Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Ομάδα Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού– CoSy-Llab [ Διαδραστικές Τεχνολογίες Μάθησης και Πολιτισμού Ε.Π.Ε.

2 Επιτραπέζια παιχνίδια Διαδικτυακά παιχνίδια Εκπαιδευτικό περιεχόμενο
Η ιδέα... Επιτραπέζια παιχνίδια Διαδικτυακά παιχνίδια Εκπαιδευτικό περιεχόμενο

3 Τα Χαρακτηριστικά... Τα χαρακτηριστικά...
Η εύκολη και γρήγορη δημιουργία παιχνιδιών από όλους τους εκπαιδευτικούς Η δημιουργία κανόνων προσαρμοσμένων στην εκπαιδευτική διαδικασία Η διαλειτουργικότητα με άλλα περιβάλλοντα μάθησης (Moodle)

4 Περιβάλλον Δημιουργίας Παιχνιδιών Περιβάλλον Εκτέλεσης Παιχνιδιών
Η υλοποίηση... Περιβάλλον Δημιουργίας Παιχνιδιών Περιβάλλον Εκτέλεσης Παιχνιδιών

5 Δημιουργία Παιχνιδιού
Βήμα 1: Γενικά Στοιχεία Παιχνιδιού Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη 1 2 3 4 5

6 Δημιουργία Παιχνιδιού
Βήμα 2: Επιλογή Δραστηριοτήτων Δημιουργία Φίλτρου Αναζήτησης Δραστηριοτήτων Επιλογή Δραστηριοτήτων Αναλυτικά στοιχεία δραστηριότητας

7 Δημιουργία Παιχνιδιού
Βήμα 3: Σχεδιασμός ταμπλό 4 Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία 1 2 3

8 Δημιουργία Παιχνιδιού
Βήμα 4: Σχεδιασμός κανόνων μετάβασης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης 1 4 2 3

9 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή
Οθόνη μαθητή να δοκιμαστεί σε ερωτήσεις και προβλήματα κάποιου μαθήματος, να λάβει ανατροφοδότηση να συνομιλήσει και να συνεργαστεί με τους συμμαθητές του Ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να παίξει το παιχνίδι

10 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή

11 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή
Οθόνη καθηγητή Ο εκπαιδευτικός θα έχει την ευκαιρία να εξάγει συμπεράσματα ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών του. να βοηθήσει καλύτερα τους μαθητές του να παρακολουθήσει την πορεία των μαθητών του στο παιχνίδι

12 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή

13 Νέες ιδέες… Νέες δημιουργίες...
Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα εκπαιδευτικών που θα χρησιμοποιήσουν το εργαλείο και σε συνεργασία μαζί τους να το αξιολογήσουμε και να το εξελίξουμε...

14 Για περισσότερες πληροφορίες... http://cosy.ted.unipi.gr/
Συμεών Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης - Κεσελόπουλος Γιώργος


Κατέβασμα ppt "Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google