Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Συμβάσεις Καθαριότητας μετά το ν. 4479/2017

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Συμβάσεις Καθαριότητας μετά το ν. 4479/2017"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Συμβάσεις Καθαριότητας μετά το ν. 4479/2017
Εισηγητές: Κων/νος Μπλάγας - Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ Έφη Καραγκούνη – Ειδικός Σύμβουλος ΟΤΑ

2 Ιστορικό τροποποιήσεων άρθρου 167 Ν
Ιστορικό τροποποιήσεων άρθρου 167 Ν.4099/12 για τις συμβάσεις καθαριότητας Νόμος Νομοθετική Ρύθμιση Άρθρο 49 του Ν. 4325/2015  Παράταση ισχυουσών ή επανασύναψη συμβάσεων μέχρι την Άρθρο 50 του Ν. 4351/2015  Αυτοδίκαιη παράταση ισχυουσών συμβάσεων και όσων έληξαν μέχρι και 30 μέρες πριν το νόμο, μέχρι την  Άρθρο 12 της Π.Ν.Π (ΦΕΚ 184/ τεύχος Α'), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο δεύτερο του N. 4366/16   Αυτοδίκαιη παράταση συμβάσεων μέχρι την και των συμβάσεων που επρόκειτο να υπογραφούν έως τις Άρθρο 72 του ν. 4369/2016  Σύναψη συµβάσεων έργου µε φυσικά πρόσωπα που απασχολούνταν σε εταιρίες, στις οποίες είχε ανατεθεί η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας  Άρθρο 16 του Ν.4429/16 Αυτοδίκαιη παράταση έως Άρθρο 25 του Ν.4456/17  Νομιμοποίηση δαπανών καθαριότητας που προκύπτουν από τις ανωτέρω νομοθετικές ρυθμίσεις  Άρθρο 33 του Ν.4447/16 Επέκταση εφαρμογής των ανωτέρω και σε προσλήψεις ΙΔΟΧ ειδικοτήτων καθαριότητας για τις οποίες οι φορείς έχουν αναρτήσει ή δημοσιεύσει τις σχετικές ανακοινώσεις

3 Α. Αντισυνταγματικότητα αυτοδίκαιων παρατάσεων συμβάσεων καθαριότητας Ελεγκτικό Συνέδριο Η Ολομέλεια του Ελ.Συν. με τα Πρακτικά της 9ης/ Γενικής Συνεδρίασης έκρινε τα εξής: Α. Ομόφωνα, κρίθηκε ότι η παράταση των συμβάσεων, με τη διάταξη του άρθρου 16 του ν. 4429/2016, αντιβαίνει στις συνταγματικές επιταγές, διότι : α. Διαλαμβάνει μεμονωμένη ρύθμιση αναγκών που διαρκούν, διαφοροποιώντας τον τρόπο κάλυψής τους από τον ενιαίο, ομοιόμορφο, συνολικό και συστηματικό τρόπο αντιμετώπισης των πάγιων και διαρκών αναγκών των φορέων του δημοσίου τομέα, τον οποίο επιβάλλει το άρθρο 103 του Συντάγματος. β. Δεν προϋπήρχε των σχέσεων εργασίας, τις οποίες ρυθμίζει, αλλά τις καταλαμβάνει αναδρομικά,

4 γ. Εξαιτίας της αναδρομικότητας της ρύθμισης δεν προβλέπεται οποιαδήποτε διαδικασία διαγωνιστική ή επιλογής προσωπικού, (Ευνοούνται φυσικά πρόσωπα, αποκλείονται όλοι οι υπόλοιποι) δ. Δεν καθορίζονται οι όροι εργασίας ούτε η χρονική διάρκεια των συμβάσεων αυτών, παρά μόνο αναφέρεται το χρονικό σημείο μέχρι το οποίο αυτοδικαίως παρατείνονται, αντίθετα προς τις επιταγές του άρθρου 103 παρ. 8 εδαφ. α΄ του Συντάγματος.

