28 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, ξενοδοχείο Παρκ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
BOLOGNA CONFERENCE Νέες Πρωτοβουλίες της ΕΕ στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρούλα ΚΥΡΙΛΛΟΥ-ΙΟΑΝΝΙΔΟΥ Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο 16 Οκτωβρίου 2013.
Advertisements

Διδάσκων : Κουντούρης Νικόλας. Δρ. Πολιτειολόγος
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα Εισηγητής Χρήστος Σαβρανίδης © 2005 Επιτροπή Ερευνών.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Europe direct Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Λαμίας.
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS Aθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2012 «Το νέο Πρόγραμμα » Ελίνα Μαυρογιώργου, IKY-Erasmus.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Erasmus EMaTTech.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Best practices - Benchmarking
Η Ευρωπαϊκή στρατηγική για την εκπαίδευση
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΤΟΥ ERASMUS σε ΘΕΣΜΙΚΟ & ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ 28 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, ξενοδοχείο Παρκ «Η επιρροή των Εντατικών Προγραμμάτων στα ελληνικά ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης»   Eλίνα Μαυρογιώργου, IKY Εθνική Μονάδα L.L.P. /Erasmus

Για ποιους λόγους είναι απαραίτητα τα Εντατικά Προγράμματα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο; Γιατί αποτελούν κατάλληλη επιλογή; Ποιοι γενικοί/ειδικοί στόχοι του ERASMUS συνδέονται με τα Εντατικά Προγράμματα;

Γενικοί στόχοι του Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση Ενίσχυση των ανταλλαγών, της συνεργασίας και της κινητικότητας μεταξύ των συστημάτων εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε να καταστούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς ως προς την ποιότητα

Γενικοί στόχοι Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση η συνδρομή στη βελτίωση της ποιότητας, της ελκυστικότητας και της πρόσβασης σε ευκαιρίες για διά βίου μάθηση στα κράτη μέλη· η ενίσχυση της συμβολής της διά βίου μάθησης στην κοινωνική συνοχή, στην ενεργό συμμετοχή στα κοινά, στον διαπολιτισμικό διάλογο, στην ισότητα των φύλων και στην προσωπική ολοκλήρωση του ατόμου· η συνδρομή στην προώθηση της δημιουργικότητας και του επιχειρηματικού πνεύματος η προώθηση της εκμάθησης γλωσσών και της γλωσσικής ποικιλομορφίας· η υποστήριξη της ανάπτυξης καινοτόμου περιεχομένου, υπηρεσιών, παιδαγωγικών μεθόδων και πρακτικής για τη διά βίου μάθηση με βάση τις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ)· η υποστήριξη της πραγμάτωσης του ευρωπαϊκού χώρου εκπαίδευσης για τη διά βίου μάθηση· -

Γενικοί Στόχοι Προγράμματος Δια Βίου Μάθηση (2) η ενίσχυση του ρόλου της διά βίου μάθησης στη συνειδητοποίηση της ιδιότητας του ευρωπαίου πολίτη, με βάση την κατανόηση και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της δημοκρατίας και την ενθάρρυνση της ανοχής και του σεβασμού προς τους άλλους λαούς και πολιτισμούς· η προώθηση της συνεργασίας για τη διασφάλιση της ποιότητας σε όλους τους τομείς της εκπαίδευσης και της κατάρτισης στην Ευρώπη· η ενθάρρυνση της βέλτιστης χρήσης των αποτελεσμάτων, των καινοτόμων προϊόντων και των διαδικασιών και η ανταλλαγή ορθών πρακτικών στους τομείς που καλύπτει το πρόγραμμα διά βίουμάθησης, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης.

Επιχειρησιακοί στόχοι ERASMUS υποστήριξη της δημιουργίας του ευρωπαϊκού χώρου της Ανώτατης εκπαίδευσης· η ενίσχυση της συμβολής της Ανώτατης εκπαίδευσης και της προηγμένης επαγγελματικής εκπαίδευσης στη διαδικασία της καινοτομίας. βελτίωση της ποιότητας και αύξηση του αριθμού των σπουδαστών και του διδακτικού προσωπικού σε ολόκληρη την Ευρώπη, Ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ ιδρυμάτων Ανώτατης εκπαίδευσης στην Ευρώπη·

Επιχειρησιακοί στόχοι του Προγράμματος ERASMUS (2) η βελτίωση της ποιότητας και η ποσοτική αύξηση της συνεργασίας μεταξύ ιδρυμάτων Ανώτατης εκπαίδευσης και επιχειρήσεων· η διευκόλυνση της ανάπτυξης καινοτόμων πρακτικών στην Ανώτατη εκπαίδευση και η διάδοσή τους, συμπεριλαμβανομένης της διάδοσης από τη μία συμμετέχουσα χώρα σε άλλες· η υποστήριξη της ανάπτυξης καινοτόμου περιεχομένου, υπηρεσιών, παιδαγωγικών μεθόδων και πρακτικής για τη δια βίου μάθηση με βάση τις ΤΠΕ. -

