Εισαγωγή, Η Μέθοδος Των Σεναρίων: Προσδοκίες Και Περιορισμοί… Σελ: 7-31. Γεωργία-Μαρία Ιερομονάχου Α.Μ: 3168 Έτος: Β.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
Η κρίση και το πρόβλημα της διακυβέρνησης στην ελληνική κοινωνία Σταύρος Ιωαννίδης.
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Κοινωνικές Δεξιότητες
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
Εισαγωγή στη Δια Βίου μάθηση Θέμα:Επίσημη και μη-επίσημη μάθηση Ευαγγελία Σουργιαδάκη Α.Μ 3284.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Επένδυση στη δημιουργία Ανθρώπινου Κεφαλαίου: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Γιώργος Μ. Αγιομυργιανάκης Καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Πολιτικής Ελληνικό.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Το μέλλον της ΚΑΠ προκλήσεις, προοπτικές και άμεσα διλήμματα Αθήνα – 13 Νοεμβρίου 2017 Τάσος Χανιώτης Διευθυντής Στρατηγική, Απλοποίηση και Ανάλυση.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή, Η Μέθοδος Των Σεναρίων: Προσδοκίες Και Περιορισμοί… Σελ: Γεωργία-Μαρία Ιερομονάχου Α.Μ: 3168 Έτος: Β.

Σκοπός Εργασίας. Ο σχολιασμός: Του ερευνητικού προγράμματος της Cedefop/Etf, Των σκοπών του, Των αποτελεσμάτων του, Της μεθόδου των σεναρίων, Των σκοπών των σεναρίων κλπ.

Περιεχόμενα Εργασίας. 1. Ποιος είναι ο σκοπός του ερευνητικού προγράμματος Cedefop/Etf; 2. Τι είναι τα σενάρια; 3. Ποιοι είναι οι σκοποί των σεναρίων; 4. Ποια η χρησιμότητα των σεναρίων; 5. Πιθανές περιοχές εφαρμογής των σεναρίων. 6. Ποια είναι τα σενάρια της Cedefop/Etf για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση;

1. Ποιος Είναι Ο Σκοπός Του Ερευνητικού Προγράμματος Της Cedefop/Etf; H δημιουργία μεθόδου σεναρίων για την εφαρμογή της στους χώρους της επαγγελματικής κατάρτισης. ΏΣΤΕ: Να βοηθηθούν οι ερευνητές, οι δημιουργοί πολιτικής και όσοι ενδιαφέρονται για την κατάρτιση να προσδιορίσουν στρατηγικές που θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν ενεργά σύγχρονες και μελλοντικές προκλήσεις.

2.Τι Είναι Τα Σενάρια; Μια ομάδα ευλογοφανών και προκλητικών εναλλακτικών εικόνων του τρόπου με τον οποίο μπορεί να ξεδιπλωθεί το μέλλον σε βασικές εκτιμήσεις γύρω από μια δεδομένη χρονική κλίμακα. Στρατηγικές καταστάσεις που συγκεντρώνουν την προσοχή πέρα από βραχυπρόθεσμα δυναμικά παιχνίδια ή καθημερινές κερδοφόρες μάχες. Σχεδιάζουν πορείες, καθιστούν τα μέλη ενός οργανισμού μάθησης ικανά να αναπτύξουν κοινές ιδέες για τους στόχους ή τουλάχιστον να βρουν μια κοινή γλώσσα που θα κάνει πιθανή την επικοινωνία για τις προβληματικές περιοχές.

3. Ποιοι Είναι Οι Σκοποί Των Σεναρίων; Η ανάπτυξη ιδεών μιας ευρύτερης περιόδου ώστε να προσδιοριστούν καλύτερες δράσεις. Η βελτίωση της κατανόησης μας για τα συστήματα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Η επιρροή εκείνων που παίρνουν τις αποφάσεις για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, αλλά και όσων αναμειγνύονται με αυτήν να ενημερώνονται για τα διάφορα συμπεράσματα από βέβαιες πιθανές αναπτύξεις και να μπορέσουν να αντιδράσουν εύκαμπτα. Δε σκοπεύουν να παράγουν σωστή πρόγνωση για το μέλλον.

