1 ο Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Δήμητρα Χατζηχαμπή - Μάριος Παπαευριπίδου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
EMΠΕΔΩΣΗ Στα Νέα Ωρολόγια Προγράμματα – Καλές πρακτικές … Δημήτρης Μικελλίδης ΕΔΕ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Το Εκπαιδευτικο Σενάριο είναι:
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Εργαστήριο Φυσικής Υποδείξεις για τη συγγραφή των γραπτών εργασιών
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 8 η Θεματική ενότητα Το γλωσσικό μάθημα με βάση την κοινωνιογλωσσολογία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Γενικές οδηγίες για το μάθημα. Δύο διαστάσεις  Πως μπορώ να διδάξω;  Πως μπορώ να σχεδιάσω εκπαιδευτικές τεχνολογίες; Δύο μέρη μαθήματος  Διάλεξη 
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Δημιουργία σεναρίου.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ- ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Αναστασία Μαρινοπούλου 13η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Δήμητρα Χατζηχαμπή - Μάριος Παπαευριπίδου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στις Φυσικές Επιστήμες Πανεπιστήμιο Κύπρου Εαρινό Εξάμηνο

Στόχοι Σεμιναρίου 1. Οδηγίες-συντονισμός 2. Οργάνωση-Διοίκηση τάξης 3. Προμήθεια υλικών-Ώρες γραφείου 4. Υλικό αφόρμησης για τη διδακτική

Στόχοι Σεμιναρίου 1. Οδηγίες-συντονισμός

1. Σχέδια Μαθήματος Ωρολόγιο Πρόγραμμα της τάξης στο οποίο θα φαίνονται σημειωμένες όλες οι διδασκαλίες των μαθημάτων μόνο τη μέρα που διδάσκετε Φ.Ε. Ωρολόγιο Πρόγραμμα της τάξης στο οποίο θα φαίνονται σημειωμένες όλες οι διδασκαλίες των μαθημάτων μόνο τη μέρα που διδάσκετε Φ.Ε. Φωτοτυπίες όλων των φύλλων εργασίας που θα χρησιμοποιηθούν στο μάθημα (δικά σας, βιβλίου) Φωτοτυπίες όλων των φύλλων εργασίας που θα χρησιμοποιηθούν στο μάθημα (δικά σας, βιβλίου) Συνοδευτικό έντυπο σχεδίου μαθήματοςστο οποίο πρέπει να έχουν συμπληρωθεί όλα τα στοιχεία. Το έντυπο θα πρέπει να κατατίθεται χωριστά για κάθε μάθημα που θα διδαχθεί. Συνοδευτικό έντυπο σχεδίου μαθήματοςστο οποίο πρέπει να έχουν συμπληρωθεί όλα τα στοιχεία. Το έντυπο θα πρέπει να κατατίθεται χωριστά για κάθε μάθημα που θα διδαχθεί. 1ο1ο 1ο1ο 2 ο 3ο3ο 3ο3ο Πού παραδίδονται

Δράμας 4 ος όροφος, Ρόνεο Φυσικές Επιστήμες Τοποθετούνται κατά ημέρα διδασκαλίας Δράμας 4 ος όροφος, Ρόνεο Φυσικές Επιστήμες Τοποθετούνται κατά ημέρα διδασκαλίας Πού παραδίδονται τα σχέδια μαθήματος Εργαστήριο Φυσικής, 014 Μέσα στο γραμματοκιβώτιο που είναι έξω από την πόρτα Εργαστήριο Φυσικής, 014 Μέσα στο γραμματοκιβώτιο που είναι έξω από την πόρτα

3. Τί συμβαίνει αν χαθεί κάποιο μάθημα Αν χαθεί μάθημα για λόγους ανεξάρτητους της θέλησής σας δεν χρειάζεται ν’ αναπληρώσετε το μάθημα. Περισσότερα από ένα μαθήματα χρειάζονται να αναπληρωθούν. Αν δεν μπορείτε να διδάξετε 1 ή περισσότερα μαθήματα λόγω δικού σας κωλύματος (π.χ.ασθένεια), τότε χρειάζεται ν’ αναπληρώσετε τα μαθήματα που δεν διδάχθηκαν. Αν δεν μπορείτε να διδάξετε 1 ή περισσότερα μαθήματα λόγω δικού σας κωλύματος (π.χ.ασθένεια), τότε χρειάζεται ν’ αναπληρώσετε τα μαθήματα που δεν διδάχθηκαν.

