Ευρωπαϊκό Πρότυπο Σήμανσης Οικοτουρισμού (EETLS)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
“Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πρόγραμμα LIFE+ “Capacity Building in Sustainable Public Procurement” Πολύνα Γκιόκα Οικολογική Εταιρεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
Εξερευνώντας το πρότυπο (συναίσθημα, περιεχόμενο, αποτελέσματα) για τη διευκόλυνση της ανατροφοδότησης πολλαπλών πηγών Ομάδα Χάβαρη Χριστιάνα Καρασμάνη.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο Επαφής (NCP) για το IST (2002 – 2006) Μ. Κουτροκόη Αθήνα, 13 Δεκεμβρίου 2004 Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Εθνικό Σημείο.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ Ν: 4067/2012 Εισήγηση 2 ΜΑΡΑ ΣΟΦΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Το νέο ευρωπαϊκό ρυθμιστικό πλαίσιο για τα στεγαστικά δάνεια και οι αλλαγές που θα επιφέρει στο ισχύον ρυθμιστικό πλαίσιο Μάρτιος 2016 Χριστίνα Λιβαδά.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Πρόγραμμα Μαθητείας Αποφοίτων Τεχνικής Εκπαίδευσης
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Διαδικασία & Κριτήρια Αξιολόγησης Επιλογή & Έγκριση Προτεινόμενων.
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών- SDQ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευρωπαϊκό Πρότυπο Σήμανσης Οικοτουρισμού (EETLS) Η πιλοτική εφαρμογή σε τέσσερα βήματα Κώστας Τενεκετζής PRISMA – Κέντρο Αναπτυξιακών Μελετών Ημερίδα: Οι προοπτικές του Οικοτουρισμού στην Ελλάδα: Η συμβολή της πιστοποίησης ποιότητας Αθήνα, 22 Μαΐου 2013

Βήμα 1 Εκπαιδευτικό Πακέτο Με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού πακέτου η επιχείρηση γνωρίζει τις παραμέτρους του Οικοτουρισμού, εμβαθύνει στο πνεύμα του, ανατρέχει σε πιο ειδικές πληροφορίες και εξοικειώνεται με τα κριτήρια του Προτύπου Σήμανσης EETLS Το εκπαιδευτικό πακέτο διαρθρώνεται με βάση τη δομή των κριτηρίων του Προτύπου

Βήμα 1 Εκπαιδευτικό Πακέτο <<στην πρώτη διαφάνεια του εκπαιδευτικού πακέτου μπορούμε να δούμε τη δομή του: Ι. ΤΙΤΛΟΣ, II. ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ, III. ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ, IV. ΕΙΣΑΓΩΓΗ, V. ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ, VI. ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ, VII. ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΜΕΛΕΤΗ, VIII. ΑΣΚΗΣΕΙΣ, IX. ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ EETLS >>

Βήμα 1 Συμπλήρωση εργαλείου «Αυτό-αξιολόγησης» Τα κριτήρια διαρθρώνονται σε 4 ομάδες, 25 θεματικές, 94 δείκτες Ο αξιολογητής, σε διαρκή επικοινωνία με την επιχείρηση, παρέχει τις απαραίτητες οδηγίες και διευκρινίσεις για τη συμπλήρωση του εργαλείου Σε κάθε θεματική δίνεται σύντομη περιγραφή της καθώς και η δυνατότητα λήψης αναλυτικότερων πληροφοριών Η επιχείρηση αξιολογεί μόνη της τις δυνατότητες συμμόρφωσης με τα κριτήρια του Προτύπου Σήμανσης EETLS υποστηρίζοντας με σχόλια τις επιλογές των πεδίων

Βήμα 1 Συμπλήρωση Εργαλείου «Αυτό αξιολόγησης» << Η συμπλήρωση γίνεται στη γενική κλίμακα: Ναι / ‘Όχι, αλλά είναι πραγματοποιήσιμο / Όχι, είναι αδύνατον / Μη σχετικό >>

Βήμα 1 Συμπλήρωση Εργαλείου «Αυτo-αξιολόγησης» Η βαθμολογία εξάγεται αυτόματα και η επιχείρηση έχει διαρκώς τη δυνατότητα να την παρακολουθεί μέχρι να αποφασίσει την οριστικοποίησή της Η επιχείρηση αποκτά μια πρώτη εποπτική εικόνα των δυνατοτήτων της και, κατόπιν συζήτησης με τον αξιολογητή, προχωρά ή όχι στο κύριο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης

Βήμα 2 Συμπλήρωση Ερωτηματολογίου για την αξιολόγηση των εργαλείων ECOLNET Το ερωτηματολόγιο με απλούς και λειτουργικούς πίνακες στοχεύει στην αξιολόγηση των εργαλείων του προγράμματος και του εκπαιδευτικού πακέτου Η επιχείρηση καλείται να σχολιάσει το περιεχόμενο των κριτηρίων και του εκπαιδευτικού υλικού, να αξιολογήσει τις θεματικές και τους δείκτες, να αναφέρει τη σημαντικότητά τους γι’ αυτές και το βαθμό κατανόησής τους Το πρόγραμμα εξάγει χρήσιμα στοιχεία για τη βελτίωση της εφαρμογής του Προτύπου Σήμανσης EETLS και της λειτουργικότητας του εκπαιδευτικού υλικού <<αποκτώντας έτσι εποπτική εικόνα του Προτύπου Σήμανσης EETLS>>

Βήμα 3 Συμπλήρωση του «Ολοκληρωμένου εργαλείου αξιολόγησης» Η επιχείρηση βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τον αξιολογητή ο οποίος δίνει τις απαραίτητες διευκρινίσεις και οδηγίες για την απαιτούμενη τεκμηρίωση χωρίς να παρεμβαίνει στη βαθμολόγηση Σε κάθε δείκτη παρατίθεται η απαιτούμενη τεκμηρίωση ώστε η επιχείρηση να επισυνάψει έγγραφα, οπτικοακουστικό υλικό, συνδέσμους και σχόλια Η επιχείρηση αξιολογεί κατά πόσο εκπληρώνει τις απαιτήσεις του Προτύπου Σήμανσης EETLS τεκμηριώνοντας τη βαθμολογία που επιλέγει σε κάθε δείκτη

Βήμα 3 Συμπλήρωση του «Ολοκληρωμένου εργαλείου αξιολόγησης» << Η συμπλήρωση γίνεται στην κλίμακα: 100% / 75% / 50% / 25% / 0% / Μη σχετικό >>

Βήμα 3 Συμπλήρωση του «Ολοκληρωμένου εργαλείου αξιολόγησης» Βήμα 3 Συμπλήρωση του «Ολοκληρωμένου εργαλείου αξιολόγησης» Η επιχείρηση έχει διαρκώς τη δυνατότητα να παρακολουθεί τη βαθμολογία μέχρι να αποφασίσει την οριστικοποίησή της Η συνολική αναλυτική βαθμολογία εξάγεται αυτόματα

Βήμα 4 Τελική αξιολόγηση του «Ολοκληρωμένου εργαλείου αξιολόγησης» Ο αξιολογητής εξετάζει τη σχετική τεκμηρίωση στο συμπληρωμένο εργαλείο χωρίς να έχει πρόσβαση στη βαθμολογία που έθεσε η επιχείρηση Αξιολογεί το υλικό τεκμηρίωσης της επιχείρησης και θέτει τη δική του βαθμολογία Το εργαλείο εξάγει απευθείας τη σύγκριση των βαθμολογιών επιχείρησης/αξιολογητή ώστε ο αξιολογητής να συντάξει την τελική έκθεση για καθεμία επιχείρηση <<και να εξάγει τα συνολικά συμπεράσματα για την πιλοτική εφαρμογή του Προτύπου Σήμανσης EETLS>>

Πιλοτική εφαρμογή Δυσκολίες & Προβλήματα Α. Σχετικά με το εκπαιδευτικό πακέτο Απευθύνεται κυρίως σε επιχειρήσεις διαμονής, μπορεί να εμπλουτιστεί με περισσότερα στοιχεία σχετικά με υπαίθριες δραστηριότητες και Φορείς Διαχείρισης Είναι καλό να προσαρμοστεί περισσότερο στα ελληνικά δεδομένα σχετικά με το νομοθετικό πλαίσιο και με παραδείγματα καλής πρακτικής επιχειρήσεων στον τόπο μας <<Από τις απαντήσεις/σχόλια των συμμετεχόντων φαίνεται ότι περιέχεται σημαντική ποσότητα πληροφορίας για επιχειρήσεις που μόλις ξεκινούν (ή διερευνούν την έναρξή τους), στοιχεία τα οποία εν πολλοίς είναι γνωστά σε επιχειρήσεις που ήδη δραστηριοποιούνται ως οικοτουριστικές επιχειρήσεις. Το εκπαιδευτικό υλικό φαίνεται ότι κατά βάση καλύπτει ικανοποιητικά τις ανάγκες των επιχειρήσεων στην κατανόηση των κριτηρίων του προτύπου EETLS. Στην προοπτική της βελτίωσής του θα πρέπει να περιληφθούν περισσότερα στοιχεία σχετικά με υπαίθριες δραστηριότητες και Φορείς Διαχείρισης, να προσαρμοστεί περισσότερο στο εθνικό νομοθετικό πλαίσιο καθώς και να εμπλουτισθεί με περισσότερα παραδείγματα καλής πρακτικής από επιχειρήσεις στην Ελλάδα>>