5 Β. Παράβαση των ρυθμίσεων της ΠΥΣ 33/2006
Β. Παράβαση των ρυθμίσεων της ΠΥΣ 33/2006. Αποσυνδεόμενες από την κάλυψη εποχιακών και πρόσκαιρων αναγκών, ενώ οι σχετικές τους δαπάνες εκτελούνται σε βάρος όχι μόνο των εσόδων των ανταποδοτικών τελών καθαριότητας αλλά και των κάθε είδους εσόδων των Ο.Τ.Α. α’ βαθμού, οι συγκεκριμένες προσλήψεις διενεργούνται κατά παράβαση των ρυθμίσεων της ΠΥΣ 33/2006. (βλ. άρθρο 12 παρ 14 ν. 4071/2012)

6 Γ. Αντισυνταγματικότητα Α25 Ν.4456/17 περί νομιμοποίησης των δαπανών α. Σχετικά με τη νομιμοποίηση των δαπανών που επιχειρήθηκε με το άρθρο 25 του ν. 4456/2017 (Πρακτικά της 9ης/ Γενικής Συνεδρίασης Ολομέλειας του Ελ.Συν.) Με τη ρύθμιση του άρθρου 25 του ν. 4456/2017 παραβιάζεται ο συνταγματικά κατοχυρωμένος στο άρθρο 98 παρ. 1 εδ. α' του Συντάγματος προληπτικός έλεγχος, διότι με αυτήν σκοπείται η αποφυγή των συνεπειών που συνεπάγεται η άσκηση του ελέγχου αυτού, η οποία καταλήγει στη μη θεώρηση των χρηματικών ενταλμάτων, με τα οποία εντέλλονται μη νόμιμες δαπάνες.

7 β. Συνέπειες υπέρβασης 24μήνου απασχόλησης – Συνέχιση απασχόλησης - Η διάταξη αυτή έρχεται ευθέως σε αντίθεση προς εκείνες του άρθρου 7 του π.δ. 164/ εντούτοις, δεν επάγονται των λοιπών συνεπειών του ως άνω άρθρου, που είναι, σύμφωνα με την παράγραφο 1, εκείνες της αυτοδίκαιης ακυρότητας των συναφθεισών (κατά παράβαση των άρθρων 5 και 6 του ιδίου π.δ/τος) συμβάσεων, αλλά και των βαρύτατων ποινικών ευθυνών της παραγράφου 3 του ιδίου άρθρου, όπως αυτές συμπληρώνονται με τις κυρώσεις των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου 21 του ν. 2190/ είναι ανεπίτρεπτη από τις ως άνω διατάξεις η συνέχιση της απασχόλησης των εργαζομένων βάσει των άκυρων συμβάσεων, κατά παραβίαση της συνταγματικώς επιτρεπόμενης (άρθρο 103 παρ. 8 εδ. α΄) εξαιρετικής διαδικασίας προσλήψεων βάσει του άρθρου 205 του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων, και η καταβολή των αποδοχών τους για το μέλλον.

8 Δ. Απαγόρευση υπέρβασης 24μηνης συνολικής διάρκειας απασχόλησης συμβάσεων ορισμένου χρόνου που παρατάθηκαν διαδοχικά - η διάταξη του άρθρου 16 του ν. 4429/2016 έρχεται σε αντίθεση και με τις διατάξεις της κοινοτικής νομοθεσίας, (Οδηγία 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου της , όπως ενσωματώθηκε στο εθνικό δίκαιο με το π.δ.164/2004), διότι επέρχεται ανεπίτρεπτη, κατά το άρθρο 5 του π.δ. 164/2004, διαδοχικότητα συμβάσεων που καταρτίζονται και μεταξύ του ίδιου εργοδότη και του ίδιου εργαζόμενου, με την ίδια ειδικότητα και με τους ίδιους όρους εργασίας, η οποία είναι δυνατή κατ' εξαίρεση, μόνον εφόσον δικαιολογείται από αντικειμενικούς λόγους, οι οποίοι απαιτείται να εξειδικεύονται κατά περίπτωση.

