Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ManLab1 Ανάλυση & σχεδιασμός της εργασίας (1) Προσδιορισμός των αρχών σχεδίασης και ανάπτυξης πληροφοριακού συστήματος για το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 1.Επιλεκτική ανταπόκριση του στις ανάγκες του κόσμου μέσα στην επιχείρηση και έξω από αυτήν με τρόπο που να βελτιστοποιεί.
Φάσεις της Διοίκησης Αμοιβών
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM Μάθημα 3 ο : − Τα 5P του CRM.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ηγεσία είναι η διαδικασία με την οποία ένα άτομο επηρεάζει άλλα άτομα για την επίτευξη επιθυμητών στόχων. Επίσημος ηγέτης είναι ο προϊστάμενος ο οποίος.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Πέτρος Ροδακινιάς, Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας, ΜΟΚΕ ΠΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΜΟΚΕ) Συμβουλευτική Επιχειρηματικότητας.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού Φοιτήτριες: Γοργονίδου Ευφροσύνη ΑΕΜ:9834 Αλεξανίδου Λιουντμίλα ΑΕΜ:10026

Κεφάλαιο 1: Η ικανοποίηση του ατόμου από την εργασία Η υποκίνηση των εργαζομένων στηρίζεται στις βασικές ανάγκες των ανθρώπων και την ικανοποίησή τους, αντιμετωπίζοντας την ανία αλλά και την κόπωση των εργαζομένων μέσα στον εργασιακό χώρο. Η κατανόηση των βασικών αναγκών των ανθρώπων ωθεί την προσπάθειά τους στην δραστηριοποίηση μέσα στον εργασιακό χώρο.

Επίπεδο 1: Βασικές απαιτήσεις Η επιθυμία εκπλήρωσης τροφής, νερού και στέγης παρουσιάζουν πρωταρχικό ρόλο στην επιβίωση του ανθρώπου. Επίπεδο 2: Κοινωνική καταξίωση Η ανάγκη για την άνοδο στην εργασιακή κυριαρχία παραθέτει ισχυρό κίνητρο μετά την ικανοποίηση των βασικών απαιτήσεων. Επίπεδο 3: Προσωπικές φιλοδοξίες Η προσωπική εξέλιξη αποτελεί ισχυρότατο κίνητρο και είναι μία διαρκής διαδικασία

Κεφάλαιο 2:Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον και οι ανθρώπινες σχέσεις μέσα σε αυτό Μέσω των ανθρωπίνων σχέσεων οικοδομούνται και διατηρούνται σύνθετοι δεσμοί ανάμεσα σε πολλές ομάδες ανθρώπων, οι οποίοι οδηγούν: Στην επίλυση δύσκολων προβλημάτων Στην διαμόρφωση ευκρινούς πλέγματος επικοινωνίας των ομάδων εργασίας Στην αποκατάσταση και ομαλοποίηση διαταραγμένων εργασιακών σχέσεων

Η σημασία του σωστού εργασιακού περιβάλλοντος, των καλών εργασιακών και ανθρωπίνων σχέσεων, συμβάλλουν στην απόδοση των εργαζομένων αλλά και στην σωματική και ψυχική τους υγεία. Στη σωστή δημιουργία του εργασιακού χώρου συμβάλλουν οι κάτωθι συντελεστές: Το κλίμα που επικρατεί στον εργασιακό χώρο(επικοινωνία και συνεργασία) Η εκπαίδευση των εργαζομένων Η υγιεινή και η καθαριότητα μέσα στην επιχείρηση

Κεφάλαιο 3:Η επιλογή του κατάλληλου προσωπικού και η προετοιμασία των υποψηφίων Επιλογή είναι η διαδικασία με την οποία η επιχείρηση διαλέγει από ένα κατάλογο υποψηφίων το πρόσωπο ή τα πρόσωπα που ανταποκρίθηκαν καλύτερα στα κριτήρια επιλογής για τη συγκεκριμένη θέση. Ως κριτήρια επιλογής καθορίζονται η εκπαίδευση, η προϋπηρεσία, η προσωπικότητα και τα προσωπικά χαρακτηριστικά.

Η προετοιμασία των υποψηφίων καθορίζεται από την συνέντευξη, η οποία παρακινεί τον ενδιαφερόμενο να γνωρίσει τον εαυτό του και τον φορέα που προσεγγίζει την απασχόλησή του. Με την προετοιμασία των υποψηφίων δίνεται η δυνατότητα απόκτησης του ελέγχου της διαδικασίας και της ανάπτυξης των στρατηγικών παρουσίασης της υποψηφιότητας του ενδιαφερόμενου

Κεφάλαιο 4:Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού Εκπαίδευση είναι μια διαδικασία μάθησης με την οποία ο εργαζόμενος αποκτά γνώσεις, δεξιότητες και αναπτύσσει συμπεριφορά, ώστε να γίνει πιο αποτελεσματικός στην εργασία του. Το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί αναμφίβολα το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο κάθε εταιρείας ως ανταπόκριση στις απαιτήσεις της εργασίας και την ανάπτυξή της.

