Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Διδακτικά σενάρια.
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Μάθημα : Σχεδιασμός εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων βασισμένος στις Ψηφιακές Τεχνολογίες Θέμα εργασίας : Σενάριο στη Διδακτική της Ιταλικής Γλώσσας με Αξιοποίηση.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα»
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Εκπαιδευτικη τεχνολογια-πολυμεσα
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
2ο Εκπαιδευτικό σενάριο
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα «Φρουτοπία » : Ένα εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Τ.Π.Ε.

Εκπαιδευτικό σενάριο είναι : Εκπαιδευτικό σενάριο είναι : η περιγραφή ενός μαθησιακού πλαισίου με εστιασμένο γνωστικό αντικείμενο, συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους, συγκεκριμένες παιδαγωγικές αρχές και σχολικές πρακτικές.

Σύντομη Παρουσίαση ΤΙΤΛΟΣ Μια πολυμεσική πρόταση διδασκαλίας του μαθήματος της Γλώσσας της Δ΄ Δημοτικού « Φρουτοπία » ( Βιβλίο μαθητή , τεύχος 3ο , σελ. 15-19)

ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Γλώσσα ΤΠΕ Θεατρική αγωγή Μουσική Αισθητική αγωγή

ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟ Α.Π.Σ. και ΤΟ Δ.Ε.Π.Π.Σ Το θέμα είναι απολύτως συμβατό με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Π.Σ, εφόσον αποτελεί θέμα ενότητας στο βιβλίο της γλώσσας της Δ΄ τάξης και οι στόχοι που τίθενται άπτονται πλήρως του αναλυτικού προγράμματος της γλώσσας

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ Προτείνεται η οργάνωση των μαθητών σε ομάδες 2-3 ατόμων. «Εργαστήριο Υπολογιστών»: Κάθε ομάδα κάθεται και σε έναν υπολογιστή Ένας βιντεοπροβολέας

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Εκπαιδευτικό Λογισμικό (CD-ROM) Γλώσσα Γ΄& Δ΄ Δημοτικού Λογισμικό παρουσίασης Power Point Επεξεργαστής κειμένου (Word ) Internet Explorer Hot Potatoes

ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Ως μοντέλο διδασκαλίας επιλέγεται η «συνεργατική καθοδηγούμενη ανακάλυψη», στα πλαίσια της οποίας οι μαθητές με συγκεκριμένα φύλλα εργασίας διερευνούν το διδακτικό υλικό και οικοδομούν συνεργατικά τη νέα γνώση.

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Ως προς το γνωστικό αντικείμενο (γλώσσα) Ως προς τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο (γλώσσα) να αναγνωρίζουν το κειμενικό είδος του κόμικ και να εντοπίσουν τα δομικά χαρακτηριστικά του να μετασχηματίζουν το κειμενικό είδος του κόμικ σε ένα άλλο π.χ. σε αφήγηση. να επισημάνουν τα βασικά γλωσσικά μέσα που χρησιμοποιούνται στα κόμικ, π.χ. επιφωνήματα

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο (γλώσσα) να είναι σε θέση να εντοπίζουν τα επιφωνήματα καθώς και να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα που αυτά εκφράζουν να γνωρίσουν τη σημασία ή τις σημασίες λέξεων του κειμένου και να τις χρησιμοποιούν ορθά στην παραγωγή δικών τους προτάσεων

Ως προς το γνωστικό αντικείμενο (γλώσσα) να παράγουν τα ίδια κόμικ να υποδύονται ρόλους, με σκοπό την παραγωγή προφορικού λόγου εντός επικοινωνιακού πλαισίου.

Ως προς τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών Εξοικείωση με ένα νέο περιβάλλον εργασίας. Οργάνωση δραστηριοτήτων αξιοποίησης του υπολογιστή : ως γνωστικό αντικείμενο (γνωριμία με τις κυριότερες μονάδες του υπολογιστή, εξοικείωση με τους κανόνες χρήσης και λειτουργίας του)

Οργάνωση δραστηριοτήτων αξιοποίησης του υπολογιστή : Οργάνωση δραστηριοτήτων αξιοποίησης του υπολογιστή : ως μαθησιακό εργαλείο και εργαλείο επικοινωνίας και αναζήτησης πληροφοριών σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα στο πλαίσιο καθημερινών σχολικών δραστηριοτήτων (projects) με τη χρήση κατάλληλου εκπαιδευτικού λογισμικού.

