … Θεμελίωση Μοντέλου Διαρκούς Κατάρτισης στο χώρο της Δημόσιας Διοίκησης !!! Κοινότητες Μάθησης Ανθρώπινο Δίκτυο Επιμορφωτών Εμψυχωτών Ανάπτυξη Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου & Ψηφιοποίηση του ήδη υπάρχοντος Ανάπτυξη & Διανομή Προγραμμάτων Τηλεκπαίδευσης Ενιαία Διαχείριση ενεργειών κατάρτισης Δημοσίου Τομέα ERP Κατάρτισης HRMS Δ.Δ.

ο ρόλος της ΚτΠ Α.Ε. Ε.Π. «ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ» ΚτΠ Α.Ε. Ε.Π. «ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ»

ΚτΠ Α.Ε. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΦΟΡΕΩΝ ΚΑΘΕΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙΑΞΟΝΕΣΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΡΓΩΝ ο ρόλος της ΚτΠ Α.Ε.

Πλήρη αξιοποίηση των έργων ΤΠΕ από Πλήρη αξιοποίηση των έργων ΤΠΕ από το Γ' ΚΠΣ το Γ' ΚΠΣ Συνεργασία για το Δ' ΚΠΣ Συνεργασία για το Δ' ΚΠΣ ΚτΠ Α.Ε και Τοπική Αυτοδιοίκηση