4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Αξιοποίηση υλικού του Ψηφιακού Σχολείου στο μάθημα της Τεχνολογίας
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Διδακτική Πληροφορικής
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Διδακτική της Πληροφορικής
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Δημιουργία σεναρίου.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas

Τίτλος δραστηριότητας: Έρευνα και Πειραματισμός Όνομα Εκπαιδευτικού: Γιανναράκη Αικατερίνη Ειδικότητα: Εκπαιδευτικός Τεχνολόγος Πολιτικός Μηχανικός Σχολείο: Γενικό Λύκειο Νέας Κυδωνίας Χανίων Email: katerinagian@hotmail.com Τηλ.Επικοιν.: 6973346393 Τηλ. Σχολείου: 2821031620

Έρευνα και Πειραματισμός Αντικείμενο: Στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας, οι μαθητές καλούνται να πραγματοποιήσουν μια έρευνα, η οποία αφορά είτε μια δημοσκόπηση είτε ένα πείραμα. Τάξη: Α’ Λυκείου Σκοπός: Γενικός σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με την έρευνα και τον πειραματισμό. Ειδικότερα, να αναζητήσουν πληροφορίες για το θέμα τους, να εκτελέσουν την δημοσκόπηση ή το πείραμα τους, να σχεδιάσουν διαγράμματα και να εξαγάγουν συμπεράσματα τα οποία θα διασταυρώσουν με τις αρχικές τους υποθέσεις. Τέλος, να παρουσιάσουν στους συμμαθητές τους τα ερευνητικά τους πορίσματα. Λογισμικό: Το Λογισμικό που είναι απαραίτητο για την παραπάνω διαδικασία είναι αρχικά ο Internet explorer, για αναζήτηση πληροφοριών, το Word για τη σύνταξη της εργασίας, το Excel για τα διαγράμματα, και τέλος το PowerPoint για την παρουσίαση. Στις περιπτώσεις όπου χρειάζεται να πάρουν συνέντευξη από άτομα σχετικά με το θέμα που έχουν επιλέξει ή έχουν κάποια βίντεο σχετικά με την εργασία τους, χρησιμοποιούν το Windows Movie Maker για περαιτέρω επεξεργασία και το Windows Media Player για αναπαραγωγή. Επιπλέον χρησιμοποιούν και το πρόγραμμα προβολής εικόνων των Windows σε περίπτωση που έχουν φωτογραφικό υλικό.

Περιγραφή δραστηριότητας Αρχικά, στο μάθημα της τεχνολογίας , οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν από μία εργασία την οποία θα διεξάγουν ολόκληρη τη σχολική χρονιά. Αν και υπάρχει προτεινόμενη θεματολογία, δεν τους περιορίζει σε συγκεκριμένα πλαίσια. Οι μαθητές είναι ελεύθεροι να επιλέξουν οποιοδήποτε θέμα τους ενδιαφέρει προκειμένου να πραγματοποιήσουν μια δημοσκόπηση ή ένα πείραμα. Οι προετοιμασία των μαθητών γίνεται με την συλλογή πληροφοριών μέσω internet και μέσω βιβλιογραφίας. Μετά την συλλογή των πληροφοριών προχωράμε στη σύνταξη ερωτηματολογίων αν πρόκειται για δημοσκόπηση ή στην διεξαγωγή του πειράματος αν πρόκειται για πείραμα. Στη συνέχεια σχεδιάζονται τα διαγράμματα και εξάγονται τα συμπεράσματα. Ωστόσο, προκειμένου να εποπτεύονται τα στάδια των εργασιών των παιδιών για τυχόν λάθη ή για προτεινόμενες επιπλέον προσθήκες στοιχείων στην εργασία τους, οφείλει ο διδάσκων να συλλέξει στοιχεία και πληροφορίες από το Internet για το κάθε θέμα που έχουν επιλέξει, αφού πρέπει να έχει μια πιο σφαιρική και όσο δυνατόν πιο ολοκληρωμένη άποψη του κάθε θέματος που καλείται να διορθώσει. Οι μαθητές οι οποίοι έχουν στη διάθεση τους Η/Υ επεξεργάζονται τις εργασίες του σε ηλεκτρονική μορφή. Απαραίτητα προγράμματα είναι το Word και το Excel, και όποιος μαθητής έχει την διάθεση και τον χρόνο ολοκληρώνει την παρουσίαση του μέσω του PowerPoint. Περιστασιακά έχουν χρησιμοποιηθεί και άλλα προγράμματα όπως το Windows Media Player, για αναπαραγωγή βίντεο και πιο συχνά το Πρόγραμμα προβολής εικόνων των Windows.