9 Α. Ανάλυση παρ. 1 άρθρου 24 ν. 4479/2017 1. Βήματα (Δήμοι και ΝΠΔΔ) 1
Α. Ανάλυση παρ.1 άρθρου 24 ν. 4479/ Βήματα (Δήμοι και ΝΠΔΔ) 1. Εκτίμηση της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου ή του νομικού προσώπου του δήμου περί των κενών οργανικών θέσεων που δεν έχουν καλυφθεί και των οργανικών αναγκών στις ανταποδοτικές υπηρεσίες της καθαριότητας. (παρ.1 άρθρο 24 Ν.4479/17) 2. Βεβαίωση της Οικονομικής Υπηρεσίας για τις εξασφαλισμένες πιστώσεις στον προϋπολογισμό του Δήμου και την εγγραφή ανάλογων πιστώσεων στους προϋπολογισµούς των επόµενων ετών. (παρ.3 και 4 άρθρο 12 Π.Δ.80/16) 3. Βεβαίωση της οικονοµικής επιτροπής ότι η ετήσια δαπάνη του βασικού µισθού του καταληκτικού κλιµακίου των προτεινόµενων θέσεων καλύπτεται από τις εγγεγραµµένες στον προϋπολογισµό πιστώσεις που αφορούν ανταποδοτικές υπηρεσίες. (παρ.1 άρθρο 24 Ν.4479/17)

10 4. (μόνο για Δήμους) Εισήγηση Εκτελεστικής Επιτροπής στο Δ. Σ
4. (μόνο για Δήμους) Εισήγηση Εκτελεστικής Επιτροπής στο Δ.Σ. για το σχέδιο τροποποίησης του Ο.Ε.Υ. (άρθρο 63 ν. 3852/2010) (άρθρο 10 παρ.5 Ν.3584/2007) 5. α. Απόφαση Δημοτικού ή Διοικητικού Συμβουλίου για την τροποποίηση Ο.Ε.Υ. του Δήμου ή του Νομικού προσώπου (άρθρο 10 παρ.2 και 5 Ν.3584/2007) (παρ.1 άρθρο 24 Ν.4479/17) β. (μόνο για νομικά πρόσωπα των δήμων) Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τη σύμφωνη γνώμη περί τροποποίησης του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ΝΠΔΔ (άρθρο 10 παρ.5 και 7 Ν.3584/2007)

11 6. Αποστολή της απόφασης του Δημοτικού ή Διοικητικού Συμβουλίου στο οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο για τη σχετική γνωμοδότηση (άρθρο 10 παρ.2 και 5 Ν.3584/2007) 7. Υποβολή της απόφασης τροποποίησης του Ο.Ε.Υ. του Δημοτικού ή Διοικητικού Συμβουλίου μέχρι την , στην οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση προς έγκριση. (παρ.1 άρθρο 24 Ν.4479/17) 8. Έγκριση των αποφάσεων τροποποίησης του Ο.Ε.Υ. από το Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης εντός μηνός από την υποβολή τους. (άρθρο 10 παρ. 2 και 5 Ν.3584/2007) (παρ.1 άρθρο 24 Ν.4479/17)

12 9. Δημοσίευση της απόφασής του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης στο Φ.Ε.Κ. (άρθρο 10 παρ.2 και 5 Ν.3584/2007) 10. Υποβολή αιτήματος για πρόσληψη τακτικού προσωπικού, από τους ΟΤΑ ή τα νομικά τους πρόσωπα εντός 10 ημερών από την έγκριση με τη διαδικασία της εγκ.25/40703/ ΥΠ.ΕΣ. και απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για τον προγραμματισμό προσλήψεων (παρ.1 άρθρο 24 Ν.4479/17)

13 11. Αποστολή της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου περί προγραμματισμού προσλήψεων στην επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006 (παρ 8 άρθρο 49 ν. 3943/11) 12. Έγκριση της επιτροπής 13. Αποστολή της απόφασης και της σχετικής έγκρισης των θέσεων από την επιτροπή στο ΑΣΕΠ (παρ 1 άρθρο 2 ν. 3812/09) 14. Η διενέργεια του διαγωνισμού διενεργείται από το ΑΣΕΠ (παρ 1 άρθρο 2 ν. 3812/09)

