Εκπαιδευτικά Προγράμματα Αξιολόγηση Πιλοτικής Δράσης & Προγραμματισμός Δράσεων 2015 Β & 2016 Α.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Ενίσχυση του Ανθρώπινου Δυναμικού των ΜΜΕ σε Θέματα Εξωστρέφειας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Κατερίνα Αλεξομανωλάκη,
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Αξιολόγηση Πιλοτικής Δράσης & Προγραμματισμός Δράσεων 2015 Β & 2016 Α

Αξιολόγηση Πιλοτικής Εκπαιδευτικής Δράσης για το ΙΝΣΕΤΕ Δίκτυο ΜΕΝΩΝ

Πιλοτική Δράση 2015 & Προφίλ έρευνας Sushi Training Wine Appreciating Course Barista Training Bartending Training Upselling F&B Emotional Intelligence 1 st Time Manager Certificate in Management & Leadership Upselling Reservations  ΠΟΣΟΤΙΚΗ- ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Ιούνιος – Ιούλιος 2015  Καταρτιζόμενοι  Εργοδότες (επιχειρήσεις)  ΠΟΙΟΤΙΚΗ  Focus Group Επιχειρήσεων (10)  Focus Group Παρόχων Κατάρτισης (7)

Αξιολόγηση Πιλοτικής Δράσης  Συνολική αξιολόγηση δράσης: 92 %  (Αυτο-αξιολόγηση) εφαρμογής (νέων) γνώσεων στην εργασία: 85 % (*4 μήνες μετά)  Έμφαση στη βελτίωση της απόδοσης και στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών  Κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών:  Καταρτιζόμενοι: 81 %  Επιχειρήσεις: 75 %  Βελτίωση γνώσεων: + 27 %  Θετική αξιολόγηση …  Εισηγητών: 96 %  Εκπ/κού υλικού, μέσων, διδακτικών μεθόδων, χώρων: 89 %  Διαδικασίας εγγραφής: > 70 %  Κόστους / οφέλους: 76 % (καταρτιζόμενοι) – 89 % (επιχειρήσεις)  Το 78% των καταρτιζόμενων δήλωσε πρόθυμο να αναλάβει το κόστος της κατάρτισής του. Σε αντίστοιχο ποσοστό δήλωσαν πρόθυμες και οι επιχειρήσεις, ιδίως σε θέματα πωλήσεων & αναβάθμισης υπηρεσιών.

Στοιχεία εργαζομένων  >92% Συσχέτιση μεταξύ εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης στον τουρισμό = Αυξημένες προοπτικές απασχόλησης αποφοίτων  Θετική συσχέτιση μεταξύ της προαγωγής (επαγγελματικής εξέλιξης) και της εύρεσης νέας θέσης εργασίας (συμβαίνει στο 55% των περιπτώσεων)  Παρατηρήθηκαν καλύτερες προοπτικές εξέλιξης για τους εργαζόμενους στο F&B  Υψηλή κινητικότητα  Υψηλός βαθμός ικανοποίησης από το εργασιακό περιβάλλον, τις δυνατότητες ανάπτυξης δεξιοτήτων και ικανοτήτων, τη δυνατότητα προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο, την ανεξαρτησία στην άσκηση καθηκόντων, τη δυνατότητα λήψης πρωτοβουλιών και τις προοπτικές εξέλιξης  Η επαγγελματική εξέλιξη δεν συνοδεύεται συνήθως από την απαιτούμενη κατάρτιση στις νέες – απαιτούμενες δεξιότητες και ικανότητες.

Στοιχεία εκπαιδευτικού προφίλ Εργαζομένων  Πολύ έως αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο κατανόησης και ομιλίας Αγγλικών, Γαλλικών, και Γερμανικών.  Μειωμένη συμμετοχή σε σεμινάρια κατάρτισης (δια βίου), εστίαση κυρίως σε θέματα management. Στο 39% των περιπτώσεων, τα μόνα σεμινάρια που παρακολούθησαν την τελευταία πενταετία ήταν αυτά της Πιλοτικής Δράσης ΙΝΣΕΤΕ.  Η ύπαρξη πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν αποτελεί «διαβατήριο» για την επαγγελματική εξέλιξη.

Εκπαιδευτικές ανάγκες & προτιμήσεις 1. Μαθησιακές προτιμήσεις:  Παραδοσιακή τάξη VS Διαδίκτυο  Ομαδικά VS Ατομικά  Πρακτική Εφαρμογή VS Ακρόαση 2. Εκπαιδευτικές ανάγκες:  Θέματα Διοίκησης (30%)  Πωλήσεων (27%)  Επισιτισμού (21%) 3. Εκπαιδευτικές ανάγκες ανά επίπεδο της ιεραρχίας:  Senior Managers: Θέματα Διοίκησης και Πωλήσεων  Junior Managers: Κυρίως θέματα Μanagement και δευτερευόντως θέματα επισιτισμού (F&B), πωλήσεων, marketing  Front Liners θέματα Πωλήσεων και Διοίκησης Οι επιχειρήσεις πιστεύουν ότι την ερχόμενη εξαετία οι απασχολούμενοι στον κλάδο του τουρισμού πρέπει να υποστηριχθούν στην ανάπτυξη κοινωνικών και τεχνικών δεξιοτήτων, αλλά και να αναπτύξουν περαιτέρω ικανότητες επίλυσης σύνθετων προβλημάτων.