4. Ποια Η Χρησιμότητα Των Σεναρίων; Τα σενάρια συνεισφέρουν στα εξής: Στην ανάπτυξη στρατηγικών ή στην επένδυση εναλλακτικών εικόνων του μέλλοντος που να περιέχουν τις πιο βασικές περιοχές αβεβαιότητας, κάνοντας έπειτα μια εκλογή των ιδιαίτερων πράξεων για τους δημιουργούς των πολιτικών. Στην μείωση της περιπλοκότητας ενός αβέβαιου, απρόβλεπτου και αναιρετικού μέλλοντος. Στην προώθηση ενός αμερόληπτου προγράμματος για συζητήσεις που χαρακτηρίζονται από συγκρούσεις ενδιαφέροντος κάτι που προωθεί την ευκαιρία για ολοκλήρωση ή τουλάχιστον προσέγγιση των πολικών θέσεων και που οδηγεί σε πραγματικές υπενεργητικές αποφάσεις μεγαλύτερης περιόδου. Στην ολοκλήρωση στατιστικών δεδομένων από ποσοτικές καταμετρήσεις και αναλύσεις παραγόντων με πληροφορίες που έχουν αποκτηθεί μέσω συνεντεύξεων ειδικών και ποιοτικών καταμετρήσεων.

5. Πιθανές Περιοχές Εφαρμογής Των Σεναρίων.  Σ’ένα σύστημα το οποίο καταπιάνεται σε βραχυπρόθεσμες περιόδους και οι βασικοί παίχτες δυσκολεύονται στην ανάπτυξη μακροπρόθεσμων παραμέτρων και στρατηγικών.  Όπου ιδιαίτερα προβλήματα απαιτούν λύση, αλλά είναι αβέβαιο το πώς θα εξελιχθεί το μέλλον.  Όπου οι οργανισμοί βλέπουν την δημιουργία σεναρίων σαν μια όψη ανάπτυξης και ανανέωσης των σχηματισμών πολιτικής και θέλουν να συνδέσουν την «συζήτηση στρατηγικής» με την κουλτούρα των οργανισμών μάθησης.

6. Ποια Είναι Τα Σενάρια Της Cedefop/Etf Για Την Επαγγελματική Εκπαίδευση Και Κατάρτιση; Πλαίσια μέσα στα οποία δημιουργήθηκαν τα σενάρια:  Οικονομίας και τεχνολογίας.  Εργασίας και αγοράς εργασίας.  Κατάρτισης, δεξιοτήτων, γνώσης.

6.1 Ποια Είναι Τα Σενάρια Στο Πλαίσιο Της Οικονομίας Και Της Τεχνολογίας; Για το πλαίσιο αυτό τα σενάρια στρέφονται στην έκταση στην οποία νέες συνεργασίες μεταξύ ιδιωτικών και δημόσιων οργανισμών μπορεί να έχουν αναπτυχθεί ως το 2010 και στην έκταση στην οποία η οικονομική αναδόμηση πραγματοποιείται για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας.  Η στασιμότητα.  Καλή θέληση αλλά χωρίς αποτελέσματα.  Η βραχυπρόθεσμη ανάπτυξη.  Η περιεκτική ανάπτυξη. 1. Αβέβαιη οικονομική ανάπτυξη. Μικρή αλληλεπίδραση με αρχική και συνεχή κατάρτιση. 1. Αβέβαιη οικονομική ανάπτυξη. Μικρή αλληλεπίδραση με αρχική και συνεχή κατάρτιση. 2. Επικρατεί όχι ισχυρή οικονομική ώθηση, Υπάρχουν πολυάριθμοι δεσμοί με τους προμηθευτές κατάρτισης. 2. Επικρατεί όχι ισχυρή οικονομική ώθηση, Υπάρχουν πολυάριθμοι δεσμοί με τους προμηθευτές κατάρτισης. 3. Ανάπτυξη και αναδόμηση των επιχειρήσεων χωρίς σημαντικούς δεσμούς με την κατάρτιση. Αναδόμηση της οικονομίας. Υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης ανάμεσα στην κατάρτιση και τις επιχειρήσεις. Αναδόμηση της οικονομίας. Υψηλό επίπεδο αλληλεπίδρασης ανάμεσα στην κατάρτιση και τις επιχειρήσεις.

6.2 Ποια Είναι Τα Σενάρια Στο Πλαίσιο Της Εργασίας Και Της Αγοράς Εργασίας; Τα σενάρια αυτά βασίζονται στην έκταση στην οποία ο νεωτερισμός του εργατικού δυναμικού πραγματοποιείται και στην έκταση της ευκινησίας του εργαστηρίου.  Η συνεργία.  Η ακινησία.  Η οργανωτική αλλαγή.  Οι εύκαμπτοι εργάτες και οι άκαμπτοι οργανισμοί εργασίας. Οι επιχειρήσεις παραμένουν σε παραδοσιακές δομές. Το προσωπικό δεν ενδιαφέρεται για καινοτομίες. Αλλαγή των οργανισμός εργασίας.το εργατικό δυναμικό συνδέεται με παλιές πρακτικές. Προετοιμασμένοι εργάτες. Μικρή καινοτομία επιχειρήσεων. Αναγνώριση της ανάγκης για αναδόμηση του εργαστηρίου και κατάρτιση της εργατικής δύναμης.

6.3α. Ποια Είναι Τα Σενάρια Στο Πλαίσιο Της Κατάρτισης, Των Δεξιοτήτων Και Της Γνώσης; Στην πρώτη ομάδα τα σενάρια διαφέρουν σύμφωνα με την απαίτηση ή την έλλειψη απαίτησης για τους εργάτες με κοινωνικές και μεταβαλλόμενες εμπειρίες και την έκταση της καινοτομίας ανάμεσα στους προμηθευτές της κατάρτισης.  Η απαίτηση συμβαδίζει το βήμα με την καινοτομία της εκπαίδευσης και της κατάρτισης.  Το παραδοσιακό εσωτερικό σύστημα κοιτάγματος.  Η σύγκρουση ανάμεσα στη προμήθεια και την απαίτηση.  Η άγονη καινοτομία. Όχι μεγάλη ανάγκη για αλλαγές. Οι προμηθευτές κατάρτισης υποστηρίζουν τα συνηθισμένα περιεχόμενα. Μη ικανοποιητική απαίτηση για αλλαγές. Οι προμηθευτές ανανεώνουν τα προγράμματα τους. Δεν υπάρχει απαίτηση για κατάρτιση Ανανέωση των προγραμμάτων των προμηθευτών εκπαίδευσης και ισχυρή απαίτηση για αλλαγές.

6.3 β. Ποια Είναι Τα Σενάρια Στο Πλαίσιο Της Κατάρτισης, Των Δεξιοτήτων Και Της Γνώσης; Στα σενάρια της δεύτερης ομάδας οι βασικές αβεβαιότητες προσδιορίζονται με την έκταση στην οποία τα άτομα παίρνουν υπευθυνότητα για την δική τους κατάρτιση και την έκταση στην οποία η κατάρτιση θεωρείται να έχει κοινωνικούς στόχους, ιδιαίτερα όπως αφορά ομάδες σε κίνδυνο αποκλεισμού, περιθωριοποίησης.

6.3 γ. Ποια Είναι Τα Σενάρια Στο Πλαίσιο Της Κατάρτισης, Των Δεξιοτήτων Και Της Γνώσης;  Ο θρυμματισμός.  Η ομαδική υπευθυνότητα.  Η συνδεδεμένη υπευθυνότητα.  Η νέο-ελεύθερη προσέγγιση για κατάρτιση και δεξιότητες. Κανείς δεν νιώθει ευθύνη για την επαγγελματική κατάρτιση. Επικρατεί η κατάρτιση που βασίζεται στη πολιτεία. Η επαγγελματική κατάρτιση είναι πρωτίστως ευθύνη του ατόμου Συμπίπτει η δημόσια ευθύνη για κατάρτιση με την πρωτοβουλία των ατόμων.

“When Planning for a Year, Plant Corn. When Planning for a Decade, Plant Trees. When Planning for Life, Train and Educate People.” Chinese Proverb.