Επιμόρφωση: Νοέμβριος 2001 - Απρίλιος 2002 Windows 2000 , Excel , Powerpoint , Word ( 65 ώρες ) Access , Δικτύωση , Internet , Front Page ( 65 ώρες ) Ύλη σχολικών βιβλίων στο Γυμνάσιο & στο Λύκειο στη Πληροφορική ( Pascal ) ( 80 ώρες ) Visual Basic ( 40 ώρες ) Autocad ( 40 ώρες ) Macromedia Director ( 70 ώρες ) Επεξεργασία εικόνας ( Photoshop – Corel ) ( 40 ώρες ) (Ένωση Ελλήνων Φυσικών) Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2003 Παρακολούθηση ταχύρυθμου τμήματος για Τεχνικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ( Διάρκεια 90 ώρες.) (DML Studies) Μάρτιος 2005 Πιστοποίηση Δεξιοτήτων Εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». (Υπ.Ε.Π.Θ)

Διδασκαλία Κάθε μαθητής αναλαμβάνει μια ατομική εργασία. Κάθε εργασία αποτελείται από επιμέρους ενότητες : 1η Ενότητα) Τίτλος, παρουσίαση του προβλήματος, σκοπός, κοινωνικές ανάγκες, υποθέσεις, παράμετροι που θεωρούμε ότι δεν επηρεάζουν την έρευνα. 2η Ενότητα) Πληροφορίες – φωτογραφικό υλικό 3η Ενότητα) Πειραματικό μέρος ( ερωτηματολόγιο – διαγράμματα) 4η Ενότητα) Παράμετροι που επηρεάζουν την αξιοπιστία, περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθήθηκε, ορισμός μεταβλητών, συμπεράσματα, προτάσεις συμπληρωματικής έρευνας, βιβλιογραφία. Η διάρκεια του μαθήματος είναι 2 ώρες εβδομαδιαίως. Στο α΄ τετράμηνο οι μαθητές αποφασίζουν τι εργασία θα αναλάβουν, συζητάμε τα στάδια και την διαδικασία πραγματοποίηση της, και στο β΄ τετράμηνο γίνονται οι παρουσιάσεις των εργασιών. Από τα παιδιά ζητείται να φέρουν εις πέρας ένα πείραμα ή μια δημοσκόπηση. Η πλειοψηφία των παιδιών στρέφεται στην πραγματοποίηση μιας δημοσκόπησης λόγω έλλειψης υλικοτεχνικής υποδομής . Οι μαθητές που έχουν Η/Υ, έχουν την δυνατότητα να παραδώσουν τόσο τα στάδια της εργασίας τους όσο και την τελική τους εργασία σε ηλεκτρονική μορφή ( cd-dvd-usb). Η παρουσίαση αυτών των εργασιών γίνεται μέσω Η/Υ.

