Α. Λούβρης, Προϊστάμενος Γραφείου Δ.Ε.Π. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΚοινωνικοπολιτισμικΕΣ
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Λούβρης, Προϊστάμενος Γραφείου Δ.Ε.Π. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΥΛΗ Έναρξη: 14 Ιανουαρίου 2003 Στόχοι: Συγκέντρωση διάσπαρτου εκπαιδευτικού υλικού Ανάδειξη εφαρμοσμένων προτάσεων διδασκαλίας από προγράμματα Υπ.Ε.Π.Θ. Πληροφόρηση για το εκπαιδευτικό λογισμικό Ικανοποίηση του αιτήματος των εκπαιδευτικών για ίδρυση Εκπαιδευτικής Πύλης Εύκολη επικοινωνία της εκπαιδευτικής κοινότητας

ΣΤΟΧΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ:  Βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής και μαθησιακής διαδικασίας.  Υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου και σε απομακρυσμένες σχολικές μονάδες.  Συμπλήρωση της βασικής κατάρτισης των εκπαιδευτικών, με στόχο την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στη διδακτική πράξη.  Στήριξη της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ

ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ... Αλλαγή πλατφόρμας ώστε να παρέχει τις απαραίτητες τεχνολογικά λειτουργίες για: ευκολότερη και πιο ευχάριστη πλοήγηση στο δικτυακό τόπο της Πύλης ταχύτερη αναζήτηση συνεπώς και αξιοποίηση του περιεχομένου της, την αμεσότερη επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς, την πραγματοποίηση συνεργατικών δραστηριοτήτων, την άμεση και γρήγορη κατάθεση υλικού απευθείας από τους εκπαιδευτικούς.

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

John Dewey Jean Piaget Lev Vygotsky Jerome Bruner Paulo Freire Gordon Pask Terry Winograd Seymour Papert Lauren Resnick John Seely Brown Ference Marton John Biggs Jean Lave Inquiry-based education Constructivism Mediated learning Discovery learning Learning as problematization Learning as conversation Problem-based learning Reflective practice Metacognition Experiential learning Learner-oriented approach Social constructivism Situated learning Μοιράζονται μια κοινή αντίληψη της μαθησιακής διαδικασίας Υπάρχει ένα κοινό νήμα Ο μαθητής ως ενεργός παράγοντας στη μαθησιακή διαδικασία στην εξέλιξη της αντίληψής μας για τη μάθηση

Inquiry-based education Constructivism Mediated learning Discovery learning Learning as problematization Learning as conversation Problem-based learning Reflective practice Metacognition Experiential learning Learner-oriented approach Social constructivism Situated learning Τι είναι η ενεργός μάθηση; Οι μαθητές πρέπει να: εμπλέκονται σε έργα που έχουν στόχους εφαρμόζουν δεξιότητες εξερευνούν και πειραματίζονται χρησιμοποιούν την ανατροφοδότηση προσαρμόζουν ό,τι κάνουν συζητούν ό,τι κάνουν στοχάζονται για ό,τι συμβαίνει αρθρώνουν ό,τι συμβαίνει

Τι πρέπει να κάνει ο μαθητής για να μάθει το X; ακούει διαβάζει μιμείται Απομνημονεύει προβάρει θυμάται Αποφασίζει τις πράξεις που απαιτούνται για την επίτευξη ενός δεδομένου στόχου Προβληματίζεται γύρω από την ανατροφοδότηση των πράξεών του Προσαρμόζει τις πράξεις του με βάση τον προβληματισμό του Πειραματίζεται προκειμένου να επιτύχει ένα στόχο Συζητά τι κάνει Αρθρώνει αυτά που καταλαβαίνει για ό, τι συμβαίνει Σημαντική, όμως όχι ενεργός μάθηση Οι δραστηριότητες του παραδοσιακού μαθητή Οι δραστηριότητες του ενεργού μαθητή – Ο ολοκληρωμένος κύκλος μάθησης

