Erasmus+: Σχολική Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Advertisements

«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές Συμπράξεις
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
SPORT.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
JEAN MONNET. Στόχοι Προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και την έρευνα στο γνωστικό αντικείμενο της Ε.Ε. Συμφιλίωση των φοιτητών και νέων επαγγελματιών.
Erasmus Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις Μαρία Χατζηγεωργίου Λειτουργός Επικοινωνίας και Βασικής Δράσης 2 ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης 1.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Αξιοποίηση του Erasmus+ από Οργανισμούς και Επιχειρήσεις
Education and Culture Name Education and Culture ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση) Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
KA2 Στρατηγικές Συμπράξεις - Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Αθήνα, 15/10/2014 Δρούγκα Μαρία,
Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ERASMUS+ το Ευρω π αϊκό Πρόγραμμα για την Εκ π αίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Λευκωσία, 09 Δεκεμβρίου
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS Aθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2012 «Το νέο Πρόγραμμα » Ελίνα Μαυρογιώργου, IKY-Erasmus.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Erasmus+ Προς ένα ενιαίο Πρόγραμμα ‘Kεντρικές Δράσεις’
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Το νέο πρόγραμμα ERASMUS + :
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Leonardo da Vinci Certificate
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Erasmus+: Σχολική Εκπαίδευση YouthActiv, Θεσσαλονίκη, 28/3/2014 Δημήτρης Μαραγκός, Υπεύθυνος Επικοινωνίας Erasmus+

ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ένα ενιαίο πρόγραμμα 3 βασικοί πυλώνες 1. Εκπαιδευτική κινητικότητα 3. Υποστήριξη εκπαιδευτικών πολιτικών 2. Σχέδια Συνεργασίας Πρόγραμμα Νεολαία σε Δράση Διεθνή Προγράμματα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus Mundus, Tempus, Alfa, Edulink, Διμερή Προγράμματα συνεργασίας Πρόγραμμα δια Βίου Μάθηση: Erasmus Grundtvig Leonardo Comenius Προϋπολογισμός: 14.7 δις € για 7 χρόνια Ξεχωριστές δραστηριότητες: Jean Monnet - Sport/ Άθληση 2

ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών, διευθυντών και άλλου εκπαιδευτικού προσωπικού Συνεχιζόμενη επαγγελματική επιμόρφωση (CPD) Συμμετοχική διαδικασία, παρατήρηση & αλληλεπίδραση, peer learning

Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης ΚΑ1- Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης

Γιατί είναι αναγκαία η κινητικότητα; Βελτίωση δεξιοτήτων Κατανόηση εκπαιδευτικών πολιτικών & πρακτικών μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών Εναρμόνιση/σύγκλιση Εκσυγχρονισμός & ευρωπαϊκή εξωστρέφεια εκπαιδευτικών ιδρυμάτων Προώθηση δραστηριοτήτων κινητικότητας για μαθητές

Ποιοτική κινητικότητα Ιδρυματική προσέγγιση-Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξης Ίδρυμα ως σύνολο-Συστηματική καταγραφή αναγκών-δημοκρατική προσέγγιση-ενίσχυση αισθήματος κοινής αποστολής του προσωπικού-δέσμευση για αξιοποίηση αποτελεσμάτων Προοπτική του ιδρύματος στο παρόν και στο μέλλον Κρίσιμος ο ρόλος του διευθυντή ως υποκινητή επιμόρφωσης Συμφωνία μάθησης – αναγνώριση μαθησιακών αποτελεσμάτων

Χαρακτηριστικά (I) Αίτηση υποβάλλεται από σχολείο Μια αίτηση για περισσότερες κινητικότητες Μοναδική ημερομηνία υποβολής: 17 Μαρτίου 2014 Διάρκεια σχεδίου : 1 έως 2 έτη Εταίροι : τουλάχιστον 2 από 2 διαφορετικές χώρες Δεν προσδιορίζονται οι συμμετέχοντες-ορίζεται αριθμός μετακινουμένων, είδος δραστηριοτήτων, χώρες υποδοχής Mobility project: Προετοιμασία (…..) Υλοποίηση της κινητικότητας Ολοκλήρωση του σχεδίου(….) Στόχος : αντίκτυπος σε προσωπικό & ιδρυματικό επίπεδο

