Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3 MARKETING ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ I: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

2 Στρατηγική του Τουριστικού Μάρκετινγκ
Τμηματοποίηση Επιλογή κριτηρίων τμηματοποίησης της αγοράς Διαχωρισμός & περιγραφή των τμημάτων Στοχευση Αξιολόγηση κάθε τμήματος Επιλογή αγοράς – στόχου Τοποθέτηση Τοποθέτηση για κάθε αγορά στόχο Μείγμα μάρκετινγκ για κάθε αγορά στόχο

3 Τμηματοποίηση Γεωγραφική Δημογραφική Ψυχογραφική Προϊόν

4 Τμηματοποίηση Μετρήσιμο Προσεγγισιμο Επαρκές Ξεχωριστό Πρακτικό
Μέγεθος, αγοραστική δύναμη, χαρακτηριστικά του προϊόντος πρέπει να είναι μετρήσιμα Προσεγγισιμο Το τμήμα πρέπει να είναι προσπελάσιμο από άποψη διανομής και προβολής Επαρκές Το τμήμα πρέπει να παρουσιάζει οικονομικό ενδιαφέρον Ξεχωριστό Το τμήμα πρέπει να αντιδρά ξεχωριστά σε διαφορετικά μείγματα μάρκετινγκ Πρακτικό Η εταιρεία πρέπει να μπορεί να προσελκύσει και να ικανοποιήσει το τμήμα

5 Στοχευση Μέγεθος και προοπτικές τμήματος Ελκυστικότητα τμήματος
Ανάλυση πωλησεων, τάσεων και προσδοκωμενης κερδοφορίας Ελκυστικότητα τμήματος Ανταγωνιστές, υποκατάστατα προϊόντα/προορισμοί, δύναμη αγοραστών - προμηθευτών Στόχοι και μέσα/πόροι τουριστικού προορισμού/αξιοθέατου Στόχοι και πόροι του προορισμού, συγκριτικό πλεονέκτημα

6 Στοχευση Μείγμα Μάρκετινγκ Αγορά Α. Μη διαφοροποιημένο μάρκετινγκ
Μείγμα Μάρκετινγκ (1) Μείγμα Μάρκετινγκ (2) Μείγμα Μάρκετινγκ (3) Τμήμα (1) Τμήμα (2) Τμήμα (3) Β. Διαφοροποιημένο μάρκετινγκ Μείγμα Μάρκετινγκ Τμήμα (1) Τμήμα (2) Τμήμα (3) Γ. Συγκεντρωτικό μάρκετινγκ

7 Στοχευση Πόροι και ικανότητες της εταιρίας/προορισμού
Μεταβλητότητα προϊόντος Στάδιο κύκλου ζωής προϊόντος Μεταβλητότητα αγοράς Ανταγωνιστές

8 Τοποθέτηση Τοποθέτηση
Πως αντιλαμβάνεται ο αγοραστής το προϊόν σε σχέση με ανταγωνιστικά προϊόντα Πρέπει να: Σχεδιαστεί η τοποθέτηση έτσι ώστε να δίνει στο προϊόν το μεγαλύτερο δυνατόν πλεονέκτημα Αναπτυχθούν μείγματα μάρκετινγκ που υποστηρίζουν τη σχεδιαζόμενη τοποθέτηση

9 Τοποθέτηση Αναγνώριση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων
(ανταγωνιστική διαφοροποίηση) Επιλογή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Προβολή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

10 Ανταγωνιστική Διαφοροποίηση
Περιοχές ανταγωνιστικής διαφοροποίησης Προϊόν Υπηρεσίες Προσωπικό Δημιουργουμένη εντύπωση

11 Επιλογή Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (διαφορά) που θα προβληθεί πρέπει να είναι: Σημαντικό Διαφορετικό Ανώτερο Ευμετάδοτο Προνομιακό Προσιτό Κερδοφόρο

12 BΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Ηγουμενακης Ν., (1999). «Τουριστικό Μάρκετινγκ», Αθήνα: Εκδόσεις Interbooks. Παπαδάκης, Β. (2016). «Στρατηγική των Επιχειρήσεων: Ελληνική και Διεθνής Εμπειρία». 7η Έκδοση, Αθήνα: Εκδόσεις Μπένος. Σιώμκος, Γ. (2013). «Στρατηγικό Μάρκετινγκ». Γ’ Έκδοση, Αθήνα: Εκδόσεις Αθ. Σταμούλη.


Κατέβασμα ppt "ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google