Ως προς τη μαθησιακή διαδικασία Να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας.

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Οι μαθήτριες και οι μαθητές να : έχουν αναπτύξει από προηγούμενα μαθήματα τις βασικές δεξιότητες χρήσης του Η/Υ είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση των βασικών του προγραμμάτων. έχουν εξοικειωθεί με τις βασικές λειτουργίες του χρησιμοποιούμενου εκπαιδευτικού λογισμικού.

ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ Θα χρειαστούν τουλάχιστον 4 διδακτικές ώρες.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Συνολικά όλο το σενάριο αποτελείται από τέσσερις επιμέρους φάσεις: Έλεγχος προαπαιτουμένων γνώσεων. Παρατήρηση, προβληματισμός, διατύπωση υποθέσεων – Εντοπισμός δομικών στοιχειών. Αναγνώριση και επεξεργασία νέων δεδομένων. Αξιολόγηση επίτευξης των στόχων. Επέκταση.

Α΄ ΦΑΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ – ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ.

Φύλλο εργασίας 1. Οι μαθητές παρακολουθούν την 1η παρουσίαση που αναφέρεται στο πρώτο επεισόδιο της Φρουτοπίας και ουσιαστικά εμπεριέχει την βασική υπόθεση του κόμικ που έγραψε ο Ευγένιος Τριβιζάς και σκιτσογράφησε ο Νίκο Μαρουλάκης

Έπειτα καλούνται να συμπληρώσουν το Α΄ ΦΑΣΗ Έπειτα καλούνται να συμπληρώσουν το 1ο Φύλλο Εργασίας

Α΄ ΦΑΣΗ Στη συνέχεια γίνεται η προβολή του κειμένου που αφορά στο συγκεκριμένο μάθημα με το βιντεοπροβολέα. Ερωτήσεις κατανόησης Εναλλακτικά : Δραματοποίηση από τους μαθητές

Η διδασκαλία οργανώνεται γύρω από το 2ο φύλλο εργασίας Β΄ ΦΑΣΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Η διδασκαλία οργανώνεται γύρω από το 2ο φύλλο εργασίας

Γ΄ ΦΑΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η αξιολόγηση περιλαμβάνει: την αρχική αξιολόγηση Γ΄ ΦΑΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η αξιολόγηση περιλαμβάνει: την αρχική αξιολόγηση τη διαμορφωτική αξιολόγηση την τελική αξιολόγηση

Γ΄ ΦΑΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Γ΄ ΦΑΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 1ο φύλλο εργασίας Διεξάγεται στην αρχή της διδασκαλίας και φέρνει στην επιφάνεια προϋπάρχουσες γνώσεις ή ιδέες των μαθητών για το θέμα

Γ΄ ΦΑΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Γ΄ ΦΑΣΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Διεξάγεται στη διάρκεια της διδασκαλίας Στην προκειμένη περίπτωση δίνεται η δυνατότητα αξιολόγησης, με παιγνιώδη τρόπο. Κάθε ομάδα αναλαμβάνει να φέρει σε πέρας τη δραστηριότητα «Τα γενέθλια του βασιλιά», που περιέχεται στην ενότητα «Η ιστορία της γραφής» του Εκπαιδευτικού Λογισμικού (CD-ROM) Γλώσσα Γ΄& Δ΄ Δημοτικού.

Γ΄ ΦΑΣΗ ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Γ΄ ΦΑΣΗ ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Διεξάγεται στο τέλος της διδασκαλίας . Οι μαθητές συμπληρώνουν και πάλι το 1ο φύλλο εργασίας και προχωρούν στην κατασκευή ενός κόμικ με θέμα τη συνέχεια της συνέντευξης .

Δ΄ ΦΑΣΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Οι μαθήτριες και οι μαθητές μπορούν να παρακολουθούν ολόκληρο το επεισόδιο «Η Δεξίωση » της σειράς «Φρουτοπία » για να ετοιμάσουν μια παράσταση με κούκλες που μπορούν να κατασκευάσουν τα ίδια ή και να ανεβάσουν μια θεατρική παράσταση με κάποιο από τα επεισόδια της σειράς.

Δ΄ ΦΑΣΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ Μαθαίνουν το τραγούδι: «Φρουτοπία» ( Μουσική )