Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ "— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/ Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ  ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ

2 Άρθρο 1: Σκοπός Η καθιέρωση Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (ΕΣΚ) για τους πολιτικούς διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, από μία δημόσια υπηρεσία σε άλλη, με μετάταξη ή απόσπαση.

3 Άρθρο 2: Γενικές αρχές Το ΕΣΚ διέπεται από τις αρχές της ισότητας, της διαφάνειας και της αξιοκρατίας. Η κινητικότητα έχει εθελούσιο χαρακτήρα. Η μετάταξη διενεργείται σε κενή οργανική θέση κλάδου της ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας.

4 Άρθρο 3: Έκταση εφαρμογής
Στο ΕΣΚ υπάγονται οι πολιτικοί διοικητικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που υπηρετούν σε υπηρεσίες του Δημοσίου, των Ανεξάρτητων Αρχών, των Ο.Τ.Α., των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ν.Π.Ι.Δ., εφόσον ανήκουν στη Γενική Κυβέρνηση.

5 Άρθρο 3: Έκταση εφαρμογής
Στο ΕΣΚ υπάγονται οι απόφοιτοι της ΕΣΔΔΑ, ανεξαρτήτως του φορέα στον οποίο ανήκει η οργανική τους θέση. Εξαιρούνται οι δικαστικοί υπάλληλοι, οι υπάλληλοι Καταστημάτων Κράτησης και νοσηλευτικό, παραϊατρικό προσωπικό νοσηλευτικών ιδρυμάτων του ΕΣΥ και του ΕΚΑΒ και νομικών προσώπων του Υπουργείου Υγείας (άρ.105 του ν.4461/2017).

6 Άρθρο 4: Προϋποθέσεις εφαρμογής
Η προηγούμενη έκδοση Οργανισμών και η αντίστοιχη κατάρτιση περιγραμμάτων θέσεων εργασίας, καθώς και η καταχώριση των ως άνω στοιχείων στο ψηφιακό Οργανόγραμμα.

7 Για τη διενέργεια μετάταξης ή απόσπασης, το ποσοστό κάλυψης των θέσεων στο φορέα προέλευσης του κλάδου στον οποίο ανήκει ο υπάλληλος, κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων για επιλογή, πρέπει να ανέρχεται σε ποσοστό τουλάχιστον 50% ή 65% στους ΟΤΑ α΄βαθμού με πληθυσμό κάτω από κατοίκους.

8 Επίσης, ο αιτών υπάλληλος να μην είναι ο μοναδικός που υπηρετεί στον οικείο κλάδο.
Ειδικά, για τη μετάταξη υπαλλήλου από Ο.Τ.Α. α’ βαθμού, απαιτείται και η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό οργάνου.

9 Άρθρο 5: Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας
Στο Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης συνιστάται Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας, η οποία επιβλέπει την εφαρμογή του ΕΣΚ και αξιολογεί τα αιτήματα των φορέων.

10 Άρθρο 7: Διαδικασία αξιολόγησης υποψηφίων από την υπηρεσία υποδοχής και έκδοση απόφασης
Στο τριμελές όργανο παρίσταται με συμβουλευτικό ρόλο ο προϊστάμενος του Τμήματος στο οποίο ανήκει η εκάστοτε προκηρυσσόμενη θέση και συμμετέχει ως παρατηρητής εκπρόσωπος του οικείου συλλόγου εργαζομένων.

11 Άρθρο 7: Διαδικασία αξιολόγησης υποψηφίων από την υπηρεσία υποδοχής και έκδοση απόφασης
Για την αξιολόγηση των υποψηφίων λαμβάνεται υπόψη η συνάφεια των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους με την προκηρυσσόμενη θέση, οι εκθέσεις αξιολόγησης, η εμπειρία στην άσκηση αντίστοιχων καθηκόντων.

12 Άρθρο 7: Διαδικασία αξιολόγησης υποψηφίων από την υπηρεσία υποδοχής και έκδοση απόφασης
Για την πληρέστερη αξιολόγηση των υποψηφίων για τις θέσεις ΠΕ και ΤΕ διενεργείται συνέντευξη μεταξύ των 3 επικρατέστερων. Το πρακτικό επιλογής είναι ειδικά αιτιολογημένο, περιλαμβάνει και καθορισμό τουλάχιστον 3 επιλαχόντων.

13 Άρθρο 7: Διαδικασία αξιολόγησης υποψηφίων από την υπηρεσία υποδοχής και έκδοση απόφασης
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης, η υπηρεσία υποδοχής ενημερώνει τον υπάλληλο, καθώς και την υπηρεσία προέλευσής του. Η πράξη μετάταξης ή απόσπασης εκδίδεται από το αρμόδιο προς διορισμό όργανο της υπηρεσίας υποδοχής.

