Κριτήρια επιλογής του θέματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Advertisements

NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ: Το Παγκόσμιο Δίκτυο Επικοινωνίας Το Διαδίκτυο (αγγλ. Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδεδεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
Παροχή υπηρεσιών σωματικής άσκησης στα ιδιωτικά γυμναστήρια σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Εισηγητής: Δώρος Κλεοβούλου Γενικός Γραμματέας Πανελληνίου Συνδέσμου.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
FACEBOOK ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΔΑΜ ΒΙΚΥ ΒΙΟΛΙΝΤΖΗ. Το Facebook είναι ιστοχώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε στις 4 Φεβρουαρίου του Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική 11 0 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 Εγκληματικότητα στην Αμερική.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α 1 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ 11 0 ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Σχ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Ta μέσα κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή μας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος : Τμήμα : Α2
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος 2014-15 Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ

Κριτήρια επιλογής του θέματος Υπήρξε ενασχόληση με παραπλήσιο θέμα στο παρελθόν. Είναι ένα σύγχρονο θέμα που αφορά τους νέους. Καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητας. Το διαδίκτυο είναι το επικρατέστερο ΜΜΕ.

Παρουσίαση του θέματος Είναι γεγονός ότι έχουν ακουστεί πολλά για τις θετικές και τις αρνητικές επιπτώσεις του διαδικτύου στους νέους. Θα γίνει μια προσέγγιση στο θέμα για να δούμε ποια από τις κατηγορίες υπερισχύει. Στις μέρες μας ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο έχει αυξηθεί δραματικά. Το διαδίκτυο όμως αποτελεί σημαντικό μέσο μαζικής ενημέρωσης. Αποτελεί τον κυριότερο πάροχο πληροφοριών όπου μπορεί κανείς να βρει οτιδήποτε τον ενδιαφέρει.

Σκοπός της έρευνας Στη σημερινή εποχή το διαδίκτυο αποτελεί σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ὁπως όλα τα πράγματα στη ζωή μας έτσι και το διαδίκτυο έχει τα θετικά και τα αρνητικά στη χρήση του. Ο σκοπός της έρευνας είναι η ενημέρωση των νέων σχετικά με το διαδίκτυο και η σωστή χρήση του, καθώς και η σωστή συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας μας, αλλά και των μελών των άλλων ομάδων

Εισαγωγή στο θέμα α)Ιστορική αναδρομή του θέματος Στην αρχή το Internet ξεκίνησε σαν στρατιωτικό πρόγραμμα για προστασία της Αμερικής. Σήμερα το Internet έχει διεισδύσει στην καθημερινή μας ζωή και σιγά σιγά επηρεάζει κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. Με ένα κλικ μπορείς να μεταφερθείς σε ένα οποιοδήποτε σημείο του κόσμου, να μάθεις ότι σε ενδιαφέρει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και να μιλήσεις με τους φίλους σου όσο μακριά και αν είναι χωρίς να χρειαστεί να βρεθείτε. Ακόμα μπορείς να αποκτήσεις την αγαπημένη σου ταινία, τραγούδι ή οτιδήποτε άλλο δωρεάν. Όλα αυτά ακούγονται αναμφίβολα πολύ δελεαστικά, αλλά κατά πόσο είναι αληθινά και τι κρύβεται πίσω από αυτό το σύνολο παροχής υπηρεσιών που λέγετε Internet και φαντάζει τέλειο.

β) ανάπτυξη του θέματος Σήμερα το διαδίκτυο δίνει στους νέους δυνατότητες που δεν είχαν περασμένες γενιές όπως η αναζήτηση και εύρεση πληροφοριών άμεσα καθώς και η επικοινωνία με άτομα από οποιοδήποτε μέρος. Ωστόσο πολλές φορές οι νέοι εθίζονται στην χρήση του με συνέπεια να περνούν πολλές ώρες με τον υπολογιστή. Πράγμα που οδηγεί στην αντικοινωνικότητα καθώς και τους αποσπά από τις υποχρεώσεις τους.

