{ Εκπαίδευση στην Εργασία Ο Θεσμός της Μαθητείας & της Πρακτικής Άσκησης Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016 [1] ΆΛΛΗΛΟΝnet Webinars Κυριάκος Κωσταρέλος ΆΛΛΗΛΟΝnet.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΜΑ: Πρακτική άσκηση-Μαθητεία. Θεσμικό Πλαίσιο και Ελληνική Εμπειρία
Advertisements

Ο Κλάδος Μαρμάρου σε Αναζήτηση Διεξόδων από την Κρίση Ανάγκες σε Εκπαίδευση – Κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού στον κλάδο Μαρμάρου ΟΣΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
Δρ. ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ECVET workshop - 23/10/2012 ΕΘΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.) “ Ο ΟΑΕΔ ως φορέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Ιωάννης Αναγνωστόπουλος, Επικ. Καθηγητής Π. Σ. Ε
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Ευαγγελία Σουμέλη Ανώτερη Ερευνήτρια ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ: ΚΥΠΡΟΣ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
ΔΗΜΟΣΙΟ ΙΕΚ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013.
Λένα Κυριάκου Εργασιακή Ψυχολόγος – Σύμβουλος Σταδιοδρομίας 12/02/2008
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
ΤΟ ΠΕΔΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ 1996 : Ευρωπαϊκό έτος εκπαίδευσης και «Δια Βίου Κατάρτισης» 2000 : Λισσαβόνα Η Ε.Ε.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Κατάρτιση Στελεχών στο Φορολογικό Δίκαιο για Νομικούς Κ.Ε.Κ./Ο.Π.Α.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Εργατικά Σωματεία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Θεσμικό Πλαίσιο Ειδικής Αγωγής- Δομές Ειδικής Αγωγής
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Erasmus EMaTTech.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

{ Εκπαίδευση στην Εργασία Ο Θεσμός της Μαθητείας & της Πρακτικής Άσκησης Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016 [1] ΆΛΛΗΛΟΝnet Webinars Κυριάκος Κωσταρέλος ΆΛΛΗΛΟΝnet Μέντορας Σπουδών Young Mentors Program

Οριοθέτηση του θέματος προς συζήτηση [2] Εκπαίδευση στην Εργασία Ενδεπιχειρηματική Κατάρτιση Πρακτική Άσκηση Μαθητεία Άτυπη Εργασία Εθελοντισμός (εντός των πλαισίων οργανισμών και προγραμμάτων) Νεανική Επιχειρηματικότητα (ανεξαρτήτως αποτελέσματος) * Η ενδεπιχειρηματική κατάρτιση, η μαθητεία και η πρακτική άσκηση προϋποθέτουν την ύπαρξη σχέσης εργασίας με οποιαδήποτε μορφή απασχόλησης, τυπική ή ευέλικτη. Τρίτες δραστηριότητες (Προσομοιώσεις, Διαγωνισμοί, Πρωτοβουλίες και Ομάδες)

[3][3] Χαρακτηριστικά Πρακτικής Άσκησης & Μαθητείας Οι έννοιες της Πρακτικής Άσκησης και της Μαθητείας είναι ταυτόσημες, με ελάχιστες, διακριτές, διαφορές μεταξύ τους.  Δεν πρόκειται για σταθερούς όρους με καθολική χρήση: Αναφερόμαστε σ’ αυτές σε άλλος κλάδους της οικονομίας με διαφορετικούς όρους όπως λ.χ. η Ειδικότητα στον κλάδο της Υγείας ή η Άσκηση ενός Ασκούμενου Δικηγόρου, δραστηριότητες πολύ διαφορετικές από την Πρακτική Άσκηση στον κλάδο των πληροφοριακών συστημάτων, της διαχείρισης, των μηχανικών κ.α. όπου ο κάθε όρος συνεπάγεται διαφορετικές συνθήκες. Γενικότερα, αναφερόμαστε στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο ένας σπουδαστής, στα πλαίσια των σπουδών του, συνεχίζει την εκπαίδευσή του σε πραγματικό χώρο εργασίας στο αντικείμενο του ή σε ένα άλλο συναφές αντικείμενο. Η Άσκηση στον χώρο εργασίας έχει συνήθως δύο μορφές: αυτή της Πρακτικής Άσκησης και αυτή της Μαθητείας. Ειδοποιός Διαφορά μεταξύ Πρακτικής Άσκησης και Μαθητείας στην Ελλάδα: Κατά τη διάρκεια της Πρακτικής Άσκησης ο σπουδαστής απέχει πλήρως από τις ακαδημαϊκές υποχρεώσεις του – ή τουλάχιστον η μία δραστηριότητα δεν επηρεάζει την άλλη – ενώ αντίθετα στη Μαθητεία οι σπουδές στο εκπαιδευτικό ίδρυμα και η εκπαίδευση στον χώρο εργασίας γίνονται παράλληλα και ενίοτε συντονισμένα.