14 ΝΠΙΔ Σύσταση νέων θέσεων σύµφωνα µε τα οριζόµενα στον Κανονισµό Λειτουργίας των υπηρεσιών τους, ή στον ΟΕΥ για τις ∆ΕΥΑ. (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

15 2. Πλήρωση υφιστάμενων ήδη κενών οργανικών θέσεων Άμεση αποστολή αιτημάτων για την πρόσληψη τακτικού προσωπικού σύμφωνα με τη διαδικασία της εγκυκλίου ΥΠ.ΕΣ. εγκ.25/40703/ (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

16 3. ΟΤΑ και ΝΠ που έστειλαν ήδη αίτημα προγραμματισμού προσλήψεων Δεν απαιτείται να προβούν σε καµία περαιτέρω ενέργεια, µπορούν όµως να αποστείλουν συµπληρωµατικό αίτηµα, κατόπιν επανεξέτασης των αναγκών τους. Τροποποίηση ιεράρχησης αναγκών με απόφαση του δηµοτικού συµβουλίου. Καταγραφή διαφορετικής σειράς προτεραιότητας στον πίνακα του αιτήματος σε σχέση µε το προηγούµενο αίτηµα. (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

17 4. Διαδικασία υποβολής αιτήματος για προγραμματισμό προσλήψεων 1
4. Διαδικασία υποβολής αιτήματος για προγραμματισμό προσλήψεων 1. Συμπλήρωση και ηλεκτρονική υποβολή στη διεύθυνση του ΠΙΝΑΚΑ 2 της εγκ.25/40703/ ΥΠ.ΕΣ. για το προσωπικό ανταποδοτικού χαρακτήρα. 2. Εκτύπωση του αποδεικτικού υποβολής και αποστολή στο ΥΠ.ΕΣ., μέσω διαβιβαστικού εγγράφου

18 3. Αποστολή αιτήματος στην οικεία Αποκεντρωμένη Διοίκηση, μαζί με τα κάτωθι δικαιολογητικά: α) Τον ΠΙΝΑΚΑ 2 του αιτήματος του φορέα που έχει υποβληθεί στο Υπουργείο β) Αντίγραφο του διαβιβαστικού προς το Υπουργείο Εσωτερικών που αναφέρθηκε παραπάνω, μετά του συνημμένου αποδεικτικού επιτυχούς υποβολής του πίνακα. γ) Απόφαση του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου ή Διοικητικού Συμβουλίου, για την πρόσληψη του προσωπικού που επιθυμεί, δ) Αντίγραφο του ΟΕΥ ή Κανονισμού Προσωπικού του φορέα, στον οποίο θα πρέπει να έχουν προβλεφθεί οι θέσεις του αιτούμενου προσωπικού. ε) Βεβαίωση της αρμόδιας υπηρεσίας του φορέα ότι οι αιτούμενες, προς έκδοση προκήρυξης, θέσεις προβλέπονται στον Ο.Ε.Υ και είναι κενές, με παράθεση των θέσεων σε επίπεδο κλάδου/ειδικότητας και εκπαιδευτικής βαθμίδας στ) Βεβαίωση της οικονομικής υπηρεσίας του φορέα, με την οποία πιστοποιείται το ύψος της εκτιμώμενης, συνολικής δαπάνης που θα προκληθεί για την πληρωμή του αιτούμενου, προς πρόσληψη ή διορισμό, προσωπικού σε ετήσια βάση ζ) Ειδικά και μόνο τα ΝΠΙΔ : Εισήγηση «του Δήμου στον οποίο ανήκει η επιχείρηση» που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρου 3, παρ.2 της ΠΥΣ 33/2006, όπως ισχύει.

19 4. Έλεγχος του αιτήματος από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση ως προς την ορθότητα και πληρότητά του (υποβολή του συνόλου των δικαιολογητικών, ορθότητα του περιεχομένου τους) 5. Αποστολή του πλήρους φακέλου του αιτήματος από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση μαζί με την εισήγηση της, ανά αιτούμενη θέση, η οποία αποτελεί και το διαβιβαστικό, στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΠ.ΕΣ.

