Υλοποίηση Disaster Recovery Plan

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Το έργο «Εθνικό.
Άνθρωπ οι ψηφιοποίησ η εφαρμογέ ς ρίσκο κωδικοποίησ η Πλαίσιο διαλειτουργικότητα ς Οδηγίες για τεχνικούς Οργανωμένες πηγές για υπαλλήλους Τύπου Unix Τύπου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Client Access Internet Explorer. Εισαγωγή aXes Terminal Server είναι ένα πρωτοποριακό προϊόν το οποίο μετατρέπει μεταφέρει άμεσα τις οθόνες του iSeries.
Sophia Kanoni Dimitris Kivelos BCP - DRP
Εφαρμογές (G2C) Οργανισμού Εργατικής Εστίας Δημοσθένης Ε. Μεσσήνης.
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ιστορία του Ιντερνετ.
2.ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2007  τηλεφωνικές κλήσεις και επισκέψεις  γραπτά παράπονα εκ των οποίων 105 διασυνοριακά  υποθέσεις διεκπεραιώθηκαν.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services.
13°N – Cappadocia, Turkey HSBC Premier Μια Παγκόσμια υπηρεσία από μια Παγκόσμια Τράπεζα.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Ομάδα Ανάπτυξης • Διεύθυνση Λειτουργικών Υποδομών και Νέων Τεχνολογιών, Τμήμα.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. «Διαμόρφωση υπηρεσίας καταλόγου Active Directory σε Windows 2003» Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό και Καποδιστριακό.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Σελίδα 1 ΕΚΠΑ. Εγκατάσταση – παραμετροποίηση τερματικών Windows XP clients σχολικού εργαστηρίου Τηλέμαχος Ράπτης Εθνικό.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΙΤ Disaster Recovery στην COSMOTE
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ : ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Build more & better business. More Reform than you think Στη Reform αυτό που κάνουμε είναι να σκεφτόμαστε και να δημιουργούμε για τους πελάτες μας. Οι.
Γιατί Disk Based Backup; Πολλά ψηφιακά δεδομένα Μεγάλος χρόνος λήψεως αντιγράφων ασφαλείας Χρονοβόρο restore αρχείων Έλλειψη σιγουριάς για την ποιότητα.
1 Εφαρμογή Ενιαίου Κτηματολογίου. 2 Πρόσκληση Πρόσκληση: 49 Φορέας Υλοποίησης Φορέας Υλοποίησης: ΕΚΠΑ Τεχνικό Δελτίο Τεχνικό Δελτίο: Δράσεις Υποστήριξης.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
2 Συνοπτικά Στοιχεία Εμπορική Τράπεζα μεσαίου μεγέθους, 10η σε μέγεθος και 7η στην στεγαστική πίστη Οικονομικά μεγέθη σε ενοποιημένη βάση: Σύνολο.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
ΔΕΥΑ ΧΘΕΣ – ΣΗΜΕΡΑ – ΑΥΡΙΟ… Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Λάρισας.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Προχωρημένα Θέματα Δικτύων
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΝΕΦΟΥΣ 13.1 Εισαγωγή στις Εφαρμογές Νέφους
Το Διαδίκτυο - Internet
Βασικές έννοιες (Μάθημα 1) Τίτλος: Μερικές βασικές έννοιες της Πληροφορικής 22/11/2018 Ξένιος Αντωνιάδης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υλοποίηση Disaster Recovery Plan ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Υλοποίηση Disaster Recovery Plan

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Τρίτη σε μέγεθος ιδιωτική τράπεζα στην Ελλάδα. Συνεχής και ταχεία ανάπτυξη εργασιών, μεγεθών και δραστηριοτήτων τα τελευταία 12 χρόνια. Πετυχημένες απορροφήσεις μικρότερων τραπεζών Παρουσία στο εξωτερικό (ΗΠΑ, Αγγλία, Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία) Συνεργασία με ING

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Ιδιαίτερη τεχνογνωσία σε: Winbank Καταναλωτική – Στεγαστική Πίστη Retail banking Επενδυτική Τραπεζική Leasing Ναυτιλιακή Τραπεζική Winbank Πρώτη ολοκληρωμένη υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ελλάδα Σημαντικές διακρίσεις από διακεκριμένους οργανισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ Εκτεταμένη ανάπτυξη και χρήση της Πληροφορικής Υιοθέτηση νέων τεχνολογιών Ηλεκτρονικά δίκτυα ATMs Internet Phone & Mobile e-payment e-merchant

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 4.855 εργαζόμενοι 261 καταστήματα Ίδια κεφάλαια : 1.261 εκ. ευρώ Καταθέσεις, repos : 10.319 εκ. ευρώ Χορηγήσεις : 10.086 εκ. ευρώ Ενεργητικό : 14.827 εκ. ευρώ

