ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ Α’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΜΑΙΟΣ 2006 ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ. ΛΙΝΑΡΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΜΑ: Πρακτική άσκηση-Μαθητεία. Θεσμικό Πλαίσιο και Ελληνική Εμπειρία
Advertisements

1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Η Πράξη συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Ενσωμάτωσης Τρίτων Χωρών Δήμητρα Καμπέλη Ηράκλειο, Σεπτέμβριος 2012.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΡΑΞΕΩΝ
Διοικητικό Συμβούλιο Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Αίθουσα Συνεδριάσεων Πανεπιστημίου 44 “ΕΠΙΤΑΓΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
PEOPLE IN CRISIS «Νέες μορφές εργασίας, τάσεις και προκλήσεις»
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ
Project part-financed by ERDF #1 ΔΙΑΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ -16 Ι0ΥΛΙΟΥ 2012 “Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗΣ.
Ατομικές συμβάσεις μερικής απασχόλησης Δανεισμός εργαζομένου
1 Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Γεωργία Βικάτου Προϊσταμένη.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕ ΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΥΠΟΕΡΓΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
Αξιολόγηση - αναδιοργάνωση δομών Δήμων
Το συμβατικό πλαίσιο του Μηχανικού. Οι συμβατικές υποχρεώσεις
1 Η νέα Οδηγία για την παροχή πιστώσεων σε καταναλωτές Χριστίνα Κ. Λιβαδά Ειδική Νομική Σύμβουλος ΕΕΤ.
ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΥΠΗΚΟΟΥΣ ΤΡΙΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΟΔΗΓΙΑ 2001/42/ΕΚ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Δημόσια διαβούλευση Επιχειρησιακού Σχεδίου για τα έτη
Προϋπολογισμός Δήμων και ΝΠΔΔ ο.ε. 2015
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Στέλιος Στυλιανού – Πρόεδρος Γεώργιος Ματσικάρης - Μέλος 14 Νοεμβρίου 2012 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΡΑΣΗΣ Αγγελική Βογιατζή
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΩΡΟΣ ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΥ
Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Απόφοιτοι ΕΣΔΔ: Αξιοποίηση τους στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Νικόλαος Καρανάσιος Προσλήψεις.
Γιάννης Μελέας Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο Κεντρικό Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
1 ΔΟΜΕΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ. 2 Το ισχύον Σύστημα.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μονάδες Αφαλάτωσης.
Με την συμβολή της Ελλάδας & της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ικανότητα των δικαιούχων στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020 Κρίσιμες προϋποθέσεις για θετική αξιολόγηση – δυνατότητες.
«Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Εσωτερικών»
Νομιμότητα και νομιμοποίηση στις δίκες καταλογισμών αιρετών οργάνων Δήμων Ευαγγελία Ελισάβετ Κουλουμπίνη Σύμβουλος Ελεγκτικού Συνεδρίου.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Γιάννης Δ. Καραντζής τ. Επίκουρος Καθηγητής ΠΤΔΕ Μάιος 2016.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ελεγκτικό Συνέδριο ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΝΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ Ελένη Λυκεσά Σύμβουλος ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και.
Ελεγκτικό Συνέδριο Επιχορηγήσεις Δήμων σε πολιτιστικά και αθλητικά σωματεία Α. Σώκος Δ. Εισηγητής ΕλΣ Δ. Εισηγητής ΕλΣ Διημερίδα ΚΕΔΕ Αθήνα, 14 και
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ:ΔΗ.
Χαρακτηριστικά διοικητικών πράξεων: Τεκμήριο νομιμότητας Εκτελεστότητα
Δημόσια διοίκηση Διακρίσεις και ταξινομήσεις Αικατερίνη Ν. Ηλιάδου
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Η ικανότητα των δικαιούχων στο ΕΣΠΑ 2014 – 2020
Επιχειρησιακά Προγράμματα Δήμων
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Μονομερής δράση της Δημόσιας Διοίκησης
ΕΝΝΟΜΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΥ IV Ν.4412/16
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
3.4. Τοπική αυτοδιοίκηση Οι σύγχρονες τάσεις διοικητικής οργάνωσης ευνοούν την αποκέντρωση της πολιτικής εξουσίας σε κατώτερες βαθμίδες της Διοίκησης,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Συμβάσεις Καθαριότητας μετά το ν. 4479/2017
Το Δημόσιο αποκτά την κυριότητα και διαχείριση των χώρων αυτών μετά την ολοκλήρωση της απαλλοτριωτικής διαδικασίας. (π.χ. άρθρο 7 του ν. 2971/2001, υλοποίηση.
Διάλογος με τα δικαστήρια
ΦΟΡΕΙΣ Κ.Α.Λ.Ο. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΡΜΑΪΔΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ.
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 
Κινητικότητα  Με βάση τον Υπαλληλικό Κώδικα, η κινητικότητα είναι η δυνατότητα μετακίνησης ενός δημοσίου υπαλλήλου από μία υπηρεσία σε μία άλλη, με σκοπό.
Φορολογικη Ι τιμολόγιο πώλησης
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου περιφερειάρχη /περιφερειακού συμβούλου
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Σύντομος οδηγός υποψηφίου συμβούλου/προέδρου κοινότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ Α’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΜΑΙΟΣ 2006 ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ. ΛΙΝΑΡΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

