Ευαισθητοποίηση - Ενημέρωση για το ρόλο της ΤΕΕ και των Επαγγελματικών Λυκείων Ρόδος, 13 Οκτωβρίου 2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
1º ΕπαγγελματικΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Το Έργο ‘’Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας’’ ως αφετηρία για την ένταξη των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δρ Α. Τζιμογιάννης.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Δημιουργία σεναρίου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευαισθητοποίηση - Ενημέρωση για το ρόλο της ΤΕΕ και των Επαγγελματικών Λυκείων Ρόδος, 13 Οκτωβρίου 2008

Νέες τεχνολογίες στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση Τσαμπίκα Καράκιζα Σχολική Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδεκανήσου

τι είναι οι νέες τεχνολογίες (ΝΤ); Web (παγκόσμιος ιστός)‏ –Πληροφορίες  πολλές  ενημερωμένες  από ειδικούς –Επικοινωνία Λογισμικά

Γιατί χρησιμοποιούμε ΝΤ; Εργαλείο –Εύκολα επικαιροποιήσιμες  σημειώσεις  ασκήσεις  διαγωνίσματα Ενδιαφέρον των μαθητών Υπάρχουν σε κάθε εργασιακό χώρο –ΕΠΑΛ - διασύνδεση ειδικοτήτων με την τρέχουσα αγορά εργασίας

Οικονομίας & διοίκησης

Μηχανολογίας (τόρνος cnc)‏

Οχημάτων (εγκέφαλος)‏

Υγείας πρόνοιας (αξονικός τομογράφος)‏

Δομικών έργων (σχεδιαστικά προγράμματα)‏

Ναυτικός (πλοήγησης)‏

Φυσική

Μαθηματικά

... το σημαντικότερο είναι ότι από τις νέες τεχνολογίες συχνά προκύπτουν νέοι ανθρώπινοι σκοποί (Δερτούζος, 1997)

Σκοπός της ένταξης του Επαγγελματικού λογισμικού στην ΤΕΕ Η εφαρμογή των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη διδακτική πράξη της δευτεροβάθμιας τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης Η ένταξη επαγγελματικού-εκπαιδευτικού λογισμικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικότητας, συνοδευόμενου από κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό.

Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό στην σχολική πρακτική, αποτελεί: Υποστήριξη της Διδασκαλίας –βοήθεια προς το μαθητευόμενο –ώστε να προσεγγίσει και να οικοδομήσει –μια προκαθορισμένη από το αναλυτικό πρόγραμμα ύλη Υποστήριξη της Μάθησης –ενίσχυση του μαθητευόμενου –ώστε να αναπτύξει δεξιότητες που θα τον καταστήσουν ικανό να αντεπεξέλθει –στις διαρκώς μεταβαλλόμενες και ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου κόσμου

Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες... Πηγή: National Council for Educational Technology (NCET ) Η χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαίδευση: ΠΠαρέχει στο μαθητή πρόσβαση σε πλούσιες πηγές πληροφοριών και εκπαιδευτικού υλικού ΔΔιεγείρει το ενδιαφέρον του μαθητή ΕΕνισχύει την αυτοπεποίθηση του μαθητή στη διαδικασία μάθησης ΚΚινητοποιεί τους αδύνατους μαθητές ΣΣυμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση δύσκολων εννοιών παρέχοντας τη δυνατότητα πολλαπλών αναπαραστάσεων των εννοιών αυτών. ΠΠροσφέρει στο μαθητή τη δυνατότητα να ελέγξει την ορθότητα των γνώσεών του. ΑΑνταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε μαθητή ΠΠροσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικής συλλογικής εργασίας ....όμως

...οι έρευνες δείχνουν επίσης ότι: ΟΟι ΤΠΕ συμβάλλουν πραγματικά στη μάθηση μόνο όταν χρησιμοποιούνται μέσα από κατάλληλα σχεδιασμένες δραστηριότητες και με σαφώς καθορισμένους στόχους

Προϋποθέσεις αξιοποίησης των ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία Η ύπαρξη υλικοτεχνικής υποδομής Κατάλληλα εκπαιδευμένοι εκπαιδευτικοί Εξειδικευμένο λογισμικό δηλαδή Εκπαιδευτικό Λογισμικό

Ιστορικά - Πιλοτικό έργο βασικές αρχές του πιλοτικού έργου Ε12- «Λαέρτης» της ενέργειας ΟΔΥΣΣΕΙΑ, (εφαρμόστηκε σε 15 ΤΕΕ της χώρας, τις σχολικές χρονιές και )

Εφαρμογή - Δέσμες δράσεων ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ: Απόκτηση αδειών χρήσης, προσαρμογή, ανάπτυξη, παραγωγή αντιτύπων και αποστολή στις σχολικές μονάδες, επαγγελματικού-εκπαιδευτικού λογισμικού και συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού, για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μαθησιακής διαδικασίας στη ΔΕΕ. Τα λογισμικά θα συνοδεύονται από κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό. ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: Εξειδικευμένη επιμόρφωση εκπαιδευτικών της ΔΕΕ, στην παιδαγωγική αξιοποίηση των λογισμικών στη διδακτική και μαθησιακή διαδικασία. ΕΦΑΡΜΟΓΗ: Εφαρμογή των Υπολογιστικών και Δικτυακών Τεχνολογιών (Υ&ΔΤ) στην εκπαιδευτική πράξη

