Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση 2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Advertisements

Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Σχολική Σύμβουλος 34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Η Πληροφορική και ο Πληροφορικός στο Δημοτικό Σχολείο του αύριο
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Γιάννης Μόκιας1 Μοντέλα εισαγωγής των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση  Χρονολογική εξέλιξη της εισαγωγής των ΤΠΕ Άξονες.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η επιστήμη του Web.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία Ορισμοί και Ιστορική Αναδρομή.
Τι είναι τα πολυμέσα (Multimedia) Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Medium = μέσο Medium = μέσο Κλάδος της Πληροφορικής.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Διδακτική της Πληροφορικής
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
Εφαρμογές Της Διαδικτυακής Πλατφόρμας Google Drive
Τπε και γλώσσα.
Πολυμέσα και Υπερμέσα στη Διδασκαλία και τη Μάθηση
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Multimedia.
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
M. Πατρινόπουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρώτη γνωριμία με διαθέσιμο εκπαιδευτικό λογισμικό. Το Εκπαιδευτικό Λογισμικό που παρουσιάζεται έχει παραχθεί για λογαριασμό του.
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση 2016

ITU - United Nations specialized agency for information and communication technologies – ICTs Telegraph 1774 – 1 st simple telegraph 1839 – 1 st telegraph service Telephone 1860 – prototype telephone 1871 – electromagnetic telephone Radio 1878 – radio signal experiments 1894 – generation of radio waves 1900 – 1 st radio transmission of human voice

Television 1925 – demonstration of Televisor 1928 – local television broadcasts begins Computer revolution 1936 – modern computer theory begins 1945 – 1 st general- purpose electronic computer 1947 – invention of the transistor 1970s – arrival of microprocessors

Satellites 1957 – launch of world’s 1 st satellite 1960 – launch of communication satellites 1962 – 1 st satellite to transmit live transatlantic television signals & phone calls Mobile communications 1960 – 1 st fully automated car phone system 1973 – 1 st call made from a handheld phone 1979 – 1 st automated cellular service

Internet & World Wide Web 1969 – creation of a packet-switched network of computers 1971 – 1 st sent 1990 – World Wide Web made freely available

The abbreviation ICT became popular after it was used in a report to the UK government by D. Stevenson (1997) In 2012, Royal Society recommended that ICT should no longer be used in British schools and with effect from 2014 the National Curriculum uses the word computing

Συµβούλιο των Ευρωπαϊκών Επαγγελµατικών Ενώσεων Πληροφορικής - The Council of European Professional Informatics Societies (CEPIS)

ΟΡΟΙ… ΤΠΕ ΚτΠ

Ο όρος ΤΠΕ αποτελεί µετάφραση του αγγλικού όρου «Information and Communications Technologies» (ICT) Το σύνολο όλων των συγγενών µεταξύ τους τεχνολογιών της πληροφορίας και των τηλεπικοινωνιών

Είναι προφανής η σηµασία των ΤΠΕ για τη δηµιουργία µιας Κοινωνίας της Γνώσης, από την οποία κανένας δεν θα αποκλείεται

Όπως συμπεραίνουμε… Η εισαγωγή διάφορων μορφών τεχνολογίας στην εκπαίδευση είναι φαινόμενο πολλών δεκαετιών Ήδη από το τέλος του Π.Π.Π. αναπτύσσεται στις ΗΠΑ μια βιομηχανία παραγωγής εκπαιδευτικών ταινιών (οπτική κατάρτιση μαθητών)

Στις αρχές του 21ου αι. εμφανίζεται ο όρος Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ)

Η τεχνολογική διάσταση της ΚτΠ κατευθύνει την παραδοσιακή οικονοµία σε µια νέα άϋλη οικονοµία βασισµένη στη γνώση Οι τεχνολογίες των πληροφοριών και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) παρέχουν νέες δυνατότητες στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και στην ποιότητα ζωής

Οι ΤΠΕ εισάγουν σηµαντικές κοινωνικές και οικονοµικές αλλαγές Αποτελούν --βασικά εργαλεία στη διαχείριση και ανάπτυξη µιας κοινωνίας βασισµένης στη γνώση --βασικό εργαλείο για την προσέγγιση αρκετών στόχων στην εκπαίδευση