Disaster Recovery Plan Απαραίτητο για την επιβίωση της Τράπεζας σε περίπτωση καταστροφής του Κεντρικού Μηχανογραφικού Κέντρου (ΚΜΚ) Είναι ένα σύνολο υποδομών αλλά και διαδικασιών Απαιτείται διαρκής ενημέρωση και έλεγχος πληρότητας σχεδίου ανάκαμψης Προϋποθέτει συμμετοχή του προσωπικού της Τράπεζας Η συνεργασία με παροχείς υποδομών είναι βασική προϋπόθεση επιτυχίας

Disaster Recovery Plan Βασικοί στόχοι Εξασφάλιση της λειτουργίας της Τράπεζας σε περίπτωση προβλήματος στο Κεντρικό Μηχανογραφικό Κέντρο. Βέλτιστη επιλογή μεταξύ κόστους και λειτουργικότητας. Μεγιστοποίηση της διαθεσιμότητας των συστημάτων σε περίπτωση προγραμματισμένης συντήρησης Συμμόρφωση με τις απαιτήσεις των ελεγκτικών οργανισμών.

Disaster Recovery Plan Λειτουργικές Προδιαγραφές Λειτουργία με τουλάχιστον το 50% των χρηστών. Σχεδόν online replication όλων των transactional δεδομένων. Μέγιστος χρόνος αποκατάστασης λειτουργίας των βασικών συστημάτων οι 4 ώρες (εκτιμώμενος 2 ώρες). Λεπτομερείς διαδικασίες που επιτρέπουν την λειτουργία και από ‘εφεδρικό’ προσωπικό (στο μέτρο του δυνατού).

Disaster Recovery Plan Υποδομή ΚΜΚ Κεντρικό Τραπεζικό σύστημα IBM iSeries (AS/400) HP/Tandem σύστημα για διαχείριση του δικτύου ΑΤΜ Windows Servers. DELL/EMC SAN για πιο ευέλικτη διαχείριση μαγνητικών δίσκων. Tape Libraries για καλύτερη διαχείριση των backups Δικτυακός εξοπλισμός

Disaster Recovery Plan Ανάγκες για αντιμετώπιση καταστροφής. On-Line Replication του AS/400. On-Line Replication του HP/Tandem On-Line Replication των σημαντικότερων βάσεων δεδομένων (DB2 & SQL server) που τρέχουν σε περιβάλλον Windows. 20 περίπου servers πρέπει να βρίσκονται στο ΕΜΚ έτοιμοι να ξεκινήσουν. Άμεση δρομολόγηση δικτύου Τράπεζας από ΚΜΚ σε ΕΜΚ.

Disaster Recovery Plan Replication κεντρικών συστημάτων Άμεση μεταφορά όλων των συναλλαγών στα εφεδρικά συστήματα. Μηχανισμοί ελέγχου ακεραιότητας των δεδομένων Διαδικασίες επιβεβαίωσης πραγματοποιηθέντων συναλλαγών σε περίπτωση χρήσης του εφεδρικού συστήματος

Disaster Recovery Plan Replication των Windows Servers Απαιτείται ταυτόσημο hardware Ιδιαίτερη δυσκολία με το registry Προσοχή στον όγκο των δεδομένων Θέματα με το Windows domain / διευθύνσεις IP Αυξημένος όγκος διαχείρισης των servers (patches, antivirus κλπ) Επιλογή μεταξύ: SAN (hardware) replication Software replication Backup / restore

Disaster Recovery Plan Η λύση για το replication των windows servers ON-line replication των σημαντικότερων βάσεων δεδομένων. καθημερινή off-line μεταφορά των στοιχείων των boot & data δίσκων από το SAN του ΚΜΚ στο SAN του ΕΜΚ.

Disaster Recovery Plan SAN assisted backup & restore Δημιουργία snapshots στο SAN όλων των δίσκων όλων των συστημάτων Import των snapshots σε dedicated backup server. Mount των snapshots σε directory με όνομα της μορφής SERVER_NAME-DRIVE_LETTER (πχ SERVER1-C). Εκτέλεση backup όλων των mount points. Αποκόλληση των snapshots μετά την ολοκλήρωση του backup Εξαγωγή και μεταφορά των ταινιών στο ΕΜΚ. Στο ΕΜΚ οι servers παραγωγής είναι κλειστοί. Οι δίσκοι τους που βρίσκονται στο SAN είναι προσβάσιμοι από έναν stand alone backup server ο οποίος τους έχει mounted σε directories όμοια με αυτά του backup server στο ΚΜΚ. Restore των δεδομένων στο ΕΜΚ. Από αυτήν την στιγμή και μετά είμαστε έτοιμοι να ανεβάσουμε τους Wintel servers με τα δεδομένα που είχαν στο ΚΜΚ την στιγμή της δημιουργίας των snapshots

Disaster Site (Normal Operation)

Disaster Site (Backup Operation)

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