GENERATION “Y”.  Δεν έχουν καταλάβει την εξουσία ακόμη, αλλά ο κόσμος ανήκει σε αυτούς.  Εισβάλουν στον κόσμο μέσω των πρακτικών και του πολιτισμού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Κεφάλαιο 7 Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ. 1. Ένας νέος κόσμος γεννιέται 2. Η μεγάλη ανατροπή της εποχής μας 3. Οι προτεραιότητες της Ε.Ε 4. Τι είναι τελικά.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
 Αποκαλείται και ως Baby bust  Αποτελεί τη γενιά  Πολιτικές και κοινωνικές εμπειρίες: Κατάπαυση Ψυχρού Πολέμου, πτώση Τείχους Βερολίνου,
Επικοινωνία.
«Οικονομικές επιπτώσεις». Σήμερα οι επιχειρήσεις βασίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές,στα τηλέφωνα υψηλής τεχνολογίας, στα τηλεομοιότυπα, στα τοπικά.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
GENERATION “Y”.  Δεν έχουν καταλάβει την εξουσία ακόμη, αλλά ο κόσμος ανήκει σε αυτούς.  Εισβάλουν στον κόσμο μέσω των πρακτικών και του πολιτισμού.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
KINHTO.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Συμβουλές για ασφάλεια στο FACEBOOK
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ:
KID’ S ATHLETICS «ΈΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ»
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Kids’ Athletics Seminar
AΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
GENERATION “Y”.
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Δίκτυα & Επικοινωνία Υπολογιστών
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GENERATION “Y”

 Δεν έχουν καταλάβει την εξουσία ακόμη, αλλά ο κόσμος ανήκει σε αυτούς.  Εισβάλουν στον κόσμο μέσω των πρακτικών και του πολιτισμού τους και επιβάλουν ένα νέο περιβάλλον το οποίο προς το παρόν κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μην αλλάξει.  ’’Y’’ Generation: ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ; Σύμφωνα με τους κοινωνιολόγους είναι οι νέοι που γεννήθηκαν από το 1990 και μετά. Generation “Y’’

Τι τους καθιστά διαφορετικούς;  Είναι κυριολεκτικά στην πρίζα, συνδεδεμένοι και ενεργοποιημένοι, ακόμη και ασύρματα.  Η “Y” Generation έχει μεγαλώσει με computers, internet, mobile phones, video games and MP3 players.  Multitasking ικανότητα: μπορούν να παρακολουθούν τηλεόραση, ενώ την ίδια στιγμή σερφάρουν στο διαδίκτυο, μιλούν στο τηλέφωνο, αποστέλλουν SMS ή ακούνε μουσική.  The multitask facet είναι σίγουρα μία από τις διακριτές τους πτυχές.  Βαριούνται γρήγορα αν έχουν μόνο ένα πράγμα να κάνουν.

Η τηλεόραση δεν είναι πλέον το ένα και μοναδικό μέσο ενημέρωσης. Δεν εμπιστεύονται καθόλου τη διαφήμιση. Ενδιαφέρονται μόνο για το τι πιστεύουν οι φίλοι τους. Η “Y” Generation έχει την τάση να βασίζεται στη δική της κοινωνική δικτύωση (Network) και τις συστάσεις της, παρά στο Marketing και τη διαφήμιση. Δεν «κολλάνε» με ένα συγκεκριμένο εμπορικό σήμα, αντικρούοντας ταυτόχρονα τις έννοιες του marketing. Διαφήμιση vs Φίλων

Η εργασία δεν είναι η ζωή τους Δεν είναι τόσο το ότι δεν θέλουν να εργαστούν όσο το να μην γίνει η εργασία τους ταυτόσημη με τη ζωή τους. Αυτό δεν είναι έκπληξη αφού έχουν δει τους μεγαλύτερούς τους να εργάζονται μέχρι θανάτου χωρίς να δρέπουν τους καρπούς της εργασίας τους. Η εργασία δεν είναι η ταυτότητά τους, αλλά ένας οριοθετημένος χώρος και χρόνος στη ζωή τους. Η Γενιά “Υ” δεν κατανοεί γιατί μια επιχείρηση δεν θα μπορούσε να κάνει παραχωρήσεις, όπως να τους επιτρέπει να εργαστούν στον τόπο που έχουν επιλέξει ή να προσαρμόσουν το ωράριό τους, ενθαρρύνοντας με τον τρόπο αυτό μια πιο ευέλικτη και λιγότερο ιεραρχική επικοινωνία εντός της εταιρείας, καθώς επίσης και την παροχή διασκεδαστικού περιβάλλοντος εργασίας.

