ΕΛΟΤ 1435:2009 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ –17 ΦΕΒ ΕΔΑ ΠΑΜΘ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΕΛΟΤ  διασφάλιση της κοινής ωφέλειας/ δημόσιων αγαθών, εκ του σκοπού λειτουργίας μας. Στήριξη.
Η Εξωτερική Επαλήθευση των στοιχείων ενός Απολογισμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
1 Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Γεωργία Βικάτου Προϊσταμένη.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Εισήγηση: Νάντια Χατζημητράγκα
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Το νέο πρότυπο για τη διαχειριστική επάρκεια ΕΛΟΤ 1429 Γρηγόρης Γρηγορόπουλος Καθηγητής ΕΜΠ Εκδήλωση ΣΕΒΕ – ΕΛΟΤ - ΣΜΗΒΕ.
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης Ο πρόεδρος και το Διοικητικό Συμβούλιο της HellasCert Σας εύχονται ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ. Ν / : Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση» Θεσσαλονίκη 08/05/2009 Θεσσαλονίκη 08/05/2009 Βαγγέλης Νάστος Στέλεχος Μονάδας Γ της ΕΥΔ ΕΠ ΨΣ Βαγγέλης Νάστος Στέλεχος Μονάδας Γ.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Παρουσίαση της Εταιρείας Συμβούλων ΕΤΑΜ Α.Ε. Κολετζάκης Μανώλης, Οικονομολόγος ΜΒA Αντιπρόεδρος Δ.Σ. & Διευθυντής Λειτουργιών Ηράκλειο, Απρίλιος 2015.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Το κόστος Ποιότητας    
Πτυχιακή εργασία «Η επίδραση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας σε μια επιχείρηση» Φοιτήτρια: Αναστασία Ταρασένκο, 8923 Επιβλέπων καθηγητής: Σαμολαδάς.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΟΤ 1435:2009 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΟΥΣ

TUV HELLAS Η TÜV HELLAS συμπλήρωσε το 2009, 22 χρόνια συνεχούς ανοδικής παρουσίας στο χώρο των Επιθεωρήσεων και Πιστοποιήσεων στην Ελλάδα ως θυγατρική του TÜV NORD. Στο διάστημα αυτό παρέχει ανελλιπώς τις υπηρεσίες της σε ολόκληρο το φάσμα των επιχειρήσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, στους τομείς της Επιθεώρησης και Πιστοποίησης Προϊόντων, Εξοπλισμού, Κατασκευών, Συστημάτων καθώς και της Εκπαίδευσης. Στα 22 χρόνια που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα η TÜV HELLAS έχει αποκτήσει ηγετική θέση στο χώρο των Επιθεωρήσεων – Πιστοποιήσεων προσφέροντας υπηρεσίες με κύρος, αξιοπιστία, αναγνωρισιμότητα και προστιθέμενη αξία.

Μέλος του Γερμανικού TÜV NORD GROUP, ο οποίος αποτελεί τον 7ο μεγαλύτερο Οργανισμό Επιθεώρησης και Πιστοποίησης στον κόσμο. TÜV NORD Group locations TÜV Thuringia TÜV Rheinland Group TÜV Saarland TÜV SÜD Group

Παράλληλα διαθέτει γραφεία εκπροσώπησης σε: Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Η TÜV HELLAS προάγει την έννοια της Ποιότητας στις Ελληνικές επιχειρήσεις συμβάλλοντας στην ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητά τους, παρέχοντας όλα αυτά τα χρόνια υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας μέσω αναγνωρίσιμων πιστοποιητικών (TUV HELLAS, TUV CERT, TUV NORD). Διατηρεί γραφεία στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και το Βόλο. Παράλληλα διαθέτει γραφεία εκπροσώπησης σε: Αλεξανδρούπολη, Ξάνθη, Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Φλώρινα, Καστοριά, Κοζάνη, Ιωάννινα, Κως Κέρκυρα Τρίκαλα, Λάρισα, Αγρίνιο, Πάτρα, Ζάκυνθο, Τρίπολη, Καλαμάτα, Σπάρτη Ρόδος

Η TÜV HELLAS έχει την ευθύνη συντονισμού και χάραξης στρατηγικής στα Βαλκάνια και τη Ν.Α. Μεσόγειο (Ιταλία, Κροατία, Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Β. Αφρική). Στην Κύπρο η TUV CYPRUS είναι θυγατρική της TUV HELLAS και η TUV LEBANON είναι branch office.