Να αποφασίσουν τις πράξεις που απαιτούνται για την επίτευξη ενός δεδομένου στόχου; Να προβληματιστούν για την ανατροφοδότηση των πράξεών τους; Να προσαρμόζουν τις πράξεις τους με βάση τον προβληματισμό; Να πειραματίζονται προκειμένου να πετύχουν ένα στόχο; Να συζητούν ό,τι κάνουν; Να αρθρώνουν αυτό που καταλαβαίνουν ότι συμβαίνει; Πώς βοηθάμε ως διδάσκοντες τους μαθητές ; Καθορίζοντας έναν πραγματοποιήσιμο στόχο Παρέχοντας εποικοδομητική ανατροφοδότηση στις πράξεις τους Παρέχοντας τα μέσα προβληματισμού για την ανατροφοδότηση Επιτρέποντας επαναλαμβανόμενες πράξεις με ανατροφοδότηση - Ενθαρρύνοντας τη συζήτηση για το έργο - Παρέχοντας τα μέσα και τις επιβραβεύσεις για την άρθρωση των ιδεών

ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ Πρόσκληση για κατάθεση προτάσεων διδασκαλίας:  Σε ατομικό επίπεδο: όφελος του εκπαιδευτικού καθώς για την εκπόνηση των προτάσεων διδασκαλίας θα ενεργοποιήσει παλιές γνώσεις και θα αποκτήσει νέες σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο, τις ΤΠΕ και τη σύγχρονη Παιδαγωγική θεωρία  Σε συλλογικό επίπεδο: Διάχυση του νέου εκπαιδευτικού υλικού μέσω της Πύλης => πολλαπλασιαστική λειτουργία => σταδιακή ανανέωση παραδοσιακής μαθησιακής διαδικασίας => οφέλη για μαθητές και εκπαιδευτικούς

 Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση A.εξA.E. : Επιμόρφωση με ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση 250 εκπαιδευτικών σε απομακρυσμένες περιοχές οι οποίοι θα καταθέσουν από μία διδακτική πρόταση.  Οι ΤΠΕ φτάνουν ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές και αξιοποιούνται για τη διδακτική πράξη  Κάθε ένας εκπαιδευτικός λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής στην περιοχή του  Η κατάθεση διδακτικών προτάσεων θα επιφέρει όλα τα οφέλη που αναφέρθηκαν στην πρόσκληση για κατάθεση προτάσεων διδασκαλίας ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ

Εκδηλώσεις για να έρθουμε κοντά στους επισκέπτες μας  Επαναλαμβανόμενες συναντήσεις σε συνεργασία με τη Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου με θέμα την πληροφοριακή παιδεία  Επαναλαμβανόμενες συναντήσεις σε συνεργασία με το Μουσείο Ηρακλειδών  Ανοικτές εκδηλώσεις. ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΠΥΛΗΣ

«Η γραφή έχει ένα σοβαρό ελάττωμα από κοινού με τη ζωγραφική διότι τα δημιουργήματα του ζωγράφου έχουν την επίφαση της ζωής. Παρόλα αυτά αν τους κάνεις μια ερώτηση κρατούν βαθιά σιγή. Ο Σωκράτης (σχετικά με την αποτυχία των βιβλίων σε σχέση με το διαδραστικό διάλογο): Θα φανταζόταν κανείς πως τα βιβλία έχουν ευφυΐα, αλλά αν ζητήσετε να σας εξηγήσουν αυτά που έχουν ειπωθεί, διατηρούν ένα σταθερό νόημα.» Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τα βιβλία

Τα κείμενα που βρίσκονται στο διαδίκτυο δεν διαφέρουν από τα βιβλία! Εργαζόμαστε όμως με διαδραστικές τεχνολογίες… ΤΠΕ = Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Προσφέρονται δύο είδη διάδρασης: - Υλική διάδραση - Κοινωνική διάδραση “…ένα σταθερό νόημα …”

Καλές επισκέψεις!  Ευχαριστούμε για την προσοχή σας και καλές επισκέψεις στην Εκπαιδευτική σας Πύλη…