Συνήθως, ο όρος πληροφορική αντικαθίσταται από τον όρο ΤΠΕ (ICT)Συνήθως, ο όρος πληροφορική αντικαθίσταται από τον όρο ΤΠΕ (ICT)

Άρα… Η ανάπτυξη της ΚτΠ βασίζεται στη ραγδαία εξέλιξη των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας = αποτελούν εργαλείο για ανοικτή και αποτελεσματική διακυβέρνηση και για παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών στον πολίτη = δημιουργούν μία νέα οικονομία βασισμένη στη γνώση και αναβαθμίζουν το ρόλο του ανθρώπινου δυναμικού

Ουσιαστικά η ΚτΠ είναι.. Δημοσιοποιημένη εκδοχή του Αντικειμενικά γνωστού

Στο πλαίσιο αυτής της νέας τάξης πραγμάτων «γνώση είναι αυτό το οποίο γίνεται αντικειμενικά γνωστό» (Bell, 1976)

Χρονολογικά-ιστορικά… Οι όροι αυτοί γνώρισαν άνθηση μετά το Δ.Π.Π. Συνεπικούρησαν σε αυτό η εμφάνιση της τηλεόρασης και των υπολογιστών και η συμπεριφοριστική ψυχολογική θεωρία

Η δεκαετία του 1960 Πρώτο ευρύ πέρασμα στη χρήση των μαζικών μέσων επικοινωνίας για διδακτικούς σκοπούς (με θεσμοθετημένο τρόπο)

εκπαιδευτική τεχνολογίαΤην περίοδο αυτή κάνει την εμφάνισή του ο όρος εκπαιδευτική τεχνολογία που αναφέρεται στη χρησιμοποίηση τεχνολογιών και τεχνικών συσκευών στη διδασκαλία και τη μάθηση

Με τη στενή έννοια ο όρος αναφέρεται στη χρησιμο π οίηση τεχνολογιών και τεχνικών συσκευών στη διδασκαλία και τη μάθηση Με την ευρεία έννοια χαρακτηρίζει την ορθολογική χρήση μίας ή π ερισσοτέρων τεχνολογιών με σκο π ό την α π όκτηση ενός εκ π αιδευτικού α π οτελέσματος … θα αποκτήσει στη συνέχεια μια άλλη διάσταση με την εμφάνιση και την εξέλιξη των υπολογιστών

Η εξέλιξη αυτή σχετίζεται κατά κύριο λόγο με τις διεπιφάνειες ανθρώπου- υπολογιστή (human computer interfaces), το διαδίκτυο (internet), τα πολυμέσα (multimedia) και τα υπερμέσα (hypermedia) και με τα σύγχρονα λογισμικά

Με τον όρο ΤΠΕ, Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών, (ICT, Information and Communications Technologies) «χαρακτηρίζονται οι τεχνολογίες που επιτρέπουν την επεξεργασία και τη μετάδοση μια ποικιλίας μορφών αναπαράστασης της πληροφορίας (σύμβολα, εικόνες, ήχοι, βίντεο) και αφετέρου τα μέσα που είναι φορείς αυτών των άϋλων μηνυμάτων (Κόμης, 2004: 16)»

Πληροφορική+ Τεχνολογία Πληροφορικής Η ε π ιστήμη της Πληροφορικής αφορά στο σχεδιασμό, την υλο π οίηση, την αξιολόγηση, τη χρήση και τη συντήρηση συστημάτων ε π εξεργασίας της π ληροφορίας, στο υλικό των υ π ολογιστών και στο λογισμικό τους Πεδίο σύγκλισης και εφαρμογής διαφόρων άλλων ε π ιστημών και τεχνολογιών και Πανε π ιστημιακός κλάδος Η τεχνολογία της Πληροφορικής ορίζεται ως το σύνολο των υ π ολογιστικών συστημάτων και των τεχνολογικών εφαρμογών της Πληροφορικής στο κοινωνικό π εδίο

Με άλλα λόγια… ΤΠΕ = ο συνδυασμός της τεχνολογίας της Πληροφορικής με άλλες συσχετιζόμενες τεχνολογίες και ειδικότερα με αυτές των ε π ικοινωνιών