Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Σχέδιο Κανονισμού λειτουργίας Ολομέλεια Εθνικού Περιβαλλοντικού Δικτύου Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
1 H ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Leonardo Da Vinci ΚΩΝ/ΝΑ ΜΠΑΣΚΟΖΟΥ Δ/ντρια Διεθνών & Κοινοτικών Προγραμμάτων Κηφισιά, 15/10/2004.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.2 Δ ικαίωμα συμμετοχής και επίσημες απαιτήσεις.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
ΚΙΛΚΙΣ - ΝΟΜΕΒΡΙΟΣ 2004 «Διατοπική- Διακρατική συνεργασία στο πλαίσιο της LEADER+» 4η Σύνοδος Ελληνικού Δικτύου LEADER+ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΕΙΟΣ Γενικός.
Αθήνα, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κριτήρια Επιλογής Πράξεων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Τίτλος Σχεδίου: Partnership for experimenting with ECVET in a practical context (2009 – 2011) Δράση: Εταιρικές Σχέσεις – LDV Ε. Λαμπριτζή
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Σκέλη 1.1 και Πολυετή σχέδια συνεργασίας και σχέδια συνεργασίας Κατερίνα Ξεθάλη, EACEA.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
Education and Culture Name Education and Culture ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση) Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Κατάρτιση και υποβολή μιας πρότασης Erasmus+. Εξοικείωση με τον οδηγό του προγράμματος Τι θέλουμε να κάνουμε; (στόχος του έργου) Τι δράσεις θα εντάξουμε.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ KA1 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ Ιωάννα Αναγνωστοπούλου Υπεύθυνη Σχεδίων ΚΑ1/ΕΕΚ.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Youth and Sport Καλή πρακτική Β. Μπαρκούκης, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ.
ERASMUS +/ΚΑ2 ERASMUS +/ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις 2016: Kύκλος ζωής του σχεδίου Aθήνα, Ελίνα Μαυρογιώργου ΙΚΥ-ERASMUS+/ Τομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ημερίδα Ενημέρωσης Δυνητικών Δικαιούχων του ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Διαδικασία & Κριτήρια Αξιολόγησης Επιλογή & Έγκριση Προτεινόμενων.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
ΕΘΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Προγραμματική Περίοδος
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Οριζόντια Προτεραιότητα & Εγκάρσιος Στόχος
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Leonardo da Vinci Certificate
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Προϊστάμενος. μον. Α2 ΕΥΔ ΕΠ ΠΔΜ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα για το πρόγραμμα Δια βίου Μάθηση Αθήνα, 12/12/2008

Γενικά… ► Aίτηση: Φεβρουάριος 2009 ► Έναρξη σχεδίου: Οκτώβριος 2009 ► Διάρκεια: 24 μήνες

Πριν την υποβολή ► Γενική Πρόσκληση Υποβολής Προτάσεων 2009 ► Οδηγός για τους Αιτούντες 2009

Έγκριση των αιτήσεων ► Κριτήρια επιλεξιμότητας (eligibility criteria) ► Κριτήρια αποκλεισμού (exclusion criteria) ► Κριτήρια επιλογής (selection criteria) ► Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης (award criteria)

Kριτήρια επιλεξιμότητας ► Τρόπος υποβολής της αίτησης ► Χρήση του επίσημου εντύπου υποβολής αίτησης 2009 ► Αίτηση συμπληρωμένη ως προς όλα τα πεδία ► Η αίτηση δεν είναι χειρόγραφη ► Τήρηση της προθεσμίας υποβολής: Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009 ► Ελάχιστο μέγεθος εταιρικής σχέσης: τουλάχιστον 3 χώρες ► Αίτηση σε μία από τις επίσημες γλώσσες της ΕΕ ► Ενότητα C.3:πρωτότυπη υπογραφή του νομίμου εκπροσώπου του οργανισμού που υποβάλλει την αίτηση επιχορήγησης ► Επιστολές δήλωσης πρόθεσης συνεργασίας ► Βιογραφικά σημειώματα των βασικών εμπλεκομένων όπου να αποδεικνύεται η σχετική επαγγελματική εμπειρία τους ► Υποβολή αναλυτικού προϋπολογισμού στο υπολογιστικό φύλλο εργασίας του λογισμικού προγράμματος excel ► Μη δημόσιος φορέας –αίτηση επιχορήγησης για ποσά άνω των ευρώ:αντίγραφο των επίσημων οικονομικών καταστάσεων & λογιστικών ισοζυγίων για το τελευταίο οικονομικό έτος

Κριτήρια αποκλεισμού ► Αίτηση C.3- Υπεύθυνη δήλωση του νομίμου εκπροσώπου του οργανισμού που υποβάλλει την αίτηση επιχορήγησης