Χαρακτηριστικά (II) Σχολείο αποστολής-φορέας (φορείς) υποδοχής Διάρκεια: 2 ημέρες-2 μήνες Δραστηριότητες:-τοποθέτηση για διδασκαλία σε σχολείο εταίρο επιμόρφωσης προσωπικού Συμμετοχή σε σεμινάρια, συνέδρια, επιτόπια παρακολούθηση εργασίας σε σχολείο ή άλλο φορέα του χώρου της σχολικής εκπαίδευσης

Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξης Θέτει το πλαίσιο για τις δραστηριότητες κινητικότητας Στρατηγική προσέγγιση Υφιστάμενη κατάσταση/όραμα για μελλοντική ανάπτυξη Συνάφεια δραστηριοτήτων με ανάγκες προσωπικού (ανάλυση αναγκών)/ ανάγκες ιδρύματος Βαθμός ενσωμάτωσης δεξιοτήτων στη στρατηγική ανάπτυξης του ιδρύματος Αντίκτυπος σε ποιότητα διδασκαλίας & μάθησης

E-twinning Εργαλείο εξεύρεσης εταίρων Προετοιμασία συμμετεχόντων στην κινητικότητα Συνεργασία σχολείων κατά τη διάρκεια & μετά την κινητικότητα Συμπληρώνει τη «φυσική» κινητικότητα

Κατηγορίες δαπανών Απλοποιημένη διαδικασία-κλίμακες μοναδιαίου κόστους Δαπάνες ταξιδίου-ανάλογα με την απόσταση Δαπάνες για την οργάνωση της κινητικότητας (πχ προετοιμασία, αναγνώριση αποτελεσμάτων)/ανά άτομο Δαπάνες διαβίωσης Δαπάνες για δίδακτρα-ανά ημέρα-έως 10 ημέρες Δαπάνες για άτομα με ειδικές ανάγκες

Αριθμός συμμετεχόντων ανά αίτηση-χωρίς περιορισμό Βάση εξεύρεσης σεμιναρίων-καταργείται Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί- δεν επωφελούνται

Άξονες αίτησης (Ι) Job shadowing/teaching assignment: πληροφ. για τον εταίρο Εuropean Development Plan Περιγραφή του σχεδίου Προφίλ συμμετεχόντων Μαθησιακά αποτελέσματα/αναγνώριση(Europass)  Προετοιμασία Πρακτικά θέματα Διαχείριση σχεδίου Προετοιμασία συμμετεχόντων

Άξονες αίτησης (ΙΙ) Κύριες δραστηριότητες –περιγραφή Επικοινωνία με εταίρους/παρακολούθηση επιμορφούμενων Παρακολούθηση Προσδοκώμενος αντίκτυπος Διάδοση αποτελεσμάτων Διαδικασία αξιολόγησης επίτευξης στόχων Περίληψη σχεδίου

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Συμπράξεις φορέων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας ή σε άλλους κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς, με σκοπό την καινοτομία και την εφαρμογή καλών πρακτικών στην σχολική εκπαίδευση. **Στόχους που καλύπτουν δικές του ανάγκες αλλά και που πραγματώνουν ευρωπαϊκές στρατηγικές.

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Άλλοι στόχοι: Αποτροπή σχολικής διαρροής και ενσωμάτωση μαθητών από μειονεκτούσες κοινωνικές ομάδες, ξεκινώντας από την πρώιμη παιδική ηλικία Ανάπτυξη βασικών και εγκάρσιων δεξιοτήτων των μαθητών Βελτίωση των επαγγελματικών προσόντων των εκπαιδευτικών Διευρυμένη χρήση ICT στην σχολική εκπαίδευση και δημιουργία διδακτικού και μαθησιακού υλικού που θα είναι προσβάσιμο σε όλους και σε όλες τις γλώσσες (Open Educational Resources) Εκμάθηση γλωσσών Βασικές δεξιότητες reading, writing, mathematics and science Εγκάρσιες δεξιότητες learning to learn, sense of initiative and entrepreneurship, social, civic and cultural competences.

