Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Advertisements

Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
10. Ο Ιησούς βαπτίζεται στον Ιορδάνη:
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
Σελ. 75 ασκ. 1 «επιλέγω και πραγματοποιώ» Από: Μάξιμο Νινιό - Πέππα, Καραογλάνη Χρήστο, Μπραϊμάκη Αχιλλέα, Εύα Κολοβού, Αντιγόνη Καρανίκα.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Επιβλεπων καθηγητησ:γεωργιοσ καπετανακησ
Ο ΘΕΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
12. Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΑΙ : 5/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ο προφήτης Ωσηέ: η φωνή της αγάπης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
11. Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Επιστολή Παύλου προς Φιλήμονα Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β’2 Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος Καθηγητής:
Ο Λόγος του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ 3.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Συνέπειες της Β’ Βατικανής Συνόδου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΙΝΔΟΥΙΣΜΟ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Τα βασικά Δόγματα της Ορθοδοξίας
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ
ΝΑΖΑΡΗΝΗ ΤΕΧΝΗ Κωνσταντίνος Κριθαρίδης Σχολικό Έτος
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Πώς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα;
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Ο Ιησούς Χριστός ως διδάσκαλος - Εισαγωγή στις παραβολές του
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Γεγονότα της Μεταρρύθμισης
Το τέλος του κόσμου στον Ισλαμισμό
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία  Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Ομάδα: Οι Ευαγγελιστές Μέλη: Νικόλας Κουκουδάκης, Γιώργος Λεπίδας, Θοδωρής Μαλικούρτης, Χρήστος Μαργαρίτης, Αχιλλέας Μπραϊμάκης Τάξη: Β΄2 Μάθημα: Θρησκευτικά (κος Καπετανάκης) Σχ. Έτος:2015-16

Εργασία Εργασία σελίδα 57

Εργασία (2) Εργασία Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές εκτιμήσεις κατά πόσο άλλαζε η ζωή μας σύμφωνα με το όραμα που κήρυξε ο Ιησούς στη Ναζαρέτ (Λκ 4, 18 - 19): αρκετά - λίγο - ελάχιστα - καθόλου. Υπογραμμίστε με ποια από αυτές συμφωνείτε. Τι παραδείγματα από το σημερινό κόσμο μπορείτε να αναφέρετε, για να στηρίξετε τη γνώμη σας;

Εργασία (3) Τα λόγια του Ιησού στην Ναζαρέτ: 18:« Το Πνεύμα του Κυρίου είναι επάνω μου , γιατί με έχει χρίσει να διακηρύξω τα καλά νέα στους φτωχούς . Με έστειλε να κηρύξω ελευθερία των κρατουμένων και την ανάκτηση της όρασης για τους τυφλούς , για να ρυθμίσετε το καταπιεσμένους δωρεάν 19: να κηρύξω το έτος εύνοια του Κυρίου . "

Εργασία (4) απάντηση Πιστεύω ότι ο κόσμος έχει αλλάξει αρκετά μετά το κήρυγμα στη Ναζαρέτ. Αυτό διότι, παρά την αμφισβήτηση μερικώ ανθρώπων, το πνεύμα του Χριστόυ επηρέασε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης δράσης.Πρώτα απ’ όλα φαίνεται από τον τρόπο απονομής της δικαιοσύνης, όπου όλοι οι άνθρωποι είμαστε ίσοι απέναντι στην νόμο.Η χριστιανική ηθική επίσης επηρέασε τον πολιτισμό και την παιδεία.

Εργασία (5) Επίσης και η θέση της γυναίκας έχει αλλάξει πολύ.Τέλος σύλλογοι όπως UNICEF, UNESCO, γιατροί χωρίς σύνορα κ.ά. βοηθούν όλους τουσ ανθρώπους ανεξαιρέτως προσπαθώντας να απαλύνουν τον πόνο τους βροντίζοντας τους.Βέβαια χρείαζονται να αλλάξουν και άλλα πολλά ακόμα αλλά ο κόσμος του Χριστού προχωρά με σταθερά βήματα προς την ολοκλήρωση.

Ερώτηση Το μήνυμα της διδασκαλίας του Χριστού είχε γίνει ήδη δεκτό στην Καπερναούμ. Οι συμπατριώτες του Ναζαρηνοί όμως, ενώ αρχικά τον θαύμασαν, ύστερα παραλίγο να τον σκοτώσουν. Προσπαθήστε να ερμηνεύσετε τη συμπεριφορά τους (βλ. εισαγωγή του μαθήματος και Ερμ.7).

Απάντηση Οι συμπατριώτες του στην Ναζαρέτ αρχικά τον θαυμάζουν καθώς τους λέει πως η προφητεία του Ησαΐα πραγματοποιείτε εκκινεί την στιγμή. Όμως αυτή λίγο αργότερα θυμούνται πως ο Χριστός ήταν γιός του Ιωσήφ. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την αντίληψη της εποχής, πως ο Μεσσίας θα εμφανιζόταν ξαφνικά, θεαματικά, εντυπωσιακά και μεγαλόπρεπα(ερμ.7). Ο Χριστός ήταν ένας απλός ξυλουργός. Αυτό στάθηκε εμπόδιο στο να τον πιστέψουν.

Μερικές φωτογραφίες

Πηγές www.pi-schools.gr to-dialeimma.blogspot.com apfilipposgrammatikous.blogspot.com agriniomag.wordpress.com

ΤΕΛΟΣ!!! Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!