ΟΤΑ Επιχειρησιακη νοημοσυνη: ΕΝΟΤΗΤΑ Bc1.1.4: ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Advertisements

1 On-line Υπηρεσίες στους Δήμους μέσω της ενορχήστρωσης» διαδικασιών, εργαζομένων και εφαρμογών πληροφορικής Πέτρος Καβάσαλης INFOSYSTEMS 2009 Θεσσαλονίκη,
LGAF Business Process Modeling Framework Αθανάσιος Μώραλης, ATLANTIS Group (ΙΤΥ) Δήμητρα Μπέλια, Παν. Αιγαίου (ΤΜΟΔ) Πέτρος Καβάσαλης, ΙΤΥ & Παν. Αιγαίου.
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ για Παροχή Υπηρεσιών στον Πολίτη και στις Επιχειρήσεις (Lgaf) Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης.
Άνθρωπ οι ψηφιοποίησ η εφαρμογέ ς ρίσκο κωδικοποίησ η Πλαίσιο διαλειτουργικότητα ς Οδηγίες για τεχνικούς Οργανωμένες πηγές για υπαλλήλους Τύπου Unix Τύπου.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Διαλειτουργικότητα στην Αυτοδιοίκηση.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ για την Παροχή Υπηρεσιών στον Πολίτη και στις Επιχειρήσεις.
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΟΤΑ Επιχειρησιακη νοημοσυνη: ΕΝΟΤΗΤΑ Bc1.1.2: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
«ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ.
Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.
Προώθηση της Ευρυζωνικότητας στο Δήμο Χίου 1 Λεωνίδας Κάκαρης Υπεύθυνος Μηχανοργάνωσης Δ.Χίου.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Δ/ΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Πολιτικές Προώθησης Ευρυζωνικότητας “ Θ.Καρούνος,
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Προτεραιότητες για την ταχύτερη ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Κοινωνία της Πληροφορίας ΑΕ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Εκπαιδευτής: Μουσέλλης Αναστάσιος Μηχανικός Πληροφορικής (Μέλος Τ.Ε.Ε.) Msc «Επιστήμες της Αγωγής – Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» Εκπαιδευτικό.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
1 Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework) Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework)
E -ΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
Παραγωγή Αναφορών, Διαχείριση Διαδικασιών και Διαχείριση Περιεχομένου Διαχείριση Επιχειρησιακού Περιεχομένου ενός Δήμου. Γιατί; Πώς; ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή.
Επιχειρησιακές Διαδικασίες στους Δήμους: Εξοικείωση με τη χρήση (ΙΙ) Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών στην πράξη. Παρουσίαση υποδείγματος (case):
Παρακολούθηση (monitoring) εκτέλεσης Επιχειρησιακών Διαδικασιών και εξαγωγή «μετρησίμων» (metrics) Παρουσίαση μεθόδων και εργαλείων παρακολούθησης (monitoring)
Επιχειρησιακές Διαδικασίες στους Δήμους: Εξοικείωση με τη χρήση (IΙ) Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών στην πράξη. Παρουσίαση υποδείγματος (case):
ΟΤΑ Επιχειρησιακη νοημοσυνη: ΕΝΟΤΗΤΑ Bc1.1.6: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Επιχειρησιακές Διαδικασίες στους Δήμους: Εξοικείωση με τη χρήση (Ι) Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών στην πράξη. Παρουσίαση υποδείγματος (case): Συλλογή.
ΟΤΑ Επιχειρησιακη νοημοσυνη: ΕΝΟΤΗΤΑ Ad1.2.1: ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Α : ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη: Οδηγίες.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. 2 Η Λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η.Δ. Τύποι Η.Δ. Στάδια Εξέλιξης.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΕΘΝΙΚΟ ΔΗΜΟΤΟΛΟΓΙΟ Ειδικά θέματα Εθνικού Δημοτολογίου.
Έργο «Εθνικό Ληξιαρχείο» «Αντικείμενο του έργου, ποιους αφορά, οφέλη και προοπτικές» Δρ. Θεόδωρος Οικονόμου ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΔΑ Γενικός Διευθυντής.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης Διοικητική Μεταρρύθμιση & Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Kλικ για επεξεργασία του τίτλου.
