Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services

2 Agenda • Microsoft Services • Services Βusiness Areas • Όμιλος S&B Βιομηχανικά Ορυκτά • Προκλήσεις του Ομίλου S&B • Λύση Microsoft Online Services • Συμμετοχή Consulting Services • Έργο Consulting Services • Οφέλη του Ομίλου S&B • Χρήσιμες Πληροφορίες

3 Microsoft Services «Microsoft Services is dedicated to leading and serving our customers and partners as they realize their full potential through Microsoft software and services» «Ενισχύουμε τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των επενδύσεων τους στα προϊόντα και τεχνολογίες Microsoft. Με αυτό τον τρόπο βοηθάμε όχι μόνο την ανάπτυξη της πληροφορικής, αλλά και τις επιχειρήσεις με λύσεις που θα έχουν μεγαλύτερη επιχειρηματική αξία»

4 Services Βusiness Areas Η συνεργασία του Ομίλου S&B με τα Microsoft Services : • Ξεκινά το 2006 με έργα Consulting Services, ενώ • τον Απρίλιο 2007 υπογράφηκε το πρώτο Premier Support Service συμβόλαιο

5 Όμιλος S&B Βιομηχανικά Ορυκτά • Διεθνή δραστηριότητα με κεντρικά γραφεία στην Αθήνα • Δραστηριότητες του Ομίλου αποτελούν η εξόρυξη, επεξεργασία και εμπορία βιομηχανικών ορυκτών και μεταλλευμάτων • Θυγατρικές ή συνδεδεμένες εταιρίες, ορυχεία, εργοστάσια, εγκαταστάσεις και κέντρα διανομής • Δραστηριότητες σε 20 χώρες, 5 ηπείρους. 1.980 εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο

6 Προκλήσεις του Ι.Τ. τμήματος • Συντήρηση τοπικών υποδομών (hardware) ανά χώρα • Εργασία μεγάλου ποσοστού του εργατικού δυναμικού εκτός γραφείου • Τα γραφεία του ομίλου βρίσκονται σε πολλές χώρες • Ομάδες έργου αποτελούνται από προσωπικό της S&B και εξωτερικούς συνεργάτες που μπορούν να εργάζονται από οπουδήποτε • Γεωγραφικές διαφορές επηρεάζουν τρόπους εργασίας και ώρες λειτουργίας

7 Λύση Microsoft Online Services KENTΡΙΚΟΠΟΙΗΣΗ • Διαχείριση όλων των χρηστών παγκοσμίως από μία κονσόλα • Παροχή Single Branding για όλους τους χρήστες • Μικρό κόστος διαχείρισης και συντήρησης ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΗΜΕΙΟ • Πρόσβαση σε mailbox από οπουδήποτε και με οποιαδήποτε συσκευή • Πλήρη Outlook εμπειρία για τους χρήστες • Enterprise-class calendaring - Calendar sharing and publishing, Federated free/busy sharing ΠΡΟΒΟΛΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ Ισχυρό Web-based εργαλείο για τη διαχείριση του online περιβάλλοντος ΣΥΣΚΕΥΕΣ - BLACKBERRY Παροχή centralized υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο

8 Συμμετοχή Consulting Services Enablement "Πώς μπορώ να προγραμματίσω την μετάβασή μου;" ReadinessAssessment "Είναι η υποδομή μου έτοιμη για on-line υπηρεσίες;" «Χρειάζομαι καθοδήγηση και βοήθεια για την αλλαγή;" • Εφαρμογή στην Ελλάδα και Αμερική • Πιλοτική συμμετοχή 180 στελεχών της S&B • Cloud υπηρεσίες για E-mail, instant messaging, voice over IP και videoconferencing

9 Έργο Consulting Services Enablement Πρόγραμμα Διαχείρισης και Διακυβέρνησης (program management and governance) για την εκτέλεση και παρακολούθηση του πλάνου ετοιμότητας Παροχή καθοδήγησης για την εφαρμογή του identity federation Εφαρμογή διαδικασίας για την επίτευξη της online “ready” κατάστασης Assessment Αξιολόγηση της τρέχουσας κατάστασης με χρήση διαγνωστικών εργαλείων Αξιολόγηση ετοιμότητας υποδομής (Readiness assessment) Readiness Δημιουργία πλάνου ετοιμότητας (Readiness Plan) Καταγραφή και Ανάλυση ελλείψεων (gap analysis) για τη μετάβαση στην επιθυμητή κατάσταση Δημιουργία Επίσημου Σχεδίου που υποδεικνύει τις απαιτούμενες αλλαγές στην υποδομή βάση προδιαγραφών και βέλτιστων πρακτικών

10 Οφέλη του Ομίλου S&B • Μύωση σε συντήρηση υποδομής • Υψηλή λειτουργικότητα ανά πάσα στιγμή μέσω Premier Support • Ευελιξίες κλίμακας • Ευκολία χρήσης • Ευκολία επικοινωνίας Οι Cloud Υπηρεσίες της Microsoft βοήθησαν την S&B να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες των στελεχών της και να παρέχει το ίδιο επίπεδο λειτουργικότητας χωρίς να αναγκάζεται πλέον να συντηρεί τοπικές υποδομές (hardware). Οι εργαζόμενοι σε διαφορετικά σημεία του κόσμου συνεργάζονται ομαλά παρά τις διαφορές ώρας και ωραρίων. Αλέξης Αναγνωστόπουλος, Διευθυντής Πληροφορικής S&B

11 Αναφερόμενος στις υψηλές προσδοκίες των στελεχών της διοίκησης που έκαναν χρήση της υπηρεσίας, ο κ. Αναγνωστόπουλος, Διευθυντής Πληροφορικής S&B, αναφέρει: «Τα στελέχη μας, θεωρούν αυτονόητη την εύκολη και ομαλή χρήση των υπηρεσιών που προσφέρει το ΙΤ χωρίς πολύπλοκα interface και άχρηστες κινήσεις. Όλα πρέπει να είναι one click away (mobile phone experience). Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, ως ΙΤ οργανισμό, να παρέχουμε ασφαλείς υπηρεσίες με αυτοματοποιημένο τρόπο, και το πετύχαμε με τη χρήση του συγκεκριμένου πακέτου υπηρεσιών της Microsoft. Πλέον, παρέχουμε παρόμοια εργαλεία με αυτά που ο καθένας χρησιμοποιεί στο σπίτι του όπως το Facebook, το email και το Skype”.

12 Χρήσιμες Πληροφορίες • Microsoft Services Offerings http://www.microsoft.com/microsoftservices/en/us/hom e.aspx • S&B Industrial Minerals Case Study http://www.microsoft.com/casestudies/

13


Κατέβασμα ppt "Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google