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Στοιχεία από LLP: Συμπράξεις Regio Πολυμερή σχέδια και δίκτυα (κεντρικές δράσεις) TOI (μεταφορά καινοτομίας)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Κατηγορίες: Διάφοροι φορείς (Cross sectoral): Συνεργασία σχολείων ή / και φορέων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση οποιουδήποτε τύπου και βαθμίδας, με την προϋπόθεση ότι θα συνεισφέρουν με σαφή τρόπο στην επίτευξη των στόχων της σύμπραξης. Συμμετέχουν φορείς από τουλάχιστον τρεις χώρες. Εκπαιδευτικές αρχές Συνεργασία ανάμεσα σε εκπαιδευτικές αρχές τουλάχιστον δύο χωρών και η κάθε μία έχει τουλάχιστον δύο τοπικούς εταίρους (ένα σχολείο και έναν φορέα από άλλα πεδία της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή από τον χώρο της εργασίας) Σχολικές (School to School): Συνεργασία μεταξύ τουλάχιστον δύο σχολείων Διάρκεια: 2 ή 3 έτη (στόχοι – δραστηριότητες)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Cross sectoral: Η σύμπραξη στο χώρο της σχολικής εκπαίδευσης πρέπει πάντα να απευθύνεται στην σχολική εκπαίδευση. Μπορεί, όμως, επίσης να απευθύνεται και σε άλλους τομείς εκπαίδευσης, κατάρτισης και εργασίας (multi field). Η σύνθεση και οι δραστηριότητες μίας τέτοιας σύμπραξης πρέπει να σχετίζονται με τη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης και να φέρουν προστιθέμενη αξία που, σε διαφορετική περίπτωση, δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί. Τέτοιες συμπράξεις δύναται να συμβάλουν στην αντιμετώπιση σύνθετων φαινομένων, π.χ. σχολική διαρροή. **Η σύνθεση των εταίρων σε αυτές τις συμπράξεις πρέπει να είναι ικανή για την επίτευξη των στόχων

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (1) Δραστηριότητες: Επιλέγονται ανάλογα με τους στόχους που έχουν τεθεί. Συνεργασία για ανάπτυξη, ανταλλαγή και υλοποίηση καινοτόμων πρακτικών Διακρατικές κινητικότητες με σκοπό τον συντονισμό και οργάνωση των δραστηριοτήτων της σύμπραξης (project meetings) Εκδηλώσεις διάδοσης

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (2) Διακρατικές κινητικότητες με σκοπό διδακτικές και μαθησιακές δραστηριότητες (Training, teaching or learning activities) Θα πρέπει να αποδεικνύεται στην αίτηση η αναγκαιότητα πραγματοποίησης συναντήσεων με μαθησιακό και διδακτικό σκοπό, καθώς και ο αριθμός αυτών των συναντήσεων και των συμμετεχόντων σε αυτές. Στο πλαίσιο αυτής της δραστηριότητας μπορούν να γίνουν οι εξής κινητικότητες: Short term pupils’ mobility (5 days to 2 months) Short-term joint staff training events (5 days to 2 months) Long term mobility of pupils (2 to 12 months) Long-term teaching or training assignments (2 to 12 months) Joint staff training events allow the partners in the Strategic Partnership to organise short training events for staff linked to the topic of the Strategic Partnership. These should be organised for small groups of staff from participating organisations from different countries in order to maximise the impact on each participating institution. They can have various formats, i.e. study visits combining on-site visits to relevant organisations, presentations, discussion workshops, etc. Joint project work events should give pupils and teachers in different countries an opportunity to work together on one or more topics of mutual interest. They help pupils and teachers to acquire and improve skills not only in the topic or subject area on which the project is focused, but also in terms of teamwork, social relations, planning and undertaking project activities and using information and communication technologies (ICT). Participating in joint project work with groups of pupils from partner schools from different countries also gives pupils and teachers the opportunity to practice foreign languages and increases their motivation towards language learning. Long term mobility of pupils:The aim of the activity is to strengthen the cooperation between the schools involved in the same Strategic Partnership, and to enable them to offer European learning experiences to pupils. The activity allows pupils to develop their understanding of the diversity of European cultures and languages, and helps them acquire competences necessary for their personal development. The schools involved in the partnership work together on developing learning agreements, recognising the studies undertaken at the partner school abroad and strengthening the European dimension in school education. This activity should also be a valuable international pedagogical experience for the teachers involved in the organisation and implementation of the mobility. Long term teaching or training assignments: This activity allows teachers and other educational staff (e.g. school managers, librarians, school psychologists, etc.) working in a school participating in a Strategic Partnership to undertake an assignment of 2 – 12 months abroad, teaching in a partner school or engaging in professional activities in another partner organisation related to the field of their expertise. The activity may consist of work in a school or other relevant organisation (e.g. school authorities, NGOs, entreprises, etc), participation in structured courses or seminars (e.g. in teacher training colleges or research organisations), placements or observation periods in a company or organisation in the school sector or any other relevant organisation (e.g school authorities, NGOs, enterprises, etc)