Παρουσίαση Δαδικτυακού Τόπου Δήμου Πειραιά Δήμος Πειραιά Τμήμα Διαφάνειας και Διαδικτυακής Πύλης.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + Άρθρο 45 ΤΟΥ Ν.4251/2014.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Γ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΈΡΝΗΣΗ.
Ermis.gov.gr.
Οργάνωση και Διοίκηση Πρωτοβάθμιας (Θ)
Το Δημόσιο αποκτά την κυριότητα και διαχείριση των χώρων αυτών μετά την ολοκλήρωση της απαλλοτριωτικής διαδικασίας. (π.χ. άρθρο 7 του ν. 2971/2001, υλοποίηση.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟΙ Ο.Ε.Υ. Ο.Τ.Α.
Kλικ για επεξεργασία του τίτλου
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΤΑ Επιχειρησιακη νοημοσυνη: ΕΝΟΤΗΤΑ Bc1.1.4: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Επιχειρησιακές Διαδικασίες στους Δήμους: Εξοικείωση με τη χρήση (Ι) Αυτοματοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών. Πώς και γιατί; Πώς θα εκτελούνται αύριο, από τους Δήμους, οι διαδικασίες εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων. ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Τι περιλαμβάνει η Τέταρτη Ενότητα [Bc1.1.4]; Επιχειρησιακές Διαδικασίες στους Δήμους: Εξοικείωση με τη χρήση Ι Η (υπο)Ενότητα αυτή θα συμβάλει, κυρίως μέσα από την εκτέλεση demos, στην εξοικείωση των εκπαιδευομένων με τη χρήση Συστημάτων Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών – και μάλιστα στο πλαίσιο των όσων έχουν αναπτυχθεί στο πλαίσιο του «Ενιαίου Διαδικτυακού Περιβάλλοντος ΟΤΑ για Παροχή Υπηρεσιών στο Πολίτη και στις Επιχειρήσεις» (LGAF) της ΚΕΔΚΕ (http://lgaf.kedke.org) Περιλαμβάνει (όπως και κάθε άλλη Ενότητα): Εισαγωγή: Για να βοηθήσει τους λιγότερο εξοικειωμένους με το θέμα να το παρακολουθήσουν Ανάπτυξη: για να προσφέρει κυριολεκτικές γνώσεις πάνω στο θέμα Πρακτική Άσκηση ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Εισαγωγή: Στόχοι και Περιεχόμενο Στόχος Κατανόηση της έννοιας της αυτοματοποίησης επιχειρησιακών διαδικασιών. Πώς και γιατί; Πώς θα εκτελούνται αύριο, από τους Δήμους, οι διαδικασίες εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων; Περιεχόμενο Έννοιες και Παραδείγματα Δείτε αυτό το webinar μέχρι τέλους... Μετά, Ρωτήστε αυτά που θέλετε τον/την Εκπαιδευτή/τρια σας Κάνετε ένα post στο Forum! ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Επιχειρησιακές Διαδικασίες, Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών ή Business Process Management (BPM), Αυτοματοποίηση διαδικασιών, Μοντέλα επιχειρησιακών διαδικασιών ή Business Process Models, Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών ή Business Process Management Systems (BPMS), Online Υπηρεσίες, LGAF (Local Access Government Framework), Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, Διαλειτουργικότητα Λεξεις κλειδια ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Τι περιλαμβάνει η Εισαγωγή; Τι σημαίνει αυτοματοποίηση διαδικασιών; Κάνει διαφορά; Πώς έχουν τα πράγματα σήμερα vs Business Process Management (BPM) «Τρέχουμε» μια αυτοματοποιημένη διαδικασία! Τα κέρδη από την αυτοματοποίηση των διαδικασιών ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Αυτοματοποίηση διαδικασιών σημαίνει (πρώτα από όλα) Ο πολίτης, η επιχείρηση, δεν χρειάζεται να έρχεται στον Δήμο για να να υποβάλει ένα αίτημα για να λάβει ένα έγγραφο - υπηρεσία... Μπορεί να το κάνει από το σπίτι του, από ένα οποιοδήποτε PC! Το αίτημα που υποβάλλει (ηλεκτρονικά) ο πολίτης, η μια επιχείρηση, ο/η δημοτικός υπάλληλος το λαμβάνει και το διεκπεραιώνει μέσω ενός απλού web interface που του υποδηλώνει τις ενέργειες που πρέπει να κάνει... Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιεί άλλες εφαρμογές (π.χ, δημοτολόγιο), όλα γίνονται μέσα από ένα mini δικτυακό τόπο! ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Για τον πολίτη, την επιχείρηση, αυτόν-ήν που υποβάλλει ένα αίτημα, τελικά όλη η ιστορία είναι: 1. μια απλή online φόρμα... 1 ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

2. Mια σειρά από ειδοποιήσεις για την πρόοδο της εξέτασης του αιτήματος του... ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

3. Το έγγραφο που ζήτησε, δημοσιευμένο σε μια σελίδα στο Web, και διαθέσιμο στο ΚΕΠ ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Για την-τον δημοτικό υπάλληλο: μια σειρά από σελίδες στο Web με… action messages ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Γιατί αυτοματοποίηση; Γιατί τα computers είναι παντού στη ζωή μας και πρέπει να τα χρησιμοποιήσουμε για: Να μην «τρέχουν» οι πολίτες στο Δημαρχείο ή στο ΚΕΠ να συμπληρώνουν αιτήσεις Να μην χρειάζεται οι δημοτικοί υπάλληλοι να μαθαίνουν τώρα αυτή την εφαρμογή, αύριο την άλλη, να έχουν πάντοτε το ίδιο Web interface μπροστά τους για να κάνουν τη δουλειά τους («όλα σε ένα, τακτοποιημένα») Να παρακολουθούν όλοι, και οι πολίτες – επιχειρήσεις, και οι δημοτικοί υπάλληλοι... και ο Δήμαρχος, την πορεία διεκπεραίωσης ενός αιτήματος («που έχει κολλήσει;») Να είναι (αύριο) ηλεκτρονικά όλα τα δημοτικά έγγραφα και να τα υποβάλουν οι πολίτες ηλεκτρονικά σε όποια υπηρεσία τους τα ζητά ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Κάνει διαφορά; Πώς έχουν τα πράγματα σήμερα vs Business Process Management ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Πώς έχουν τα πράγματα σήμερα; Ο υπάλληλος παραδίδει το πιστοποιητικό στον πολίτη Ο υπάλληλος εκτυπώνει παραλαμβάνει το πιστοποιητικό Ο υπάλληλος αναζητά τα στοιχεία της αιτησης Ο πολίτης καταθέτει την αίτηση του στο Δημοτολόγιο Ο υπάλληλος παραλαμβάνει την αίτηση ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Business Process Management Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδιακασιών Ο Εξυπηρετητής του Δήμου εκτελεί την επιχειρησιακή διαδικασία Ο εξυπηρετητής εκτελεί όλες τις αυτοματοποιημένες εργασίες και αποστέλλει το ηλεκτρονικό πιστοποιητικό Ο υπάλληλος ελέγχει και εγκρίνει την αίτηση O Πολίτης συμπληρώνει και αποστέλει την Online αίτηση ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Business Process Management + ΟΤΑ = LGAF Ενιαίο Διαδικτυακό Περιβάλλον ΟΤΑ για Παροχή Υπηρεσιών στο Πολίτη και στις Επιχειρήσεις (Local Access Government Framework) Ένα έργο της ΚΕΔΚΕ / ΠΕΤΑ του Γ Κοινοτικού Πλαισίου Ανάπτυξη τεχνολογικού περιβάλλοντος (Πλατφόρμα ΟΤΑ) με ικανότητες Αυτοματοποίησης του κύκλου ζωής του περιεχομένου (life cycle content) που δημιουργούν οι Δήμοι Αυτοματοποίησης των επιχειρησιακών διαδικασιών με τις οποίες οι ΟΤΑ προσφέρουν υπηρεσίες στους πολίτες και στις επιχειρήσεις 54 Επιχειρησιακές Διαδιασίες εκτελούνται για να εξυπηρετήσουν αιτήματα Πολιτών 25 Επιχειρησιακές Διαδικασίες εκτελούνται για να εξυπηρετήσουν αιτήματα Επιχειρήσεων Οι ΟΤΑ παρέχουν, μέσω των ανωτέρω, περισσότερα από 270 έγγραφα και υπηρεσίες! ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

