OTE & Εταιρική Υπευθυνότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Advertisements

Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
Η συμμετοχή των εργαζομένων Ομίλου ΟΤΕ- COSMOTE στην εφαρμογή πρακτικών Εταιρικής Υπευθυνότητας 1.
CORPORATE RESPONSIBILITY PROGRAMME 1 Συνεργασία ΟΤΕ- COSMOTE με τον σύλλογο «ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» Υποψηφιότητα ΟΤΕ- COSMOTE στα «Ethos Sustainability.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
Win to Win Business Consultants Ανάπτυξη Επενδύσεις Επιδοτήσεις.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
«Στον παραμυθένιο κόσμο του Internet, θέλουμε να λείπει ο κακός»
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
Η Εξωτερική Επαλήθευση των στοιχείων ενός Απολογισμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ANIMUS A.E Πάρις.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Τριαντάφυλλος ΚΑΤΣΑΡΕΛΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ "ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ” Συγχρηματοδότηση.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 Εταιρική Υπευθυνότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη Ο ρόλος των εργαζομένων 10ο ετήσιο συνέδριο Ελληνο-Αμερικάνικου Εμπορικού Επιμελητηρίου «Κτίζοντας Υπεύθυνες.
Προπαρασκευαστική Δράση σχετικά με την Έρευνα στον Τομέα της Ασφάλειας Ενίσχυση του Ευρωπαϊκού Βιομηχανικού Δυναμικού Έρευνας στον Τομέα της Ασφάλειας.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Η Ποιότητα στα Τεχνικά Έργα και η Συμβολή των Φορέων Πιστοποίησης Γιάννης Οικονομίδης Εκπρόσωπος της HELLAS CERT.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Παρουσίαση της Εταιρείας Συμβούλων ΕΤΑΜ Α.Ε. Κολετζάκης Μανώλης, Οικονομολόγος ΜΒA Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθυντής Λειτουργιών Ηράκλειο, Απρίλιος 2015.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Αρχές Βιώσιμης Ανάπτυξης Οι δέκα αρχές του ΟΗΕ για την Ε.Κ.Ε.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Το κόστος Ποιότητας    
Συμβάλλουμε στην υγεία του πολίτη
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

OTE & Εταιρική Υπευθυνότητα CRI Roundtable 2011

«Ο Όμιλος ΟΤΕ με μια ματιά» Λίγα λόγια για εμάς… Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος (ΟΤΕ A.E.) είναι ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα. Μαζί με τις θυγατρικές του αποτελεί σήμερα έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο Όμιλος προσφέρει μια πλήρη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών, όπως: ευρυζωνικές υπηρεσίες σταθερή και κινητή τηλεφωνία επικοινωνία δεδομένων υψηλών ταχυτήτων υπηρεσίες μισθωμένων γραμμών Απασχολεί περίπου 30.000 άτομα σε 4 χώρες CRI Roundtable 2011

ΟΤΕ & Εταιρική Υπευθυνότητα Ο ΟΤΕ, διαχρονικά, έχει συνδέσει την παρουσία του με την κοινωνική προσφορά και πλέον έχει ενσωματώσει την Εταιρική Υπευθυνότητα στην επιχειρησιακή του στρατηγική. Η εταιρία εξέδωσε τον πρώτο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας το 2003 και από το 2006 οι Απολογισμοί συντάσσονται σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και τις αρχές του Global Reporting Initiative (GRI). Ο ΟΤΕ εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας ήδη από το 2005 με 4 πυλώνες οι οποίοι περιλαμβάνουν δράσεις για: την Κοινωνία την Αγορά το Περιβάλλον τους Εργαζόμενους CRI Roundtable 2011

Σύνταξη των Απολογισμών Η διαδικασία της σύνταξης του Απολογισμού ΕΥ είναι μια δύσκολη διεργασία. Διεξάγεται καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου ώστε: να γίνεται πάντα έγκυρη και έγκαιρη συλλογή στοιχείων να διασφαλίζεται η αξιοπιστία του Απολογισμού Ενδοεταιρική Ομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκε το 2006 την Ενδοεταιρική Ομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας, η συμβολή της οποίας είναι πολύ σημαντική για: τη συλλογή και οργάνωση του υλικού τη σύνταξη του Απολογισμού ΕΥ Πλέον αποτελείται από εκπροσώπους όλων των Γενικών Διευθύνσεων του ΟΤΕ, αλλά και από εκπροσώπους από τις 3 Τηλεπικοινωνιακές Περιφέρειες CRI Roundtable 2011