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Κριτήρια αξιολόγησης: Συνάφεια με στόχους προγράμματος Επαρκής ανάλυση των αναγκών των συμμετεχόντων φορέων Συνέργια με άλλους φορείς και καταλληλότητα αυτών Ευρωπαϊκή προστιθέμενη αξία Καταλληλότητα εταίρων Κατανομή δραστηριοτήτων ανάμεσα σε εταίρους Σαφές πρόγραμμα εργασίας Συνάφεια δραστηριοτήτων με στόχους της σύμπραξης Μέθοδοι αυτο-αξιολόγησης της υλοποίησης Επαρκής επικοινωνία ανάμεσα στους εταίρους Διάδοση – βιωσιμότητα αποτελεσμάτων Επιρροή στους συμμετέχοντες **Η αίτηση είναι πολύ λεπτομερής, δηλαδή ζητάει λεπτομέρειες για κάθε τομέα υλοποίησης, τα πώς και τα γιατί, της σύμπραξης έτσι ώστε ο αξιολογητής να είναι σε θέση να κρίνει τις προθέσεις του σχολείου και την ικανότητά του για να φέρει εις πέρας την σύμπραξη. **Η διάδοση και η βιωσιμότητα των αποτελεσμάτων πολύ σημαντική για το νέο πρόγραμμα.

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Έντυπο αίτησης: (e-form/modular) Context: Γενικές πληροφορίες για την υποβληθείσα πρόταση Participating organizations: Πληροφορίες για τον αιτούντα φορέα και τους εταίρους Description of the project: Πληροφορίες για κάθε στάδιο υλοποίησης (προετοιμασία, υλοποίηση, διάδοση, βιωσιμότητα) Budget: Ποσά ανά κατηγορία Project summary: Περιγραφή λογικής και στόχων της προτεινόμενης σύμπραξης Check list/Data Protection Notice/Declaration of Honour: Προϋποθέσεις / όροι για υποβολή αίτησης Annexes: Επισύναψη απαραίτητων δικαιολογητικών Submission: Ηλεκτρονική επικύρωση και υποβολή

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (1) Συμμετέχοντες φορείς: Σχολεία (Δημόσια – Ιδιωτικά) Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης Φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης Μη κυβερνητικές οργανώσεις Επιχειρήσεις Κοινωνικοί εταίροι και εκπρόσωποι της εργασίας Δημόσιοι τοπικοί ή περιφερειακοί φορείς Ερευνητικά και επιμορφωτικά κέντρα Πολιτιστικοί οργανισμοί Φορείς πιστοποίησης προσόντων Συμβουλευτικοί φορείς Οργανισμοί νεότητας Οποιοσδήποτε άλλος οργανισμός δραστηριοποιείται σε κάθε πεδίο της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα και μπορεί να συνεισφέρει στην εκπλήρωση των στόχων του προγράμματος και του σχολείου **Οι δύο πρώτες κατηγορίες δαπανών αναμένεται να υπάρχουν σε όλες τις συμπράξεις **Το programme management and implementation περιλαμβάνει δαπάνες για επικοινωνία ανάμεσα στους εταίρους, τοπικές δραστηριότητες, διάδοση σύμπραξης, παραγόμενο υλικό μικρής κλίμακας **Η αναμόρφωση του προϋπολογισμού δύναται να γίνει από την ΕΜ στις κατηγορίες intellectual outputs, multiplier events και learning activities.

