Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2016-17) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.: E-class μαθήματος:

2 Βασικά Ζητήματα στη Συμπεριφορά Καταναλωτών

3 Σημασία Κατηγοριοποίησης Υπηρεσιών
Να κατανοήσει καλύτερα την αγοραστική δύναμη των πελατών της και πως οι πελάτες λαμβάνουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις Να αναπτύξει και να οργανώσει καλύτερα το δίκτυο διανομής της Να σχεδιάσει αποτελεσματικότερες στρατηγικές μάρκετινγκ για κάθε ένα από τα συστατικά του μάρκετινγκ Να αντιληφθεί λύσεις σε προβλήματα που την απασχολούν και που έχουν αναπτυχθεί σε τελείως διαφορετικές περιπτώσεις, τα οποία όμως είναι αποτέλεσμα κοινού παρανομαστή (προβλήματος)

4

5 Κατηγοριοποίηση Υπηρεσιών

6

7

8

9

10 Χαρακτηριστικά Υπηρεσιών & Συμπεριφορά Καταναλωτή

11 Δυνατότητα/Βαθμός Διερεύνησης Προϊόντων

12 Συνέπειες στη Συμπεριφορά Καταναλωτή

13 Στάδιο 1: Αναζήτηση Πληροφοριών

14 Στάδιο 1: Αναζήτηση Πληροφοριών -- ΙΙ

15 Στάδιο 2: Αξιολόγηση Εναλλακτικών Υπηρεσιών

16 Στάδιο 3: Αγορά & Κατανάλωση

17 Στάδιο 3: Αγορά και Κατανάλωση - ΙΙΙ

18 Στάδιο 4: Συμπεριφορά μετά την Αγορά

19 Στάδιο 4: Συμπεριφορά μετά την Αγορά ΙΙ


Κατέβασμα ppt "Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google