Κατά τη διάρκεια της κρίσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ ΘΗΤΕΙΑ = ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ Οργανωτική ετοιμότητα Επιχειρησιακή ετοιμότητα Λειτουργική ετοιμότητα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
«Διαχείριση ποιότητας και Ελληνικά σχολεία»
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
ΡΟΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΩΝ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΣ ΤΣΕΡΙΟΥ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2013.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ. ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ  Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις (13)  Πρωτοβάθμιες Αυτοδιοικήσεις (370)  Γενικές Διοικήσεις (7)
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Προώθηση / Επικοινωνία
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
ΤΕΙ Δ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΜΣ «ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ» 1 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Δρ. Α. Καταραχιά Επίκουρος Καθηγήτρια Τμήμα Λογιστικής.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Αλληλεξάρτηση Εσωτερικού - Εξωτερικού Ελέγχου Φοιτητές: Λιούπας Ευθύμης και Βιλλιώτης Χρήστος.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
1 Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη Εσωτερικές Επικοινωνίες.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
Σχέσεις με τους εργαζόμενους & τα μέλη
Προετοιμασία πριν την κρίση
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Crisis Management Μετά την κρίση.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Διαχείριση κινδύνου έργου (project risk management)
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Οι Λειτουργίες του HRM Ερατώ Παρασχάκη
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Διάταξη τίτλου Σχεδιασμός Πεδίου Εφαρμογής του Έργου.
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Crisis Management Κατά τη διάρκεια της κρίσης

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Άμεση σύγκλιση της ομάδας διαχείρισης κρίσεων στο προκαθορισμένο ή το εναλλακτικό σημείο συνάντησης και άμεση εφαρμογή του εγχειριδίου Έλεγχος όλων των συστημάτων ασφαλείας

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Έλεγχος της ετοιμότητας του κέντρου ελέγχου κρίσεων (Incident Control Room) Γραμματειακή υποστήριξη/ άμεσα Νομική υποστήριξη/ άμεσα Αρμοδιότητες

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Εκτίμηση της κατάστασης Εκτιμήστε τα γεγονότα Εκτιμήστε ξανά τα γεγονότα Διατηρήστε την ψυχραιμία σας Αναλύστε το επίπεδο της κρίσης Προβλέψτε τις εξελίξεις Εκτιμήστε το χειρότερο σενάριο Αξιολογήστε τα εμπλεκόμενα μέρη

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Διαχείριση σημαντικών κοινών Καθορίστε ποιους αφορά η κρίση Ξεχωρίστε τα κοινά σας: σύμμαχοι και εχθροί Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ενημερωθούν για το γεγονός από τον οργανισμό και όχι από τα ΜΜΕ Ενημερώστε και αξιοποιήστε ανθρώπους

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Διαχείριση σημαντικών κοινών Επικοινωνήστε στα εξωτερικά σας κοινά όταν είστε έτοιμοι και όποτε το κρίνετε απαραίτητο Ορίστε τα σωστά μηνύματα και χρησιμοποιήστε αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας Σκεφθείτε την επόμενη ερώτηση, την επόμενη απάντηση και την επόμενη κίνηση Follow up!

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Εσωτερικά Κοινά Διοίκηση Management Εργαζόμενοι Σωματείο εργαζομένων Προμηθευτές Μητρική εταιρία / κεντρικά γραφεία Μέτοχοι

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Εξωτερικά Κοινά Πελάτες / καταναλωτές Συνεργάτες Κυβέρνηση / υπουργεία Αστυνομία Τοπική Αυτοδιοίκηση Επαγγελματικές Ενώσεις ΜΜΕ ΜΚΟ

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Προϋποθέσεις Επιτυχίας Περιορισμένος αριθμός ατόμων που εμπλέκονται στους χειρισμούς αντιμετώπισης της κρίσης Εξασφάλιση εμπιστευτικότητας Πειθαρχία και Ψυχραιμία Πρώτης ποιότητας logistics – τόπος συνάντησης, εξοπλισμός, λίστες ενδιαφερομένων /εμπλεκομένων… κλπ

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Κακά αντανακλαστικά Η άμεση δράση χωρίς ανάλυση της κατάστασης Η ασυνεπής ανάλυση των πληροφοριών Η εστίαση σε βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα Η υποτίμηση των συνεπειών της κρίσης Η αδιαφορία για το πρόβλημα Η επιθετική αντίδραση στα γεγονότα

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Καλά αντανακλαστικά Η σωστή εκτίμηση της κατάστασης: Βρείτε τη χρυσή τομή ανάμεσα στην υπερβολή και την αδιαφορία Η ενδελεχής ανάλυση του ρίσκου και των πιθανών συνεπειών του Αμφισβητήστε τις βεβαιότητές σας και τις συνήθειές σας Υιοθετήστε αντικειμενική στάση απέναντι στην κατάσταση Ενημερώνετε συνεχώς τον Οργανισμό

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Αξιολόγηση της Απειλής-Κινδύνου Η αρχική αξιολόγηση της απειλής-κινδύνου θα πρέπει να γίνει όσο το δυνατόν συντομότερα και να αναφέρεται αρχικά στην απάντηση της ερώτησης εάν και κατά πόσον απαιτείται άμεση δραστηριοποίηση (ενέργεια) ή εάν υπάρχει επαρκής χρόνος για μια πιο λεπτομερή αξιολόγηση

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Αξιολόγηση της Απειλής-Κινδύνου Θα πρέπει να εξετασθούν οι παρακάτω παράγοντες: Υπάρχει άμεσος κίνδυνος για τους καταναλωτές- πολίτες- εργαζομένους- ή την εμπορική δραστηριότητα του οργανισμού; Πoιά είναι τα χρονικά περιθώρια για δραστηριοποίηση; Έχουν ενημερωθεί ή εμπλακεί τα ΜΜΕ; Έχουν ενημερωθεί οι Αρμόδιες Αρχές;

Κατά τη διάρκεια της κρίσης Ανάλυση του περιβάλλοντος Αξιόπιστη ανάλυση του πολιτικού, οικονομικού, κοινωνικού, πολιτισμικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο εξελίσσεται η κρίση Υπάρχει κοινωνική αναταραχή;