Μέχρι σήμερα στο πλαίσιο των παραπάνω δράσεων 1.Αναπτύχθηκε και λειτουργεί WEB περιβάλλον ( ) 2.έχουν αποκτηθεί και στάλθηκαν στα ΣΕΚ/ΣΕ εργαστηριακές άδειες χρήσης για τίτλους λογισμικού όπως (AutoCAD 2006, TinaPro V6, Οδηγός Καλλωπιστικών Φυτών κ.ά ) 3.έχει κατακυρωθεί η προμήθεια αδειών χρήσης και συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού για τίτλους λογισμικού που αφορούν στον Τομέα Οικονομίας όπως (Μικροοικονομία και Μακροοικονομία της Keystone) και στο σύνολο των Τομέων της ΔΕΕ (AristoClass της Minicom)

Μέχρι σήμερα στο πλαίσιο των παραπάνω δράσεων (2) 4.Υπάρχει σε διαδικασία προκήρυξης η προμήθεια αδειών χρήσης και συνοδευτικού εκπαιδευτικού υλικού για τίτλους λογισμικού, όπως VB Express, Corel, Art History, Premier Pro κ.ά., που αφορούν διάφορους τομείς. 5.Πραγματοποιήθηκε από την ΑΣΠΑΙΤΕ η 1η φάση της εκπαίδευσης 200 περίπου εκπαιδευτικών ειδικοτήτων της ΔΕΕ (Μητρώο Επιμορφωτών). 6.Γράφτηκαν από το Πανεπιστήμιο Πειραιά και την ΑΣΠΑΙΤΕ βιβλία εκπαίδευσης για επιμορφωτές των Τομέων Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής, Πληροφορικής, Δομικών Εργών, Οικονομίας, Υγείας και Γεωπονίας.

Μέχρι σήμερα στο πλαίσιο των παραπάνω δράσεων (3) 6.Εκπονήθηκε υλικό για σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ειδικοτήτων των Τομέων Μηχανολογίας, Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής, Δομικών Έργων, Πληροφορικής και για 1 σεμινάριο που αφορά σε όλους τους Τομείς 7.Συστάθηκαν 13 Περιφερειακές Επιτροπές Επιμόρφωσης για την οργάνωση, την παρακολούθηση, το συντονισμό και την υποστήριξη της επιμόρφωσης και της εφαρμογής 8.Πραγματοποιήθηκε η 1 η φάση επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, την περίοδο Μάρτιος – Μάιος 2008

Λογισμικό ανά Τομέα ΗλεκτρολογικόςAutoCAD, Tina Pro ΗλεκτρονικόςTina Pro ΜηχανολογικόςAutoCAD, Tina Pro, Interactive Physics ΚατασκευώνAutoCAD Εφαρμοσμένων ΤεχνώνAutoCAD Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος Βοτανικός Κήπος Οικονομίας & ΔιοίκησηςΜάκρο-Μικροοικονομία, Marketing plan Υγείας & ΠρόνοιαςΕγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος Πληροφορικής - Δικτύων Η/ΥTina Pro Όλοι οι ΤομείςAristoClass

Αναμενόμενα αποτελέσματα 450 περίπου σχολικές μονάδες της Δ ΕΕ θα αξιοποιούν τους υπολογιστές και το διαδίκτυο στη διδασκαλία των μαθημάτων ειδικότητας τίτλοι επαγγελματικού-εκπαιδευτικού λογισμικού θα μπορούν να αξιοποιηθούν στην υπηρεσία των στόχων του Προγράμματος Σπουδών συνοδευόμενοι από κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό συνάδελφοι εκπαιδευτικ οί της ΔΕΕ θα είναι επιμορφωμένο ι στη διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ το σύνολο των μαθητών /τριών της ΔΕΕ θα μπορεί να χρησιμοποιεί/αξιοποιεί τις ΤΠΕ στο σχολείο

Αναμένουμε… ο σκοπός, οι στόχοι και τα όποια αποτελέσματά της πράξης εφαρμογής του Εκπαιδευτικού Λογισμικού στην ΤΕΕ, να αξιοποιηθούν στην επόμενη Προγραμματική Περίοδο και σ το νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα (Δ’ ΚΠΣ)

Προσπαθούμε Να εξασφαλίζουμε και να εκσυγχρονίζουμε την απαιτούμενη τεχνική υποδομή Να ενεργοποιούμε τους εκπαιδευτικούς στην κατεύθυνση της παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ Να διαμορφώνουμε ενεργούς μαθητές και αυριανούς, σύγχρονους καταρτισμένους εργαζόμενους

Γιατί τελικά…. ….Όλα είναι θέμα παιδείας!!!

ΥΠΕΠΘ - ΕΥΕ