‘Εξερευνώντας τον κρυμμένο κόσμο των διαφημίσεων’ Φοιτήτριες: Κωνσταντοπούλου Χριστίνα 4947 Χρυσικού Δέσποινα 5052.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
ΟΜΑΔΑ 5 Ο Οδυσσέας ταξιδεύει με τα σύμβολα
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Σενάριο.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Διδακτικά σενάρια.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ταξίδι στο κέντρο της γης
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

‘Εξερευνώντας τον κρυμμένο κόσμο των διαφημίσεων’ Φοιτήτριες: Κωνσταντοπούλου Χριστίνα 4947 Χρυσικού Δέσποινα 5052

Προαπαιτούμενες Γνώσεις o Αναγνώριση διαφημιστικού σποτ o Αναγνώριση μάρκας προϊόντων o Δομή στον προφορικό λόγο o Ανάληψη ρόλων o Δημιουργία πολυτροπικού κειμένου o Εξοικείωση με χρήση λογισμικών o Αποθήκευση, αναζήτηση, επισύναψη αρχείων o Εξοικείωση με την χρήση των Τ.Π.Ε. για επικοινωνία και συνεργασία o Αναγνώριση διαφημιστικού σποτ o Αναγνώριση μάρκας προϊόντων o Δομή στον προφορικό λόγο o Ανάληψη ρόλων o Δημιουργία πολυτροπικού κειμένου o Εξοικείωση με χρήση λογισμικών o Αποθήκευση, αναζήτηση, επισύναψη αρχείων o Εξοικείωση με την χρήση των Τ.Π.Ε. για επικοινωνία και συνεργασία Προϋπάρχουσες Γνώσεις o Διαφημίσεις ως ψυχαγωγικό μέσο o Μάρκες καταναλωτικών προϊόντων o Δημιουργία μικρών ιστοριών o Χρήση των περιφερειακών συσκευών του υπολογιστή o Αναγνώριση άλλων συσκευών Τ.Π.Ε. o Διαφημίσεις ως ψυχαγωγικό μέσο o Μάρκες καταναλωτικών προϊόντων o Δημιουργία μικρών ιστοριών o Χρήση των περιφερειακών συσκευών του υπολογιστή o Αναγνώριση άλλων συσκευών Τ.Π.Ε.

Σκοπός Εκπαιδευτικού Σεναρίου Διαχωρισμός ήρωα διαφήμισης από το προϊόν. Στόχοι o Υψηλού Επιπέδου: Οι ήρωες διαφημίσεων εξυπηρετούν την προώθηση & πώληση προϊόντων. o Χαμηλού Επιπέδου: Οι δημιουργοί της διαφήμισης λειτουργούν ως ομάδες για να παράξουν ένα αποτέλεσμα. Σύνδεση με Ν.Α.Π(2011) Η έννοια της διαφήμισης υπάρχει στην γνωστική περιοχή της Γλώσσας αλλά το αντικείμενο θα προσεγγιστεί διαθεματικά όπως άλλωστε προβλέπει το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών. Σκοπός Εκπαιδευτικού Σεναρίου Διαχωρισμός ήρωα διαφήμισης από το προϊόν. Στόχοι o Υψηλού Επιπέδου: Οι ήρωες διαφημίσεων εξυπηρετούν την προώθηση & πώληση προϊόντων. o Χαμηλού Επιπέδου: Οι δημιουργοί της διαφήμισης λειτουργούν ως ομάδες για να παράξουν ένα αποτέλεσμα. Σύνδεση με Ν.Α.Π(2011) Η έννοια της διαφήμισης υπάρχει στην γνωστική περιοχή της Γλώσσας αλλά το αντικείμενο θα προσεγγιστεί διαθεματικά όπως άλλωστε προβλέπει το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών.

