Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ

2 ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Μάνατζμεντ είναι η δραστηριότητα με την οποία ολοκληρώνεται κάποιο έργο μέσω άλλων ανθρώπων. Μάνατζμεντ είναι η δραστηριότητα κατά την οποία εργάζεται κανείς μαζί και μέσω άλλων ανθρώπων , για την ολοκλήρωση τόσο των στόχων της επιχείρησης όσο και των στόχων των ατόμων που εργάζονται σε αυτήν.

3 Τα μέλη ενός οργανισμού κατατάσσονται σε 2 μεγάλες κατηγορίες:
Εργάτες ή υπάλληλοι είναι τα άτομα εκείνα που τους έχει ανατεθεί η εκτέλεση κάποιου συγκεκριμένου έργου ή κάποιας συγκεκριμένης εργασίας, χωρίς να έχουν καμία ευθύνη επίβλεψης επί της εργασίας των άλλων εργαζομένων. Διοικητικό στέλεχος ονομάζεται εκείνο το μέλος του οργανισμού που κατευθύνει τις δραστηριότητες των άλλων μελών του οργανισμού.

4 Επιμέρους δραστηριότητες της διοίκησης.
Προγραμματισμός και λήψη αποφάσεων Οργάνωση Στελέχωση Διεύθυνση ανθρώπινου παράγοντα- διαπροσωπικοί επηρεασμοί Έλεγχος

5 Προγραμματισμός και λήψη αποφάσεων
Με τη δραστηριότητα αυτή: Διατυπώνονται προτάσεις μελλοντικής επιχειρησιακής δράσης, έχοντας υπόψη τις δυνατότητες της επιχείρησης και τις πιθανές επιδράσεις του περιβάλλοντος στην επιχείρηση. Καθορίζονται οι στόχοι ή τα προβλήματα της επιχείρησης. Καθορίζονται και αναλύονται οι πιθανές εναλλακτικές λύσεις. Επιλέγεται η καλύτερη λύση. Αρχίζει η διαδικασία του σχεδίου δράσης για υλοποίηση της απόφασης.

6 Οργάνωση Είναι η διαδικασία κατανομής της εργασίας μεταξύ ομάδων και ατόμων και ο συντονισμός των ενεργειών τους, με σκοπό να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης.

7 Στελέχωση Είναι η διαδικασία που θα εξασφαλίσει την επιλογή του κατάλληλου προσωπικού , την εκπαίδευση και την ενεργοποίησή του. Η δραστηριότητα αυτή θα δημιουργήσει στην επιχείρηση το κατάλληλο κλίμα για ένα ικανοποιημένο προσωπικό.

8 Διαπροσωπικοί επηρεασμοί
Όταν τα διοικητικά στελέχη παρακινούν τους υφισταμένους τους, κατευθύνουν τις ενέργειες των άλλων, επιλέγουν αποτελεσματική επικοινωνία ή επιλύουν τις διαφορές μεταξύ των υφισταμένων τους, τα στελέχη ασχολούνται με τη δραστηριότητα της διεύθυνσης και καθοδήγησης.

9 Έλεγχος Η δραστηριότητα αυτή αναφέρεται στην αποδοτική ολοκλήρωση των στόχων της επιχείρησης. Με αυτόν τον τρόπο μετριέται ο βαθμός απόδοσης όλων των διοικητικών στελεχών, σε όλα τα επίπεδα της διοικητικής ιεραρχίας. Για το σκοπό αυτό: Καθορίζονται πρότυπα Συγκρίνονται τα πρότυπα με τα πραγματοποιηθέντα Γίνονται οι απαραίτητες διορθώσεις ενώ καταβάλλεται προσπάθεια για να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης.

10 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Οργάνωση και Διοίκηση, Το management της νέας εποχής, Κ. Τζωρτζάκης, Α.Μ. Τζωρτζάκη Εκδόσεις Rosili, 4η έκδοση


Κατέβασμα ppt "Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google