Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης

2 ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ 1. Γνωρίζω τον υπολογιστή – Βασικές λειτουργίες του Υπολογιστή – Σύστημα διαχείρισης αρχείων και φακέλων – Περιφερειακές μονάδες αποθήκευσης 2. Παίζω και μαθαίνω με τον Υπολογιστή – Ανακαλύπτω και αξιοποιώ νέες λειτουργίες των προγραμμάτων εφαρμογών 3. Οργανώνω, ταξινομώ και επεξεργάζομαι πληροφορίες με εννοιολογικούς χάρτες και λογιστικά φύλλα. 4. Επικοινωνώ ηλεκτρονικά

3 1 η Ενότητα ( Γνωρίζω τον υπολογιστή ) Οι μαθητές επιδιώκεται:  Να κατανοούν βασικές λειτουργίες του υπολογιστή (Είσοδος Δεδομένων, Επεξεργασία, έξοδος αποτελεσμάτων, αποθήκευση), αναφέροντας σχετικά παραδείγματα. ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

4 1 η Ενότητα ( Γνωρίζω τον υπολογιστή ) Οι μαθητές επιδιώκεται:  Να κατανοούν έννοιες όπως αρχείο & φάκελος.  Να αναγνωρίζουν συσκευές & μέσα αποθήκευσης & τον ασφαλή τρόπος χρήσης τους.  Να εξοικειωθούν με το γραφικό περιβάλλον διαχείρισης του συστήματος αρχείων & να μπορούν να : 1.Δημιουργούν, Μετονομάζουν, Αντιγράφουν, Μεταφέρουν, Διαγράφουν Φακέλους & Αρχεία 2. Αναγνωρίζουν συνήθους τύπους αρχείων από τα εικονίδια & τις επεκτάσεις τους

5 1. Συνθέτουν κείμενα & παρουσιάσεις εισάγοντας εικόνες. 2. Σ χεδιάζουν, δομούν, οργανώνουν, ταξινομούν, μετακινούν τις παρουσιάσεις τους. 3. Ε ισάγουν μουσική και ήχο από διαφορετικές πηγές & να δικαιολογούν τις επιλογές τους. 4.Χρησιμοποιούν εφέ εναλλαγής διαφανειών & υπερσυνδέσμους 5.Εκφράζονται δημιουργικά & πρωτότοτυπα 6.Τηρούν στις παρουσιάσεις τους κανόνες προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων αναφέροντας τις πηγές πληροφοριών 7. Αναπτύξουν δεξιότητες τυφλής πληκτρολόγησης (10’ ανά μάθημα με χρήση του Rapid Typing) ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ 2 η Ενότητα ( Ανακαλύπτω και αξιοποιώ νέες λειτουργίες των προγραμμάτων εφαρμογών ) Οι μαθητές επιδιώκεται να:

6 1. Β ρίσκουν πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο σκοπό χρησιμοποιώντας ποικιλία πηγών κατά κύριο λόγο το Διαδίκτυο. 2. Αξιοποιούν εφαρμογή εννοιολογικής χαρτογράφησης για να καταγράφουν, αναλύουν, οργανώνουν, επεξεργάζονται δεδομένα μιας μικρής έρευνας ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ 3 η Ενότητα : Οργανώνω, ταξινομώ και επεξεργάζομαι πληροφορίες με εννοιολογικούς χάρτες Οι μαθητές επιδιώκεται να:

7 1. Εξοικείωση με τη χρήση εφαρμογών πλοήγησης 2. Αναγνώριση της αναγκαιότητας κριτικής χρήσης του διαδικτύου 3. Επιλογή εικόνων και πληροφοριακού υλικού κατάλληλου για την ηλικία και το θέμα τους. 4. Εξοικείωση στη διατύπωση εύστοχων ερωτημάτων σε μηχανές αναζήτησης για να ανασύρουν από το Διαδίκτυο υλικό σχετικό με το θέμα τους & εύκολη επιλογή χρήσιμων πληροφοριών 5. Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικής αλληλογραφίας http://register.sch.gr/students/ 6. Αναγνώριση πλεονεκτημάτων χρήσης της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. 7. Κατανόηση της λειτουργίας των χαρακτηριστικών του ηλεκτρονικού μηνύματος ( Αποστολέας, Παραλήπτης, Θέμα, Μήνυμα, Επισυναπτόμενο αρχείο ). 8. Χρήση σωστής γλώσσας και κατάλληλης έκφρασης στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες ΣΤΟΧΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ 4 η Ενότητα : Επικοινωνώ ηλεκτρονικά

8 Ώρα για συζήτηση, απορίες, ερωτήσεις…


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google