Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Προβλήματα που διαπιστώθηκαν από την εφαρμογή των αρχών του συμπεριφορισμού Χριστίνα Σολομωνίδου Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Π.Θ.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Tηλεματική- Μαθαίνοντας και Διδάσκοντας Παπακωνταντίνου Σωτήρης ΑΜ:968.
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Η επιστήμη του Web.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon

2 Πεδία Ερευνας  Το περιεχόμενο της διδασκαλίας και της μάθησης  Μέτρηση των χαρακτηριστικών της μάθησης  Ανάπτυξη των κύκλων σπουδών  Αναδυόμενα εκπαιδευτικά πλαίσια

Εννοια τηλεματικής Περιγράφει τη χρήση ποικίλων συνδυασμών τηλεπικοινωνιών,τηλεόρασης και τεχνολογιών πληροφορίας

Υπηρεσίες τηλεματικής  Ανάκτηση,αποθήκευση και επεξεργασία δεδομένων  Μετάδοση πληροφορίας : ήχου,κειμένου,φωνής,γραφικών,εικόνων,video

Είδη τηλεματικής  Σύγχρονη (video conference)  Ασύγχρονη ( ,text-based conference)

Τεχνοκρατική προσέγγιση  Αντικειμενική άποψη γνώσης  Σειριακή δομή υλικού και ελέγχου λογισμικού  Συχνή επανάληψη και έλεγχος βάσει καθορισμένων κριτηρίων

Εκπαιδευτική προσέγγιση  Προσωρινή άποψη γνώσης  Ευμετάβλητες προσεγγίσεις στη διεπαφή με τον εξοπλισμό  Εμφαση στο κοινωνικό περιεχόμενο της μάθησης

Περιεχόμενο τηλεματικής  Προσαρμοζόμενο στα χαρακτηριστικά και το επίπεδο γνώσεων των μαθητευόμενων  Εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του μέσου,χρήση παραδειγμάτων,προσωμειώσεων,επιδειξιών  Εξομοίωση της γλώσσας διεπαφής με τη γλώσσα επικοινωνίας άτομο προς άτομο

Μετρήσεις χαρακτηριστικών μάθησης  Οικονομικές διαστάσεις  Εκπαιδευτικές διαστάσεις

Αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού  Εκπαιδευτικός σχεδιασμός (στόχοι,ευθυγράμμιση αξιολόγησης με στόχους)  Γλώσσα (σημασιολογία και σύνταξη)  Παρουσίαση (γραφικά,format,σχεδιαγράμματα)  Ζητήματα αντικειμενικότητας(δομή γνώσης,ακρίβεια περιεχομένου,βαθμός καταννόησης)

Είδη μάθησης  Μάθηση αναφερόμενη απο μαθητές  Μάθηση παρακολουθούμενη απο δασκάλους

Σκοποί μάθησης  Αύξηση γνώσεων  Απομνημόνευση και αναπαραγωγή συμπερασμάτων  Μάθηση μέσω καταννόησης  Μάθηση ως εφαρμογή  Μάθηση ως αλλαγή του ατόμου  Μεταφραστική διαδικασία που στοχεύει στην αντίληψη της πραγματικότητας

Πλαίσιο ικανοτήτων διδασκόντων  Ολοκληρωτική καταννόηση του τρόπου με τον οποίον η IT συνεισφέρει στη μάθηση και τη διδασκαλία  Καταννόηση των αναπτυξιακών δυνατοτήτων που προσφέρει η IT και αναγνώριση της σημασίας της στην όλη δομή και τους σκοπούς των σπουδών

Υλοποίηση μέσω εργασίας εντός σχολείου  Χρήση του υπολογιστή για την υποστήριξη των δραστηριοτήτων των παιδιών στο σχολείο,πρόσβαση στη γνώση και εξασφάλιση προόδου  Ανάδειξη ενός αξιολογητικού πλαισίου που καθιστά δυνατή την κριτική αντίδραση στον τρόπο που η IT επηρεάζει τις διαδικασίες της μάθησης και της διδασκαλίας

Συνεχής επιμόρφωση καθηγητών  Προσαρμογή στις αλλαγές του προγράμματος σπουδών,στις ανάγκες των μαθητευόμενων και στις αναδυόμενες τεχνολογίες  Διατήρηση μιας συνολικής αντίληψης της IT στον κύκλο σπουδών  Συνεχής υλοποίηση και αξιολόγηση των τεχνικών υποστήριξης της IT

Προτεινόμενο πλέγμα Το πλέγμα συλλαμβάνεται ως ένα μωσαικό δικτύων με εσωτερικές συνδέσεις και υπηρεσίες εκπαίδευσης που θα υποστηρίζουν την διδασκαλία,την εκπαίδευση και την εσωτερική οργάνωση σε σχολεία, κολλέγια, πανεπιστήμια,βιβλιοθήκες,περιβάλλοντα εργασίας και σπίτια

Σχεδίαση κύκλου σπουδών  Παρά τα επιτεύματα στην τηλεματική υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ των θεωριών και του εκπαιδευτικού σχεδιασμού  Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός και το λογισμικό που χρησιμοποιείται θα πρέπει να αντιμετωπίζει πραγματικές προκλήσεις, να προάγει υψηλή μάθηση και δεξιοτεχνίες και να προσαρμόζεται στις τοπικές συνθήκες

Αποτελεσματική διαπροσωπία διδάσκοντα-διδασκόμενου  Οι εκπαιδευτικοί παρέχουν γέφυρες ανάμεσα στις υπάρχουσες γνώσεις και στα καινούργια αντικείμενα  Παρέχοντας βοήθεια και οδηγίες στο πλαίσιο της δραστηριότητας του μαθητή αναπτύσσουν την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων  Αποτελεσματική καθοδήγηση προυποθέτει τη μεταφορά αρμοδιότητας απο τον διδάσκοντα στο μαθητή

Αναδυόμενα εκπαιδευτικά πλαίσια  Ανάδειξη μέσω τηλεματικής της μάθησης από απόσταση  Σύγκλιση εκπαιδευτικών σκοπών και τεχνολογικών μέσων  Προσπάθεια των κυβερνήσεων για επέκταση της παγκόσμιας μόρφωσης με χαμηλό κόστος ανά εκπαιδευόμενο

Επίλογος Η τηλεματική παρέχει το μέσο για δικτύωση που είναι το κλειδί τόσο για την μοντέρνα εκπαίδευση από απόσταση όσο και για τις συμβατικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας.Ενα μεγάλο θέμα είναι ο βαθμός στον οποίο επηρεάζει τις διαδικασίες της εκπαίδευσης.