1 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. 2 Η Λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η.Δ. Τύποι Η.Δ. Στάδια Εξέλιξης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
Advertisements

Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Διαλειτουργικότητα στην Αυτοδιοίκηση.
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας – Electronic Health Record
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΧΑΣΜΑ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Προτεραιότητες για την ταχύτερη ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Εκπαιδευτής: Μουσέλλης Αναστάσιος Μηχανικός Πληροφορικής (Μέλος Τ.Ε.Ε.) Msc «Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» Εκπαιδευτικό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
«Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας» Αμφιλοχία 10/5/2006 Ασύρματο Ευρυζωνικό Δίκτυο τοπικής πρόσβασης Δήμου Ανακτορίου Φιώρου.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Τμήμα Αρχειονομίας- Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Η επιστήμη του Web.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
E-Business Forum - Ομάδα Εργασίας Ιδ3 Fiber to the Home - Fiber to the Building «Ευρυζωνικότητα: Προώθηση, Επίδειξη, Στρατηγική, Βέλτιστες Πρακτικές» Δευτέρα,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΚΕΝΤΡA ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ. Γενικά Στοιχεία Έργου: Το έργο χρηματοδοτήθηκε όπως και όλα τα ΚΕΠ της χώρας ως συνολική Εθνική Δράση. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
Τεχνικά Υπεύθυνη του Έργου
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Άρθρο 45 ΤΟΥ Ν.4251/2014.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
NΟΜΟΣ– ΠΛΑΙΣΙΟ 3979/ ΓΙΑ ΤΗΝ
Ermis.gov.gr.
Το κόστος Ποιότητας    
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
5. Ένταξη του ατόμου στην ΚτΠ
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

2 Η Λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η.Δ. Τύποι Η.Δ. Στάδια Εξέλιξης Η.Δ. Επίπεδα Υλοποίησης Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών στο πλαίσιο της Η.Δ. Ευρυζωνικά Δίκτυα (Broadband communication).

3 Χαρακτηριστικά Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μια ηλεκτρονική υπηρεσία που παρέχεται από ένα Δημόσιο οργανισμό: Παρουσιάζει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά, τα οποία την ξεχωρίζουν από μία διαδικασία, διεργασία ή απλά μία εργασία ενός φορέα: Έχει χρήστη Έχει χρήστη Έχει παραδοτέο Έχει παραδοτέο Έχει πάροχο Έχει πάροχο Έχει ρυθμιστή Έχει ρυθμιστή Διακρίνεται σε: Διακρίνεται σε: – Μονο-εισοδική όταν δέχεται ως είσοδο μόνο την αίτηση και στοιχεία πιστοποίησης του πολίτη Παράδειγμα: απλή πληροφόρηση, πιστοποιητικό γέννησης, οικονομική Συναλλαγή – Πολυ-εισοδική όταν δεν αρκούν μόνο η αίτηση και τα στοιχεία πιστοποίησης του πολίτη, αλλά απαιτεί περισσότερα δικαιολογητικά για τη διεκπεραίωση της Παράδειγμα: προμήθεια, χορήγηση άδειας επιχείρησης, αίτηση για άδεια διαμονής

4 Χαρακτηριστικά Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Ο χρήστης μίας ηλεκτρονικής υπηρεσίας της Δημόσιας Διοίκησης: Δε χρειάζεται να γνωρίζει τον τρόπο λειτουργίας, τη δομή και τις αρμοδιότητες των οργανωτικών μονάδων της Δημόσιας Διοίκησης που εμπλέκονται για την εξυπηρέτησή του. Πρέπει να έρχεται σε επαφή αποκλειστικά με το σημείο εκκίνησης της υπηρεσίας (κέντρο εξυπηρέτησης, δημόσιο πληροφοριακό σύστημα) και να παραλαμβάνει το αποτέλεσμα της υπηρεσίας από ένα σημείο εξόδου, χωρίς να εμπλέκεται σε ενδιάμεσα στάδια εξυπηρέτησης (One Stop Shop). Πρέπει να έχει online ενημέρωση για τη ροή της πληροφορίας και τη λήψη των αποφάσεων που αφορούν την υπόθεση που διεκπεραιώνει ηλεκτρονικά.