4. Στάδια Διαδικασίας Πριν τη διδασκαλία Κατά τη διδασκαλία Μετά τη διδασκαλία 1.Σχέδια μαθήματος (με συνοδευτικά) 2.Προετοιμασία υλικών 3.Εφοδιασμό υλικών από επόπτες σε ώρες γραφείου 1.Παρακολούθηση μαθήματος από επόπτη 2.Καταγραφή δυνατών και αδύνατων στοιχείων της διδασκαλίας 1.Αυτοαξιολόγηση από τον διδάσκοντα. Γραπτή. 2.Ανατροφοδότηση από τον επόπτη. Προφορική + Γραπτή.

Στόχοι Σεμιναρίου 2. Οργάνωση-Διοίκηση τάξης

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης

Οι ‘κανονισμοί’ της τάξης πρέπει να γίνονται ξεκάθαροι στους μαθητές

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Οι μαθητές να δουλεύουν σε ομάδες (4-5 ατόμων), Συνεργατική Μάθηση Αλληλεξάρτηση Ρόλοι στις ομάδες Καταμερισμός εργασίας ΑνατροφοδότησηΕυκαιρίες για εξατομίκευση Αλληλεπίδραση Οι συνεργατικές δεξιότητες καλλιεργούνται

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Ανατροφοδότηση στις ομάδες

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Ευκαιρίες για εξατομίκευση

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Είναι δική σας ευθύνη να τηρούνται αποδεκτά επίπεδα συμπεριφοράς Να ξεκινήσετε το μάθημα μόνο όταν έχετε την προσοχή όλων. Απαγορεύονται οι φωνές, οι απειλές, οι ύβρεις, τα ειρωνικά σχόλια, οι προσβολές και οι οποιεσδήποτε προσπάθειες εκφοβισμού των μαθητών. Σας εκθέτουν χωρίς να φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Αν χρειαστεί, διακόψτε το μάθημα μέχρις ότου έχετε ξανά την προσοχή των μαθητών σας. Δεν υπάρχει λόγος να διδάσκετε αν δεν σας ακούει κανένας. Οι παρατηρήσεις μπορούν να γίνονται στο σύνολο των μαθητών, αλλά, όπου χρειάζεται, και σε προσωπικό επίπεδο Η αποδεκτή συμπεριφορά είναι πολύ σημαντική, αλλά η υπερβολική αυστηρότητα δεν εξυπηρετεί.

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Πρώτα να δίνονται σαφείς και λεπτομερείς οδηγίες για την εκτέλεση ενός πειράματος και μετά να δίνονται τα υλικά. Να αποφεύγετε (όπου είναι δυνατό) να δίνονται στους μαθητές υλικά με τα οποία είναι εύκολο να δημιουργηθεί ‘χάος’ Πειράματα

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Όλα τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν πρέπει να είναι διαθέσιμα μέσα στην τάξη σε ικανοποιητικούς αριθμούς. Η καλή λειτουργική κατάσταση των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν θα πρέπει να επιβεβαιώνεται πριν από την έναρξη του μαθήματος

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης Τα πειράματα και οι άλλες δραστηριότητες θα πρέπει δοκιμάζονται πριν την εκτέλεσή τους στην τάξη Να αποφεύγονται δραστηριότητες που είναι πολύπλοκες ή/ και το αποτέλεσμά τους δεν είναι σαφές. Αν μια δραστηριότητα δε φαίνεται να αποδίδει ή δυσκολεύει τους μαθητές, εγκαταλείψτε την.

Οργάνωση και διοίκηση της τάξης ευελιξία Να είστε προετοιμασμένοι να δίξετε ευελιξία στην αντιμετώπιση απρόσμενων καταστάσεων

Στόχοι Σεμιναρίου 3. Προμήθεια υλικών-Ώρες γραφείου εποπτών

Πρωτοτυπία Καινοτομία Φαντασία Δημιουργικότητα Επιλέξτε εκείνες τις Δραστηριότητες-Υλικά ώστε να εξυπηρετούν τους στόχους του μαθήματος Προμήθεια Υλικών Υλικά για πειράματα Επιπλέον Φύλλα Εργασίας Εποπτικό Υλικό Άλλες πηγές Η.Υ. Βιβλία Εγκυκλοπέδιες Φυσικό Περιβάλλον

Επόπτες για τις Φυσικές Επιστήμες ΔευτέραΤρίτηΤετάρτηΠέμπτη Παρασκευ ή Δήμητρα Χατζηχαμπή 2:30-4:00 Εργ. 031 Μάριος Παπαευριπίδου 4:30-6:00 Εργ. 014 Ευαγγελία Κυριαζή 03:00-04:30 Εργ. 014

4. Υλικό αφόρμησης για τη διδακτική

Περισσότερα για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών......στο επόμενο Σεμινάριο Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου...στο επόμενο Σεμινάριο Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου