Βασίλης Παπαχαρίσης (2310 992673/

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
Με ποιόν τρόπο θα διδάξω ;
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
Το σύνολο των μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, καθώς και το σύστημα των αρχών και των κανόνων στο οποίο.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Δημιουργία σεναρίου.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Project.
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασίλης Παπαχαρίσης ( /

Βιβλιογραφία: Χασάπης, 2000 σελ: 18 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Πρόγραμμα κατάρτισης ΣχεδιασμόςΟργάνωσηΕφαρμογήΑξιολόγηση

 Καθορισμός και οργάνωση του θεματικού περιεχομένου ενός προγράμματος κατάρτισης  Χρονική κατανομή του θεματικού περιεχομένου ενός προγράμματος κατάρτισης (ωρολόγιο πρόγραμμα)  Επιλογή εκπαιδευτικών μεθόδων  Επιλογή ή ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού  Επιλογή των εκπαιδευτών  Δημοσιοποίηση ενός προγράμματος κατάρτισης  Επιλογή ομάδας καταρτιζομένων  Επιλογή και οργάνωση χώρων ανάπτυξης των δραστηριοτήτων του προγράμματος κατάρτισης

 Στόχοι – ανάγκες – πεδίο αναφοράς  Καθορισμός της έκτασης και του βάθους του περιεχομένου των θεματικών ενοτήτων.

 Θεματικές ενότητες – εκπαιδευτικά προσόντα, επαγγελματική εμπειρία  Περιεχόμενα – στόχοι προγράμματος  Βαθμός δυσκολίας

 Επάρκεια χρονικής κατανομής – διδακτικών ενοτήτων – μαθησιακών εμπειριών  Χρόνος – περιεχόμενο  Χρόνος – γνώση, δεξιότητα, στάση  Χρόνος – στόχοι προγράμματος

 Διατυπωμένους στόχους του προγράμματος  Περιεχόμενο θεματικών ενοτήτων  Βασικά χαρακτηριστικά της ομάδας πληθυσμού  Υλικό –τεχνική υποδομή  Εκπαιδευτές

ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝΔΙΑΛΕΞΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (project) ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ (case study) ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ (simulation) ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ (role play) ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΙΔΕΩΝ (brainstorming)

 Καθορισμός εκπαιδευτικών μεθόδων  Καταλληλότητα των εκπαιδευτικών μεθόδων  Δυνατότητα εφαρμογής των εκπαιδευτικών μεθόδων

 Βασικά χαρακτηριστικά της ομάδας πληθυσμού που απευθύνεται το πρόγραμμα  Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα (γνώση, δεξιότητα, διαμόρφωση στάσης)  Του περιεχομένου των θεματικών ενοτήτων του προγράμματος  Των δυνατοτήτων χρήσης του υλικού (υλικοτεχνική υποδομή – εκπαιδευτές)

ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟΒΙΒΛΙΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ – ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ(ΜΟΝΤΕΛΑ – ΜΑΚΕΤΕΣ) ΒΙΝΤΕΟΤΑΙΝΙΕΣ – DVD ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟΜΑΓΝΗΤΟΤΑΙΝΙΕΣ CD ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η/Υ CD

 Σαφήνεια καθορισμού του αναγκαίου εκπαιδευτικού υλικού του προγράμματος.  Καταλληλότητα εκπαιδευτικού υλικού

 Βασικά εκπαιδευτικά προσόντα  Κύρια χαρακτηριστικά της απαιτούμενης επαγγελματικής εμπειρίας  Επαγγελματική εμπειρία (προαπαιτούμενη)  Τα βασικά χαρακτηριστικά της απαιτούμενης παιδαγωγικής κατάρτισης ή και διδακτικής εμπειρίας

 Καθορισμός των βασικών χαρακτηριστικών των εκπαιδευτών  Επάρκεια των εκπαιδευτών στην κάλυψη του θεματικού περιεχομένου του προγράμματος  Επάρκεια των εκπαιδευτών στην εφαρμογή των καθορισμένων εκπαιδευτικών μεθόδων του προγράμματος και στην επιλογή –ανάπτυξη του αναγκαίου εκπαιδευτικού υλικού  Επάρκεια των εκπαιδευτών στην αντιμετώπιση εκπαιδευτικών προβλημάτων και απαιτήσεων του πληθυσμού στόχου του προγράμματος

 Οι κύριοι στόχοι, το βασικό περιεχόμενο, η εκπαιδευτική μεθοδολογία, ο χρονικός προγραμματισμός και ο τόπος διεξαγωγής του προγράμματος  Τα κύρια χαρακτηριστικά της ομάδας του πληθυσμού στην οποία απευθύνεται το πρόγραμμα  Οι προϋποθέσεις, οι όροι και οι διαδικασίες επιλογής και συμμετοχής στο πρόγραμμα  Η διαδικασία, τα κριτήρια και ο τύπος αξιολόγησης και πιστοποίησης της συμμετοχής στο πρόγραμμα  Οι ενδεχόμενες παροχές σε αυτούς που συμμετέχουν

 Καταλληλόλητα μεθόδων και μέσων δημοσιοποίησης του προγράμματος  Πληρότητα ενημέρωσης για τα βασικά στοιχεία του προγράμματος

 Οι διαδικασίες και τα κριτήρια επιλογής καθορίζονται και διατυπώνονται με σαφήνεια και κατά κανόνα δημοσιοποιούνται με την πρόσκληση συμμετοχής στο συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης

 Διαδικασίες επιλογής  Αντιστοίχιση επιλογής με τους στόχους του προγράμματος  Αντιστοίχιση ατόμων που συμμετέχουν – με τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της ομάδας στόχου

 Ο χώρος και η οργάνωση του να επιτρέπουν:  Πλήρη εφαρμογή των επιλεγμένων εκπαιδευτικών μεθόδων  Αξιοποίηση του αντίστοιχου εκπαιδευτικού υλικού  Προσβασιμότητα – αντιμετώπιση ενδεχομένων ατομικών προβλημάτων

 Καταλληλότητα του χώρου ανάπτυξης των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων  Επάρκεια και πληρότητα κάλυψης των αναγκαίων όρων υγιεινής, ασφάλειας των εκπαιδευομένων όπως καθορίζονται από τους σχετικούς κανονισμούς

Βιβλιογραφία: Χασάπης, 2000 σελ: 85 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΤΟΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΟΥ

 Καθορισμός του θεματικού περιεχομένου  Χρονική κατανομή των διδακτικών ενοτήτων, των μαθησιακών εμπειριών ή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων  Εκπαιδευτική μέθοδος για κάθε διδακτική ενότητα ή εκπαιδευτική δραστηριότητα  Η επιλογή του εκπαιδευτικού υλικού  Η επιλογή εκπαιδευτών  Η δημοσιοποίηση του προγράμματος  Οι αιτήσεις των υποψηφίων – χρονικά όρια  Η επιλογή αυτών που θα συμμετέχουν  Ο χώρος ανάπτυξης των δραστηριοτήτων του προγράμματος – (οργάνωση προϋποθέσεις).

 ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ Ανάπτυξη της Δια Βίου Μάθησης  Δημήτρης Χασάπης (2000). Σχεδιασμός, Οργάνωση, Εφαρμογή και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Επαγγελματικής Κατάρτισης. Θεσσαλονίκη: Μεταίχμιο.  Εdginton,S.R, & Edginton, C.R.,(1994) Youth Programs: Promoting Quality Services. Champaing, IL:USA