Δραστηριότητες ψυχολογικής & γνωστικής προετοιμασίας Διδακτική στρατηγική Ανίχνευση Τρόποι Ανίχνευσης Ερωταποκρίσεις Παραδείγματα Ερωτήσεων o ‘Πιστεύετε ότι ο Quiky φτιάχνει το Nesquik;’ o ‘Θα μπορούσαμε να βάλουμε τον Quiky ως ήρωα σε μια άλλη διαφήμιση;’ o ‘Οι διαφημίσεις που βλέπουμε στην τηλεόραση φτιάχνονται από κάποιον;’ Αιτιολόγηση τρόπων ανίχνευσης Μέσω των ερωταποκρίσεων ο εκπαιδευτικός μπορεί να ανιχνεύσει τις αρχικές ιδέες των παιδιών αλλά και τα παιδιά μπορούν να οδηγηθούν σε κάποια αρχικά συμπεράσματα με έναν πιο ασφαλή τρόπο σε αντίθεση με τον καταιγισμό ιδεών ή την ζωγραφική. Διδακτική στρατηγική Ανίχνευση Τρόποι Ανίχνευσης Ερωταποκρίσεις Παραδείγματα Ερωτήσεων o ‘Πιστεύετε ότι ο Quiky φτιάχνει το Nesquik;’ o ‘Θα μπορούσαμε να βάλουμε τον Quiky ως ήρωα σε μια άλλη διαφήμιση;’ o ‘Οι διαφημίσεις που βλέπουμε στην τηλεόραση φτιάχνονται από κάποιον;’ Αιτιολόγηση τρόπων ανίχνευσης Μέσω των ερωταποκρίσεων ο εκπαιδευτικός μπορεί να ανιχνεύσει τις αρχικές ιδέες των παιδιών αλλά και τα παιδιά μπορούν να οδηγηθούν σε κάποια αρχικά συμπεράσματα με έναν πιο ασφαλή τρόπο σε αντίθεση με τον καταιγισμό ιδεών ή την ζωγραφική.

Δραστηριότητες διδασκαλίας & εμπέδωσης Οι γνωστικές δυσκολίες των μαθητών γίνονται κύριοι στόχοι των δραστηριοτήτων ώστε να ξεπεραστούν. o 1 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας: Γνωστική Δυσκολία: Δυσκολία αναγνώρισης συντελεστών διαφήμισης  Στόχος: Να μάθουν για την ύπαρξη των δημιουργών της διαφήμισης και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός. o 4 η Δραστηριότητα Εμπέδωσης: Γνωστική Δυσκολία: Αδυναμία διαχωρισμού εικόνας προϊόντος από τον πλαστό ήρωα της διαφήμισης  Στόχος: Να μεταφέρουν τον ήρωα της διαφήμισης από ένα πλαίσιο σε ένα άλλο. Χρησιμοποιούμενες Διδακτικές Στρατηγικές: o Παρατήρηση, Περιγραφή, Συλλογή Δεδομένων o Διερεύνηση, Σειροθέτηση με βάση κάποιο κριτήριο o Πειραματισμός, Ανακάλυψη o Απεικόνιση, Κατασκευή, Καταγραφή o Οργάνωση Δεδομένων o Γνωστική Σύγκρουση Οι γνωστικές δυσκολίες των μαθητών γίνονται κύριοι στόχοι των δραστηριοτήτων ώστε να ξεπεραστούν. o 1 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας: Γνωστική Δυσκολία: Δυσκολία αναγνώρισης συντελεστών διαφήμισης  Στόχος: Να μάθουν για την ύπαρξη των δημιουργών της διαφήμισης και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός. o 4 η Δραστηριότητα Εμπέδωσης: Γνωστική Δυσκολία: Αδυναμία διαχωρισμού εικόνας προϊόντος από τον πλαστό ήρωα της διαφήμισης  Στόχος: Να μεταφέρουν τον ήρωα της διαφήμισης από ένα πλαίσιο σε ένα άλλο. Χρησιμοποιούμενες Διδακτικές Στρατηγικές: o Παρατήρηση, Περιγραφή, Συλλογή Δεδομένων o Διερεύνηση, Σειροθέτηση με βάση κάποιο κριτήριο o Πειραματισμός, Ανακάλυψη o Απεικόνιση, Κατασκευή, Καταγραφή o Οργάνωση Δεδομένων o Γνωστική Σύγκρουση

Προστιθέμενη Αξία Λογισμικού 1.Word: αποθήκευση εικόνων, συλλογή δεδομένων & σειροθέτηση 2.Kidpix: δημιουργία διαφήμισης σε ένα πιο ρεαλιστικό πλαίσιο 3.Power Point: δημιουργία πολυμεσικού αρχείου, προβολή & ανακάλυψη διαφορετικών μορφών στη γλώσσα 4.Tux paint: ψηφιακή απεικόνιση ήρωα και σκηνικών, αποθήκευση & παρουσίαση 1.Word: αποθήκευση εικόνων, συλλογή δεδομένων & σειροθέτηση 2.Kidpix: δημιουργία διαφήμισης σε ένα πιο ρεαλιστικό πλαίσιο 3.Power Point: δημιουργία πολυμεσικού αρχείου, προβολή & ανακάλυψη διαφορετικών μορφών στη γλώσσα 4.Tux paint: ψηφιακή απεικόνιση ήρωα και σκηνικών, αποθήκευση & παρουσίαση Αξιοποίηση Δυνατοτήτων Λογισμικού 1.Εισαγωγή & Επεξεργασία Εικόνων 2.Δημιουργία εικόνων 3D, Εισαγωγή φωνητικού μηνύματος & κίνησης 3.Οργάνωση & Παρουσίαση πληροφοριών σε διάφορες μορφές 4.Εργαλεία δημιουργίας σχεδίων, έτοιμα φόντο 1.Εισαγωγή & Επεξεργασία Εικόνων 2.Δημιουργία εικόνων 3D, Εισαγωγή φωνητικού μηνύματος & κίνησης 3.Οργάνωση & Παρουσίαση πληροφοριών σε διάφορες μορφές 4.Εργαλεία δημιουργίας σχεδίων, έτοιμα φόντο

Ρόλος εκπαιδευτικού o Βοηθητικός o Υποστηρικτικός Διδακτικές βοήθειες α. Από εκπαιδευτικό σε μαθητή o Ερωταποκρίσεις β. Από μαθητή σε μαθητή Ενδεικτικά παραδείγματα α η Δραστηριότητα Διδασκαλίας : ‘Ποιος πρέπει να πάρει το σενάριο της διαφήμισης για να μπορέσει να φτιάξει τον ήρωα;’ 2. 3 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας: ‘Αν πατήσουμε αυτό το κουμπί τι κίνηση θα κάνει ο ήρωας;’ 3. 1 η Δραστηριότητα Εμπέδωσης: ‘Τι χρώματα θα βάλετε για να είναι πιο ελκυστικό;’ β η Δραστηριότητα Διδασκαλίας: Στην αναζήτηση των συντελεστών της διαφήμισης τα παιδιά βοηθούν τους συμμαθητές τους με τις ιδέες τους Ρόλος εκπαιδευτικού o Βοηθητικός o Υποστηρικτικός Διδακτικές βοήθειες α. Από εκπαιδευτικό σε μαθητή o Ερωταποκρίσεις β. Από μαθητή σε μαθητή Ενδεικτικά παραδείγματα α η Δραστηριότητα Διδασκαλίας : ‘Ποιος πρέπει να πάρει το σενάριο της διαφήμισης για να μπορέσει να φτιάξει τον ήρωα;’ 2. 3 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας: ‘Αν πατήσουμε αυτό το κουμπί τι κίνηση θα κάνει ο ήρωας;’ 3. 1 η Δραστηριότητα Εμπέδωσης: ‘Τι χρώματα θα βάλετε για να είναι πιο ελκυστικό;’ β η Δραστηριότητα Διδασκαλίας: Στην αναζήτηση των συντελεστών της διαφήμισης τα παιδιά βοηθούν τους συμμαθητές τους με τις ιδέες τους