Α. Οι προσλήψεις στο Δήμο και στα νομικά του πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου (νπδδ) •Στο Δήμο Μελισσίων, νπδδ αποτελούν οι Παιδικοί Σταθμοί, το ΚΑΠΗ, το ΚΕΚΑ και το Πολιτιστικό. •Οι Δήμοι και τα νπδδ αυτών προσλαμβάνουν το προσωπικό τους σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του ν. 2190/1994 περί ΑΣΕΠ.

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ •Το προσωπικό των Δήμων και των νπδδ διακρίνεται σε : •Τακτικό (που καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες σε οργανικές θέσεις) •Έκτακτο (που καλύπτει έκτακτες ανάγκες)

ΤΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Α. Μόνιμο προσωπικό (ν. 1188/1981): •Συνδέεται με σχέση δημοσίου δικαίου – •Απολαμβάνει μονιμότητας. •Ισχύει το σύστημα της σταδιοδρομίας. Β. Ιδιωτικού Δικαίου Αορ. Χρόνου (πδ 410/1988). •Συνδέεται με σχέση αορίστου χρόνου και υπάγεται στις αρχές του ιδ. Δικαίου (καλλιτεχνικό προσωπικό & βοηθητικό προσωπικό μερικής απασχόλησης) •Δεν ισχύει η μονιμότητα

ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Α. Με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου 1. Ως 8 μήνες (στο 12μηνο) για εποχικές ανάγκες (αρ. 21 παρ. 1,2 ν. 2190/94) ή για έκτακτες ανάγκες από σεισμούς πλημμύρες κ.α. (αρ. 20 ν. 2190/94) 2. Ως 1 έτος για κάλυψη αναγκών προγραμμάτων ή έργων επιδοτούμενων (αρ. 21 παρ. 3 ν. 2190/94) 3. Ως 2 μήνες για κατεπείγουσες ανάγκες (αρ. 20 παρ.4 ν. 2190/94) 4. Με σύμβαση διάρκειας έως 135 ημέρες για την κάλυψη έκτακτων αναγκών έργων με αυτεπιστασία (άρθρο 22 παρ.4 του ν. 3274/04). Β. Με σύμβαση μίσθωσης έργου Να είναι πραγματική σύμβαση έργου και να μην υποκρύπτει σύμβαση εργασίας (αρ. 6 ν. 2527/97 και αρ. 21 παρ. 16 ν. 2190/94)

Πρόσληψη μόνιμου προσωπικού όλων των κλάδων και κατηγοριών (ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ) 1. Απόφαση Δ. Συμβουλίου που αναφέρει : Τον αριθμό κενών θέσεων στον ΟΕΥ, για την κάλυψη των οποίων προορίζεται η πρόσληψη. Τα προσόντα που προβλέπονται κατά κατηγορία και κλάδο και Την ύπαρξη πίστωσης στον προϋπολογισμό. 2. Η απόφαση αυτή αποστέλλεται για έλεγχο νομιμότητας στην οικεία Περιφέρεια 3. Συγκρότηση 3μελούς επιτροπής για τον έλεγχο των δικαιολογητικών και τη κατάρτιση των πινάκων κατάταξης 4. Σύνταξη προκήρυξης – Αποστολή της στο ΑΣΕΠ για έλεγχο (μαζί με αντίγραφο ΟΕΥ και βεβαίωση οικον. Υπηρεσίας για την οικεία πίστωση) 5. Δημοσίευση προκήρυξης 6. Η πρόσληψη γίνεται με την διαδικασία του άρθρου 18 Ν. 2190/94 βάσει προτεραιότητας (τίτλοι σπουδών, εμπειρία, συνέντευξη, γλώσσα)

Προσωπικό με σύμβαση εργασίας ορ. χρόνου Με σύμβαση εργασίας έως οκτώ μήνες και ως 1 έτος •Απόφαση δημ. συμβουλίου που περιγράφεται ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η πρόσληψη τέτοιου είδους προσωπικού, • Αντίγραφο του ΟΕΥ •Βεβαίωση οικον. υπηρεσίας ότι έχουν προβλεφθεί οι πιστώσεις Υποβάλλονται στην έδρα της οικείας Περιφέρειας για έγκριση (ότι πράγματι αφορά έκτακτες ανάγκες) και μετά για έγκριση και από την Τριμελή εξ Υπουργών Επιτροπή της ΠΥΣ 55/98 Σύνταξη προκήρυξης η οποία κοινοποιείται στο ΑΣΕΠ για έλεγχο Κατάταξη υποψηφίων βάσει εντοπιότητας (προτάσσονται αποκλειστικά οι δημότες) και μετά ανεργία – τέκνα – ηλικία – εμπειρία.