[4][4] Χαρακτηριστικά Πρακτικής Άσκησης & Μαθητείας Οι Πρακτικές Ασκήσεις και οι Μαθητείες: Έχουν έναν συγκεκριμένο σκοπό: την εκπαίδευση του ασκούμενου σε πραγματικές συνθήκες εργασίας, την ανάπτυξη δεξιοτήτων, soft skills, την κατάρτιση κλπ. * Οι συμβάσεις εργασίας των Ασκούμενων πρέπει να αναγράφουν την εμπειρία που πρόκειται να αποκτήσει ο Ασκούμενος ώστε να υπάρχει η αντίστοιχη δέσμευση από πλευράς φορέα υποδοχής και εκπαιδευτικού ιδρύματος, όπως επίσης και το κριτήριο επιτυχίας ή αποτυχίας του προγράμματος, συνοδευόμενο από σχετική αιτιολόγηση. Συνδιοργανώνονται συνήθως από κοινού από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και τους φορείς υποδοχής με τη μορφή προγραμμάτων, για να αναγνωρίζεται η εργασία του ασκούμενου και να κατοχυρώνονται τα νεοαποκτηθέντα προσόντα του. Ένας ασκούμενος δεν καλύπτει «πάγιες και διαρκείς ανάγκες». Το πρόγραμμα Μαθητείας ή Π/Α τον περιορίζει στην εκπαίδευση που είναι και ο σκοπός του προγράμματος, δίνοντας του το περιθώριο για την απόκτηση σχετικής πρακτικής εμπειρίας, σε αντίθεση με τον εργαζόμενο που μεριμνά για μεγαλύτερη αποδοτικότητα και κερδοφορία χωρίς να διαθέτει περιθώρια λάθους. Η άσκηση μπορεί να έχει χαρακτηριστικά ευέλικτων μορφών απασχόλησης πέραν της συμβατικής εργασιακής σχέσης, ωστόσο δεν αποτελεί ευέλικτη μορφή εργασίας. * Σε ορισμένες ειδικότητες το ωράριο εργασίας και ο συνολικός αριθμός των ωρών καθορίζονται δια νόμου ή από άλλα κανονιστικά κείμενα  Εφαρμόζεται συμβατική σχέση εργασίας όπου υπάρχει ελάχιστο όριο ωρών εργασίας για την λήψη κάποιας ειδικής διαπίστευσης ή άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.

[5][5] Internship & Apprenticeship Οι ελληνικοί όροι της Μαθητείας και της Πρακτικής Άσκησης προσιδιάζουν στους διεθνείς όρους Internship και Apprenticeship αντίστοιχα. Ως Internship ορίζεται το βραχυπρόθεσμο διάστημα (από μερικές εβδομάδες έως μερικούς μήνες ή το πολύ ένα έτος), όπου ένας ασκούμενος εκπαιδεύεται σε ειδική θέση σε επιχείρηση ή εκμετάλλευση συγκεκριμένου κλάδου με σκοπό την ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων και την απόκτηση μίας γενικότερης εικόνας για τον κλάδο αυτό. Ως Apprenticeship ορίζεται το πλαίσιο εργασίας σε διάστημα από ένα έως περισσότερα έτη σε συγκεκριμένο αντικείμενο ανεξαρτήτως κλάδου, όπου ο ασκούμενος εκπαιδεύεται για να ασκήσει στο μέλλον συγκεκριμένη δραστηριότητα. Σε Apprenticeships συμμετέχουν κυρίως άτομα που έχουν προσχεδιάσει την καριέρα τους, οι οποίοι γνωρίζουν ακριβώς εκ των προτέρων τι δεξιότητες θα αποκτήσουν με το πέρας του προγράμματος. Η εκπαίδευση μέσα στον χώρο εργασίας συνδυάζεται συνήθως με επιπρόσθετες δραστηριότητες όπως παρακολούθηση σεμιναρίων, συνεδρίων κ.ο.κ. εντός του πλαισίου της Apprenticeship. Η άσκηση ως Apprenticeship εμφανίζεται κυρίως σε θετικούς και τεχνολογικούς κλάδους, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε υιοθετείται από τον κλάδο της διαχείρισης.

[6][6] Ελληνική Νομοθεσία  Εγκύκλιος Υπουργείου Παιδείας προς Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ, «ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ (Ι.Ε.Κ.)» (Σεπτέμβριος 2015)  Κοινή Υπουργική Απόφαση /Κ1/ «Πρακτική Άσκηση ή Μαθητεία καταρτιζομένων ΙΕΚ»  Νόμος 4816/2013 «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και  λοιπές διατάξεις»  Νόμος 3475/2006 «Οργάνωση και Λειτουργία Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης»  Νόμος 2640/1988 «Δευτεροβάθμια τεχνική – επαγγελματική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις».  Εγκύκλιος 100/124/  Εγκύκλιος 5/1303/  Εγκύκλιος 5/332/  Προεδρικό Διάταγμα 174/1985 «Άσκηση στο επάγγελμα των σπουδαστών ΤΕΙ»  Νόμος 1566/1985 «Δομή και λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις»  Προεδρικό Διάταγμα 185/1984  Νόμος 1404/1983  Νόμος 1351/1983  Νόμος 1256/1982  Νόμος 576/1977  Νομοθετικό Διάταγμα 580/1970  Νομοθετικό Διάταγμα 3971/1959

[7][7] Πλεονεκτήματα για τους Φορείς Υποδοχής Anja Lietzmann & Martin Mayerl, «Η Μαθητεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη», Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (Ελληνική Έκδοση, Μετάφραση και Προσαρμογή στην Ελληνική Πραγματικότητα), Ιανουάριος 2015 Μεγαλύτερες προοπτικές καινοτομίας για την επιχείρηση Διαλογή στο ανθρώπινο δυναμικό: ποιοτικότερες διαθέσιμες επιλογές Καλλιέργεια πίστης των ασκούμενων στους σκοπούς της εταιρείας με την μετεξέλιξη τους σε εργαζόμενους Ελαχιστοποίηση κόστους στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού με την διενέργεια προγραμμάτων πρακτικής άσκησης και μαθητείας μέσα στα πλαίσια της εταιρικής στρατηγικής.

[8][8] Εθνικό & Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων

[9][9] Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Επικοινωνία LinkedIn: