ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π Θέμα: > ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-Υπ. ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. 2 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΣΙΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Msc. Υπ. ΚΕ.Σ.Υ.Π.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2ΟΟΟ Επιχειρησιακό Σχέδιο «Άρση από την ανεργία και την περιθωριοποίηση στην Απασχόληση»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας Χρηματοδοτώντας εκπαίδευση, κίνητρα και εργαλεία Η «έξυπνη» χρηματοδότηση της νεανικής επιχειρηματικότητας.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Προσανατολισμού N. Ιωνίας
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Ο Ρόλος των ΣΔΕ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Το Σας καλωσορίζει Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Επαγγελματικά Περιγράμματα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΑΣΠΑΙΤΕ - ΠΕΣΥΠ ΤΜΗΜΑ Α ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Συμβάλλουμε στην υγεία του πολίτη
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π Θέμα: > ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ-Υπ. ΓΡΑ.Σ.Ε.Π. 2 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΣΙΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ Msc. Υπ. ΚΕ.Σ.Υ.Π. ΠΕΙΡΑΙΑ

Πολλές φορές ακούμε τους τελειόφοιτους μαθητές του λυκείου να λένε: Κύριε θα με βοηθήσετε να συμπληρώσω το μηχανογραφικό δελτίο? Οι γονείς μου, είπαν να πάω στο φροντιστήριο να μου εξηγήσουν με ποια σειρά θα δηλώσω τις σχολές που προτιμάω. Οι γονείς και οι δημόσιοι λειτουργοί καθηγητές συντέλεσαν στη προσπάθεια του παιδιού για επιτυχία των εξετάσεών του. Η πολιτεία όμως έπραξε το καθήκον της? ΄Η μήπως άφησε αβοήθητους τους μαθητές στη πιο κρίσιμη στιγμή? ΠΡΟΛΟΓΟΣ

ΘΕΜΑ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ: >

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΑ (ΕΕΜ ) Τι είναι: Εκπαιδευτική ερευνητική δραστηριότητα για την αναζήτηση και επεξεργασία πληροφοριών (συλλογή- αξιολόγηση- οργάνωση- διάχυση)

ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ Η ΕΕΜ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Αποτελεί κυρίαρχο κομμάτι της πληροφόρησης η οποία συνδέεται ενιαία και δυναμικά με τα άλλα βασικά μέρη της δια βίου συμβουλευτικής διαδικασίας (Εαυτογωσία-κοινωνική περιβαλλοντογνωσία- λήψη απόφασης)

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Αναγκαίες σπουδές Επαγγελματικό προφίλ Εξέλιξη- προοπτικές- οφέλη-υποχρεώσεις- επιδράσεις στο τρόπο ζωής του ατόμου και στην αυτοολοκλήρωσή του.

ΑΠΌ ΠΟΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Η ΕΕΜ Από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό λειτουργό ΣΕΠ αφού ο ρόλος του είναι τριπλός και αλληλένδετος ως σύμβουλος-επικοινωνός- ερευνητής και παραγωγός γνώσης

ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΕΕΜ Με ενεργό κριτική έρευνα που προάγει τις διαλεκτικές σχέσεις ατόμου-κοινωνίας καθώς και κριτικής θεωρίας-πρακτικής Σε συνεργασία με τους υπόλοιπους δημόσιους λειτουργούς ΣΕΠ

ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΕΜ Α. ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ: Παγκοσμιοποίηση-ανταγωνισμός Ταχύτατη ανάπτυξη νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών Τρίτη βιομηχανική επανάσταση (νέα οικονομία- ανανεώσιμες πηγές ενέργειας-πράσινη ανάπτυξη) Διεθνής οικονομική ύφεση Κρίση κοινωνικών και πολιτικών συστημάτων Οικονομική μετανάστευση- πολυπολιτισμικότητα αλλά και ειδικές κοινωνικές ομάδες - ΑΜΕΑ

Β. ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Δημιουργική καταστροφή επαγγελμάτων Ευμετάβλητη σταδιοδρομία-απασχολησιμότητα Δια βίου μάθηση για επαγγελματική επιτυχία Μερική απασχόληση- ελαστικοποίηση εργασίας Τηλεργασία-αυτοαπασχόληση Επιδείνωση εργασιακών σχέσεων (συμβάσεις- ωράριο) και εισοδήματος εργαζομένων Ανεργία-απολύσεις-μείωση κοινωνικών δαπανών Ευελισφάλεια

Γ. ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ : Διοικητικές-περιφερειακές αλλαγές (Καλλικράτης) Στροφή παραγωγής από γεωργία και μεταποίηση σε ναυτιλία-κατασκευές-τουρισμό Κίνδυνος χρεωκοπίας - διαρθρωτικές αλλαγές Νέος ρόλος σχολείου-ποιότητα εκπαίδευσης Αλλαγή εκπαιδευτικού συστήματος –στη δευτεροβάθμια, (γενική- Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση), -στη Μεταδευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και -στη τριτοβάθμια Εκπαίδευση Επέκταση -αναμόρφωση των δομών του ΣΕΠ μέσω αξιοποίησης ΕΣΠΑ Ανυπαρξία επίσημου, πλήρους και δημόσιου εκπαιδευτικού υλικού ΕΕΜ στην Ελλάδα

ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΕΜ ΕΝΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ Χαμηλό κόστος Άμεσα οφέλη για παιδιά-γονείς Κίνδυνοι αν γίνει εκτός Ανταλλαγή - διάχυση αποτελεσμάτων και συνεργασία μεταξύ των συμβούλων Προαγωγή του θεσμού του ΣΕΠ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟ΄Υ΄ΠΟΘΕΣΕΙΣ- ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΛΙΚΟΥ ΕΕΜ ΑΠΌ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ Ετήσια επιμόρφωση συμβούλων Πιστοποίηση προσόντων τους-καθηκοντολόγιο Επέκταση των δομών του ΣΕΠ στη τρίτη γυμνασίου και σε όλο το λύκειο (γενικό- τεχνολογικό)

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΕΣΠΑ-ΠΕΠ-ΤΠ( «Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση» Αναβάθμιση συστημάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης – Σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας πρακτική άσκηση στις βαθμίδες και τα επίπεδα της εκπαίδευσης που έχουν έξοδο στην αγορά εργασίας ο επανασχεδιασμός και επέκταση του θεσμού ΣΕΠ για τη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητάς του, τη δια βίου υποστήριξη της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής η καθιέρωση βιογραφικού δελτίου μαθητή και η προώθηση της ατομικής συμβουλευτικής (μαθητοδιάγραμμα) η Δικτύωση υφιστάμενων και νέων Δομών ΣΕΠ η προώθηση της επιχειρηματικότητας, έρευνας, καινοτομίας και τεχνολογίας.