5 Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η-Δ

6 Τύποι υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Τύποι υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Από τη Δημόσια Διοίκηση προς άλλα μέρη Από τη Δημόσια Διοίκηση προς άλλα μέρη – G2C (Government to Citizen) – Πολίτες – G2B (Government to Business) - Επιχειρήσεις – G2E (Government to Employee) - Εργαζόμενοι Ανάμεσα σε Φορείς της Διοίκησης – G2G (Government to Government – national) – G2G (Government to Government – international)

7 Τα Στάδια της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

8 Τα Επίπεδα Υλοποίησης των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών στο πλαίσιο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Είναι αναγκαίος ο ορισμός των επιπέδων ανάπτυξης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών έτσι ώστε να: Διακρίνονται τα σημεία στα οποία έχει προχωρήσει ένας φορέας στην παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Τα επίπεδα αυτά έχουν οριστεί σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο στο πλαίσιο των μετρήσεων σε τακτά χρονικά διαστήματα και αφορούν στην κατάταξη των χωρών αναφορικά με την πρόοδό τους στην παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

9 Τα Επίπεδα Υλοποίησης των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών στο πλαίσιο της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 1: Πληροφόρηση-Ενημέρωση- Δημοσίευση - Publish (χρήση του internet για τη δημοσίευση πληροφοριών και διαδικασιών, που σχετίζονται με την υπηρεσία. Διασφάλιση τακτικής ενημέρωσης) Επίπεδο 2 Μονόδρομη αλληλεπίδραση (One way interaction): (στο επίπεδο αυτό κατατάσσονται υπηρεσίες με τις οποίες ο φορέας παρέχει σε ηλεκτρονική και εκτυπώσιμη μορφή έντυπα – φόρμες π.χ. αίτηση ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία. Η υποβολή των εντύπων γίνεται με μη ηλεκτρονικά μέσα)

10 Τα επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 3: Αμφίδρομη αλληλεπίδραση (Two way interaction) Στο επίπεδο αυτό κατατάσσονται υπηρεσίες για τις οποίες τα απαιτούμενα έντυπα για την εκκίνηση της διαδικασίας μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά (υποδομές ταυτοποίησης & ασφάλειας, αλλαγές διαδικασιών, συναλλαγές με τους πολίτες). Για την υλοποίηση των επιπέδων 2&3 θα τεθούν επίσης ζητήματα: διαλειτουργικότητας, νομικού πλαισίου, εκπαίδευσης, προστασίας προσωπικών δικαιωμάτων, πρόσβασης, απόδοσης, συνεργασίας Δημόσιου/Ιδιωτικού τομέα.

11 Τα επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 4: Συναλλαγή (Transaction). Στο επίπεδο αυτό κατατάσσονται υπηρεσίες όπου ο ενδιαφερόμενος (Πολίτης ή Επιχείρηση) μπορεί να εξυπηρετηθεί πλήρως με ηλεκτρονικά μέσα, ακόμη και αν πρόκειται για πιο σύνθετες υπηρεσίες οι οποίες περιλαμβάνουν και ηλεκτρονικές πληρωμές, έτσι ώστε καμία περαιτέρω ενέργεια να μην απαιτείται από τον ενδιαφερόμενο για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

12 Τα επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 5: Προσωποποίηση. Στο επίπεδο αυτό κατατάσσονται υπηρεσίες με τις οποίες ο φορέας αναλαμβάνει την πρωτοβουλία σε ενέργειες (proactive) ή/και παρέχει πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες (automated), αναβαθμίζοντας έτσι την ποιότητα των υπηρεσιών και τη φιλικότητα προς το χρήστη. Στην πρώτη περίπτωση ο φορέας παρέχει υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες και στα δεδομένα του ενδιαφερόμενου παρέχοντας για παράδειγμα, προσυμπληρωμένες φόρμες ή αιτήσεις ή προειδοποιώντας τον για κάποιες ενέργειες τις οποίες θα πρέπει να κάνει. Στη δεύτερη περίπτωση, οι υπηρεσίες παρέχονται χωρίς την παρέμβαση του χρήστη, όπως για παράδειγμα, η καταβολή ενός επιδόματος προς τον χρήστη δίχως την υποβολή αίτησης από τον χρήστη με βάση τα στοιχεία που διαθέτει ο φορέας για αυτόν και μόνο.

13 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 1: Πληροφόρηση- Ενημέρωση- Δημοσίευση - Publish) Παρέχουν μόνο πληροφοριακό υλικό για τον τρόπο διεκπεραίωσης της υπηρεσίας. αφορούν τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν, τους φορείς που εμπλέκονται για την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, τη σειρά εκτέλεσης των συναλλαγών που περιλαμβάνει η υπηρεσία, κ.λπ.