Πιλοτική εφαρμογή Δυσκολίες & Προβλήματα Β. Σχετικά με τα εργαλεία αξιολόγησης Θα πρέπει να εξεταστεί πιθανή μείωση των απαιτούμενων εγγράφων τεκμηρίωσης Στην εξαγωγή της βαθμολογίας θα πρέπει να μην υπολογίζονται τα πεδία που αυτονόητα είναι «Μη σχετικά» με το είδος της επιχείρησης Οι επιχειρήσεις είναι συχνά μικρές, οικογενειακές, χωρίς μόνιμο προσωπικό και με εποχική υποστήριξη από κατοίκους της περιοχής σε πλαίσιο αμοιβαιότητας Θα πρέπει να εξεταστεί πιθανή μείωση των απαιτούμενων εγγράφων τεκμηρίωσης << Όλοι οι συμμετέχοντες δήλωσαν ότι το Εργαλείο Αξιολόγησης είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και σαφές αλλά θεωρούν ότι ζητούνται πολλά σε αριθμό ντοκουμέντα. Θα πρέπει να εξετασθεί η παράλειψη ορισμένων δικαιολογητικών όπως για παράδειγμα, σε περιπτώσεις επικάλυψης με βάση τη διαδικασία αδειοδότησης των επιχειρήσεων στη χώρα μας>> Στην εξαγωγή της βαθμολογίας θα πρέπει να μην υπολογίζονται τα πεδία που αυτονόητα είναι «Μη σχετικά» με το είδος της επιχείρησης <<Για τη βελτίωση των εργαλείων αξιολόγησης θα πρέπει να επιλυθούν κάποιες δυσκολίες στην αυτόματη εξαγωγή βαθμολογίας αλλά και να ληφθούν υπόψιν οι ιδιαιτερότητες των πολύ μικρών επιχειρήσεων, των επιχειρήσεων υπαίθριων δραστηριοτήτων καθώς και των Φορέων Διαχείρισης ώστε να μην μειώνεται η βαθμολογία τους από πεδία που αυτονόητα είναι «Μη σχετικά» >> Οι επιχειρήσεις είναι συχνά μικρές, οικογενειακές, χωρίς μόνιμο προσωπικό και με εποχική υποστήριξη από κατοίκους της περιοχής σε πλαίσιο αμοιβαιότητας <<Πολλές επιχειρήσεις οικοτουρισμού στη χώρα μας είναι μικρές επιχειρήσεις οι οποίες δεν απασχολούν εργαζόμενους ολικής απασχόλησης, συχνά έχουν οικογενειακό χαρακτήρα και συνήθως καλύπτουν τις εποχικές λειτουργικές τους ανάγκες στο πλαίσιο αμοιβαίας συνεργασίας με κατοίκους της περιοχής. Μία τέτοια σχέση αμοιβαιότητας είναι εξαιρετικά σημαντική στο επίπεδο της ανάπτυξης κοινωνικών δεσμών σε τοπικό επίπεδο όμως δεν αξιολογείται ιδιαίτερα από το εργαλείο αξιολόγησης>>

Πιλοτική εφαρμογή Συμπεράσματα Το εκπαιδευτικό πακέτο χαρακτηρίζεται επαρκές, πολύ ενδιαφέρον και με αξιοποιήσιμη πληροφορία κατά περίπτωση Το Εργαλείο Αυτο-αξιολόγησης αντικατοπτρίζει ικανοποιητικά την κατάσταση κάθε επιχείρησης ώστε να προχωρήσει (ή όχι) στη συμπλήρωση του Ολοκληρωμένου εργαλείου αξιολόγησης Στο Εργαλείο ολοκληρωμένης αξιολόγησης το υλικό προώθησης, η ιστοσελίδα, το οπτικοακουστικό υλικό κλπ, όπως και τα επεξηγηματικά σχόλια συνιστούν σημαντικό υλικό τεκμηρίωσης για κάθε επιχείρηση Τα εργαλεία μπορούν να εμπλουτιστούν με την προσαρμογή τους στις ιδιαίτερες συνθήκες του οικοτουρισμού στη χώρα μας και στο εθνικό νομοθετικό πλαίσιο Το Πρότυπο Σήμανσης EETLS καταρχήν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των οικοτουριστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα έχοντας τη δυνατότητα να βελτιωθεί περισσότερο

Πιλοτική εφαρμογή Συμμετοχή Ελαιώνας Αγροτουριστικές κατοικίες Οικολογική φάρμα Σχίνος <<Στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος, κατά τους τελευταίους έξι μήνες, συμμετείχαν 4 τουριστικές επιχειρήσεις με κύριο αντικείμενο τη διαμονή, μία επιχείρηση διοργάνωσης υπαίθριων δραστηριοτήτων και ένας Φορέας Διαχείρισης Προστατευόμενης Περιοχής. Τους ευχαριστούμε όλους για τη συμμετοχή τους!!!>>