Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: 2013-14 Β΄τετράμηνο
Νέοι και ντύσιμο στη σύγχρονη εποχή

2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Επιμέρους ερευνητικά ερωτήματα: Πόσο συχνά και από πού αγοράζουν οι νέοι ρούχα; Με ποιο κριτήριο ψωνίζουν π.χ. τιμή, μάρκα. Έχουν επηρεαστεί οι αγορές τους από την οικονομική κρίση; Κρίνουν κάποιον από τον τρόπο που ντύνεται;

3 Το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε σε μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του σχολείου μας.
Για τις ανάγκες της επεξεργασίας και ανάλυσης των αποτελεσμάτων – και λόγω του μικρού δείγματος- κάναμε αναγωγή των ποσοστών στα 100 καθώς και μετατροπή των δεκαδικών στον πλησιέστερο ακέραιο αριθμό.

4 Φύλο: Άνδρας - Γυναίκα

5 Ηλικία: 15, 16, 17, 18 ετών

6 Πόσο συχνά αγοράζετε ρούχα; α) 1 φορά την εβδομάδα β) 1 φορά το μήνα γ) Σπανιότερα

7 Οι περισσότεροι μαθητές αγοράζουν ρούχα 1 φορά το μήνα.
Αρκετοί είναι βέβαια και αυτοί που ψωνίζουν σπανιότερα. Μια φορά την εβδομάδα αγοράζει ρούχα μικρό ποσοστό μαθητών.

8 Από πού αγοράζετε ρούχα; α) Κατάστημα β) Διαδίκτυο

9 Αγοράζετε επώνυμα ρούχα; Ναι - Όχι

10 Οι περισσότεροι μαθητές φαίνεται ότι προτιμούν επώνυμα ρούχα.
Το αποτέλεσμα αυτό είναι αναμενόμενο δεδομένου ότι οι έφηβοι επηρεάζονται ιδιαίτερα από τις διαφημίσεις και επιθυμούν να ακολουθούν τη μόδα.

11 Με ποιο κριτήριο αγοράζετε ρούχα; α) Τιμή β) Ποιότητα γ) Μάρκα
Με ποιο κριτήριο αγοράζετε ρούχα; α) Τιμή β) Ποιότητα γ) Μάρκα

12 Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι κριτήριο για την αγορά ρούχων είναι η ποιότητά τους.
Αντίθετα με τις απαντήσεις στην προηγούμενη ερώτηση, η «μάρκα» των ρούχων φαίνεται να μην επηρεάζει ιδιαίτερα τους εφήβους, ενώ δεν ισχύει το ίδιο με την τιμή.

13 Προτιμάτε να ψωνίζετε την περίοδο των εκπτώσεων; Ναι - Όχι

14 Οι περισσότεροι μαθητές προτιμούν να ψωνίζουν την περίοδο των εκπτώσεων.
Η οικονομική κρίση φαίνεται ότι έχει επηρεάσει και τις αγορές. Για αυτό το λόγο η πλειονότητα των μαθητών απάντησε ότι ψωνίζει στις εκπτώσεις.

15 Ακολουθείτε τη μόδα όταν αγοράζετε ρούχα; Ναι - Όχι

16 Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι «ακολουθούν» τη μόδα όταν αγοράζουν ρούχα.
Η μόδα –εξάλλου- απευθύνεται κυρίως στους νέους και τους επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό.

17 Σας έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση στην αγορά ρούχων; Πολύ – Λίγο - Καθόλου

18 Η οικονομική κρίση φαίνεται ότι έχει «λίγο » επηρεάσει τους μαθητές στις αγορές τους.
Υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό που έχει επηρεαστεί «πολύ» από την κρίση καθώς και ένα μικρότερο που δεν έχει επηρεαστεί καθόλου.

19 Επηρεάζονται οι αγορές σας από τις διαφημίσεις και από τους επώνυμους; Ναι - Όχι

20 Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι δεν επηρεάζονται από τις διαφημίσεις στις αγορές τους.
Φαίνεται ότι οι νέοι είναι σήμερα πιο ενημερωμένοι και άρα πιο συνειδητοποιημένοι, σχετικά και με το ρόλο των διαφημίσεων αλλά και με το τι πραγματικά επιθυμούν να αγοράσουν.

21 Πιστεύετε ότι διαφοροποιείται το ντύσιμο των μαθητών στο σχολείο; Ναι - Όχι

22 Θα κρίνατε κάποιον από τον τρόπο που ντύνεται; Ναι - Όχι

23 Σας επηρεάζει τυχόν αρνητική κριτική για το ντύσιμό σας; Πολύ – Αρκετά – Λίγο - Καθόλου

24 Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι δε θα έκριναν κάποιον από τον τρόπο που ντύνεται.
Οι περισσότεροι επίσης απάντησαν ότι επηρεάζονται «λίγο» από τυχόν αρνητική κριτική για το ντύσιμό τους, ενώ κάποιοι «πολύ» και «αρκετά» και κάποιοι «καθόλου». Φαίνεται ότι οι περισσότεροι έφηβοι ενδιαφέρονται –από «λίγο» έως «πολύ» για την γνώμη που έχουν οι άλλοι για αυτούς.

25 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Οι νέοι σήμερα είναι αρκετά ώριμοι στις αγορές τους αφού ψωνίζουν με κριτήριο κυρίως την ποιότητα του ρούχου. Ενδιαφέρονται για επώνυμα ρούχα και για τη μόδα-κυρίως τα κορίτσια- όχι όμως σε μεγάλο βαθμό. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τις αγορές τους αφού οι περισσότεροι ψωνίζουν την περίοδο των εκπτώσεων.


Κατέβασμα ppt "1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google