Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης emalex@masterhellas.gr 07/05/2004

2 Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ  E-mail από ΟΜΑΔΕΣ 4-5 ΑΤΟΜΩΝ για έγκριση θέματος με ΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

3 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ MARKETING  Τιμολογιακή πολιτική  Προώθηση προϊόντος  Διαμόρφωση Marketing Plan

4 Τιμολογιακή πολιτική  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΖΗΤΗΣΗΣ –Ελαστικότητα Ζήτησης (πώς μια αλλαγή στην τιμή αλλάζει την ποσότητα ζήτησης –Συγκριτικό πλεονέκτημα τιμής προϊόντος  ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΟΣΤΟΥΣ –Συνολικό κόστος = κόστος προϊόντος + δαπάνες πώλησης + σταθερές δαπάνες –Μεταβλητό κόστος –Σταθερό κόστος

5 Τιμολογιακή πολιτική  Επιλογή Στρατηγικής Τιμολόγησης –Τιμολόγηση διείσδυσης –Τιμολόγηση γοήτρου –Τιμολόγηση με βάση τον ανταγωνισμό –Μεταβλητή Τιμολόγηση –Ελαστική Τιμολόγηση

6 Προώθηση προϊόντος  Επικοινωνία marketing που στοχεύει στην ενημέρωση και πειθώ των καταναλωτών  Μείγμα στρατηγικής προώθησης: ένα μείγμα προσωπικών και μη-προσωπικών τεχνικών επικοινωνίας που στοχεύουν στην κατάκτηση της αγοράς που έχει επιλεγεί

7 Προώθηση προϊόντος  Τεχνικές πώλησης για μικρές επιχειρήσεις: –Σημασία της γνώσης του προϊόντος –Παρουσίαση πώλησης –Τεχνικές διαδικασίας ανεύρεσης νέας πελατείας –Πρακτική εξάσκηση –Προσαρμογή της παρουσίασης του προϊόντος –Έλεγχος κόστους –Καλλιέργεια εταιρικής φήμης – σχέσεις –Κίνητρα πωλητών

8 Διαμόρφωση Marketing Plan 1.Πίνακας Περιεχομένων – Συνοπτική Παρουσίαση 2.Υφιστάμενη Κατάσταση Αγοράς 3.Ανάλυση Ευκαιριών (SWOT) 4.Στόχοι 5.Στρατηγική Marketing 6.Καθορισμός Ενεργειών 7.Εκτιμώμενες Χρηματοροές – κέρδη – ζημίες 8.Παρακολούθηση – έλεγχος του Σχεδίου Marketing

9 Διαμόρφωση Marketing Plan  Κύκλος ζωής προϊόντος –Περιορισμένη ζωή προϊόντος –Στάδια πωλήσεων – προσαρμογή προσέγγισης –Μεταβολές κερδοφορίας κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής –Διαφορετικές προσεγγίσεις σε κάθε στάδιο της ζωής ενός προϊόντος - αναπροσαρμογές

10 Συζήτηση Συζήτηση


Κατέβασμα ppt "Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google