http://lgaf.kedke.gr & http://lgaf.kedke.org/wiki [Έργο ΚτΠ: LGAF ΠΕΤΑ - ΚΕΔΚΕ] ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

[Έργο ΚτΠ: LGAF ΠΕΤΑ - ΚΕΔΚΕ] Με λίγα λόγια [Έργο ΚτΠ: LGAF ΠΕΤΑ - ΚΕΔΚΕ] Η Τοπική Αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη βιομηχανία και τα Πανεπιστήμια, προετοιμάζει το τεχνολογικό περιβάλλον (LGAF) για την αυτοματοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών των ΟΤΑ Η υποδομή LGAF ενεργοποιείται εντός του 2009 σε 16 Δήμους. Πρόβλεψη να επεκταθεί σε 100, μέσα στα επόμενα χρόνια Οι μέθοδοι και οι τεχνολογίες της αυτοματοποιημένης διαχείρισης των διαδικασιών των ΟΤΑ θα αρχίσουν να απασχολούν την καθημερινότητα των Δήμων και την προσοχή των δημοτικών υπαλλήλων ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Ο κατάλογος των κύριων επιχειρησιακών διαδικασιών των ΟΤΑ που παρέχουν υπηρεσίες στους πολίτες Δ1: Πληρωμή δημοτικών τελών, φόρων, προστίμων και έκδοση σχετικών εγγράφων Δ2: Εγγραφή / διαγραφή / τροποποίηση στοιχείων στα δημοτικά μητρώα Δ3: Έκδοση ατομικών ή οικογενειακών πιστοποιητικών και βεβαιώσεων από τα δημοτικά μητρώα Δ4: Έκδοση βεβαιώσεων, πιστοποιητικών & λοιπών διοικητικών πράξεων για πολεοδομικά θέματα Δ5: Παροχή υπηρεσιών συγκοινωνιών και οδικού δικτύου Δ6: Παροχή υπηρεσιών περιβάλλοντος - φωτισμού - καθαριότητας – ανακύκλωσης Δ7: Παροχή υπηρεσιών υγείας και κοινωνικής φροντίδας Δ8: Παροχή υπηρεσιών κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης Δ9: Παροχή υπηρεσιών αθλητισμού - πολιτισμού & ψυχαγωγίας Δ10: Παροχή υπηρεσιών υποστήριξης επιχειρηματικότητας και τοπικής ανάπτυξης (άτομα και επιχειρήσεις) Δ11: Παροχή υπηρεσιών κοιμητηρίου Δ12: Παροχή υπηρεσιών ύδρευσης & αποχέτευσης Δ13: Εξυπηρέτηση αλλοδαπών - (άδεια παραμονής, ιθαγένεια αλλοδαπών, κλπ.) Δ14: Συμμετοχή πολιτών – δημοκρατία Δ15: Παροχή πληροφόρησης ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

[Έργο ΚτΠ: LGAF ΠΕΤΑ - ΚΕΔΚΕ] Ο κατάλογος των κύριων επιχειρησιακών διαδικασιών των ΟΤΑ που παρέχουν υπηρεσίες στις επιχειρήσεις Δ101: Άδεια ίδρυσης & λειτουργίας καταστημάτων Δ102: Άδεια εμπορικών δραστηριοτήτων Δ103: Πληρωμή δημοτικών τελών, φόρων, προστίμων και έκδοση σχετικών εγγράφων (επιχειρήσεις) Δ104: Έκδοση βεβαιώσεων, πιστοποιητικών & λοιπών διοικητικών πράξεων για πολεοδομικά θέματα (επιχειρήσεις) Αυτοματοποιουνται! [Έργο ΚτΠ: LGAF ΠΕΤΑ - ΚΕΔΚΕ] ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Ας «τρέξουμε» μια αυτοματοποιημένη διαδικασία Δ3.1 Έκδοση βεβαιώσεων, πιστοποιητικών & λοιπών διοικητικών πράξεων δημοτικής κατάστασης & δημοτολογίου ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Εκδοση βεβαιώσεων κλπ. Δημοτολογίου Χορήγηση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας Χορήγηση Πιστοποιητικού Γέννησης Χορήγηση Πιστοποιητικού Εγγύτερων Συγγενών Χορήγηση Πιστοποιητικού Οικογενειακής Κατάστασης Χορήγηση Πιστοποιητικού Εγγραφής στο Μητρώο Αρρένων Πιστοποιητικό Εντοποιότητας Πιστοποιητικό Ιθαγένειας Και άλλα... [Έργο ΚτΠ: LGAF ΠΕΤΑ - ΚΕΔΚΕ] ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