Δομή συστήματος συλλογής/καταγραφής στοιχείων CRI Roundtable 2011

Στοιχεία ερευνών για την επίδραση της Εταιρικής Υπευθυνότητας στους πελάτες της εταιρίας 78,44% των οικιακών πελατών του ΟΤΕ επηρεάζονται σημαντικά έως και αρκετά όσον αφορά την εικόνα της εταιρίας από τα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί ενώ το ποσοστό στους επιχειρησιακούς & SMB’S πελάτες είναι 84,5% και 82,5% αντίστοιχα Τα ποσοστά επιρροής στην αγορά προϊόντων/υπηρεσιών(πολύ-αρκετά) από τις δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί η εταιρία είναι 53.5% για τους οικιακούς πελάτες ενώ ανέρχεται στο 63,5% για τους επιχειρησιακούς και 58,5 για τους SMB’S αντίστοιχα Οι εταιρικοί πελάτες επηρεάζονται κατά 62% σημαντικά ή και αρκετά όσον αφορά την εικόνα της εταιρίας από τα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί ο ΟΤΕ ενώ μόνο το 26,% επηρεάζεται (πολύ-αρκετά) για την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών.( Δέιγμα 80 μεγάλες εταιρίες) H έρευνα υλοποιείται σε 2 κύματα το χρόνο και το δείγμα είναι 850 άτομα CRI Roundtable 2011

Εξέλιξη δεικτών CRI OTE 2009-2010 Corporate Responsibility Index 2010 score 80.46 % 2010 band Gold 2009 score 76,09 % 2009 band Silver CRI Roundtable 2011

Corporate Responsibility Index 2010 Key Areas for Improvement The company needs to embody CSR elements in operations, products, services as well as in supply chain management. 2. Inclusion of CR issues at board level meetings, at regular intervals, not only in an annual basis. 3. Provision of CSR Training workshops to employees and management, as well as to Board of Directors. The company should include CSR topics in its yearly educational program. 4. Need for identification and implementation of quantitative Key Performance Indicators (KPIs) for all CSR actions and programmes and systematic goal-setting and review of their performance. These indicators need to be integrated in a CSR supporting framework, in the form of a CSR scorecard so as to directly correlate goals with achieved performance, based on measurable results. 5. The company should design and implement a comprehensive environmental management system to more corporate departments, in order to determine its environmental impact and, at a second level, adopt actions and procedures aiming to improved its environmental performance. 6. The company should develop and adopt a more systematic approach in order to establish two-way communication with local communities 7. The company, acting clearly as a leader in CR matters, can incorporate all its CR strategies into its relation and management (standards) of its partners, suppliers and contractors. The company should act as ambassador and benchmark of CR. CRI Roundtable 2011

CRI Roundtable 2011

Εταιρική διακυβέρνηση και Εταιρική Υπευθυνότητα Η εφαρμογή των αξιών και των δράσεων της Εταιρικής Υπευθυνότητας κρίνονται μεγάλης σημασίας για τον ΟΤΕ, γεγονός που αποδεικνύεται και μέσω της δέσμευσης της Διοίκησης για την υλοποίησή τους. Στο πλαίσιο αυτό: πραγματοποιείται τακτική αναφορά για την πρόοδο των δράσεων και πρωτοβουλιών Εταιρικής Υπευθυνότητας, προς το Συμβούλιο Διεύθυνσης (σε επίπεδο Γενικών Διευθυντών ΟΤΕ) πραγματοποιείται ετήσια παρουσίαση των δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΤΕ, από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο. διανέμεται ο «Ετήσιος Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας» στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και τους μετόχους της εταιρίας, κατά την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση. CRI Roundtable 2011

Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2010 Ο ΟΤΕ έχει ενσωματώσει τις αξίες της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην επιχειρηματική του στρατηγική. «Μια σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να επιστρέφει στο κοινωνικό σύνολο τον καλύτερο της εαυτό» CRI Roundtable 2011

Το 2010 για την Αγορά… Οι ευρυζωνικές συνδέσεις στην ελληνική αγορά στο τέλος του 2010 έφτασαν τις 2.303.000 περίπου (διείσδυση στο 20,28% του πληθυσμού), ποσοστό συνεχώς αυξανόμενο Συνεχίστηκε η ανάπτυξη των υποδομών σε περιοχές της περιφέρειας, θέτοντας σε λειτουργία συστήματα WiMAX σε Άγιο Όρος, Σάμο, Ζαγοροχώρια, κα Πραγματοποιήθηκε καμπάνια ενημέρωσης για την «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», για σχολεία (Μουσείο Τηλ/ων ΟΤΕ), κοινό (έκδοση φυλλαδίου) και εργαζομένους, καθώς και σχετικό φυλλάδιο «Πλοηγηθείτε στο Internet με ασφάλεια» CRI Roundtable 2011

