Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση. ΠΔΜ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση. ΠΔΜ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ - ΠΤΝ

2 Ενότητες. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση.
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τη μάθηση στο μουσείο. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για το ρόλο τους στο μουσείο. Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τα κριτήρια μιας επιτυχημένης επίσκεψης.

3 Λίγα λόγια για την έρευνα.
Ερευνητικά ερωτήματα. Με ποιο τρόπο οι εκπαιδευτικοί σχεδιάζουν, υλοποιούν και αξιολογούν επισκέψεις σε τεχνοεπιστημονικά μουσεία; Με ποιο τρόπο οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη σημασία της άτυπης εκπαίδευσης επηρεάζουν τους τρόπους σχεδιασμού, υλοποίησης και αξιολόγησης της επίσκεψης στο μουσείο; Εργαλεία έρευνας Ημιδομημένες συνεντεύξεις (πριν και μετά την επίσκεψη στο μουσείο) Παρατήρηση και βιντεοσκόπηση επισκέψεων Δείγμα 14 εκπαιδευτικοί υποχρεωτικής εκπαίδευσης (28 συνεντεύξεις)

4 Workshop

5 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την άτυπη εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί Εκτόνωση σχολικής ρουτίνας. 4, 7 Αναγκαία η συνεργασία σχολείου – μουσείου για να υπάρξουν αποτελέσματα (post). 5 Συνδυασμός παιχνιδιού / πληροφόρησης. 9 Απαραίτητη η ύπαρξη ξεναγού. Δύσκολη η σύνδεση με τη σχολική ύλη. 11 Εκπαιδευτική η προσφορά της, όταν σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Αφορά σε ένα σύνολο δραστηριοτήτων πριν, κατά και μετά την επίσκεψη. 8 Σημαντικό το timing με τη διδασκαλία συγκεκριμένου κεφαλαίου από τη Φυσική. 2, 8 Το προφίλ της άτυπης εκπαίδευσης είναι φιλικό για τους αδύναμους μαθητές. 2, 3 Δημιουργία κινήτρων μάθησης. 6, 10, 11, 13 Εργαλείο για τον εκπαιδευτικό στην τάξη. 2, 3, 4, 7, 10, 12 Συμπλήρωση σχολικής γνώσης (εικόνες /αλληλεπίδραση με εκθέματα). 1, 2, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14

6 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τη μάθηση στο μουσείο
Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τη μάθηση στο μουσείο Αντιλήψεις Εκπαιδευτικοί Η αλληλεπίδραση με τα εκθέματα δεν χρειάζεται καθοδήγηση. 10 Η αλλαγή στο εκπαιδευτικό πλαίσιο είναι θετικός παράγοντας. 4 Το ενδιαφέρον προκαλείται, όταν τα παιδιά επιχειρηματολογούν για τις απόψεις τους. 3 Η μάθηση διευκολύνεται, όταν ο έλεγχος είναι περιορισμένος. 2 Η επίτευξη συναισθηματικών στόχων προωθεί την επίτευξη γνωστικών. 1 Ο ξεναγός διευκολύνει τη μάθηση στο μουσείο. 5, 14 Τα γνωστικά οφέλη από το μουσείο είναι ανάλογα με την ηλικία. 2, 12 Η μάθηση μπορεί να επέλθει μέσα από το παιχνίδι. 2, 8 Η διαμεσολάβηση είναι απαραίτητη στην επεξεργασία εντυπώσεων. 1, 2 Η αλληλεπίδραση με εκθέματα και άτομα είναι σημαντική. 1, 9 Η πρόκληση ενδιαφέροντος είναι θετικός παράγοντας. 5, 6, 13 Το ενδιαφέρον προκαλείται, όταν το γνωστικό αντικείμενο και οι δυσκολίες του είναι κοντά στο επίπεδο των παιδιών. 3, 4, 11, 13 Η οπτική επαφή των μαθητών με τα εκθέματα είναι σημαντική. 1, 4, 7 Η αλληλεπίδραση με τα εκθέματα χρειάζεται καθοδήγηση. 1, 2, 7, 12, 14 Ο ρόλος των μαθητών πρέπει να είναι ενεργός. 2, 4, 5, 7, 8, 13

7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για τα κριτήρια μιας επιτυχημένης επίσκεψης.
Εκπαιδευτικοί Η μικρή δραστηριοποίηση του εκπαιδευτικού. 1 Το περιεχόμενο να είναι ενδιαφέρον και οι γνωστικές δυσκολίες κοντά στο επίπεδο των μαθητών. 7 Η δημιουργία αποριών. 12 Η ικανοποίηση του εκπαιδευτικού. 4 Η πρόκληση ενδιαφέροντος για τη Φυσική. 5 Η αλλαγή στάσης των μαθητών για παρόμοιες δραστηριότητες. 6, 9 Η επίτευξη των στόχων, που έθεσε ο εκπαιδευτικός. 1, 10 Η συμπλήρωση της σχολικής γνώσης με εικόνες . 7, 9, 12 Η επιθυμία να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες μετά. 6, 9, 11 Να περάσουν καλά (συναισθηματικοί στόχοι). 4, 6, 8, 12, 13 Η αλλαγή στάσης των μαθητών για τα μουσεία. 4, 5, 8, 10, 13 Η δυνατότητα ανάκλησης εικόνων της επίσκεψης από τους μαθητές. 2, 3, 8, 9, 11 Η πρόκληση ενδιαφέροντος κατά την επίσκεψη. 2, 6, 8, 12, 13, 14

8 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για το ρόλο τους κατά την επίσκεψη
Εκπαιδευτικοί Παρατηρητής / ακροατής. 4 Διαμόρφωση ρόλου επί τόπου. 3 Ενθάρρυνση μαθητών να θέσουν ερωτήσεις. 8 Καθοδήγηση της εμπλοκής των μαθητών με τα συμμετοχικά εκθέματα. 1, 2 Σύνδεση με τη σχολική γνώση. 1, 2, 3 Δεύτερος μετά τον ξεναγό. 12 (μη οικείο περιβάλλον), 13, 14 Παρέμβαση για την επιλογή των εκθεμάτων κατά την ξενάγηση. 1, 2, 3, 9 Αρωγός του ξεναγού στο παιδαγωγικό σκέλος της επίσκεψης . 7, 8, 9, 12 Διευκόλυνση κατανόησης μαθητών (συνδέεται με το προηγούμενο). 6, 7, 8, 9, 11, 12 Έλεγχος συμπεριφοράς. 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11


Κατέβασμα ppt "Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση. ΠΔΜ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google