Διάλεξη 5η Η Μορφωτική Τηλεόραση H Σχολική τηλεόραση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Η ερώτηση στην διδασκαλία
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ Δρ Χρήστος Θεοφιλίδης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Διάλεξη 12η Μεταβολές στο περιεχόμενο της εκπαιδευτικής γνώσης Αναπληρωτής Καθηγητής Γιώργος Πλειός.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ΔΙΑΛΕΞΗ 1η ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Διάλεξη 9η Αύξηση του αριθμού των ρεαλιστικών απεικονίσεων στα σχολικά εγχειρίδια Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός.
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
Διάλεξη 8η Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΣΤΕΡΗ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Η διδακτική μέθοδος blended learning (συνδυαστική μάθηση), που στην ουσία είναι η τάση να χρησιμοποιούνται στη διδασκαλία πολλές μέθοδοι παράδοσης του.
Εποπτικά Μέσα Διδασκαλίας
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Οι Τεχνολογίες Πληροφορικής-Επικοινωνιών στην Εκπαιδευτική Διδακτική Διαδικασία Μπολοτάκης Γιώργος Μαθηματικός, Επιμορφωτής Β’ Επιπέδου
ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
ΔΙΑΛΕΞΗ 2η Η ιστορική εξέλιξη των σχέσεων Εκπαίδευσης και ΜΜΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διάλεξη 5η Η Μορφωτική Τηλεόραση H Σχολική τηλεόραση Αναπ. Καθηγητής Γ. Πλειός

Τι είναι η μορφωτική τηλεόραση ? Τα μορφωτικά προγράμματα, της τηλεόρασης γενικού ακροατηρίου ! Ανεξαρτήτως της ιδιαίτερης τεχνολογικής της μορφής (αναλογική ή ψηφιακή, καλωδιακή ή μη κ.ο.κ.) Ανεξαρτήτως του είδους του ακροατηρίου στο οποίο απευθύνονται Ανεξαρτήτως αν επηρεάζονται ή όχι από το Α.Π. ή τους κανόνες της επιστημονικής γνώσης Ο λόγος της μορφωτικής τηλεόρασης είναι πληροφοριακός αλλά δεν είναι επικεντρωμένος στην επικαιρότητα Η μορφωτική τηλεόραση είναι επικεντρωμένη στη διδασκαλία ενός γνωστικού αντικειμένου ή θεματικής ενότητας

ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Η σχολική τηλεόραση Η εκπαιδευτική τηλεόραση Η επιμορφωτική τηλεόραση

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Ο τηλεοπτικός δέκτης στη σχολική τάξη. Τα περιεχόμενα συνδέονται με το αναλυτικό πρόγραμμα και τους σκοπούς της εκπαίδευσης

Αρχικά γνωρίσματα της σχολικής τηλεόρασης Ξεκινά μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο Η εξέλιξή της εξαρτάται από την εξέλιξη της τηλεόρασης για το γενικό ακροατήριο Αρχικά θεωρείται ως «εποπτικό μέσο» Γενικότερη θετικιστική αντίληψη της τηλεόρασης- ουδέτερο μέσο, σημασία έχει το περιεχόμενο

Η εξέλιξη της σχολικής τηλεόρασης 1950-1965 1965-1980 1980-1990 1990- Σήμερα

Σχολική τηλεόραση – Α’ Φάση 1950-1965 Δυναμική ανάπτυξη σε συνάρτηση με το Α.Π. Οπτικοποίηση του Α.Π. – Π.χ. κινηματογράφηση παραδόσεων Πιστεύεται ότι η Σ.Τ. θα αντικαταστήσει το δάσκαλο

Σχολική τηλεόραση – Β’ Φάση 1965-1980 Τεχνικώς επεξεργασμένα περιεχόμενα του Α.Π. Εξεικονισμένες εφαρμογές των αφηρημένων γνώσεων, π.χ. Παρουσίαση του νόμου της ισορροπίας: σχοινοβάτης, ποδηλατιστής Εμφάνιση της “διασκαίδευσης”

Σχολική τηλεόραση – Γ’ Φάση 1980-1990 Γενικευμένη δραματοποιημένη παρουσίαση της γνώσης

Σχολική τηλεόραση – Δ’ Φάση 1990 – Σήμερα Σχολική τηλεόραση – Δ’ Φάση 1990 – Σήμερα Αμφιβολία για την μαθησιακή δύναμη της τηλεόρασης vs Η/Υ και διαδίκτυο Γενικό συμπέρασμα Η εξέλιξη της Σχολικής Τηλεόρασης είναι πορεία εισχώρησης σε αυτήν όλων των δομικών στοιχείων του λόγου της εικόνας

Ερωτήσεις ?