Eυρώπη 2020 Ατζέντα για νέες δεξιότητες και θέσεις εργασίας «New skills for new jobs» Στόχος : διευκόλυνση των ατόμων όσον αφορά την απόκτηση των κατάλληλων δεξιοτήτων και ικανοτήτων και τη χρήση τους σε κατάλληλες θέσεις εργασίας. Πρόβλεψη σχετικά με τις δεξιότητες που θα απαιτηθούν στο μέλλον Παροχή βοήθειας ώστε οι ενδιαφερόμενοι να αναπτύξουν τις εν λόγω δεξιότητες μέσω εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Στόχος της πρωτοβουλίας: ΕΥΡΩΠΗ 2020 Εμβληματική πρωτοβουλία «Νεολαία σε κίνηση» Youth on the move Στόχος της πρωτοβουλίας: ενίσχυση των επιδόσεων και της ελκυστικότητας των ιδρυμάτων Aνώτατης εκπαίδευσης της Ευρώπης σε διεθνές επίπεδο Βελτίωση της συνολικής ποιότητας σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης και κατάρτισης στην ΕΕ, Συνδυασμός αριστείας και ισότητας Προώθηση της κινητικότητας των σπουδαστών και των εκπαιδευομένων Βελτίωση της θέσης των νέων στον τομέα της απασχόλησης

Ο αντίκτυπος των Εντατικών Προγραμμάτων 3 άξονες Φοιτητές – Καθηγητές - Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης Βασικοί στόχοι: Ενίσχυση κινητικότητας, καινοτομία, δημιουργικότητα, χρήση τεχνολογίας πολυμέσων, αναγνώριση, πολυεθνική συνεργασία, διαπολιτισμικός διάλογος, προσωπική εξέλιξη, απασχολησιμότητα, εκμάθηση ξένων γλωσσών, κοινωνική ενσωμάτωση Μακροπρόσθεσμοι στόχοι :διαφάνεια και συγκρισιμότητα των προσόντων/τίτλων σπουδών Ανάπτυξη μιας κοινής επιστημονικής γλώσσας Μετεξέλιξη προγραμμάτων σπουδών (Curricular reform), ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες ανάγκες

Ο αντίκτυπος στα Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης -Εργαλείο προώθησης της κινητικότητας Ιinternationalization at home” Δυνατότητα σε φοιτητές να μετακινηθούν για μικρό διάστημα Ενθάρρυνση φοιτητών για συμμετοχή σε κλασσική κινητικότητα ERASMUS Επέκταση δικτύων συνεργασίας μεταξύ ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης -Ενίσχυση εμπιστοσύνης μεταξύ των ιδρυμάτων εταίρων -Δημιουργία νέων συνεργασιών -Αναγνωρισιμότητα του ιδρύματος στο εξωτερικό Ένταξη του ΙΡ στο πρόγραμμα σπουδών – εκσυγχρονισμός προγραμμάτων σπουδών Επιρροή στις διαδικασίες αναγνώρισης (χρήση ECTS)

Αντίκτυπος στους διδάσκοντες Διεθνής ομάδα διδασκόντων : σύγκριση μεταξύ διαφορετικών μεθόδων διδασκαλίας/ διαφορετικής κουλτούρας μεταξύ ιδρυμάτων/διαφορετικού προγράμματος σπουδών, ανταλλαγή καλών πρακτικών, ανάπτυξη δημιουργικού πνεύματος Ανταλλαγή απόψεων με φοιτητές/καθηγητές : αμφίδρομη μάθηση Βελτίωση επαγγελματικής εμπειρίας καθηγητών -Διδασκαλία σε ξένη γλώσσα : προσθέτει κύρος -Spin-offs :δημοσιεύσεις / εκδόσεις/ ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια/ ερευνητικά σχέδια

Αντίκτυπος στις διδακτικές μεθόδους Επιτρέπει στους καθηγητές να ρισκάρουν, να δοκιμάσουν κάτι καινούργιο, “think outside the box” Θεωρία + ομάδες εργασίας Kαινοτομία: Εργαστήρια/ εργασίες πεδίου Ασκήσεις σε πραγματικές συνθήκες/ ανάλυση πραγματικών περιπτώσεων Χρήση τεχνολογίας πολυμέσων :Web based platforms, E- learning platform, E-visualization platforms, Facebook, Skype, Moodle /Optima/ Wikis/ Second Life, IP Project websites Ταχύτερος τρόπος απόκτησης γνώσης Εργασία σε πολυεθνική τάξη: διαπολιτισμική εκπαίδευση Ανάπτυξη δεξιοτήτων των φοιτητών (soft skills)

Οφέλη για τους φοιτητές Σημαντική επιρροή σε μεταπτυχιακούς- διδακτορικούς φοιτητές : απόκτηση ειδικών γνώσεων Οι φοιτητές αποκτούν γνώσεις σχετικά με τον τομέα σπουδών τους, με σχετικά αντικείμενα σπουδών, με τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα τους Βελτίωση γνώσης ξένων γλωσσών Επαγγελματισμός (δεν διαλέγεις με ποιους θα εργαστείς) Εντατική και εις βάθος εργασία Δημιουργική σκέψη Βελτίωση αυτοεκτίμησης Δικτύωση: περισσότερες ευκαιρίες για σπουδές στο εξωτερικό Διαπολιτισμική εκπαίδευση: εργασία σε πολυεθνικές ομάδες, απελευθέρωση από τα στερεότυπα

Μακροπρόθεση επιρροή των Εντατικών Προγραμμάτων IP : Έναυσμα για ευρύτερη συνεργασία, δημιουργία δικτύων, ερευνητικών σχεδίων, μεταπτυχιακών προγραμμάτων, εκσυγχρονισμός προγραμμάτων σπουδών -Διπλά/κοινά μεταπτυχιακά προγράμματα - Σχέδια Ανάπτυξης Προγραμμάτων σπουδών (CD) - Μεταπτυχιακά Erasmus Mundus -Σχέδια συνεργασίας μεταξύ Ε.Ε. -Καναδά -FP7 Πρόγραμμα πλαίσιο

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!