20 5. Μοριοδότηση εμπειρίας Βαθμολόγηση εμπειρίας στο αντικείμενο της θέσης που θα προκηρυχθεί, σε αντίστοιχες θέσεις σε ανταποδοτικές υπηρεσίες καθαριότητας Ο.Τ.Α. ή νομικών προσώπων αυτών: 17 μονάδες ανά μήνα και για συνολική εμπειρία μέχρι 24 μήνες. (παρ. 1 άρθρο 24 Ν.4479/17) [Η κανονική διαδικασία προβλέπει επτά (7) μονάδες ανά μήνα και για συνολική εμπειρία μέχρι ογδόντα τέσσερις (84) μήνες]

21 6. Ηλικιακό όριο Δεν εφαρμόζονται τα ανώτατα, ανά ειδικότητα, όρια ηλικίας διορισμού που προβλέπονται στην ΥΑ ΔΙΠΠ/Φ.ΗΛ/6170/ (Β' 645). (παρ. 1 άρθρο 24 Ν.4479/17)

22 7. Παροχή ανταποδοτικών υπηρεσιών καθαριότητας με ίδια μέσα των ΟΤΑ Μετά την ολοκλήρωση των προσλήψεων, παροχή κάθε είδους ανταποδοτικών υπηρεσιών καθαριότητας με ίδια μέσα των ΟΤΑ. (παρ. 1 άρθρο 24 Ν.4479/17) Εξάντληση στο ακέραιο των δυνατοτήτων άσκησης των αρµοδιοτήτων των ΟΤΑ που σχετίζονται µε τις υπηρεσίες καθαριότητας, από το προσωπικό που υπηρετεί στα αντίστοιχα τµήµατα αυτών, µε τη χρήση, από το προσωπικό αυτό, της σχετικής υλικοτεχνικής υποδοµής τους. (άρθρο 61 του ν. 3979/2011 όπως ερµηνεύεται από τη νοµολογία του Ε.Σ. –βλ. ενδ. Ε.Σ. 75/2012 Ζ’ Κλιµακίου) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

23 Τούτο σηµαίνει ότι, εφόσον α) υφίστανται ήδη στους Ο. Ε. Υ
Τούτο σηµαίνει ότι, εφόσον α) υφίστανται ήδη στους Ο.Ε.Υ. κενές θέσεις στις ανταποδοτικές υπηρεσίες καθαριότητας και οι αντίστοιχοι φορείς δεν υποβάλουν αίτηµα πλήρωσης των θέσεων αυτών ή εφόσον β) οι φορείς αυτοί δεν προβούν στην σύσταση νέων θέσεων, δεν θα δύναται στο εξής να αιτιολογηθεί η αδυναµία κάλυψης των συγκεκριµένων αναγκών µε ίδια µέσα των φορέων αυτών . (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ ) Μελλοντικά αιτήματα πλέον των οργανικών θέσεων που θα προβλέπουν οι Ο.Ε.Υ. με ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία σχετικά με την εποχικότητα ή τον έκτακτο χαρακτήρα των αντίστοιχων αναγκών. (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

24 Β. Ανάλυση παρ.2 άρθρου 24: Απασχόληση προσωπικού με νέες συμβάσεις, σύμφωνα με τις εξαιρετικές προϋποθέσεις της παρ.2 του άρθρου 24 του Ν.4479/ Ποιο προσωπικό αφορά Παρέχεται στους ΟΤΑ και τα ΝΠ αυτών η δυνατότητα απασχόλησης όχι κατά παράταση, αλλά µε νέες συµβάσεις του συνόλου του άμεσα διαθέσιμου προσωπικού που παρείχε πραγματικά τις υπηρεσίες του στις ανταποδοτικές υπηρεσίες καθαριότητας την με αιτιολογημένη απόφασή του Δημοτικού Συμβουλίου στην οποία διαπιστώνεται η συνδροµή των προϋποθέσεων της παρ.2 του άρθρου 24 και καταγράφονται ονοµαστικά όσοι απασχολούνταν µέχρι την (παρ. 2 άρθρο 24 Ν.4479/17) (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ ) Συμπεριλαμβάνεται το προσωπικό, οι συµβάσεις του οποίου είχαν παραταθεί µε σχετικές νοµοθετικές ρυθµίσεις, όπως µε τις τροποποιήσεις του άρθρου 167 του ν. 4099/2012. (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