Δραστηριότητες αξιολόγησης Διδακτική Στρατηγική Παρουσίαση αποτελεσμάτων Τρόποι Αξιολόγησης o Ερωτήσεις o Παιδικό Σχέδιο Παραδείγματα Ερωτήσεων 1.‘Νομίζετε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν όλοι αυτοί οι συντελεστές; Θα μπορούσαμε να παραλείψουμε κάποιον;’ 2.‘Πιστεύετε ότι ο Quiky φτιάχτηκε για να διαφημίζει το κακάο ή μπορούμε να του δώσουμε κι άλλα προϊόντα ;΄ 3.‘Ο Quiky και ο δικός σας ήρωας η Σταγόνα είναι αληθινοί;’ Αιτιολόγηση τρόπων αξιολόγησης Οι συγκεκριμένοι τρόποι αξιολόγησης χρησιμοποιήθηκαν επειδή: α) οι ερωτήσεις τα βοηθούν να εξάγουν συμπεράσματα και να σχηματοποιήσουν στο μυαλό τους τα αποτελέσματα της εργασίας τους και β) το παιδικό σχέδιο είναι ένας πολύ εύκολος και άμεσος τρόπος να εκφράζονται τα παιδιά. Διδακτική Στρατηγική Παρουσίαση αποτελεσμάτων Τρόποι Αξιολόγησης o Ερωτήσεις o Παιδικό Σχέδιο Παραδείγματα Ερωτήσεων 1.‘Νομίζετε ότι είναι απαραίτητο να υπάρχουν όλοι αυτοί οι συντελεστές; Θα μπορούσαμε να παραλείψουμε κάποιον;’ 2.‘Πιστεύετε ότι ο Quiky φτιάχτηκε για να διαφημίζει το κακάο ή μπορούμε να του δώσουμε κι άλλα προϊόντα ;΄ 3.‘Ο Quiky και ο δικός σας ήρωας η Σταγόνα είναι αληθινοί;’ Αιτιολόγηση τρόπων αξιολόγησης Οι συγκεκριμένοι τρόποι αξιολόγησης χρησιμοποιήθηκαν επειδή: α) οι ερωτήσεις τα βοηθούν να εξάγουν συμπεράσματα και να σχηματοποιήσουν στο μυαλό τους τα αποτελέσματα της εργασίας τους και β) το παιδικό σχέδιο είναι ένας πολύ εύκολος και άμεσος τρόπος να εκφράζονται τα παιδιά.

Γνωστική Σύγκρουση 3 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας o Γνωστικό Εμπόδιο: δυσκολία να καταλάβουν την ύπαρξη επαγγελμάτων όπως συγγραφέας, ηθοποιός στον χώρο της διαφήμισης. o Γνωστική Σύγκρουση: με ανάληψη ρόλων συντελεστών μιας διαφήμισης o Αντιμετώπιση με χρήση λογισμικού: Ανάληψη ρόλων για την δημιουργία διαφήμισης με χρήση λογισμικών εμπλέκει τα παιδιά στην διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης όπως: συγγραφέας: σενάριο στο power point σκηνογράφοι: σκηνικά σε tux paint κλπ Η χρήση λογισμικών οδήγησε:  στην κλιμακωτή συνειδητοποίηση των παιδιών για την αναγκαιότητα των συντελεστών για την δημιουργία διαφήμισης  ανάπτυξη κριτικής σκέψης για επίλυση προβλήματος 3 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας o Γνωστικό Εμπόδιο: δυσκολία να καταλάβουν την ύπαρξη επαγγελμάτων όπως συγγραφέας, ηθοποιός στον χώρο της διαφήμισης. o Γνωστική Σύγκρουση: με ανάληψη ρόλων συντελεστών μιας διαφήμισης o Αντιμετώπιση με χρήση λογισμικού: Ανάληψη ρόλων για την δημιουργία διαφήμισης με χρήση λογισμικών εμπλέκει τα παιδιά στην διαδικασία δημιουργίας μιας διαφήμισης όπως: συγγραφέας: σενάριο στο power point σκηνογράφοι: σκηνικά σε tux paint κλπ Η χρήση λογισμικών οδήγησε:  στην κλιμακωτή συνειδητοποίηση των παιδιών για την αναγκαιότητα των συντελεστών για την δημιουργία διαφήμισης  ανάπτυξη κριτικής σκέψης για επίλυση προβλήματος