γ) Ερευνητικά ερωτήματα γ) Ερευνητικά ερωτήματα Πόσο συχνά χρησιμοποιούν τα παιδιά το διαδίκτυο ; Με ποιόν τρόπο το χρησιμοποιούν; Από ποια ηλικία ; Πόσο ικανά είναι τα παιδιά σήμερα να εντοπίζουν πιθανούς κινδύνους από τη χρήση του διαδικτύου;

Παράγοντες που επηρεάζουν την έρευνα Κατά τη διάρκεια της έρευνας μας, υπήρξαν ποικίλοι παράγοντες, οι οποίοι στάθηκαν είτε ως προώθηση της έρευνας ή ως τροχοπέδη αυτής. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν: Θετικοί Η εύκολη σχετικά πρόσβαση σε τεχνολογικές ευκολίες, όπως το διαδίκτυο. Η εξαιρετική συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας. Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της ομάδας για το διαδίκτυο. Η πληθώρα των πληροφοριών που υπάρχουν πάνω στο θέμα. Αρνητικοί Λόγω της απειρίας που είχε η ομάδα σε τέτοιου είδους εργασίες Γιατί μέχρι τώρα δεν υπάρχει σωστή αξιολόγηση της ποιότητας των πληροφοριών

Περιορισμοί της έρευνας Περιλαμβάνει τα αρνητικά και τα θετικά του διαδικτύου Διεξάχθηκε για τον 21ο αιώνα Αφορά αποκλειστικά τα παιδιά

Αξιοπιστία της έρευνας Η έρευνα μας είναι αξιόπιστη, διότι ξέρουμε πως οι πηγές πληροφοριών μας (το διαδίκτυο και οι εγκυκλοπαίδειες) έχουν συγκλίνοντα αποτελέσματα σε οποιαδήποτε αναζήτηση για το θέμα μας (αρνητικά και θετικά του Internet κυρίως στις εφηβικές ηλικίες). Επίσης όλες οι άλλες πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιήθηκαν (σχολείο, επαγγελματίες, ντοκιμαντέρ κ.λπ.) ήσαν αξιόπιστες.

Διαδικασίες και δραστηριότητες που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα Διαδικασίες και δραστηριότητες που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα Οι δραστηριότητες που χρησιμοποιήθηκαν κατά την έρευνα είναι: Εύρεση πληροφοριών σε εγκυκλοπαίδειες και στο διαδίκτυο (συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε η βικιπαίδια καθώς και άλλες ιστοσελίδες που έχουν σχετικές με το θέμα μας πληροφορίες όπως:www.slideshare.net/filipposh/project-16366938 Δημιουργία ερωτηματολογίου. Παρουσίαση διάφορων πληροφοριών και ενημέρωση των μαθητών επί του θέματος το οποίο μας απασχολεί.

Δημιουργία ερωτηματολογίου, απαντήσεις, σχόλια, συμπεράσματα, στατιστική ανάλυση γραφήματα. Η ομάδα μας στην προσπάθεια της να παρουσιάσει την έρευνα και τα αποτελέσματά της κατέληξε στην δημιουργία ερωτηματολογίου, στατιστικών αναλύσεων και γραφημάτων. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου έγινε μετά από τις απαντήσεις των μαθητών της Α` Λυκείου. Παρακάτω παρουσιάζονται τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας:

Ερώτηση 1η. Πόσο πιστεύετε ότι το διαδίκτυο μπορεί να αποσυντονίσει τα παιδιά από το σχολείο; Σχόλια: Το 62% των παιδιών ταυτίζονται με την άποψη ότι το διαδίκτυο αποσυντονιζόταν τα παιδιά από το σχολείο. Αυτό κατά τη γνώμη μας οφείλεται στο Facebook, Twitter και άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή διαδικτυακών παιχνιδιών. Επίσης, χάνεται η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και η επικοινωνία αντικαταστάθηκε με μια οθόνη!! Απάντηση: Από τις απαντήσεις φαίνεται πως πάνω από το 80% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι το διαδίκτυο αποσυντονίσει τα παιδιά από το σχολείο. πολύ 26 αρκετά 36 μέτρια 10 λίγο 2 καθόλου

Ερώτηση 2η. Πόσο πιστεύετε ότι το διαδίκτυο επηρεάζει θετικά την γενιά των εφήβων; Σχόλια: Οι 28 από τους 64 μαθητές θεωρεί ότι το διαδίκτυο επηρεάζει αρκετά θετικά την γενιά των εφήβων ενώ οι υπόλοιποι 36 πιστεύουν ότι δεν έχει τόσο θετική επιρροή. Αυτό οφείλεται στην χρησιμότητα των πληροφοριών που παρέχει. Απάντηση: Από τις απαντήσεις φαίνεται πως το 55% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι το διαδίκτυο επηρεάζει θετικά την γενιά των εφήβων. πολύ 5 αρκετά 23 μέτρια 27 λίγο 16 καθόλου 3

Ερώτηση 3η. Πόσο πιστεύετε ότι τα παιδιά θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς το διαδίκτυο; Σχόλια: Η πλειονότητα των ερωτηθέντων απάντησε μέτρια προς λίγο. Ωστόσο οι απόψεις είναι γενικά μοιρασμένες. Δηλαδή οι νέοι πιστεύουν πως μπορούν να ζήσουν και χωρίς το διαδίκτυο για κάποιο χρονικό διάστημα. Όμως οι ανάγκες για συνεχή ενημέρωση δικαιολογούν σε μεγάλο βαθμό τις παραπάνω θέσεις Απάντηση: Από τις απαντήσεις φαίνεται πως το 53% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι τα παιδιά δεν θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς το διαδίκτυο. πολύ 5 αρκετά 16 μέτρια 18 λίγο 19 καθόλου

Ερώτηση 4η. Κατά πόσο πιστεύετε ότι το διαδίκτυο αποτελεί αξιόπιστος τρόπος εκπαίδευσης Σχόλια: Η πλειονότητα των ερωτηθέντων απάντησε μέτρια γιατί παρόλο που στο διαδίκτυο είναι αρκετά εύκολη η πρόσβαση και η εύρεση πληροφοριών υπάρχει η πιθανότητα πρόσβασης σε μη έγκυρες και αξιόπιστες ιστοσελίδες. Απάντηση: Από τις απαντήσεις φαίνεται πως το 57% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι το διαδίκτυο αποτελεί αξιόπιστος τρόπος εκπαίδευσης. πολύ 1 αρκετά 19 μέτρια 37 λίγο 14 καθόλου 3

Επίλογος Μετά από μια πολύμηνη έρευνα σε σχέση με την χρήση, την βοήθεια που μας παρέχει ο υπολογιστής μέσω Internet και τις συνέπειες που έχει στην νεολαία, καταλήξαμε στο συμπέρασμα (με βάση τις απαντήσεις των μαθητών και τις γνώσεις μας) ότι τα παιδιά ταυτίζονται με την άποψη ότι το διαδίκτυο τα αποσυντονίζει σε ανησυχητικό βαθμό από το σχολείο. Αυτό οφείλεται στο Facebook, Twitter και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή διαδικτυακών παιχνιδιών. Πιο συγκεκριμένα, χάνεται η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και η επικοινωνία αντικαταστάθηκε από μια οθόνη. Οι απόψεις είναι γενικά μοιρασμένες. Δηλαδή οι νέοι πιστεύουν πως μπορούν να ζήσουν και χωρίς το διαδίκτυο για κάποιο χρονικό διάστημα. Παρόλο που στο διαδίκτυο είναι αρκετά εύκολη η πρόσβαση και η εύρεση πληροφοριών υπάρχει η πιθανότητα μη έγκυρων και αξιόπιστων ιστοσελίδων. Από τις απαντήσεις των μαθητών φαίνεται ότι τα παιδιά έχουν επίγνωση των κινδύνων του διαδικτύου αν και τους παραβλέπουν θεωρώντας ότι οι ίδιοι δεν πρόκειται ποτέ να κινδυνέψουν .

Προτάσεις για συμπληρωματική εργασία (προτεινόμενη έρευνα) Προτάσεις για συμπληρωματική εργασία (προτεινόμενη έρευνα) Κίνδυνοι στο διαδίκτυο και τρόποι αντιμετώπισης τους. Σύγκριση ανάμεσα στην τηλεόραση και το διαδίκτυο. Τα θετικά και τα αρνητικά του διαδικτύου και της τηλεόρασης σε σχέση με παλαιότερα χρόνια. Διαμόρφωση της σκέψης και του χαρακτήρα από τις ώρες που αφιερώνουμε μπροστά στον υπολογιστή και την τηλεόραση

Πηγές πληροφόρησης-βιβλιογραφία Επίσκεψη σε εγκυκλοπαίδειες και στο διαδίκτυο (συγκεκριμένα χρησιμοποιήθηκε η βικιπαίδια καθώς και άλλες ιστοσελίδες που έχουν σχετικές με το θέμα μας πληροφορίες όπως: esterat.blogspot.com/, www.slideshare.net.filippsh/project-1636938, apostolos1963.blogspot.com/2011/05/internet.html

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! Στεργίου Θεόδωρος Στίκας Χριστόφορος Φιλιππόπουλος Λεωνίδας Χαλιώτης Βασίλης