14 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 2 Μονόδρομη αλληλεπίδραση (One way interaction) Παρέχουν πληροφοριακό υλικό για τον τρόπο διεκπεραίωσης της υπηρεσίας καθώς και επίσημο υλικό (πρότυπα αιτήσεων, βεβαιώσεων, κ.λπ) το οποίο οι χρήστες μπορούν να «κατεβάσουν» στον υπολογιστή τους, να το τυπώσουν και να το χρησιμοποιήσουν κατά τη συναλλαγή τους με το φορέα σε φυσικό επίπεδο.

15 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

16 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 3: Αμφίδρομη αλληλεπίδραση (Two way interaction) Εκτός από πληροφορίες, προσφέρουν online φόρμες για συμπλήρωση και ηλεκτρονική αποστολή. Δεδομένου ότι περιλαμβάνουν online υποβολή στοιχείων από μέρους του χρήστη, προϋποθέτουν μηχανισμό αναγνώρισης, ταυτοποίησης και προστασίας των δεδομένων που αποστέλλει, ο χρήστης της υπηρεσίας.

17 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

18 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Επίπεδο 4: Συναλλαγή (Transaction). Υποστηρίζουν λειτουργίες όπου ο χρήστης ολοκληρώνει τις συναλλαγές που περιλαμβάνει η υπηρεσία (π.χ. πληρωμή ΦΠΑ). Το ότι μία ηλεκτρονική υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα ολοκλήρωσης οικονομικών συναλλαγών, συνεπάγεται τη δυνατότητα της πλήρους υποκατάστασης της αντίστοιχης μη-ηλεκτρονικής υπηρεσίας.

19 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

20 Τα 5 επίπεδα της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Προσωποποιημένες Υπηρεσίες (Personalization) Παρέχουν προσυμπληρωμένες φόρμες στο χρήστη στο βαθμό που επιτρέπεται από το νομικό πλαίσιο και τον ενημερώνουν για υπηρεσίες που τον αφορούν ανάλογα με το κοινωνικό-οικονομικό του προφίλ.

21 Αντιστοίχηση Επιπέδων και Σταδίων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αντιστοίχηση Επιπέδων και Σταδίων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

22 Ευρυζωνικά Δίκτυα ή Broadband Communication Ευρυζωνικά Δίκτυα ή Ευρυζωνική Επικοινωνία είναι η δυνατότητα παροχής γρήγορων, ασφαλών και αξιόπιστων συνδέσεων στο Διαδίκτυο σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και με ανταγωνιστικές τιμές. Οι τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία δικτύων ευρυζωνικής επικοινωνίας είναι: Οι τεχνολογίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την δημιουργία δικτύων ευρυζωνικής επικοινωνίας είναι: – Οπτικές Ίνες – Τεχνολογία DSL – Ασύρματα δίκτυα και σημεία ασύρματης αναμετάδοσης (wireless hotspots)

23 Ευρυζωνικά Δίκτυα ή Broadband Communication Ευρυζωνικά Δίκτυα ή Broadband Communication Μόνο όταν έχουμε Internet παντού (διοίκηση, δήμο, σχολείο, σπίτι, επιχείρηση, φορητές συσκευές, άλλες χώρες) με ικανοποιητική ταχύτητα και χαμηλό κόστος θα δούμε τα αποτελέσματα της νέας τεχνολογίας (Μ.Dertouzos Conjecture)

24 Ευρυζωνικές Εφαρμογές και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Υγεία Διάγνωση (διάγνωση από απόσταση, ήχος, εικόνα, βίντεο) Αντιμετώπιση (συνταγογράφηση, υποστήριξη ιατρών, υποστήριξη κέντρων υγείας) Παρακολούθηση και χρόνια θεραπεία (remote check- up, αιμοκάθαρση υπό επιτήρηση μέσω διαδικτύου) Αγγλία: ID για κάθε ιατρό και ασθενή

25 Ευρυζωνικές Εφαρμογές και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Εκπαίδευση και Πολιτισμός Εκπαιδευτικά συστήματα Α, Β και Γ Εκπαιδευτικής Βαθμίδας (εκπαίδευση από απόσταση, εκπαιδευτικό υλικό on-line) Προβολή και διαδραστικότητα: πολιτισμικές κοινωνίες (forums), πολιτισμικό υλικό on-line (video, μουσική, βιβλίο, εκδηλώσεις) Σουηδία: 100Mbps σε κάθε τάξη