14 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Ν 4369/16
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Ν 4369/16 ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ Επίπεδο θέσης ευθύνης Κατηγορία Βαθμός Προϋποθέσεις Προϊστάμενος Γενικής Διεύθυνσης ΠΕ, ΤΕ έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης για ένα (1) έτος τουλάχιστον έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Διεύθυνσης για τρία (3) τουλάχιστον έτη Α΄ με πλεονάζοντα χρόνο τουλάχιστον οκτώ (8) έτη στο βαθμό αυτόν είναι κάτοχοι συναφούς διδακτορικού διπλώματος ή απόφοιτοι της Ε.Σ.Δ.Δ.Α. ή κάτοχοι συναφούς μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Α΄ με πλεονάζοντα χρόνο τουλάχιστον δέκα (10) έτη στο βαθμό αυτόν

15 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 2
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ Επίπεδο θέσης ευθύνης Κατηγορία Βαθμός Προϋποθέσεις Προϊστάμενος Διεύθυνσης ΠΕ, ΤΕ έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Διεύθυνσης επί ένα (1) έτος τουλάχιστον Α΄ με πλεονάζοντα χρόνο τουλάχιστον έξι (6) έτη στο βαθμό αυτόν είναι κάτοχοι αναγνωρισμένου συναφούς διδακτορικού διπλώματος ή απόφοιτοι της Ε.Σ.Δ.Δ.Α. ή κάτοχοι αναγνωρισμένου συναφούς μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Α΄ έχουν ασκήσει συνολικά τουλάχιστον για τρία (3) έτη καθήκοντα προϊσταμένου Τμήματος Α΄ με πλεονάζοντα χρόνο τουλάχιστον δέκα (10) έτη στο βαθμό αυτόν

16 ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 3
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ Επίπεδο θέσης ευθύνης Κατηγορία Βαθμός Προϋποθέσεις Προϊστάμενος Τμήματος ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ Α’ έχουν ασκήσει καθήκοντα προϊσταμένου Τμήματος επί ένα (1) έτος τουλάχιστον

17 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
Για την επιλογή προϊσταμένων λαμβάνονται υπόψη: τέσσερις (4) ομάδες κριτηρίων: ΟΜΑΔΕΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ (α) Τυπικά, εκπαιδευτικά προσόντα και προσόντα επαγγελματικής κατάρτισης (β) Εργασιακή εμπειρία και άσκηση καθηκόντων ευθύνης (γ) Αξιολόγηση (δ) Συνέντευξη

18 (α) ΤΥΠΙΚΑ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Προσόν Αριθμός μορίων (ανώτατο μόρια) Βασικός τίτλος σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 100 Δεύτερος τίτλος σπουδών, εφόσον είναι της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας με το βασικό τίτλο σπουδών 30 Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας (συναφής) 150 Δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας (συναφής) Επιτυχής αποφοίτηση από την Ε.Σ.Δ.Δ.Α. 250 Διδακτορικό δίπλωμα (συναφές) 300 Πιστοποιημένη από το Ε.Κ.Δ.Δ.Α. επιμόρφωση 10 ανά σεμινάριο με ανώτατο όριο τα 40 Πιστοποιημένη γλωσσομάθεια Άριστη γνώση: 40 Πολύ καλή γνώση: 30 Καλή: 10 Ανώτατο όριο 100

19 (β) Εργασιακή εμπειρία- Άσκηση καθηκόντων ευθύνης
(β) Εργασιακή εμπειρία- Άσκηση καθηκόντων ευθύνης Είδος εμπειρίας Αριθμός μορίων (ανώτατο μόρια) Απασχόληση στο Δημόσιο 20 ανά έτος με ανώτατο τα 33 έτη Απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα (Π.Δ. 69/2016) 25 ανά έτος με ανώτατο όριο τα 7 έτη Άσκηση καθηκόντων ευθύνης στο δημόσιο τομέα 16,5 ανά έτος με ανώτατο όριο τα 10 έτη

20 ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΑΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΕΣΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΜΑΔΑ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΘΕΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ (α) τυπικά, εκπαιδευτικά προσόντα και προσόντα επαγγελματικής κατάρτισης 40% (β) εργασιακή εμπειρία και άσκηση καθηκόντων ευθύνης 25% (γ) αξιολόγηση ---- (δ) συνέντευξη 35%

21 ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Κοινά σημεία Ανάγκη αύξησης της αποτελεσματικότητας Υποκίνηση Ανθρώπινου Δυναμικού Διαφορές Δημόσιος Τομέας: Έννοια της αρμοδιότητας Εξυπηρέτηση δημοσίου συμφέροντος Μονιμότητα Υπαλλήλων Σύστημα σταδιοδρομίας υπαλλήλων Ιδιωτικός Τομέας: Ευελιξία στην πρόσληψη & στην εξέλιξη ανθρώπινου δυναμικού

22 Ανάγκη ύπαρξης διαλόγου μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα αλλά με σεβασμό στην ταυτότητα κάθε χώρου Χρήση εργαλείων του ιδιωτικού τομέα αλλά με προσαρμογή στις ανάγκες του δημοσίου αλλά και αυτών του δημοσίου τομέα ιδίως όσον αφορά στο σεβασμό κάποιων εργασιακών δικαιωμάτων π.χ. προστασία οικογένειας

23 Πολιτική κινητικότητα μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα:
Η ενίσχυση της κινητικότητας προσωπικού του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα θα ήταν χρήσιμη αλλά απαιτεί τη δημιουργία ενός σαφούς εφαρμόσιμου θεσμικού πλαισίου Προσκρούει στις προφανείς διαφορές πλαισίου λειτουργίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και κυρίως στη διαφορά κουλτούρας

24 Ανάγκη πρόβλεψης ασφαλιστικών δικλείδων για την πρόληψη φαινομένων χρήσης της προηγούμενης ιδιότητας για την εξυπηρέτηση ιδιωτικών συμφερόντων Η δυνατότητα πλήρωσης θέσεων Διοικητικών Γραμματέων από Ιδιώτες Η αναγνώριση προϋπηρεσίας δημοσίων υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα και η μοριοδότηση της στις επιλογές προϊσταμένων Άδεια άνευ αποδοχών ως 5έτη και άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου ή εργασίας Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου ή εργασίας σε εν ενεργεία δημοσίους υπαλλήλους


Κατέβασμα ppt "Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ "

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google