Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ(ΣΕΠΕΗΥ) 13.04.2016+20.04.2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ενημερωτική συνάντηση Υπευθύνων Εργαστηρίων Πληροφορικής ΚΕ. ΠΛΗ. ΝΕ. Τ. Δωδεκανήσου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Το Έργο ‘’Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας’’ ως αφετηρία για την ένταξη των ΤΠΕ στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Δρ Α. Τζιμογιάννης.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Επιμέλεια: Α. Παπαθανασίου* I. Τζιγκουνάκης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: ΓΝΩΡΙΜΙΑ, ΧΡΗΣΗ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (ΙΙ) Σχολή Χημικών Μηχανικών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Γιάννης Μόκιας,ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β ΠΕ60/70 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γνωριμία – Χρήση και διαχείριση.
Ε.Κ.Φ.Ε ΕΥΟΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ(ΣΕΠΕΗΥ)
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Οι φορητές εφαρμογές (portable apps) μία πρόσκληση για ηλεκτρονική μάθηση Νικόλαος Μαυραντζάς, Παναγιώτης Πολίτης Π.Τ.Δ.Ε., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Μια όμορφη, σχετικά απλή αλλά υπεύθυνη δουλειά… ΕΚΦΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΣΥΣΤΑΣΗ 6 ου ΣΔΕΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΕΚ 2197/13/10/2015 ΕΤΟΣ
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Θέματα Εργαστηρίων Πληροφορικής στα Δημοτικά της Α’ Αθήνας
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Πρακτικές οδηγίες υλοποίησης δράσεων εντός κι εκτός σχολείου…
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής και Εφαρμογών Η/Υ(ΣΕΠΕΗΥ)

Αρχές σχεδιασμού ενός προγράμματος σπουδών στην Πληροφορική Οι απόψεις των ειδικών συγκλίνουν στο ότι η Πληροφορική δεν μπορεί να εκπέσει στην εκμάθηση μιας γλώσσας προγραμματισμού (όπως ήταν η κυρίαρχη πρακτική κατά τη δεκαετία του 1970) Με την ανάπτυξη της τεχνολογίας του λογισμικού, η Πληροφορική συχνά φαίνεται να «κρύβεται» πίσω από μέσα επεξεργασίας της πληροφορίας

Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι η χρήση των διαφόρων τεχνολογικών μέσων επεξεργασίας της πληροφορίας δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και δεξιότητες από την πληροφορική, ενώ άλλοι υποστηρίζουν ότι για τη χρήση αυτή είναι απαραίτητη μια βασική ελάχιστη κατάρτιση µε τη μορφή ενός αυτόνομου μαθήματος (Κόμης, 2001) Στο πλαίσιο αυτό, όλο και περισσότερο γίνονται αναφορές στις ικανότητες ευχέρειας στην Πληροφορική (Computer Science Fluency and Competency)

Το σχολικό εργαστήρι της πληροφορικής Συνιστά τον κατεξοχήν χώρο που διεξάγονται τα αντίστοιχα μαθήματα Αποτελεί παράγοντα, που καθορίζει την επιτυχή ένταξη των ΤΠΕ στην ευρύτερη εκπαιδευτική διαδικασία …έρευνες, που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια αφορούν το σχεδιασμό, τη χρήση υπολογιστικών σταθμών εργασίας και τις εργονομικές τους προδιαγραφές Το μαθησιακό περιβάλλον ενός σχολικού εργαστηρίου Πληροφορικής παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με ένα εργασιακό περιβάλλον όπου χρησιμοποιούνται υπολογιστές Πλήρεις προδιαγραφές και οδηγίες λειτουργίας και χρήσης σχολικών εργαστηρίων υπάρχουν σε σχετικό εγχειρίδιο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Παπαδόπουλος κ.α., Το σχολικό εργαστήριο Πληροφορικής, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, 1998)

Ένα εργαστήριο βασισμένο στις καθιερωμένες τεχνολογικές και εργονομικές προδιαγραφές: διευκολύνει το έργο του διδάσκοντα και τις δραστηριότητες των μαθητών ενθαρρύνει και ευνοεί την ερευνητική προσέγγιση της γνώσης, την αλληλεπιδραστική και τη συνεργατική μάθηση αναπτύσσει στους μαθητές αυξημένο κίνητρο μάθησης για το διδασκόμενο αντικείμενο περιορίζει σημαντικά τους κινδύνους ασφάλειας και υγιεινής των μαθητών Η ανάπτυξη των εργαστηρίων Πληροφορικής στα σχολεία της χώρας έγινε χωρίς οργάνωση και σχεδιασμό

Τα πρώτα εργαστήρια εγκαταστάθηκαν στα πρώην Τεχνικά Επαγγελµατικά Λύκεια (ΤΕΛ) και στα Πολυκλαδικά Λύκεια (ΕΠΛ), στα μέσα της δεκαετίας του '80 Η εγκατάσταση των εργαστηρίων Πληροφορικής στα Γυµνάσια της χώρας ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του '90 Με την εισαγωγή της Πληροφορικής στο Ενιαίο Λύκειο, τέθηκαν για πρώτη φορά στη χώρα µας οι προδιαγραφές των σχολικών εργαστηρίων Πληροφορικής

Συστατικά μέρη υπολογιστικό εξοπλισμό (υλικό και λογισμικό Η/Υ) περιφερειακές συσκευές δικτυακό εξοπλισμό (διανομείς/Hubs, κατανεμητές/Switches, διαποδιαμορφωτές/Modems, δρομολογητές/Routers κ.λπ.), βιντεοπροβολείς κ.ά. παθητικό εξοπλισμό (δικτυακή και ηλεκτρολογική εγκατάσταση κ. ά.) λογισμικό αποθηκευμένο σε οπτικά ή μαγνητικά μέσα, συνοδευτικά εγχειρίδια λογισμικού, άδειες χρήσης λογισμικού, καθώς και συνοδευτικό υλικό υπηρεσιακά βιβλία και έντυπα αρχεία εγγράφων αναλώσιμα υλικά έπιπλα λοιπά αντικείμενα, σκεύη και εποπτικό υλικό (π.χ. προβολικό πανί, κλιματιστικό, πυροσβεστήρας, κάδοι απορριμμάτων κ.ά.)

Σκοπός και στόχοι λειτουργίας 1. Να λειτουργήσει ως χώρος απόκτησης γνώσεων, δεξιοτήτων και τεχνικών, οι οποίες σχετίζονται με την Πληροφορική και τις συγγενείς τεχνολογίες, όπως αυτές περιγράφονται στα Προγράμματα Σπουδών (Π.Σ.), αλλά και στους γενικότερους σκοπούς της εκπαίδευσης 2. Να λειτουργήσει συμπληρωματικά στην εκπαιδευτική διαδικασία προσφέροντας ένα σύγχρονο διαδραστικό και αλληλεπιδραστικό μέσο εκμάθησης και εκπαίδευσης μέσα από τη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων με χρήση πιστοποιημένου εκπαιδευτικού λογισμικού, την παιδαγωγική αξιοποίηση του διαδικτύου, την υποστήριξη συνθετικών εργασιών στο πλαίσιο θεσμοθετημένων σχολικών δραστηριοτήτων (σχολικές γιορτές, περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγή υγείας κ.ά.), μέσα από ευρωπαϊκές δράσεις συνεργασίας και μέσα από τη διεύρυνση των αμιγώς διδακτικών δραστηριοτήτων (ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη, πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών κ.ά.) 3. Να καλύψει τις ανάγκες ηλεκτρονικής επικοινωνίας του σχολείου στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει κατάλληλη υποδομή στα γραφεία του 4. Να λειτουργήσει ως συνδετικός κρίκος με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.) και γενικά το διαδίκτυο 5. Να αποτελέσει εργαλείο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, εκτός ωραρίου λειτουργίας του σχολείου, σε νέα μέσα και μεθόδους διδασκαλίας μέσα από την αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) 6. Να υπηρετήσει την τοπική κοινωνία, φιλοξενώντας εκπαιδευτικές ή επιμορφωτικές δραστηριότητες δημοσίων φορέων και συλλόγων

Συναρμόδιοι παράγοντες Ο Διευθυντής = διευθυντής της Σχολικής Μονάδας (Γυμνάσιο, Ενιαίο Λύκειο, κτλ) ή του Σ.Ε.Κ. (Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης) Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πληροφορικής Ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ = εκπαιδευτικός, που ορίζεται από το Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ (Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών) Η τεχνική υποστήριξη = το σύνολο των απαραίτητων ενεργειών με σκοπό την εξασφάλιση ομαλής λειτουργίας, σε τεχνικό επίπεδο, των ΣΕΠΕΗΥ Η τεχνική στήριξη = το σύνολο των απαραίτητων ενεργειών οργάνωσης, συντονισμού, σχεδιασμού και ολοκλήρωσης αποδοτικών υπηρεσιών Τ.Υ.

Δικαίωμα χρήσης του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. Η χρήση του ΣΕΠΕΗΥ, η οποία διέπεται από τους νόμους, τα διατάγματα του κράτους και τους κώδικες δεοντολογίας, επιτρέπεται μόνο για εκπαιδευτικούς, επιμορφωτικούς ή ερευνητικούς σκοπούς Για τη χρησιμοποίηση του ΣΕΠΕΗΥ με σκοπό τη διεξαγωγή επιμορφωτικών δραστηριοτήτων από το σχολείο ή άλλους δημόσιους φορείς εκτός των θεσμοθετημένων επιμορφώσεων του ΥΠΟΠΑΙΘ, απαιτείται προηγούμενη έγκριση του διευθυντή και του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης ή του Προϊσταμένου του οικείου Γραφείου Εκπαίδευσης

Χωροταξία Η επιλογή της αίθουσας όπου θα στεγαστεί το εργαστήριο γίνεται από το Διευθυντή σε συνεργασία με την αρμόδια σχολική επιτροπή και τον Υπεύθυνο του αρμοδίου ΚΕΠΛΗΝΕΤ, οι οποίοι θα ελέγξουν και θα πιστοποιήσουν την καταλληλότητα της αίθουσας Ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, σε συνεργασία με το αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, έχει τη δυνατότητα να αναδιατάσσει τις θέσεις εργασίας και τις περιφερειακές συσκευές στο χώρο του εργαστηρίου Η προσωρινή μετακίνηση ή διάθεση μέρους ή όλου του εργαστηριακού εξοπλισμού για τις ανάγκες του σχολείου απαιτεί την έγγραφη εντολή του Διευθυντή του σχολείου, ενώ για τις ανάγκες της Υπηρεσίας (δημιουργία μηχανογράφησης βαθμολογικών κέντρων ή παραλαβής μηχανογραφικών), απαιτεί και την έγγραφη εντολή του Προϊσταμένου του οικείου Γραφείου Εκπαίδευσης, αφού συνταχθεί σχετικό πρακτικό

Ωρολόγιο πρόγραμμα Το ωρολόγιο πρόγραμμα χρήσης του εργαστηρίου ρυθμίζεται: Εντός των ωρών λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας, από το διευθυντή και τον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το ΣΕΠΕΗΥ Εκτός των ωρών λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας, από το διευθυντή σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ και με το φορέα επιμόρφωσης ο οποίος σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το ΣΕΠΕΗΥ

Τήρηση υπηρεσιακών βιβλίων και εντύπων Όταν υπογραφεί η οριστική παραλαβή του ΣΕΠΕΗΥ, όλα τα σχετικά έγγραφα εσωκλείονται σε ένα χαρτοφύλακα, ο οποίος ονομάζεται «Αρχείο εξοπλισμού» Τα συστατικά μέρη του ΣΕΠΕΗΥ καταγράφονται στο «Βιβλίο υλικού» του σχολείου (βιβλίο κινητής και ακίνητης περιουσίας) Σε περίπτωση καταγραφής λογισμικού, πρέπει να καταγράφονται και στοιχεία αδειών χρήσης, εφόσον αυτό εμπίπτει σε κατηγορία λογισμικού η οποία προϋποθέτει άδειες χρήσης Η τήρηση του αρχείου εξοπλισμού εποπτεύεται από το Διευθυντή Τα συστατικά μέρη του ΣΕΠΕΗΥ καταχωρούνται απαραιτήτως στο Πληροφοριακό Σύστημα Κτηματολογίου

Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. … ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ/ΝΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΜΗΜΑ χ ΜΕΛΕΤΩΝ

Τα ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ενημέρωση νεοδιορισθέντων, αλλά και ήδη διορισμένων εκπαιδευτικών Πληροφορικής, για θέματα σχετικά με το ΣΕΠΕΗΥ, στην αρχή και στο μέσο της σχολικής χρονιάς Τεχνική Υποστήριξη στους χρήστες τηλεφωνικώς, με απομακρυσμένη εργασία ή με επί τόπου επίσκεψη προκειμένου να επιλυθούν προβλήματα τεχνικής υφής, τα οποία παρουσιάζονται στο ΣΕΠΕΗΥ Βοήθεια στην αντιμετώπιση τοπικών προβλημάτων και διασύνδεσης με τις παρεχόμενες από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο υπηρεσίες Υποστήριξη αναβαθμίσεων υλικού και λογισμικού Εποπτεία μετεγκατάστασης δικτυακού και υπολογιστικού εξοπλισμού Έλεγχος ορθότητας των καταχωρούμενων δεδομένων στο Πληροφοριακό Σύστημα Κτηματολογίου

Υπεύθυνοι των Κέντρων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.) 1. Σε κάθε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης τοποθετούνται, ύστερα από επιλογή και απόσπαση, ένας (1), τουλάχιστον, Υπεύθυνος των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. και δύο (2), το πολύ, Τεχνικοί Υπεύθυνοι ανά ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 2. Η επιλογή και τοποθέτηση των Υπευθύνων γίνεται για τριετή θητεία

Tο Πληροφοριακό Σύστημα του Κτηματολογίου … σταμάτησε να ενημερώνεται μετά το

Δελτίο αρχείου μηχανήματος Τηρείται «Δελτίο αρχείου μηχανήματος» για τα υπολογιστικά συστήματα, τις περιφερειακές συσκευές και τα ενεργά στοιχεία δικτύου του ΣΕΠΕΗΥ Ενημερώνεται κάθε φορά που διαπιστώνεται βλάβη, είτε γίνεται μεγάλης κλίμακας συντήρηση ή αναβάθμιση

Βιβλίο συμβάντων Το «Βιβλίο συμβάντων» συμπληρώνεται από τον εκάστοτε επιβλέποντα κάθε φορά που χρησιμοποιείται το ΣΕΠΕΗΥ Η τήρηση του βιβλίου συμβάντων εποπτεύεται από το Διευθυντή Καταγράφει: απώλειες, δυσλειτουργίες, βλάβες, κακή χρήση του ΣΕΠΕΗΥ, ενέργειες που έγιναν στο ΣΕΠΕΗΥ Εάν δεν έλαβε χώρα κάποιο περιστατικό κατά τη διάρκεια χρήσης του ΣΕΠΕΗΥ, τότε στο βιβλίο συμβάντων συμπληρώνεται η ένδειξη «Ο.Κ.»

Βιβλίο παρουσίας προσωπικού Οι εκπαιδευτές οι οποίοι δεν ανήκουν στο οικείο ή συστεγαζόμενο σχολείο, στο οποίο υπάγεται το ΣΕΠΕΗΥ, και οι επισκέπτες πρέπει να το συμπληρώνουν ενυπόγραφα Βιβλίο δανεισμού Τόσο τα βιβλία της βιβλιοθήκης, όσο και το λογισμικό (εφόσον η άδεια χρήσης του το επιτρέπει) είναι διαθέσιμα σε εκπαιδευτικούς και μαθητές του σχολείου Σχεδιάγραμμα των θέσεων εργασίας Κάθε εκπαιδευτής ο οποίος χρησιμοποιεί το εργαστήριο διαμορφώνει ένα σχεδιάγραμμα θέσεων εργασίας, όπου καταγράφεται η διάταξη των εκπαιδευομένων στους σταθμούς εργασίας Το σχεδιάγραμμα των θέσεων εργασίας συμπληρώνεται άπαξ από τον εκάστοτε εκπαιδευτή, τηρείται ανά τμήμα, μάθημα / δραστηριότητα και αντίγραφο αυτού παραδίδεται στον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ Η αρίθμηση των θέσεων πρέπει να βρίσκεται σε εμφανή θέση επί των σταθμών εργασίας

«Σύστημα» = σταθμοί εργασίας και εξυπηρετητής του ΣΕΠΕΗΥ «Τομέας» = λογική οργάνωση του εργαστηρίου σε τοπικό δίκτυο, με χρήση των τεχνολογικών δυνατοτήτων που παρέχουν τα εγκατεστημένα δικτυακά λειτουργικά συστήματα «Λογαριασμός» = προσωπικό όνομα χρήστη και συνθηματικό «Λογαριασμός τομέα» = λογαριασμός, ο οποίος δημιουργείται στον εξυπηρετητή του ΣΕΠΕΗΥ, έχει πρόσβαση στον τομέα αυτού και εισάγει τον χρήστη στον τομέα από οποιονδήποτε Η/Υ του ΣΕΠΕΗΥ «Τοπικός λογαριασμός» = λογαριασμός ο οποίος έχει πρόσβαση μόνο σε συγκεκριμένο σταθμό εργασίας

Διαχείριση Ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, σε συνεργασία με το αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, έχει τη δυνατότητα να δημιουργεί, τροποποιεί ή διαγράφει λογαριασμούς χρηστών, ομάδων χρηστών, να δημιουργεί και να εφαρμόζει πολιτικές ομάδων και να χρησιμοποιεί τα εργαλεία διαχείρισης δικτύου για να ικανοποιήσει τους διαχειριστικούς στόχους ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Σε συνεργασία με το αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, εγκαθιστά και παραμετροποιεί στους σταθμούς εργασίας του ΣΕΠΕΗΥ: εκπαιδευτικό λογισμικό διανεμημένο από το ΥΠΟΠΑΙΘ λογισμικό το οποίο εξυπηρετεί τους στόχους λειτουργίας του ΣΕΠΕΗΥ

Συντήρηση Ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ οφείλει να διατηρεί: Συνολικό εφεδρικό αντίγραφο Μερικό εφεδρικό αντίγραφο των κατατομών χρηστών --Στο τέλος του σχολικού έτους διαγράφονται τα δεδομένα χρηστών από τον εξυπηρετητή --Ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, σε συνεργασία με το αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, έχει τη δυνατότητα να υποστηρίζει τη χρήση λογισμικού προστασίας από ιούς και λογισμικού αντιμετώπισης κατασκοπευτικού και διαφημιστικού λογισμικού --Αν το λογισμικό επιτρέπει χρονοπρογραμματισμό, προτείνεται να ορίζεται καθημερινή ενημέρωσή του με τις «υπογραφές» των νέων ιών --Αν το λογισμικό δεν επιτρέπει χρονοπρογραμματισμό, προτείνεται να γίνεται χειροκίνητη ενημέρωσή του με τις «υπογραφές» των νέων ιών καθημερινά --Αν το λογισμικό δεν ανιχνεύει αυτόματα τις επιδιορθώσει, προτείνεται να γίνεται μια φορά το δεκαπενθήμερο σχετικός έλεγχος Όταν ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ αντιληφθεί πρόβλημα λειτουργίας οφείλει: 1.Να το αντιμετωπίσει άμεσα ή να επιληφθεί του προβλήματος σε δεύτερο χρόνο, μετά το πέρας της εκπαίδευσης 2.Εφόσον το πρόβλημα δεν επιλυθεί να επινοήσει τρόπους παράκαμψης αυτού 3.Να το καταγράψει με σαφήνεια στο βιβλίο συμβάντων – ενδεχομένως και σε άλλα έντυπα 4.Να επικοινωνήσει με το αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ για να γνωστοποιήσει το πρόβλημα, είτε το έλυσε, είτε όχι Από τη στιγμή της κλήσης στο αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ αναμένει επικοινωνία

Ασφάλεια + Υγιεινή της αίθουσας Ύπαρξη και καλή λειτουργία συστήματος πυρόσβεσης + συναγερμού (διατήρηση θερμοκρασίας ικανής να φιλοξενήσει ανθρώπους και μηχανήματα, διατήρηση της υγρασίας σε χαμηλά επίπεδα, εξαερισμός της αίθουσας, προστασία από έντονη ηλιακή ακτινοβολία + τη σκόνη, τοποθέτηση πίνακα μαρκαδόρου, επαρκής τεχνητός φωτισμός της αίθουσας Πρόβλεψη για ασφαλή ηλεκτρολογική εγκατάσταση Φύλαξη ευπαθών μερών του ΣΕΠΕΗΥ Θύρα ασφαλείας Κλείδωμα πόρτας, παραθύρων, οποτεδήποτε ο επιβλέπων εγκαταλείπει το ΣΕΠΕΗΥ

Ο Διευθυντής Επιλογή και διαμόρφωση του χώρου του ΣΕΠΕΗΥ, σε συνεργασία με την αρμόδια σχολική επιτροπή και το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Τήρηση του κανονισμού Εποπτεία τήρησης των κανόνων ασφάλειας και υγιεινής Εποπτεία του εξοπλισμού του ΣΕΠΕΗΥ Τήρηση του ωρολογίου προγράμματος χρήσης του ΣΕΠΕΗΥ Μέριμνα για την ενημέρωση του προσωπικού σχετικά με θέματα που ενδιαφέρουν το ΣΕΠΕΗΥ Εποπτεία για την προληπτική συντήρηση του εξοπλισμού του ΣΕΠΕΗΥ Εποπτεία για την επισκευή του εργαστηριακού εξοπλισμού και, όταν απαιτείται, εισήγηση για την ανάθεση της επισκευής Εποπτεία και ανάθεση τήρησης όλων των υπηρεσιακών βιβλίων και εντύπων του ΣΕΠΕΗΥ Προσυπογραφή της έκθεσης, την οποία συντάσσει ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ (ή ο Υπεύθυνος Τομέα Πληροφορικής για Σ.Ε.Κ. και Σ.Ε.) στο τέλος κάθε διδακτικού έτους και αποστολή της στο αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Υποβολή προτάσεων για αναβάθμιση ή προσθήκη εργαστηριακού εξοπλισμού προς το ΥΠΕΠΘ, μέσω του γραφείου εκπαίδευσης ή προς κάθε άλλο αρμόδιο φορέα, μέσω της σχολικής επιτροπής Διάθεση του ΣΕΠΕΗΥ σε δικαιούχους χρήσης του, σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο του Γραφείου Διεύθυνσης, στο οποίο υπάγεται η σχολική μονάδα, το αρμόδιο ΚΕΠΛΗΝΕΤ και τον Υπεύθυνο ΣΕΠΕΗΥ

Ο Υπεύθυνος Τομέα Πληροφορικής (Τομεάρχης) Οργανώνει και προγραμματίζει τις εργαστηριακές ασκήσεις των ΣΕΠΕΗΥ σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα και τις δυνατότητες του εξοπλισμού τους, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς που θα διδάξουν το μάθημα και καταθέτει τον προγραμματισμό στο διευθυντή του ΣΕΚ, στην αρχή του σχολικού έτους Ελέγχει και υποβοηθά τους εκπαιδευτικούς του Τομέα Επιβλέπει και καθοδηγεί τις εργασίες προληπτικής συντήρησης των ΣΕΠΕΗΥ Φροντίζει και ελέγχει τη σωστή τήρηση του αρχείου εξοπλισμού των ΣΕΠΕΗΥ Ελέγχει την τήρηση των κανόνων ασφαλείας και υγιεινής Ενημερώνει σε σχετική έκθεση τον Διευθυντή του ΣΕΚ ή τον Υπεύθυνο ΣΕ σχετικά με την εκπαιδευτική δραστηριότητα που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι το μήνα Ιούνιο κάθε σχολικού έτους

ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ Συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ για επίλυση προβλημάτων ή για ενημέρωση, έγκριση τεχνικής συμβατότητας των λογισμικών που πρόκειται να εγκατασταθούν στο ΣΕΠΕΗΥ, παράδοση κωδικών λογαριασμών διαχείρισης κτλ Οι υποχρεωτικές εργασίες τις οποίες αναλαμβάνει ο Υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ εντάσσονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας του και σε καμία περίπτωση η συνολική τους διάρκεια δεν εκτείνεται πέραν αυτού

Χρήστες Επιβλέποντες (εκπαιδευτές και επόπτες θεωρούνται επιβλέποντες του εργαστηρίου) Εκπαιδευόμενοι Επισκέπτες Οι περισσότερες διαφάνειες βασίζονται στο: kanonismos-leitourgias-sxoliko-ergasthrio- plhroforikhs-sepehy.html kanonismos-leitourgias-sxoliko-ergasthrio- plhroforikhs-sepehy.html