Πειραματισμός 3 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας  Πειραματισμός με δυνατότητες λογισμικού Kidpix για δημιουργία διαφήμισης.  Τα παιδιά πειραματίζονται με τα εργαλεία του λογισμικού προκειμένου να δημιουργήσουν τον ήρωα, το προϊόν, το φόντο, τις κινήσεις και τα λόγια. Ανακάλυψη 5 η Δραστηριότητα Εμπέδωσης  Ανακάλυψη σύνδεσης της βιντεοκάμερας με τον υπολογιστή για να ανεβάσουν το βίντεο της διαφήμισης.  Τα παιδιά μέσω του πειραματισμού, ανακαλύπτουν την σύνδεσή του καλωδίου της βιντεοκάμερας με τον υπολογιστή και την σημασία της για την μεταφορά ενός αρχείου. Διερεύνηση 2 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας  Διερεύνηση σχέσεων μεταξύ των συντελεστών της διαφήμισης  Τα παιδιά χρησιμοποιώντας τις εικόνες των συντελεστών, που έχουν αποθηκεύσει στο word, προσπαθούν να ανακαλύψουν τις μεταξύ τους σχέσεις. Πειραματισμός 3 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας  Πειραματισμός με δυνατότητες λογισμικού Kidpix για δημιουργία διαφήμισης.  Τα παιδιά πειραματίζονται με τα εργαλεία του λογισμικού προκειμένου να δημιουργήσουν τον ήρωα, το προϊόν, το φόντο, τις κινήσεις και τα λόγια. Ανακάλυψη 5 η Δραστηριότητα Εμπέδωσης  Ανακάλυψη σύνδεσης της βιντεοκάμερας με τον υπολογιστή για να ανεβάσουν το βίντεο της διαφήμισης.  Τα παιδιά μέσω του πειραματισμού, ανακαλύπτουν την σύνδεσή του καλωδίου της βιντεοκάμερας με τον υπολογιστή και την σημασία της για την μεταφορά ενός αρχείου. Διερεύνηση 2 η Δραστηριότητα Διδασκαλίας  Διερεύνηση σχέσεων μεταξύ των συντελεστών της διαφήμισης  Τα παιδιά χρησιμοποιώντας τις εικόνες των συντελεστών, που έχουν αποθηκεύσει στο word, προσπαθούν να ανακαλύψουν τις μεταξύ τους σχέσεις.

Βιβλιογραφία Valerie Hemar- Nicolas, Mathilde Gollety, (2012), Using brand character when targeting children: what for? An exploration of managers' and children's viewpoints, Young Consumers: Insight and Ideas for Responsible Marketers, Vol. 13. Iss: 1 pp , Ανακτήθηκε στις 2 Νοεμβρίου 2012 από Μηχανή Αναζήτης Google images, Αναρτήθηκε στις 5 Ιανουαρίου 2013 από Valerie Hemar- Nicolas, Mathilde Gollety, (2012), Using brand character when targeting children: what for? An exploration of managers' and children's viewpoints, Young Consumers: Insight and Ideas for Responsible Marketers, Vol. 13. Iss: 1 pp , Ανακτήθηκε στις 2 Νοεμβρίου 2012 από Μηχανή Αναζήτης Google images, Αναρτήθηκε στις 5 Ιανουαρίου 2013 από

Αναστοχασμός Δυσκολίες o Δόμηση του εκπαιδευτικού σεναρίου o Σύνθεση πολλαπλών πληροφοριών Λόγω o Του εποικοδομιστικού πλαισίου διδασκαλίας, χωρίς καθοδήγηση, με ατομική διερεύνηση και ανακάλυψη. o Απειρίας στη δημιουργία εκπαιδευτικού σεναρίου. Όφελος o Γνωριμία με εκπαιδευτικά λογισμικά o Εμπλουτισμός γνώσεων για διδασκαλία με Τ.Π.Ε. o Δημιουργία μερών ενός εκπαιδευτικού σεναρίου o Επικοινωνία και συνεργασία με συμφοιτητές και καθηγητές μέσω Τ.Π.Ε. Σχόλια ομάδων στο blog o Μας επέστησαν την προσοχή σε σημεία που μας διέφυγαν o Οι προσωπικές τους ιδέες μάς βοήθησαν να προχωρήσουμε o Διαρκής ανατροφοδότηση Δυσκολίες o Δόμηση του εκπαιδευτικού σεναρίου o Σύνθεση πολλαπλών πληροφοριών Λόγω o Του εποικοδομιστικού πλαισίου διδασκαλίας, χωρίς καθοδήγηση, με ατομική διερεύνηση και ανακάλυψη. o Απειρίας στη δημιουργία εκπαιδευτικού σεναρίου. Όφελος o Γνωριμία με εκπαιδευτικά λογισμικά o Εμπλουτισμός γνώσεων για διδασκαλία με Τ.Π.Ε. o Δημιουργία μερών ενός εκπαιδευτικού σεναρίου o Επικοινωνία και συνεργασία με συμφοιτητές και καθηγητές μέσω Τ.Π.Ε. Σχόλια ομάδων στο blog o Μας επέστησαν την προσοχή σε σημεία που μας διέφυγαν o Οι προσωπικές τους ιδέες μάς βοήθησαν να προχωρήσουμε o Διαρκής ανατροφοδότηση