ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
«Δυνατότητες Έρευνας για γυναίκες επιστήμονες »
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ (π. Απόστολος)
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Θέμα: «Φύλο και Εργασία σε ένα Μεσαίο Αστικό Κέντρο. Η Περίπτωση των Γυναικών της Λάρισας» Ρόδος 2009 Διπλωματική εργασία Μαρίνου Ελένη ΟΝΟΜΑΒΑΘΜΙΔΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 5 η.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝ ΣΤΟ ΤΟΜΕΑ ΤΩΝ ΑΠΕ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
Ευαγγελία Σουμέλη Ανώτερη Ερευνήτρια ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Σπάει κόκκαλα. Ενίοτε και προκαταλήψεις.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ    ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤηΣ ΚολοβοΥ ΕιρΗνηΣ ΘΕΜΑ: «Συμφιλίωση εργασιακής και προσωπικής ζωής των γυναικών: μελέτη περίπτωσης για τις γυναίκες εκπαιδευτικούς»

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Η ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ 1 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: Η ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΖΩΗ 1.1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Η ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ & ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΓΟΝΕΪΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ: ΤΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΛΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΡΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗΣ & ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ

ΌΜΩΣ: ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ: ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΒΙΟΤΙΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΡΟΟΔΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ ΌΜΩΣ: ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΜΦΥΛΟΥ ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕΤΟΣ ΚΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΣ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ, ΓΥΑΛΙΝΗ ΟΡΟΦΗ, ΚΤΛ ΠΟΥ –ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ – ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΕΥΕΛΙΚΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΟΥ ΚΤΛ) ΣΥΝΗΘΩΣ ΧΑΜΗΛΑ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΕΣ, ΑΣΤΑΘΕΙΣ & ΠΡΟΣΚΑΙΡΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΑΜΟΙΒΕΣ, ΕΙΔΟΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ,ΚΤΛ) ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΤΛ) ΠΟΥ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ

1.2 ΟΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ: ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΥΛΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΕΞΟΔΩΝ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗ: Η ΔΑΣΚΑΛΑ- ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΑΠΟ 20Ο ΑΙΩΝΑ: ΕΥΝΟΪΚΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ

1.3 ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ κοινωνικΟΥ ρΟλοΥ του φΥλου και ΤΩΝ προκαταλΗψεΩΝ που κυριαρχοΥν Η ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΞΥ «ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ» & «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ» ΦΥΛΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ & ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ Η ΕΜΦΥΛΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ Η ΕΜΦΥΛΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΒΑΛΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΑΥΤΈΣ ΔΟΜΕΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ & ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΣΦΑΙΡΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ & ΠΕΡΙΧΑΡΑΚΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ

1.4 οι ανισοτητεΣ στην αγορα εργασιαΣ ωΣ συνεπεια τηΣ Εμφυλησ κατανομΗσ των ρΟλων στο πλαΙσιο τηΣ οικογΕνειαΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ & ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΛΥΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ ΤΩΝ ΣΥΖΥΓΩΝ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ & ΑΠΟΒΟΛΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ

1.5 ΠροκλΗσειΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ που αντιμετωπΙζει η σΥγχρονη γυναΙκα ΛΟΓΩ ΤΟΥ κοινωνικΟΥ ρΟλοΥ του φΥλου και τΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΟΙ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΥΛΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ (ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ, ΜΗΤΕΡΕΣ, ΣΥΖΥΓΟΙ & ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ) ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΤΙΒΟ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ: Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ, Η ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ & Η ΠΑΡΑΒΛΕΨΗ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΑΝΑΓΚΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΕΜΠΟΔΙΩΝ (π.χ. ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ & ΑΣΥΝΕΠΕΙΑΣ)

1.6 ΣτρατηγικΕΣ τηΣ ΕυρωπαϊκήΣ ΕνωσηΣ που συμβΑλλουν στη ΣυμφιλΙωση ΠροσωπικΗΣ και ΕπαγγελματικΗΣ ΖωΗΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ & ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ Η ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: Η ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΔΡΑΣΕΩΝ & ΜΕΤΡΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ: Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ, ΣΚΕΨΗΣ, ΣΤΑΣΗΣ ΖΩΗΣ & ΑΞΙΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ

1.7 ΘΕΣΜΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ που συμβΑλλουν στηΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣυμφιλΙωση ΠροσωπικΗΣ και ΕπαγγελματικΗΣ ΖωΗΣ Η ΜΕΡΙΜΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ & ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε. ΘΕΣΠΙΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ & ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΕΘΝΙΚΩΝ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ & ΟΡΓΑΝΩΝ (π.χ. Κ.Ε.Θ.Ι., Γ.Γ.Ι.) ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΔΡΩΝ & ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΜΒΛΥΝΣΗ ΠΟΛΥΠΟΙΚΙΛΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Οψεισ του επαγγελματοσ τησ γυναικασ εκπαιδευτικου 2 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Οψεισ του επαγγελματοσ τησ γυναικασ εκπαιδευτικου 2.1 ΓενικΕΣ ΔιαπιστΩσειΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΡΟΛΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΙΖΩΝΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, Η ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ, ΕΥΝΟΪΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ

2.2 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ 2.2 Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ   ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΒΙΟΠΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ & ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΖΕΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ & ΣΥΧΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ ΛΟΓΩ ΩΡΑΡΙΟΥ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ (ΕΆΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΡΩΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ Ή ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΗ & ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ & ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ

2.3 ΟΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΟΙ ΕΚΠΕΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΜΙΚΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ & ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ & ΚΑΘΕΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΑΦΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Η ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΔΡΟΚΡΑΤΕΙΤΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΥΠΕΡΚΕΡΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΕΔΙΟΥ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΩΝ ΤΡΟΠΩΝ ΣΚΕΨΗΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ   3.1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ: ΠΑΡΑ ΤΗ ΘΕΣΜΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΙΣΟΤΗΤΑΣ, ΟΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ, ΟΜΩΣ: ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΩΝ Ή ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΧΡΟΝΟΥ & ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΥΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ: Α. ΕΑΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Β. ΕΑΝΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΙΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ Γ. ΕΑΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ –ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΑΝΕΛΙΞΗ – ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ Δ. ΕΑΝ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΦΗΝΕΙ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΥΤΩΝ

3.2 ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ 3.2 ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: Η ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ, ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ 3.3 ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ 16 ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ (5 Α’ΒΑΘΜΙΑΣ & 11 Β’ΒΑΘΜΙΑΣ) 3.4 ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΗΜΙ-ΔΟΜΗΜΕΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 3.5 ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 3.5.1 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 3.5.2 ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ 3.5.3 ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ 3.6 ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ – ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ 3.7 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΈΡΕΥΝΑΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4  ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 16 ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΟΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ: ΒΑΘΜΙΔΑ ΗΛΙΚΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΦΟΡΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

4.1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΦΡΑΖΟΜΕΝΑ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΟΥΣΙΩΔΗΣ Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ & ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΩΝ ΟΥΚ ΑΝΕΥ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΦΑΙΡΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

4.2 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Η ΡΑΓΔΑΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟΣ & ΟΙ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ: ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ & ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΒΑΘΜΙΔΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

4.3 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΕΛΙΞΗ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΝ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΌΜΩΣ ΜΕΙΟΨΗΦΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ & ΥΠΟΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ Η ΙΔΕΑ ΠΕΡΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΡΟΛΩΝ ΤΗΣ, ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

4.4 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ «ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ» & «ΑΝΔΡΙΚΩΝ» ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΠΟΛΥΠΑΡΑΓΟΝΤΙΚΗ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ: ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΡΟΛΩΝ ΕΝΤΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΜΗΤΡΟΤΗΤΑΣ, ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΤΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΝΔΡΩΝ ΣΤΙΣ ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΙΚΙΛΛΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΦΟΡΕΑ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 5.1 ΓενικΑ συμπερΑσματα ΟΙ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΩΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΥΝΤΑ ΔΟΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥΣ, ΘΕΜΕΛΙΑΚΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ & ΕΦΕΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ. ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΥ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΑΡΩΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

5.2 ΙκανοποΙηση απΟ το επΑγγελμα Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ & ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΖΕΙ ΆΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑΣ. ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΌΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ.

5.3 ΕπιμΟρφωση ΜΕ ΕΦΟΔΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΙΚΑΝΕΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥΣ & ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΜΒΛΥΝΟΥΝ. ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ & Η ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ & ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΝ ΑΠΌ ΑΡΧΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΤΩΝ ΕΜΠΕΙΡΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΜΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΥΧΟΝ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΣΕ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΚΑΙ/ Ή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ.

5.4 ΦιλοδοξΙεΣ ΕΝΤΟΝΟΣ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ & ΚΑΘΕΤΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΧΝΑ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΝΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΑΝΑΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΣΕ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΜΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ, ΑΦΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΊΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΛΕΙΦΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Ο ΦΑΥΛΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΙΩΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΌΤΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΕΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ.

5.5 ΣυμφιλΙωση οικογενειακΗΣ και επαγγελματικΗΣ ζωΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΣΕ ΚΆΘΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ (GENDER MAINSTREAMING). Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΥΤΉ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΥΡΙΑ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΛΟΓΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ Η ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΉ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ.

5.5 ΠροτΑσειΣ για μΕτρα και στρατηγικΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΕΜΒΑΘΥΝΣΗ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΟΧΗ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΑΡΧΗΣ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ & ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΗΘΙΚΑ & ΥΛΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ.

5.6 ΕπΙλογοΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΜΠΡΑΚΤΟΥ & ΟΥΣΙΩΔΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗΣ & ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΖΩΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΌΤΙ Η ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ, ΑΦΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ & ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !