Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
Advertisements

Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Supply Chain Management -Logistics)
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Χρήστος Δ. Ταραντίλης, Λέκτορας ΔΕΤ Εφαρμογές Διοικητικής Επιστήμης ΙΙ.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
Σ.Δημητριάδης MARKETING Μάρκετινγκ Σέργιος Δημητριάδης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Διδακτική Πληροφορικής
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
διαπιστώσεις μαθήματος.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ του ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Προγραμματισμός & Διδασκαλία
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Βαγής Σαμαθρακής 1.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Ο1: Βασικές Αρχές Διοίκησης & Τεχνική Νομοθεσία
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος Διδάσκων: Αδάμ Βρεχόπουλος, ΜΒΑ, Ph.D. Αναπλ. Καθ. ΟΠΑ, ΣΔΕ, Τμήμα ΔΕΤ 1ο Εξάμηνο – Ακαδ. Έτος 2016-2017

Σύντομη Περιγραφή του Μαθήματος Εισάγει τον φοιτητή στις βασικές έννοιες και αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ συμβάλλοντας στη απόκτηση χρήσιμης γνώσης μέσω της σφαιρικής θεωρητικής επισκόπησης του γνωστικού αντικειμένου και της αναλυτικής παρουσίασης σχετικών πρακτικών ζητημάτων, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Ενδεικτικά, στη θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνονται αντικείμενα όπως η μελέτη της συμπεριφοράς του αγοραστή (επιχείρηση και καταναλωτής), η έρευνα Μάρκετινγκ, οι στρατηγικές προϊόντος, διανομής, τιμολόγησης και ολοκληρωμένων επικοινωνιών Μάρκετινγκ, το περιβάλλον του Μάρκετινγκ, η τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση, κ.α. Τέλος, στο πλαίσιο του μαθήματος επιχειρείται μια πρώτη επαφή των φοιτητών με την επιστημονική έρευνα στο χώρο του Μάρκετινγκ παρουσιάζοντας και συζητώντας τη συνεισφορά της τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.

Στόχοι του Μαθήματος Να αποκτήσουν οι φοιτητές το αναγκαίο θεωρητικό υπόβαθρο στο χώρο του Μάρκετινγκ και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και ζητήματα. Να αναγνωρίσουν οι φοιτητές τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η επιστήμη του Μάρκετινγκ δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Να εξοικειωθούν οι φοιτητές με την εφαρμογή των θεωρητικών αρχών του Μάρκετινγκ σε πρακτικό επίπεδο αναλύοντας επιχειρηματικές στρατηγικές και πρακτικές. Να κατανοήσουν οι φοιτητές τη σχέση του Μάρκετινγκ με άλλα επιστημονικά αντικείμενα καθώς και να αποκτήσουν μια πρώτη εμπειρία σε θέματα που αφορούν την επιστημονική έρευνα στο χώρο του Μάρκετινγκ.

Ενότητες του Μαθήματος Οι ενότητες του μαθήματος παρουσιάζονται αναλυτικά παρακάτω. Στο πλαίσιο του μαθήματος, θα γίνει παρουσίαση και συζήτηση, μεταξύ άλλων, επιστημονικών άρθρων (papers) αλλά και μελετών περιπτώσεων (case studies) σχετικών με το αντικείμενο του μαθήματος. Περιγραφή Μαθήματος Εισαγωγικές Έννοιες και Ορισμοί To Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Συμπεριφορά Αγοραστών Έρευνα Μάρκετινγκ Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση και Τοποθέτηση Προϊόν Διανομή Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Τιμολόγηση

Εργασία και Φροντιστήρια του Μαθήματος Το θέμα της ομαδικής εργασίας αφορά τη σύνδεση της επιστημονικής βιβλιογραφίας στο χώρο του Μάρκετινγκ με την επιχειρηματική πρακτική παρουσιάζοντας συγκεκριμένα πρακτικά παραδείγματα επιχειρήσεων στα πλαίσια των οποίων η ομάδα εργασίας θα αναδεικνύει και θα σχολιάζει τη σύνδεση της «θεωρίας με την πράξη» (π.χ. παρουσίαση υλοποίησης συγκεκριμένων στρατηγικών και πρακτικών Μάρκετινγκ στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, ανάλυση περιβάλλοντος Μάρκετινγκ, αξιολόγηση στρατηγικών και πρακτικών Μάρκετινγκ, κ.ο.κ.). Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του μαθήματος θα πραγματοποιούνται δίωρα εβδομαδιαία φροντιστηριακά μαθήματα από την Δρ. Μαρίνα Ψιλούτσικου σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα που έχει ανακοινωθεί. Λεπτομερείς πληροφορίες για το μάθημα υπάρχουν στο αρχείο με την αναλυτική περιγραφή του μαθήματος στο Eduportal