Έχουν μια διαφορετική ιδέα της ιεραρχίας  Δεν θα συμμορφωθούν τυφλά με τις εντολές σας, γιατί είστε το αφεντικό. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι “X” Generation managers συχνά μιλάνε για την “Why” Generation για να τονίσουν το γεγονός ότι αμφισβητείται η εγκυρότητα της κάθε τους απόφασης και πρέπει να δίνουν πειστικές οδηγίες για την εφαρμογή τους.  Αυτό δεν είναι απειθαρχία αλλά μια αλλαγή στην ιδέα της ιεραρχίας και μια πρόκληση για τη διαχείριση της. Σε αντίθετη περίπτωση η ομάδα μπορεί να καταστεί χωρίς κίνητρα.  Η ιεραρχία στα κοινωνικά συστήματα καθορίζεται κυρίως από τις αναγνωρισμένες ικανότητες ενός ηγέτη και όχι απλώς από τη θέση της σε ένα οργανόγραμμα.

Έχουν κοινωνική ευαισθησία  Τα καλά νέα είναι ότι αυτή η γενιά δεν γνωρίζει σύνορα σε αντίθεση με την προηγούμενη. Της αρέσει να εργάζεται ως ομάδα! Διαθέτει ομαδικό πνεύμα!  Το διαδίκτυο είναι το κοινωνικό τους δίκτυο, μια μόνιμη σύνδεση, κοινότητες για όλους και για τα πάντα, έχουν ξεπεράσει την έννοια των συνόρων.

Πληροφορία Vs Τύπου Διαβάζουν τις ειδήσεις, όχι όμως στις εφημερίδες, γεγονός που εξηγεί το μεγαλύτερο μέρος της αποτυχίας του Τύπου που χρησιμοποιείται για το μονοπώλιο των πληροφοριών. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν εμπιστεύονται τα Μ.Μ.Ε. και για το λόγο αυτό επιλέγουν νέες πηγές πληροφόρησης. Μερικοί από αυτούς - μόνοι τους ή ως ομάδα - δεν διστάζουν να πάρουν την ευθύνη για να κάνουν την πρώην δουλειά των δημοσιογράφων: τον έλεγχο των πηγών και των πιθανών συγκρούσεων συμφερόντων των μέσων ενημέρωσης.

Αρχηγία vs Κοινοχρησίας  Η Generation “Υ” θεωρεί ότι η ιδιωτική ζωή είναι ένα πρόβλημα των «ηλικιωμένων ανόητων».  Η κοινή χρήση είναι συνώνυμη με την ηγεσία αυτής της γενιάς. Μοιράζονται τα πάντα: γνώση, συνδέσμους, αρμοδιότητες ή μουσική, που συνδέεται με την ιδιωτική ή επαγγελματική τους ζωή. Ο καθένας μπορεί να γίνει ηγέτης μέσω της ανταλλαγής, ενώ για την προηγούμενη γενιά, η εξουσία συνδέονταν με την ανάγκη να τα κρατήσουν όλα για τον εαυτό τους.  Η Generation “Y” είναι φυλετικά και πολιτισμικά πιο ανεκτική από τις προηγούμενες γενιές.

Κινητό: ο «βασιλιάς» του μέλλοντος  Η Generation “Υ” είναι κολλημένη στο κινητό της.  Αυτή η γενιά χρησιμοποιεί το κινητό για να κοινωνικοποιηθεί και με πολύ διαφορετικό τρόπο από τους υπολογιστές.  Είναι τρόπος ενημέρωσης και δευτερευόντως σύνδεσης με κοινωνικά δίκτυα.

In the end… Αγνοώντας τη φωνή της Generation “Υ” δεν είναι χωρίς κινδύνους. Είτε πρόκειται για μια κυβέρνηση ή μια ομοσπονδία, αυτό θα καταλήξει στο να γυρίσει την πλάτη της στο μέλλον με τον κίνδυνο μιας αντιπαράθεσης καταδικασμένης σε αποτυχία. Αν θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή τους και να τους κινητοποιήσουμε, θα πρέπει να προσαρμοστούμε στις συνήθειές τους και τον πολιτισμό τους, τα οποία είναι εντελώς διαφορετικά. Η προσπάθεια να τους εξαναγκάσουμε να υιοθετήσουν τον πολιτισμό των προγόνων τους θα αποτύχει παταγωδώς. Είναι καιρός να τους αποδεχθούμε αντί να τους αντιμετωπίζουμε γιατί ό,τι κι αν κάνουμε, ο κόσμος τους ανήκει.

G ”Y’’ και Αθλητισμός  Χαλαρός ατομικισμός: «Ομαδικό Πνεύμα»  Η γενιά του «τροπαίου» ή “Trophy Kids“ : «Κανένας δεν χάνει» και ο καθένας κερδίζει ένα «Ευχαριστώ για τη συμμετοχή»  Βαριούνται πολύ γρήγορα  Διασκεδαστικό περιβάλλον  Υψηλή τεχνολογία και αισθητική