Προσωπικό με σύμβαση μίσθωσης έργου Αίτημα στη Περιφέρεια που συνοδεύονται από: α) Απόφαση δημ. συμβουλίου. β) Βεβαίωση της οικονομικής υπηρεσίας ότι έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό σχετικές πιστώσεις γ) Βεβαίωση της Νομικής Υπηρεσίας, Νομικού Συμβούλου ή δικηγόρου ότι η συγκεκριμένη σύμβαση είναι σύμβαση μίσθωσης έργου και όχι σύμβαση μίσθωσης εξαρτημένης εργασίας. Αφού διαπιστωθεί ότι πρόκειται πράγματι για γνήσια συμβ. έργου, αποστέλλεται στο ΥΠΕΣΔΑ για έγκριση από την Τριμελή εξ Υπουργών Επιτροπή. Η επιλογή του αντισυμβαλλόμενου γίνεται κυριαρχικά από τον φορέα, με μόνο κριτήριο να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του προς ανάθεση έργου. Συμβάσεις έργου που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες υποκρύπτοντας εξαρτημένη εργασία είναι αυτοδικαίως άκυρες.

Προσλήψεις εκτάκτου προσωπικού χωρίς να απαιτείται έγκριση της επιτροπής της ΠΥΣ 55/98 Α. Αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών από: α) πλημμύρες, σεισμούς, πυρκαγιές και παγετούς β) εξαιτίας άλλων γεγονότων από τα οποία προκύπτει άμεσος κίνδυνος ζωής ή περιουσίας και εφόσον ο νομός ή συγκεκριμένη περιοχή του κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Για τις περιπτώσεις αυτές η διάρκεια απασχόλησης δεν μπορεί να υπερβαίνει τους οχτώ μήνες από την επέλευση του γεγονότος ή την κήρυξη κατάστασης ανάγκης. Η πρόσληψη γίνεται με έλεγχο του ΑΣΕΠ για τη συνδρομή των προϋποθέσεων πρόσληψης του άρθρου 20 του ν. 2190/94. Β. Αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών Πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, μέχρι 2 μήνες κατ’ έτος. Η πρόσληψη γίνεται με απόφαση του Δημ. Συμβουλίου και αποστέλλεται ο πίνακας των προσληφθέντων κάθε φορά στο ΑΣΕΠ, το αργότερο μέχρι την 31η Ιανουαρίου του επόμενου έτους.

Γ. Αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών έργων που εκτελούνται με αυτεπιστασία. (άρθρο 22 παρ. 4 του ν.3274/2004). Οι ΟΤΑ μπορούν να προσλαμβάνουν το προσωπικό εφόσον : Ανακύπτουν έκτακτες ανάγκες. Υπάρχει σχετική μελέτη ή εισήγηση για τη μη επάρκεια του προσωπικού που διαθέτει ο φορέας κατασκευής του έργου. Η διάρκεια των συμβάσεων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 135 ημέρες ετησίως. Δ. Αντιμετώπιση αναγκών ανταποδοτικών υπηρεσιών (άρθρο 6 παρ. 5 του ν. 3146/2003). Επιτρέπεται η σύναψη σύμβασης εργασίας διάρκειας μέχρι οκτώ (8) μήνες με τήρηση της διαδικασίας του άρθρου 21 του ν. 2190/94.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Το προσωπικό διακρίνεται σε τακτικό και έκτακτο, κατά τις ανωτέρω διακρίσεις Α. ΤΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Το Διοικητικό και μη Προσωπικό (τεχνικό, υγειονομικό, εργατοτεχνικό κ.λπ.) κατηγοριών ΥΕ, ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, προσλαμβάνεται με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Η πρόσληψη γίνεται από τις επιχειρήσεις, σύμφωνα με το άρθρο 18 του ν.2190/94. Η πλήρωση των θέσεων γίνεται με σειρά προτεραιότητας, με κριτήρια τα οποία καθορίζονται στο νόμο για κάθε κατηγορία προσωπικού.

Β. Προσωπικό με σύμβαση ορισμένου χρόνου Είναι το προσωπικό που προσλαμβάνεται για την αντιμετώπιση εποχικών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου 2, 8 μηνών ή 1 έτους όπως ανωτέρω χωρίς όμως να απαιτείται και έγκριση από την Τριμελή εξ Υπουργών Επιτροπή. Η πρόσληψη του προσωπικού αυτού από τις επιχειρήσεις των Oργανισμών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, πραγματοποιείται σύμφωνα με τα κριτήρια του άρθρου 21 του ν.2190/94, όπως ανωτέρω. Γ. Προσωπικό με σύμβαση έργου Ισχύουν αντίστοιχα όσα ανωτέρω έχουν αναπτυχθεί

ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ •Στη νομοθεσία υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις για την πρόσληψη από τους ΟΤΑ και τα νπ αυτών : •Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (αρ. 19 ν. 2190/1994) •Διευθυντικών Στελεχών (άρ. 14 παρ.2 εδ. ιβ’ του ν.2190/94) •Δικηγόρων