Ο κύκλος της εκπαίδευσης Αναγνώριση εκπαιδευτικών αναγκών Αξιολόγηση Πρόγραμμα Υλοποίηση

Στάδιο 1ο: Αναγνώριση εκπαιδευτικών αναγκών Η αναγνώριση των εκπαιδευτικών αναγκών προσδιορίζεται αναλύοντας την επιτυχία ή αποτυχία των στόχων και την ετήσια συνέντευξη αξιολόγησης. Στάδιο 2ο: Πρόγραμμα Στηρίζεται στους μακροχρόνιους και βραχυχρόνιους στόχους της επιχείρησης. Στάδιο 3ο: Υλοποίηση Περιλαμβάνει την επιλογή των εκπαιδευτών και τη διάθεση του κατάλληλου εξοπλισμού Στάδιο 4ο: Αξιολόγηση Αφορά την βελτίωση της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτή και την αξιολόγηση του εκπαιδευόμενου

Κεφάλαιο 5: Αξιολόγηση απόδοσης εργαζομένων και ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους Οι πληροφορίες που προκύπτουν από την αξιολόγηση απόδοσης είναι χρήσιμες και για την επιχείρηση και για τον ίδιο τον εργαζόμενο, τόσο για την διαπίστωση των εκπαιδευτικών αναγκών και την κάλυψή τους όσο για τη σωστή τοποθέτηση των εργαζομένων βάσει των ικανοτήτων και των επιδόσεών τους. Η διαδικασία αξιολόγησης καθορίζει τα κριτήρια αξιολόγησης όπως και τα πρότυπα απόδοσης

Η απόδοση των εργαζομένων πρέπει να γίνεται από άτομα που έχουν άμεση επαγγελματική σχέση με τον εργαζόμενο όπως ο άμεσα προϊστάμενος, οι συνάδελφοι και συνεργάτες, οι υφιστάμενοι, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι (αυτοαξιολόγηση) και οι πελάτες. Υπάρχουν τρείς βασικές μέθοδοι αξιολόγησης που έχουν αν αναπτυχθεί μέχρι σήμερα. Στην πρώτη κατηγορία περιλαμβάνονται οι μέθοδοι με βάση τα χαρακτηριστικά όπως πρωτοβουλία και συνεργασία. Στην δεύτερη υπάρχουν οι μέθοδοι με βάση την συμπεριφορά των εργαζομένων και στην τρίτη κατηγορία αξιολογείται η απόδοση των εργαζομένων με βάση τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουν.

Κεφάλαιο 6: Αμοιβές και πρόσθετες παροχές του δυναμικού προσωπικού της επιχείρησης Αμοιβή είναι το αντάλλαγμα της επιχείρησης προς τον εργαζόμενο για την συμμετοχή του στον οργανισμό. Η αμοιβή αποτελείται από το μισθό ή το ημερομίσθιο αλλά και από πρόσθετα οφέλη που δεν σχετίζονται με την απόδοση του εργαζομένου. Ο υπολογισμός των αμοιβών βασίζεται στον βασικό μισθό καθώς και για τα διάφορα ποσοστά που θα πληρώνεται αν εργάζεται Κυριακές, αργίες, υπερωρίες και επιδόματα

Πέρα της χρηματικής αμοιβής η επιχείρηση προσφέρει στους υπαλλήλους της και κάποιες πρόσθετες παροχές, οι οποίες δίνονται με κύριο στόχο να ενισχύσουν την αφοσίωση των υπαλλήλων. Ενδεικτικά κάποιες πρόσθετες παροχές είναι: Έκπτωση στα προϊόντα που παράγει η επιχείρηση Έξοδα κίνησης και πρότασης Κοινωνικές εκδηλώσεις Γεύματα με μειωμένη τιμή στο χώρο εργασίας

Κεφάλαιο 7: Στρατηγική των επιχειρήσεων για την αναδιάρθρωση του προσωπικού Η στρατηγική οργάνωσης ασχολείται με το πρόβλημα της προσφοράς και της ζήτησης εργασίας, ώστε να μπορεί να παραχθεί το προϊόν της επιχείρησης. Για τη δημιουργία σχεδίου οργάνωσης του ανθρώπινου δυναμικού απαιτείται ο προσδιορισμός των στόχων της επιχείρησης και η εφαρμογή σχεδίων και τροποποίησής τους όπου είναι απαραίτητο. Είναι σημαντικό η στρατηγική να είναι ευέλικτη και να μπορεί να αλλάξει άμεσα όπου αυτό είναι απαραίτητο.

Σας ευχαριστούμε πολύ