[Έργο ΚτΠ: LGAF ΠΕΤΑ - ΚΕΔΚΕ] ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Δημοτικός Υπάλληλος που αναλαμβάνει να διαχειριστεί το αίτημα Ρόλοι Πολίτης που καταθέτει ένα αίτημα για χορήγηση Βεβαίωσης Μόνιμης Κατοικίας Δημοτικός Υπάλληλος που αναλαμβάνει να διαχειριστεί το αίτημα ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Ο πολίτης καταθέτει λοιπόν την αίτηση του ηλεκτρονικά… Υποθέτουμε ότι έχει προηγουμένως πιστοποιηθεί σε ένα ΚΕΠ Έδειξε την ταυτότητα του σε έναν υπάλληλο του ΚΕΠ, ο οποίος τον ενέγραψε στο Σύστημα Έλαβε username & password ... Ακριβώς όπως κάνουν οι Τράπεζες! Συνδέεται λοιπόν στο Σύστημα, ταυτοποιείται από αυτό και συμπληρώνει τη σχετική φόρμα Είναι η ώρα, 5 το απόγευμα ... Από όπου κι αν βρίσκεται ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Διαδικασία = Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPMS) Τι κάνει η Διαδικασία; Υποδοχή της αίτησης: Πρωτοκόλληση – Ειδοποίηση του αιτούντος ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Την επομένη, το πρωί, η αίτηση φθάνει σε μια-έναν δημοτικό υπάλληλο Διαδικασία = Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPMS) Την επομένη, το πρωί, η αίτηση φθάνει σε μια-έναν δημοτικό υπάλληλο Το βλέπουν όλοι, μία-ένας υπάλληλος αναλαμβάνει να το χειριστεί Ο ίδιος-α πρέπει στη συνέχεια να προβεί στον απαραίτητο έλεγχο δικαιολογητικών Αν: Κάτι λείπει, ειδοποιείται ο πολίτης, αυτομάτως να συμπληρώσει τον φάκελλο της αίτησης του (εν προκειμένω, αν δεν έχει προσκομίσει μια πρόσφατη απόδειξη ΔΕΗ) Όλα είναι ΟΚ, η διαδικασία συνεχίζεται... ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Γϊνεται η έκδοση του εγγράφου και η αποστολή του Διαδικασία = Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPMS) Σύμφωνα με το τι έχει δηλώσει ο πολίτης στην φόρμα υποβολής Το έγγραφο Προωθείται στο ΚΕΠ Ή αποστέλλεται στη διεύθυνση που έχει δηλωθεί ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Σε όλα βέβαια τα κρίσιμα στάδια, ο πολίτης, δηλαδή ο-η αιτών(ούσα)... Διαδικασία = Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPMS) Σε όλα βέβαια τα κρίσιμα στάδια, ο πολίτης, δηλαδή ο-η αιτών(ούσα)... Λαμβάνει ειδοποιήσεις Ότι το αίτημα του πρωτοκολλήθηκε Ότι (ενδεχομένως) του λείπει ένα δικαιολογητικό Ότι το αίτημα του διακπεραιώθηκε ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Αυτό είναι ένα «μοντέλο» μιας διαδικασίας! Όλα μαζί! Διαδικασία = Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Διαδικασιών (BPMS) Αυτό είναι ένα «μοντέλο» μιας διαδικασίας! ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Τα κέρδη Από την αυτοματοποίηση των διαδικασιών... ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Τι κερδίζουμε; Ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις Αυτοματοποίηση (δηλαδή ευκολία) στις δραστηριότητες που εκτελούν οι υπάλληλοι των Δήμων για να προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες Βελτίωση στην εκτέλεση των διαδικασιών που εξυπηρετούν τις υπηρεσίες που οι Δήμοι παρέχουν στους πολίτες και στις επιχειρήσεις – Δυνατότητα επανασχεδιασμού Ενοποίηση υπαρχουσών εφαρμογών & Διαλειτουργικότητα ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Διαλειτουργικότητα όπως στο http://www.e-gif.gov.gr Διαλειτουργικότητα όπως στο http://www.e-gif.gov.gr ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Η αυτοματοποίηση της διαχείρισης των επιχειρησιακών διαδικασιών ... με τη χρήση Συστημάτων Business Process Management Systems (BPMS) Αξιοποιεί όλα τα υφιστάμενα συστήματα Πληροφορικής, και αυτά που θα εγκατασταθούν για να φιλοξενήσουν μελλοντικές εφαρμογές (π.