Κριτήρια επιλογής ► Επιχειρησιακή (operational) & οικονομική (financial) δυνατότητα των οργανισμών- φορέων που επιθυμούν να εμπλακούν σε μια εταιρική σχέση να διεξάγουν την προτεινόμενη δράση ή πρόγραμμα εργασίας ► Υποβολή βιογραφικών για την επαγγελματική εμπειρία/ικανότητες/προσόντα ► Υποβολή οικονομικών στοιχείων των οργανισμών (για αιτήσεις επιχορήγησης άνω των €)

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-1 ► Ποιότητα του προγράμματος εργασίας Σαφείς και ρεαλιστικοί στόχοι Σαφείς και ρεαλιστικοί στόχοι Επιλογή κατάλληλης μεθοδολογίας για την επίτευξη των στόχων Επιλογή κατάλληλης μεθοδολογίας για την επίτευξη των στόχων Κατανομή αρμοδιοτήτων → τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα θα επιτευχθούν σύμφωνα με τον χρονικό προγραμματισμό και εντός των δυνατοτήτων του εγκεκριμένου προϋπολογισμού Κατανομή αρμοδιοτήτων → τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα θα επιτευχθούν σύμφωνα με τον χρονικό προγραμματισμό και εντός των δυνατοτήτων του εγκεκριμένου προϋπολογισμού

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-2 ► Καινοτόμος χαρακτήρας Οι απαιτήσεις της ομάδας-στόχου έχουν εντοπισθεί Οι απαιτήσεις της ομάδας-στόχου έχουν εντοπισθεί Το προτεινόμενο σχέδιο παρέχει καινοτόμες λύσεις σε θέματα κατάρτισης και ανάπτυξης δεξιοτήτων Το προτεινόμενο σχέδιο παρέχει καινοτόμες λύσεις σε θέματα κατάρτισης και ανάπτυξης δεξιοτήτων παρέχει καινοτόμες λύσεις = μεταφέρει καινοτόμες μεθόδους που ήδη υπάρχουν σε άλλες χώρες ή σε άλλους τομείς της οικονομίας

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-3 ► Ποιότητα της εταιρικής σχέσης Ικανότητες και δεξιότητες Ικανότητες και δεξιότητες Ορθή κατανομή αρμοδιοτήτων Ορθή κατανομή αρμοδιοτήτων

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-4 ► Προστιθέμενη ευρωπαϊκή αξία Οφέλη που απορρέουν – ανάγκες στις οποίες απαντά η συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο Οφέλη που απορρέουν – ανάγκες στις οποίες απαντά η συνεργασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-5 ► Σχέση κόστους-οφέλους Η ποιότητα και η χρησιμότητα των δραστηριοτήτων/προϊόντων του σχεδίου δικαιολογούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις αιτούμενες δαπάνες

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-6 ► Η αίτηση ανταποκρίνεται σε μια ή περισσότερες από τις προτεραιότητες της Πρόσκλησης Υποβολής Προτάσεων 2009 (αίτηση C.4.3) (αίτηση C.4.3) ► Η αίτηση ανταποκρίνεται στους ειδικούς, επιχειρησιακούς και γενικούς στόχους του τομεακού προγράμματος Leonardo da Vinci (αίτηση C.4.1-C.4.2)

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-7 ► Αντίκτυπος Αναμένεται σημαντικός για τις μεθόδους και τα συστήματα κατάρτισης Αναμένεται σημαντικός για τις μεθόδους και τα συστήματα κατάρτισης

Κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης-8 ► Σχέδιο για την διάχυση και αξιοποίηση των προϊόντων του σχεδίου Βέλτιστη χρήση των προϊόντων της σύμπραξης κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη λήξη του σχεδίου Βέλτιστη χρήση των προϊόντων της σύμπραξης κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τη λήξη του σχεδίου

Διάρθρωση της αίτησης-1 ► Στοιχεία υποβολής ► Πληροφορίες για το προτεινόμενο σχέδιο- Περίληψη ► A. Προφίλ του οργανισμού/φορέα ► B. Δραστηριότητες του οργανισμού/φορέα

Διάρθρωση της αίτησης-2 ► C.Παρουσίαση της πρότασης C.1 Γενικές πληροφορίες C.2 Έλεγχος επιλεξιμότητας C.3 Υπεύθυνη δήλωση του νομίμου εκπροσώπου C.4 Συνάφεια με τους στόχους του προγράμματος και τις προτεραιότητες της Πρόσκλησης Υποβολής Προτάσεων

Διάρθρωση της αίτησης-3 C.5 Περιγραφή του σχεδίου C.6 Μεθοδολογία & σχέδιο εργασίας C.7 Στοιχεία προϋπολογισμού