ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Advertisements

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
ΕΠΙΛΗΨΙΑ ΜΑΘΗΤΗΣ: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΒΛΑΧΑΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Προσωπικές δεξιότητες
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ Να την διαβάσετε, να την σκεφτείτε και να την διαδώσετε. είναι ωμή μα πραγματική …
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ 1ου ΓΕ. Λ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Σύλβια Καραιωσηφιδου Μάγδα Κουκότσικα Νικολέτα Μελισσαρίδου Ιωάννα Μηλιώτη.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ Να την διαβάσετε, να την σκεφτείτε και να την διαδώσετε. είναι ωμή μα πραγματική …
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
“Αργοπεθαίνει...” Ένα αριστούργημα του Pablo Neruda.
ΙΕΡΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΕΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Δεισιδαιμονίες και προλήψεις
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
project: οψεις της ψυχολογιας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ Ομάδα 1 ΡΟΥΣΣΟΥ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
 έθιμο : κάθε εκδήλωση της κοινωνικής ζωής που διατηρείται και επιβάλλεται από τη συνήθεια και την παράδοση. Κάθε λαός κρατούσε με θρησκευτική ευλάβεια.
Δυναμική της ομάδας και Διδακτική
ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΕΣ
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ψυχική Υγεία – Ψυχική Διαταραχή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Δρ. Μόνικα Σιακού Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη με μεγάλη ιστορία, πολιτισμό και μυστήρια. Είναι μια σημαντική πηγή γνώσης για την πατρίδα μας, και.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
«Κοινωνική Μάθηση» Α.Bandura
Καλωσήρθατε!!!.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Περιβαλλοντική ομάδα 1ου Γυμνασίου
Εθισμός στην Τεχνολογία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
Ποιος είναι ο τέλειος κριτής
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
“Αργοπεθαίνει...” Ένα αριστούργημα του Pablo Neruda.
ΤΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΒΑΤΡΑΧΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ;

Οι διάφορες ιστορίες μεταφυσικού περιεχομένου μεταφέρονται από γενιά σε γενιά και τηρούνται με ευλάβεια. Σημασία δεν έχει το μορφωτικό επίπεδο, καθώς όλοι, ουδενός εξαιρουμένου, ακούγοντας μια δυσάρεστη είδηση, χτυπάμε ξύλο ή αποφεύγουμε να περνάμε κάτω από σκάλα.

Οι περισσότερες προλήψεις πηγάζουν από μύθους, θρύλους ετών που μεταφέρονται από γενιά σε γενιά και τις αποδεχόμαστε χωρίς να γνωρίζουμε λεπτομέρειες επί του θέματος. Αν και η επιστήμη σήμερα έχει χαράξει ένα λαμπρό δρόμο, οι δεισιδαιμονίες αποτελούν την "μαύρη τρύπα" του πολιτισμού.

Η δεισιδαιμονία είναι συνυφασμένη κυρίως με τις πρώτες φάσεις της ιστορικής διαδρομής του ανθρώπου. Ανάγεται στη συναίσθηση της αδυναμίας του ανθρώπου να ερμηνεύσει με λογικό τρόπο τις αιτίες που υπαγορεύουν την εκδήλωση των φαινομένων της φύσης ή των γεγονότων εκείνων που διαδραματίζουν ρυθμιστικό ή καταλυτικό ρόλο στη ζωή του (όνειρα, ασθένειες, θάνατοι, κλπ).

ΠΡΟΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Οι προλήψεις σύμφωνα με τον Dr Stuart Vyse, καθηγητή ψυχολογίας αποτελούν τη φυσική κατάληξη διαφόρων ψυχολογικών διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένης της διαίσθησης και των συμπτώσεων, για να ελέγχουμε όσο μπορούμε την καθημερινότητα μας. Δηλαδή αποτελούν το μέσο της απάλειψης της ανασφάλειας και της ανυπομονησίας μας.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΕΩΝ Θα πρέπει όμως να βρούμε ένα άλλο τρόπο να προσεγγίζουμε τα γεγονότα. Να παρατηρούμε με τη λογική ό,τι μας προβληματίζει και να οργανώνουμε καλύτερα και πιο αποτελεσματικά το πρόγραμμα μας. Δεν χρειάζεται να γίνονται εμμονές. Εξάλλου η τύχη είναι με το μέρος των ικανών και όχι των προληπτικών. Μειώνοντας το στρες, "χτίζουμε" γερά θεμέλια στον εγκέφαλο και δεν υπάρχει κανένα κενό για να ξετρυπώσουν οι προλήψεις και να μας κυριεύσουν. Τέλος αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι μεγαλώνοντας, οι περίεργες αυτές πεποιθήσεις σταματούν να μας απασχολούν. Επομένως δεν υπάρχει λόγος σοβαρός που πρέπει να χάνουμε τον ύπνο μας επειδή είδαμε μαύρη γάτα, ή αφήσαμε τα παπούτσια μας ανάποδα", συμπληρώνει.

Οι προλήψεις πρωταγωνιστούν στη ζωή μας Οι προλήψεις πρωταγωνιστούν στη ζωή μας. Εξελίσσονται παράλληλα με τις κοινωνίες και προσαρμόζονται σύμφωνα με τα όσα επιδεικνύουν οι πολιτιστικές επιταγές. Η προσωπική κρίση, η παιδεία και τα πιστεύω, ενδυναμώνουν ή αποδυναμώνουν την ισχύ τους. Μας υποδεικνύουν με ποιο τρόπο μπορούμε να αποφύγουμε την γκαντεμιά. Ο καθένας μας έχει τουλάχιστον μια πρόληψη κατά νου που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Αν πάλι δεν πιστεύετε σε αυτά τότε για εσάς μια μαύρη γάτα είναι απλώς μια γάτα! Ή μήπως δεν είναι;

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ : http://www. impantokratoros. gr/86ED4F62. el ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ : http://www.impantokratoros.gr/86ED4F62.el.aspx http://www.tempo.gr/themata-afierwmata

THN OMAΔΑ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΑΚΑΝΤΑΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΝΤΑΝΗ ΜΑΡΙΑ