Παραδείγματα: Εφαρμογή Word για σύνταξη της εργασίας. Τίτλος: Οι απόψεις και οι αντιλήψεις των νέων σχετικά με τις καταχρήσεις ( Ρουσελιωτάκη Λιζα)

Τίτλος: Οι διατροφικές συνήθειες των εφήβων ( Οικονομίδου Μαργαρίτα)

Τίτλος: Οι γνώσεις και οι απόψεις των νέων για τα αυτοκίνητα και την εξέλιξη τους ( Τζιφάκης Μάνος – Πρωιμάκης Νίκος)

Τίτλος: Η στάση των νέων σχετικά με τα τροχαία ατυχήματα (Χριστοδουλάκης Κωνσταντίνος)

Τίτλος: Οι γνώσεις και οι απόψεις των συμμαθητών μου για την ναυαγοσωστική. (Τζομπανάκης Αντώνης)

Τίτλος: Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις των συμμαθητών μου για τους τρόπους αλίευσης. ( Μπατίλας Μιχάλης)

Τίτλος: Έρευνα για τους υπολογιστές και το Ίντερνετ στην ζωή των νέων Τίτλος: Έρευνα για τους υπολογιστές και το Ίντερνετ στην ζωή των νέων . (Κρομμυδάκης Σπύρος)

Παραδείγματα: ( εφαρμογή του Word για την σύνταξη ερωτηματολογίων) Τίτλος: Οι γνώσεις και οι απόψεις των συμμαθητών μου για την Ανοιχτή και Εξ΄ Αποστάσεως Εκπαίδευση. (Μπαλαντίνου Ελευθερία)

Τίτλος: Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις των συμμαθητών μου για την μεσογειακή διατροφή .(Αβαράκη Δανάη)

Τίτλος: Το αλκοόλ και οι επιπτώσεις του, στη ζωή των νέων Τίτλος: Το αλκοόλ και οι επιπτώσεις του, στη ζωή των νέων. (Κανδαράκη Αντωνία)

Τίτλος: Γιαπωνέζικα κόμικς και ταινίες, και η θέση τους στην ζωή των εφήβων. ( Σταματάκη Λουκία)

Παραδείγματα: Εφαρμογή του Excel για τα διαγράμματα. Τίτλος: Το Ευρώ στη σύγχρονη ζωή και σε ποιο βαθμό την έχει επηρεάσει. (Γεωργουσάκης Κωνσταντίνος)

Τίτλος: Οι γνώσεις και οι αντιλήψεις των συμμαθητών μου για το αλκοόλ (Δροσινού Παναγιώτα)

Τίτλος: Οι ταινίες στη ζωή των νέων (Ζερβουδάκης Κωνσταντίνος)

Τίτλος: Η ηλιακή ενέργεια ανάλογα με την ώρα της ημέρας Τίτλος: Η ηλιακή ενέργεια ανάλογα με την ώρα της ημέρας. ( Κασιωτάκης Αλέξανδρος)

Παραδείγματα: Εφαρμογή του PowerPoint για την παρουσίαση της εργασίας. Τίτλος: Οι απόψεις των συμμαθητών μου για την ξενοφοβία και τον ρατσισμό .(Χαραλαμπάκη Κωνσταντίνα)

Τίτλος: Οι γνώσεις των νέων για την μόλυνση του περιβάλλοντος Τίτλος: Οι γνώσεις των νέων για την μόλυνση του περιβάλλοντος.( Βεστάκης Μάριος)

Τίτλος: Οι απόψεις και οι αντιλήψεις των συμμαθητών μου για τη χρήση Η/Υ. Παπαδοκωνσταντάκης Δημήτρης.

Παραδείγματα: Παρουσίαση φωτογραφιών Τίτλος: Ναυαγοσωστική ( Ασφάλεια και Διάσωση σε Άγρια Ποτάμια)

Τίτλος: Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των συμμαθητών μου για τις ταινίες και το cinema. ( Θυμιανός Γιάννης)