25 2.Προϋποθέσεις Προϋποθέσεις για την εφαρμογή της διάταξης που πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά: α. Συνδροµή εξαιρετικών λόγων δηµόσιας υγείας, που επιβάλλουν την κατεπείγουσα και αδιάλειπτη, µέχρι την πλήρωση των οργανικών θέσεων, κάλυψη αντίστοιχων οργανικών αναγκών, οι οποίες δεν είναι εποχικού ή πρόσκαιρου χαρακτήρα και β. Έχει ληφθεί η απόφαση τροποποίησης του ΟΕΥ για τη σύσταση νέων οργανικών θέσεων, ή έχει υποβληθεί (πριν ή και µετά την έναρξη ισχύος της εν θέµατι διάταξης) αίτηµα κάλυψης ήδη υφισταµένων οργανικών θέσεων. (παρ. 2 άρθρο 24 Ν.4479/17)

26 Η παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με τις ανωτέρω εξαιρετικές προϋποθέσεις: - δεν εμπίπτει στους περιορισμούς των άρθρων 5 και 6 του π.δ. 164/2004 (A' 134), - δεν μεταβάλλει το χαρακτήρα της σχέσης εργασίας βάσει της οποίας προσλήφθηκαν οι απασχολούμενοι στις θέσεις αυτές και - δεν προσμετράται στην ειδική βαθμολόγηση της εμπειρίας. (παρ. 2 άρθρο 24 Ν.4479/17)

27 3.Χρόνος απασχόλησης προσωπικού Προσωρινά και μέχρι την κατάρτιση των προσωρινών πινάκων διοριστέων και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της (παρ. 2 άρθρο 24 Ν.4479/17) 4.Έλεγχος της διαδικασίας από ΑΣΕΠ Διαβίβαση της απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου στο ΑΣΕΠ για έλεγχο ως προς τη συνδρομή των προϋποθέσεων πρόσληψης. (παρ. 3 άρθρο 24 Ν.4479/17)

28 5. Ανάρτηση στοιχείων προσωπικού στο ΥΠ. ΕΣ
5.Ανάρτηση στοιχείων προσωπικού στο ΥΠ.ΕΣ. Αµέσως µετά την αποστολή της σχετικής απόφασης στο ΑΣΕΠ τα στοιχεία του προσωπικού που περιλαµβάνεται στην απόφαση αναρτώνται στον ειδικό διαδικτυακό τόπο του ΥΠΕΣ ( σε πίνακα µορφής xls, ο οποίος ονοµατίζεται ANTAPODOTIKASEP17_ (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

29 6.Τροποποίηση ημερομηνίας χρόνου λήξης απασχόλησης προσωπικού στο Μητρώο Ανθρώπινου ∆υναµικού του Ελληνικού ∆ηµοσίου Μετά τον έλεγχο του ΑΣΕΠ και την επιβεβαίωση της συνδροµής των προϋποθέσεων, ο φορέας θα πρέπει να προβεί σε τροποποίηση της ηµεροµηνίας χρόνου λήξης της απασχόλησης του προσωπικού αυτού στο σχετικό πεδίο της εφαρµογής του Μητρώου Ανθρώπινου ∆υναµικού του Ελληνικού ∆ηµοσίου, καταχωρώντας το ανώτατο δυνατό, από τις διατάξεις, χρονικό όριο (δηλ. 31/3/2018), ανεξαρτήτως εάν πρόκειται πράγµατι να απασχοληθεί έως τη συγκεκριµένη ηµεροµηνία το προσωπικό αυτό. (ΥΠ.ΕΣ. εγκ.19/ οικ.22159/ )

30 7.Βήματα 1.Αιτιολογημένη απόφαση δημοτικού συμβουλίου περί διαπίστωσης συνδρομής των προϋποθέσεων της παρ.2 του άρθρου 24 του Ν.4479/17. 2. Διαβίβαση απόφασης στο ΑΣΕΠ για έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων 3. Ανάρτηση στον ειδικό διαδικτυακό τόπο του ΥΠΕΣ ( πίνακα µορφής xls ο οποίος ονοµατίζεται ANTAPODOTIKASEP17_