Οικονομικά στοιχεία

Υπηρεσίες TUV HELLAS

Πιστοποίηση

Επιθεωρήσεις

Εκπαίδευση

Εθνικό θεσμικό πλαίσιο Ν. 3688, ΦΕΚ 163 Α/05-08-2008: Πολιτιστικό Κέντρο Ελληνικής Αστυνομίας και άλλες διατάξεις (άρθρο 12, εδάφιο 3) Π.Δ. 118, ΦΕΚ 150 Α/10-07-2007: Κανονισμός Προμηθειών Δημοσίου Π.Δ. 261, ΦΕΚ 186 Α/23-09-1997: Για τη διαφάνεια στην διαφημιστική προβολή του Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα από τα έντυπα και τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης Ν. 2121, ΦΕΚ 25 Α/04-03-1993: Πνευματική ιδιοκτησία, συγγενικά δικαιώματα και πολιτιστικά θέματα

Πρότυπα ΕΛΟΤ 1435:2009: Υπηρεσίες επικοινωνίας – Απαιτήσεις για παρόχους ΕΛΟΤ EN ISO 9000:2005: Συστήματα διαχείρισης της ποιότητας – Θεμελιώδεις αρχές και λεξιλόγιο ΕΛΟΤ EN ISO 10002:2004: Διαχείριση της Ποιότητας – Ικανοποίηση πελατών – Κατευθυντήριες οδηγίες για το χειρισμό παραπόνων εντός των οργανισμών

Πρότυπα PAS 2020:2009 Direct marketing. Environmental performance. Specification BS ISO 26362 specifies the terms and definitions, as well as the service requirements, for organizations and professionals who own and/or use access panels for market, opinion and social research. ISO 20252 : 2006  Market, opinion and social research - Vocabulary and service requirements

Οι πέντε (5) τομείς Εξειδίκευσης Οι πέντε (5) τομείς Εξειδίκευσης Διαφημιστικές Εταιρίες (Advertising Agencies) Εταιρίες Προγραμματισμού Μέσων και Αγοράς Χώρου και Χρόνου (Media Specialists) Εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations) Εταιρίες Προώθησης Πωλήσεων και Άμεσου Μάρκετινγκ (One To One Marketing) Εταιρίες Δημιουργίας Διακριτού Σήματος (Branding & Design)

Βασικές προϋποθέσεις Διαθεσιμότητα Ν.2121/1993 το βασικό αντικείμενο των εργασιών αφορά την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας: Αυτό προκύπτει από το καταστατικό και από την οικονομική δραστηριότητα βάση των 2 τελευταίων ισολογισμών Υπάρχει η ικανότητα σχεδιασμού πρωτότυπου και πρωτογενούς έργου επικοινωνίας με ίδιες δυνάμεις Υπάρχει βεβαίωση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας ότι έχει αποδεχθεί τον Ελληνικό Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας και τα παραρτήματά του

Βασικές προϋποθέσεις Είναι η εταιρία εγγεγραμένη στον Οργανισμό Προστασίας των Δικαιωμάτων των Διαφημιστικών Εταιριών (ΟΠΔΔΕ) και υπάρχει η σχετική βεβαίωση Αποδεικνύεται και με άλλα στοιχεία η δέσμευσή για την προστασία της πνευματικής Ιδιοκτησίας ο διευθύνων ή οι συνδιευθύνοντές έχουν αποδεδειγμένη ενασχόληση πέντε (5) ετών, κατ’ ελάχιστο στις επικοινωνιακές υπηρεσίες του τομέα

Παράγραφοι προτύπου ΕΛΟΤ 1435 Αντικείμενο – Πεδίο εφαρμογής Τυποποιητικές παραπομπές Όροι και ορισμοί εννοιών Σύστημα διαχειριστικής επάρκειας Διοίκηση και οργάνωση Επιχειρηματικός προγραμματισμός Ανθρώπινο δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή Διαχείριση προγράμματος επικοινωνίας Απαιτήσεις ανά τομέα εξειδίκευσης στις υπηρεσίες επικοινωνίας Παραρτήματα

4.1: Γενικές απαιτήσεις Τυπική δομή ΣΔΕΠ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΠΡΟΤΥΠΑ, ΠΡΟΔ/ΓΡΑΦΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΡΧΕΙΑ 1ο ΕΠΙΠΕΔΟ 2ο ΕΠΙΠΕΔΟ 3ο ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΕΝΤΥΠΑ

ΕΛΟΤ 1435 4.2: Έλεγχος τεκμηρίωσης 5.Διοίκηση και οργάνωση 4.2.2: Έλεγχος εγγράφων 4.2.3: Έλεγχος αρχείων 5.Διοίκηση και οργάνωση 5.1 Δέσμευση της Διοίκησης 5.2 Οργάνωση 5.2.1 Οργανωτική δομή 5.3 Εκπρόσωπος της Διοίκησης 5.4 Επικοινωνία

ΕΛΟΤ 1435 6 .Επιχειρηματικός προγραμματισμός 6.1: Επιχειρησιακό σχέδιο 6.1.1: Επιχειρησιακοί στόχοι 6.1.2: Αποτελέσματα και ανασκοπήσεις του επιχειρησιακού σχεδίου 6.2: Σύστημα οικονομικής διαχείρισης 6.3: Σύστημα απόκτησης νέων πελατών 6.4.1: Ενέργειες μέτρησης ικανοποίησης πελατών 6.4.2: Στοιχεία μέτρησης ικανοποίησης πελατών 7. Ανθρώπινο δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή 7.1: Ανθρώπινο δυναμικό & περιβάλλον εργασίας 7.2: Υποδομές, εξοπλισμός & μέσα 7.3: Προμηθευτές 7.4: Περιβάλλον εργασίας

6.1.1: Επιχειρησιακοί στόχοι Να είναι SMART: Specific Συγκεκριμένοι Measurable Μετρήσιμοι Achievable Επιτεύξιμοι Realistic Συναφείς Time bounded Χρονικά προσδιορισμένοι

ΕΛΟΤ 1435 8 Διαχείριση προγράμματος επικοινωνίας 8.1 Γενικά 8.2 Διεργασία σχεδιασμού του προγράμματος επικοινωνίας 8.2.1 Ανάλυση απαιτήσεων 8.2.2 Ανάγκες σε πόρους 8.2.3 Πρόταση προγράμματος επικοινωνίας 8.2.4 Λήψη έγκρισης 8.3 Διαδικασία εκτέλεσης προγράμματος επικοινωνίας 8.4 Διεργασία απολογισμού και αξιολόγησης αποτελεσμάτων

ΕΛΟΤ 1435 9. Απαιτήσεις ανά τομέα εξειδίκευσης στις υπηρεσίες επικοινωνίας 9.1 Γενικά 9.2 Διαφημιστικές Εταιρίες 9.3 Εταιρίες Προγραμματισμού Μέσων και Αγοράς Χώρου και Χρόνου 9.4 Εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων

ΕΛΟΤ 1435 9. Απαιτήσεις ανά τομέα εξειδίκευσης στις υπηρεσίες επικοινωνίας 9.5 Εταιρίες Προώθησης Πωλήσεων και Άμεσου Μάρκετινγκ 9.5.1 Γενικά 9.5.2 Άμεσο Μάρκετινγκ 9.5.3 Αμφίδρομη Επικοινωνία 9.5.4 Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προωθητικών Ενεργειών 9.5.5 Επικοινωνία Κινητής Τηλεφωνίας 9.5.6 Αθλητικό Μάρκετινγκ 9.6 Εταιρίες Δημιουργίας Διακριτού Σήματος

ΕΛΟΤ 1435 ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!