Σύγκριση Η εξέλιξη της τεχνολογίας και η είσοδος πλέον των Η/Υ στα σπίτια των περισσότερων μαθητών έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο εργασίας τους. Η συλλογή πληροφοριών μέσω internet έχει γίνει πολύτιμο εργαλείο στα χέρια των μαθητών, μιας και τους προσφέρει πλούσιο υλικό, απαραίτητο για τις εργασίες τους, χωρίς να καταργεί την παραδοσιακή αναζήτηση βιβλιογραφίας. Χρησιμοποιώντας το Word για την συγγραφή της εργασίας τους, εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο και εξοικειώνονται με τις νέες τεχνολογίες οι οποίες θα αποτελέσουν απαραίτητο εργαλείο για την σταδιοδρομία τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η χρήση του Excel για τα γραφήματα, παρέχει αξιόπιστα αποτελέσματα, σε σύντομο χρόνο, με σαφήνεια και πληρότητα. Τέλος η χρήση αρχείων σε ηλεκτρονική μορφή, η παράδοση εργασιών και η διόρθωση αυτών μέσω του Η/Υ προσφέρει άμεση πρόσβαση στις εργασίες των μαθητών, εύκολη αποθήκευση, αναπαραγωγή και μείωση του όποιου οικονομικού κόστους εφόσον η εργασία δεν είναι απαραίτητο να εκτυπωθεί.

Αξιολόγηση Οι μαθητές της Α΄ Λυκείου έρχονται για πρώτη φορά αντιμέτωποι με την παρουσίαση μιας τέτοιας μορφής εργασίας στην τάξη τους. Οι εργασίες που έγιναν με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, προκαλούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον και ενισχύουν τη μαθησιακή διαδικασία, ειδικότερα όταν αυτές περιλαμβάνουν εικόνες, βίντεο ή μουσική κατά την διάρκεια της παρουσίασης. Οι μαθητές όχι μόνο αποδέχτηκαν θετικά αλλά αντέδρασαν με ενθουσιασμό στην ιδέα να πραγματοποιήσουν την εργασία τους μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών. Δικαιολογημένα, αφού οι περισσότεροι μαθητές είναι αρκετά εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και ανταποκρίνονται θετικά στην ιδέα να διαφοροποιηθεί η τυποποιημένη μορφή διδασκαλίας. Ωστόσο, υπάρχει ένα ποσοστό μαθητών που δεν έχει Η/Υ και ούτε πρόσβαση στο Internet. Η περιεκτικότητα και η αξιοπιστία των εργασιών που έχουν γίνει με τη χρήση των νέων τεχνολογιών υπερέχει αδιαμφισβήτητα έναντι των εργασιών που έχουν γίνει χωρίς την βοήθεια τους, γεγονός που αποδεικνύει επιπρόσθετα όχι μόνο την συνεπικουρική χρήση των Η/Υ αλλά την ουσιαστική τους προσφορά στην όλη πορεία διεξαγωγής του μαθήματος. Οι παρουσιάσεις των εργασιών γίνονται στα περιορισμένα πλαίσια της σχολικής τάξης με αποτέλεσμα να απομονώνονται μέσα στα στενά πλαίσια της, μολονότι θα μπορούσαν να αποτελούν ένα επιπλέον βοήθημα στη διδασκαλία κάποιων μαθημάτων. Διαπιστώνοντας αυτήν την αδυναμία, αποφασίσαμε αυτήν τη σχολική χρονιά να δημοσιεύσουμε τις εργασίες στην ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Επιπλέον Σχόλια Κατά μέσο όρο κάθε χρόνο το 70% των μαθητών της Α’ Λυκείου, διεξάγει τις εργασίες του μαθήματος της Τεχνολογίας μέσω της χρήσης των Η/Υ. Οι παραπάνω μαθητές έχουν την δυνατότητα να παραδώσουν την εργασία τους είτε σε ηλεκτρονική είτε σε έντυπη μορφή. Συμπερασματικά, η δραστηριότητα που παρουσιάζω δεν είναι μια και μόνο εργασία αλλά ένα σύνολο εργασιών που αφορά όλους τους μαθητές της Α’ Λυκείου στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας, οι οποίες πραγματοποιούνται και στη συνέχεια παρουσιάζονται με την βοήθεια των νέων τεχνολογιών.