31 4. Έλεγχος απόφασης από το ΑΣΕΠ και επιβεβαίωση συνδρομής προϋποθέσεων 5. Τροποποίηση της ηµεροµηνίας χρόνου λήξης της απασχόλησης του προσωπικού στο Μητρώο Ανθρώπινου ∆υναµικού του Ελληνικού ∆ηµοσίου, καταχωρώντας το ανώτατο δυνατό, από τις διατάξεις, χρονικό όριο (δηλ. 31/3/2018), ανεξαρτήτως εάν πρόκειται πράγµατι να απασχοληθεί έως τη συγκεκριµένη ηµεροµηνία το προσωπικό αυτό.

32 Απόφαση Κατανομής Δεν απαιτείται απόφαση κατανομής για της προσλήψεις και διορισμούς υπαλλήλων κατηγοριών ΥΕ και ΔΕ σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα (άρθρο 7 του ν. 4368/2016 με το οποίο αντικαθίσταται η περιπτ. 3 της παρ. ΣΤ υποπαρ. ΣΤ1 του ν. 4093/2012)

33 Κανόνας 1 προς 5 Ο αριθμός των ετήσιων προσλήψεων και διορισμών του μόνιμου προσωπικού και του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στους φορείς της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3812/2009 δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος συνολικά από το λόγο: Χρονική Περίοδος Προσλήψεις/ Αποχωρήσεις ένα προς πέντε (μία πρόσληψη ανά πέντε αποχωρήσεις) 2017 ένα προς τέσσερα (μια πρόσληψη ανά τέσσερις αποχωρήσεις) 2018 ένα προς τρία (μια πρόσληψη ανά τρείς αποχωρήσεις)

34 Εξαιρέσεις Στους ανωτέρω περιορισμούς δεν εμπίπτουν οι διορισμοί και οι προσλήψεις προσωπικού που: α) προκύπτουν σε συμμόρφωση με αμετάκλητες αποφάσεις δικαστηρίων, για τις οποίες οι προβλεπόμενες αποφάσεις κατανομής έχουν εκδοθεί μετά την , με αποφάσεις του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, β) η μεταφορά προσωπικού από τα Ν.Π.Ι.Δ. του Κεφάλαιο Α' του ν. 3429/2005 (Α'314) προς τους φορείς της παρ. 1 του άρθρου 1 του ν. 3812/2009 (Α'234).

35 Σχετική νομοθεσία για κανόνα 1/5 ή 1/4 ή 1/3 : (παρ. 1 άρθρο 11 Ν
Σχετική νομοθεσία για κανόνα 1/5 ή 1/4 ή 1/3 : (παρ.1 άρθρο 11 Ν.3833/2010 (ΦΕΚ 40/2010 τεύχος Α-), όπως τροποποιήθηκε μετην περιπτ. α της παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν.3899/2010 (ΦΕΚ 212/ τεύχος Α), την παρ.2 του άρθρου 37 του Ν.3986/2011 (ΦΕΚ 152/ τεύχος Α', την παρ.3 του άρθρου 7 του Ν.4051/2012 (ΦΕΚ 40 τεύχος Α') την περίπτ. 1 της υποπαρ. Ζ5 του άρθρου πρώτου του Ν. 4093/12 (ΦΕΚ 222/ τεύχος Α'), την υποπερίπτ. α' της περίπτ. 1 της παρ. Γ. του άρθρου δεύτερου του Ν. 4254/14 και το άρθρο 44 του Ν. 4277/14, το άρθρο 128 του άρθρου 2 του Ν. 4335/15, το άρθρο 64 του ν. 4389/2016. (ΥΠ. Δ.Μ.&Η.Δ. ΔIΔΑΔ-ΔIΠIΔΔ/οικ / )

36


Κατέβασμα ppt "Συμβάσεις Καθαριότητας μετά το ν. 4479/2017"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google