21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
Advertisements

1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Δρόμος αρετής και δύναμης
Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1.
Το μυστήριο της Εξομολόγησης
Το βαθύτερο νόημα της Θείας Λειτουργίας (Λειτουργία των Πιστών)
Τι είναι τα θαύματα του Χριστού;
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
Η θεραπεία του παράλυτου
Μερικές φορές ....
Μετάνοια - Εξομολόγηση
10. Ο Ιησούς βαπτίζεται στον Ιορδάνη:
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΗΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΕΛΕΝΗ ΒΛΕΤΣΑ Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
14. Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Παραβολή καλού Σαμαρείτη Κυριακίδης Κυριάκος
Τα παιδικά χρόνια του Ιησού
Ιωάννης ο Βαπτιστής: ο τελευταίος προφήτης και πρόδομος του Χριστού
Επιβλεπων καθηγητησ:γεωργιοσ καπετανακησ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Ασκηση 4,σελίδα 94 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Β΄3. 4. Ξαναδιαβάστε τη σκηνή της β' συνάντησης του τυφλού με τους Φαρισαίους (στ ): α. Ποιες αντιρρήσεις.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
12. Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΑΙ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 102ου ΨΑΛΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΝΑΗ ΣΟΥΣΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΟΦΙΑ.
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3. Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ο προφήτης Ωσηέ : η φωνή της αγάπης
ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
Βήματα Πίστης Παλαιά Διαθήκη Τόμος 1
ΤΑ ΧΕΡΙΑ Τ’ ΑΔΕΙΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
18. Κάποιος ευσεβής και ο Ζακχαίος: Δύο πλούσιοι, δύο διαφορετικές επιλογές ζωής.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Θρησκευτικά-Κεφάλαιο 17: Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Επιμέλεια: Μαρίνα Μίρκου Τμήμα: Β2.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Αντώνης Σπυρόπουλος Α3 Σχολιασμός Αναστάσιμης Προσευχής
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Να ζητώ συγχώρεση και να συγχωρώ
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο , β΄ μέρος
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ Ο Χριστός ελευθερώνει από την ασθένεια και από τις απάνθρωπες αντιλήψεις γι΄ αυτήν

Ερώτηση 1. Πως φαντάζεστε τη ζωή του παράλυτου πριν συναντήσει τον Ιησού; (βλ. εισαγωγή και ερμ 1.)

Ερ. 2. Ο παράλυτος και όλοι όσοι ήταν εκεί, αυτό που περίμεναν από τον Ιησού ήταν να τον γιατρέψει. Ο Ιησούς όμως πρώτα του συγχωρεί τις αμαρτίες. Με τη συγχώρεση αυτή τι αλλάζει μέσα στην ψυχή του παράλυτου σε σχέση με το Θεό; (βλ. ερ. 2α) Ο Χριστός διαβεβαιώνει τον παραλυτικό ότι ο Θεός νοιάζεται και γι’ αυτόν , όπως για όλους, τον αγαπά όπως όλους. Αυτό αγγίζει τον ασθενή βαθιά και τον απελευθερώνει από την απάνθρωπη αντίληψη για την ασθένεια ως τιμωρία Θεού για τις αμαρτίες του

Ερ. 3. Ο Χριστός στο τέλος χαρίζει στον παράλυτο και την γιατρειά του Ερ. 3. Ο Χριστός στο τέλος χαρίζει στον παράλυτο και την γιατρειά του. Τι απάντηση δίνει σε όλους , ιδιαίτερα στους γραμματείς που αντέδρασαν; Η θεραπεία φανερώνει ότι ο Χριστός μπορούσε να συγχωρεί άρα δεν ήταν βλάσφημος Η αντίληψη ότι η ασθένεια είναι η τιμωρία του Θεού για την αμαρτία δεν ισχύει Ο Χριστός είναι ο μεσσίας που θεραπεύει και ελευθερώνει (όπως τον περίμεναν οι Προφήτες)

Ερώτηση 4. και σήμερα ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι οι αρρώστιες και τα βάσανα στη ζωή είναι τιμωρίες από τον Θεό για τις αμαρτίες τους. Με βάση το σημερινό μάθημα τι απάντηση θα δίνατε; (βλ και Ερμ. 2,β)

Εργασία α΄ Ομολογεί δυσκολίες του Όμως αισιοδοξεί Δέχεται βοήθεια και συμπαράσταση από άλλους Εκφράζει ευχαριστίες Κάνει κριτική σε μεμψίμοιρους ομοιοπαθείς του Νιώθει χρήσιμος προς άλλους Είναι δημιουργικός