χ. Διαχείριση Αποθήκης), χρησιμοποιώντας την λειτουργικότητα τους. Πώς; Την«ενσωματώνει» σε ένα από Web interface που υποδεικνύει ενέργειες που πρέπει να εκτελεσθούν (και σημειώνει στη συνέχεια ότι εκτελέσθηκαν) Αυτό μόνο το interface βλέπει ο/η δημοτικός υπάλληλος, καμμία άλλη εφαρμογή! Συντείνει δηλαδή στη διαλειτουργικότητα των εφαρμογών και των συστημάτων... ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Πηγές και σχετικοί σύνδεσμοι (1) Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων) http://www.google.gr/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=6&url=ht tp%3A%2F%2Fwww.mba.aueb.gr%2Fdiplomatikes%2FThesis6.pps&e i=QxtiSoiqENmOsAbh8o30Dw&usg=AFQjCNFXz3SxmAIgV-k- zLiy9T2YeczEdw&sig2=aaffjRvis_d6CjsnfRH0uw Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης) http://fmesite.aegean.gr/%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%85% CE%B8%CF%8D%CE%BD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82- %CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CE%BC%CE%BC%CE% B1%CF%84%CE%BF%CF%82- %CE%A3%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CF%8E%CE%BD Xerox: Επανασχεδιασμός Επιχειρησιακών Διαδιακασιών http://www.consulting.xerox.com/business-process- reengineering/elgr.html ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Πηγές και σχετικοί σύνδεσμοι (2) Γ. Ιωάννου: Ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=15 45102&prid=799398&deid=0 Χρ. Κάσπα: Διαχείριση Διαδικασιών http://www.papasotiriou.gr/product.gbook.asp?pfid=17 44788&prid=999026&deid=0 Wikipedia: Business Process Management (BPM) http://en.wikipedia.org/wiki/Business_process_manage ment Άρθρα – Ενημέρωση http://www.bpm.com/ Business Process Trends http://www.bptrends.com/ ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Πηγές και σχετικοί σύνδεσμοι (3) BPMS Watch http://www.brsilver.com/wordpress/ Forrester http://www.adobe.com/enterprise/pdfs/forrester_wave .pdf NESSI: Business Process Management http://www.nessi- europe.com/Nessi/WorkingGroups/HorizontalWorkingGr oups/BusinessProcessManagement/tabid/257/Default.as px M. Weske και άλλοι: Business Process Management http://books.google.gr/books?id=QMyu_B1KTZIC&pg=PA 5&lpg=PA5&dq=business+process+management&source=b l&ots=pXaRyI_ry0&sig=nkhteY- 2jkNP7Jld7a4zThanPe4&hl=el&ei=Yy9iSvyrIJiCnQPVt6z4D w&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=10 ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

Πηγές και σχετικοί σύνδεσμοι (4) M. Papazoglou & P. Ribbers: E-Business -- Organizational And Technical Foundations http://books.google.gr/books?id=0qLX9nl87EwC&pg =PA577&lpg=PA577&dq=papazoglou+ebusiness&sour ce=bl&ots=ClWNVrL0NB&sig=sZ01hPXg7qMGaq9cJRA pRLG9Pto&hl=el&ei=LxxqSuTYNYiOnQPd- u3OCQ&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=9 ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.4 ΕΙΣΑΓΩΓΗ]

ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη Παραγωγή Περιεχομένου: ΕΑΙΤΥ [ΕΜ9: ATLANTIS Group] http://www.cti.gr Συγγραφείς Θ. Εμμανουηλίδης, Π. Καβάσαλης, Γ. Κούζας, Αθ. Μώραλης, Ζ. Πολιτοπούλου http://www.atlantis-group.gr ΠΕΤΑ: ΟΤΑ Επιχειρησιακή Νοημοσύνη [Bc1.1.3 ΑΝΑΠΤΥΞΗ]