Το 2010 για την Κοινωνία… Για 8η συνεχή χρονιά υποστηρίχθηκε το έργο ΜΚΟ, με την παροχή 200.000 € τα οποία συγκεντρώθηκαν κατά την Χριστουγεννιάτική Καμπάνια του ΟΤΕ Ξεκίνησε η τηλεπικοινωνιακή κάλυψη των αναγκών των Παγκόσμιων Αγώνων Special Olympics σε υπηρεσίες μετάδοσης δεδομένων / φωνής / εικόνας, αλλά και κινητής τηλεφωνίας, με κόστος 1.600.000 € Συνεχίστηκε για 5η χρονιά, το πανελλαδικό «Πρόγραμμα Επαναδιάθεσης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών» και άλλου τεχνολογικού εξοπλισμού σε σχολεία και διάφορους φορείς που επιτελούν κοινωνικό έργο CRI Roundtable 2011

Το 2010 για το Περιβάλλον… Μειώθηκε κατά 18% η κατανάλωση καυσίμων (ντίζελ θέρμανσης και φυσικό αέριο) για θέρμανση χώρων σε κτήρια και εγκαταστάσεις το 2010 Εφαρμόστηκαν δράσεις εξοικονόμησης ενέργειας, για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών του επιδόσεων, με οικονομικά αποδοτικό τρόπο, στα κτίρια του ΟΤΕ, στον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό Υλοποιήθηκε έργο συνολικού κόστους 28.000 € στο Κεντρικό ΙΡ Computer Room, με αντικείμενο την «Βελτιστοποίηση των υποδομών ηλεκτρικής τροφοδοσίας και κλιματισμού» CRI Roundtable 2011

Το 2010 για τους Ανθρώπους Βελτιώθηκαν τα Συστήματα «Διαχείρισης Υγείας» και «Ασφάλειας στην Εργασία», σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ 1801:2008 - OHSAS 18001: 2007 και εφαρμόστηκε Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001: 2008, στην Εσωτερική Υπηρεσία Προστασίας & Πρόληψης για την «Υγεία & Ασφάλεια στην εργασία» Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν σεμινάρια στο Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM στα πλαίσια κοινωνικής υπευθυνότητας Συντάχθηκαν 63 Μελέτες Εκτίμησης Επαγγελματικού Κινδύνου και 7 εκθέσεων μέτρησης επιπέδων Ηλεκτρικής– Μαγνητικής Ακτινοβολίας για κτίρια του ΟΤΕ CRI Roundtable 2011

Ο «ηλεκτρονικός» Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΤΕ Ήδη από το 2009 δημιουργήσαμε ένα interactive microsite, για την παρουσίαση του Απολογισμού Εταιρικής υπευθυνότητας. Και για το 2010, εκτός από την έντυπη μορφή του, ο "Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2010", είναι διαθέσιμος και ηλεκτρονικά, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να πλοηγηθούν «διαδραστικά» και να ενημερωθούν για τις δράσεις ΕΥ της εταιρίας με τον πλέον σύγχρονο τρόπο! CRI Roundtable 2011

Διακρίσεις & πιστοποιήσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας GRΙ Πιστοποίηση του «Απολογισμού ΕΥ 2010» με «Β+» (για δεύτερη συνεχή χρονιά), κατά «G3.1» του «GRI» και «ΑΑ 1000». ΑΑ 1000: Πρότυπο Διαχείρισης της Εταιρικής κοινωνικής Ευθύνης Σύνταξη του «Απολογισμού ΕΥ 2010» σύμφωνα με το πρότυπο ΑΑ 1000Accountability Principles Standard FTSE4GOOD (συνεχώς από το 2008) Ένταξη στους δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης FTSE4Good, όπου εντάσσονται κορυφαίες εταιρίες από όλο τον κόσμο CRI Roundtable 2011

Διακρίσεις & πιστοποιήσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας Global Compact (Οικουμενικό Σύμφωνο) Συμμετοχή στο Ελληνικό Δίκτυο του Οικουμενικού Συμφώνου από την έναρξή (2008), υπογράφοντας την Αναφορά Προόδου (Communication on Progress – COP) της εταιρίας για θέματα ΕΥ. Carbon Disclosure Project Συμμετοχή της εταιρίας στο Carbon Disclosure Project, του ανεξάρτητου μη κυβερνητικού φορέα συλλογής πληροφοριών για την κλιματική αλλαγή. CRI Έλαβε την διάκριση «Gold», την μεγαλύτερη στη χώρα μας, κατά την απονομή των βραβείων CR Index, ενός από τους σημαντικότερους διεθνείς δείκτες μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων στον τομέα της ΕΥ. CRI Roundtable 2011

Ευχαριστώ πολύ! Κατερίνα Περίσση Προιστ. Τμήματος Εταιρικής Υπευθυνότητας CRI Roundtable 2011