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (1) Χρηματοδότηση: Κοινή και για τα τρία είδη στρατηγικών συμπράξεων Κόστος ανά μονάδα (εκτός από Exceptional costs & S N Support) Δυνατότητα επιλογής κατηγορίας δαπανών ανάλογα με το εύρος της σύμπραξης Πραγματοποίηση δραστηριοτήτων και όχι πραγματικές δαπάνες Άμεση σχέση με ποιότητα αποτελεσμάτων Δικαίωμα της ΕΜ για αναμόρφωση κατά την αξιολόγηση αίτησης και τελικής αναφοράς Ανώτατο ποσό επιχορήγησης για μία Στρατηγική Σύμπραξη τα 150.000 EUR ανά έτος και μέγιστα ποσά ανά κατηγορία Ο συντονιστής λαμβάνει μεγαλύτερο ποσό στην κατηγορία “Programme Management and implementation” Κατηγορίες: Programme management and implementation – grant per organization per month/higher grant for coordinator ( από10 εταίρους και πάνω το ποσό δεν αυξάνεται) Transnational project meetings – grant per participant per meeting (distance, > 100 χλμ) **Οι δύο πρώτες κατηγορίες δαπανών αναμένεται να υπάρχουν σε όλες τις συμπράξεις **Το programme management and implementation περιλαμβάνει δαπάνες για επικοινωνία ανάμεσα στους εταίρους, τοπικές δραστηριότητες, διάδοση σύμπραξης, παραγόμενο υλικό μικρής κλίμακας **Η αναμόρφωση του προϋπολογισμού δύναται να γίνει από την ΕΜ στις κατηγορίες intellectual outputs, multiplier events και learning activities.

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (2) Intellectual outputs – grant for staff costs (manager, teacher, technician, administrative staff) *το κόστος ανάλογο του εύρους των αποτελεσμάτων (quality & quantity) Multiplier events – grant per participant *only for projects with intellectual products Exceptional costs (εξοπλισμός, υπεργολαβίες)-75% of eligible costs / Special Needs support- 100% of eligible costs Learning, teaching and training – grant per distance band for travel, grant per day per participant for subsistence, grant for linguistic support (long term mobilities) **Το grant for intellectual outputs καλύπτει την εργασία εργατικού δυναμικού τεσσάρων κατηγοριών (manager, teacher/researcher, technical, administrative) που είναι απαραίτητη προκειμένου να παραχθούν σημαντικά ποιοτικά παραδοτέα που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευρέως όπως παιδαγωγικό υλικό, ΙΤ εργαλεία, μελέτες, open educational resources κλπ. Δεν προορίζεται για την κατηγορία project management. **Το grant for multiplier events καλύπτει στην ουσία την διοργάνωση τέτοιων εκδηλώσεων, σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο, και όχι τα έξοδα μετακίνησης των συμμετεχόντων. Είναι εκδηλώσεις διάδοσης και εφαρμογής προϊόντων της σύμπραξης που μπορούν να γίνουν κατά τη διάρκεια της σύμπραξης και μετά το τέλος αυτής. Δίδεται μόνο όταν υπάρχουν intellectual outputs. **Το grant for learning, teaching and training πρέπει να τεκμηριώνεται επαρκώς στην αίτηση για το τι και με ποιο τρόπο θα προσθέσει στην σύμπραξη και στην επίτευξη των στόχων. **Exceptional costs: Μόνο στην περίπτωση αγοράς εξοπλισμού που δεν χρησιμοποιείται κανονικά από τον φορέα και στην περίπτωση παροχής κάποιας ιδιαίτερης υπηρεσίας όπως δημιουργία open educational sources, μετάφραση κλπ.

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σημαντικές πληροφορίες: Αίτηση μπορεί να υποβάλει οποιοσδήποτε φορέας εκ μέρους όλων των συμμετεχόντων φορέων (συντονιστής) Η υποβολή γίνεται μόνο ηλεκτρονικά από τη χώρα συντονίστρια, αφού γίνει εγγραφή στο διαθέσιμο portal Έλεγχος επιλεξιμότητας αίτησης και φορέα καθώς και έλεγχος πολλαπλής υποβολής από τις ΕΜ όλων των εταίρων (επιτρέπεται μία αίτηση για κάθε ομάδα εταίρων και σε μία ΕΜ) Η αξιολόγηση της αίτησης γίνεται στη χώρα συντονίστρια Τελική έκθεση υποβάλλει μόνο ο συντονιστής εκτός από τις StS που υποβάλλουν όλοι οι εταίροι στις ΕΜ τους. Και σε αυτές όμως ο συντονιστής υποβάλλει μία απολογιστική έκθεση εκ μέρους όλων Για την αξιολόγηση της τελικής αναφοράς λαμβάνονται υπόψη ο αριθμός ΚΑΙ η ποιότητα δραστηριοτήτων, αποτελεσμάτων και τελικών προϊόντων και σε περίπτωση έλλειψης ποιότητας μπορεί να προκύψει αναλογική μείωση της επιχορήγησης. Λαμβάνεται υπόψη η πραγματοποίηση των δραστηριοτήτων και όχι οι πραγματικές δαπάνες Δημιουργία πλατφόρμας διάδοσης προϊόντων (Dissemination Platform) **Για την επικύρωση της νομικής οντότητας θα επισυνάπτονται ηλεκτρονικά συγκεκριμένα παραστατικά **Προθεσμία 30 Απριλίου 2013

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Διαφορές στην διοικητική διαχείριση συμπράξεων School to School σε σχέση με υπόλοιπες Strategic Partnerships: Σε όλες υπογράφεται σύμβαση ΜΟΝΟ μεταξύ του συντονιστή και της Εθνικής του Μονάδας (με την οποία όμως δεσμεύονται όλοι οι εταίροι) ενώ στις StS κάθε σχολείο (συντονιστής ή εταίρος) υπογράφει σύμβαση με την Εθνική Μονάδα της χώρας του. Σε όλες, οι αναφορές γίνονται μόνο από τον συντονιστή στην Εθνική του Μονάδα, ενώ στις StS ο κάθε εταίρος αναφέρεται στην Εθνική Μονάδα της χώρας του. Σε όλες ο συντονιστής διανέμει την επιχορήγηση στον κάθε εταίρο ενώ στις StS ο κάθε εταίρος λαμβάνει το μερίδιο της επιχορήγησης από την Εθνική του Μονάδα (η οποία όμως επιχορήγηση προέρχεται και πάλι από την ΕΜ του συντονιστή).

KA2: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης E – twinning (σχολικές συμπράξεις): Ασφαλές ηλεκτρονικό περιβάλλον Εύρεση εταίρων Συνεργασία κατά τη διάρκεια της υλοποίησης

Προσχέδια αιτήσεων http://www.iky.gr/erasmus-plus-ilektroniki-vivliothiki/item/1309-learning-mobility-of-individuals-erasmusplus http://www.iky.gr/erasmus-plus-ilektroniki-vivliothiki/item/1310-co-operation-for-innovation-and-good-practices-erasmusplus

Unique Registration Facility (URF) Εγγραφή και απόκτηση μοναδικού κωδικού (PIC- personal identification code) και προαπαιτούμενο για να κάνεις αίτηση

Οδηγός για αιτούντες

Περισσότερες πληροφορίες: More Info: Περισσότερες πληροφορίες: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/index_en.htm http://www.iky.gr/europaika-programmata/erasmus-plus

Like us 

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!