Σχεδιασμός Νέων Δράσεων ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ-ΤΕΧΝΙΚΑ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  Άμεση ενημέρωση των υποψήφιων καταρτιζόμενων και των επιχειρήσεων μέσω  Επικαιροποίηση λίστας αποδεκτών ΙΝΣΕΤΕ  Σαφής προσδιορισμός / ενημέρωση για τους εκπαιδευτικούς στόχους, το target group και το προφίλ του εισηγητή  Αύξηση χρονικής διάρκειας κατάρτισης, περισσότερη έμφαση στην πρακτική εφαρμογή και στη συνεργατική μάθηση (σε ομάδες)  Διαφοροποίηση στη χρέωση με βάση το θεματικό αντικείμενο (π.χ. σε θέματα πωλήσεων μπορεί να αναλαμβάνει το κόστος η επιχείρηση, ενώ σε θέματα που συμβάλλουν στη βελτίωση των προοπτικών απασχόλησης, π.χ. ξένες γλώσσες, ο απασχολούμενος).  Κατάρτιση στην αρχή της σεζόν σε λειτουργικά (operational) θεματικά αντικείμενα, και στο τέλος σε διοικητικά (management)

Σχεδιασμός Νέων Δράσεων ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ-ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΕΣ  Διοίκηση & Εκπαίδευση Εκπαιδευτών  Κουλτούρα & βελτίωση νοοτροπίας τουριστικών επιχειρήσεων  Recruitment, Motivation & On the Job Performance Management (Feedback)  Social Media, On Line Marketing, SEO  Τοπική επιχειρηματικότητα και ενίσχυση της συνέργειας μεγάλων και μικρών επιχειρήσεων που λειτουργούν ή συνεργάζονται με τον κλάδο του τουρισμού, με στόχο την προσφορά συνδυαστικών προϊόντων και αυθεντικών εμπειριών – ενίσχυση destination management ΑΛΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ  Εστίαση κατάρτισης στις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις  Έμφαση στην αξιολόγηση και την παρακολούθηση της απόδοσης του προσωπικού  Πιστοποίηση (μεσοπρόθεσμος στόχος)  Δημιουργία σπονδυλωτών προγραμμάτων κατάρτισης, διαφόρων επιπέδων

Προγράμματα Κατάρτισης SETE Training Tourism. People. Development

Λίγα λόγια… Στη Β φάση 2015 & Α φάση 2016 δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη στελεχών έτσι ώστε να δημιουργήσουμε μία κουλτούρα μάθησης και διάχυσης της γνώσης στο εσωτερικό των επιχειρήσεων. Καλή σας εξέλιξη… ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΙΑΧΥΣΗ ΓΝΩΣΗΣ

What's New?  Custom Made Προγράμματα βασισμένα σε Training Needs Analysis της αγοράς  Συνεργασία με έμπειρους και αναγνωρισμένους εκπαιδευτικούς φορείς, π.χ.  Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ)  Gastronomy Essentials  Κέντρο Βιώσιμης Ανάπτυξης- Εξέλιξη  Hotel Brain- Braining Center  Ανανεωμένο Branding & Μarketing Strategy  Ψηφιακή δήλωση συμμετοχής & εσωτερική διαχείριση συμμετοχών από το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ  Συνεργασία & συνδιοργάνωση σεμιναρίων με τοπικούς φορείς του τουρισμού σε όλη την Ελλάδα

Κατηγορίες σεμιναρίων  ΤΕΧΝΙΚΑ  ΠΩΛΗΣΕΙΣ & MARKETING  ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ  Βασικές αρχές Sous Vide- Θερμοκρασίες & Χρόνοι ψησίματος Εισηγητής: Chef Γιώργος Στυλιανουδάκης Περιοχές υλοποίησης: Ρόδος, Κρήτη, Αθήνα  Μοντέρνα Ιταλική Κουζίνα Εισηγητής: Chef Gianfranco Chiarini Περιοχές υλοποίησης: Αθήνα, Κρήτη, Καλαμάτα  Sushi Master Class Εισηγητής: Chef Χρόνης Δαμαλάς Περιοχές υλοποίησης: Αθήνα, Ρόδος, Θεσ/νίκη Συνεργάτης: Gastronomy Essentials, Διάρκεια & Είδος Σεμιναρίων: 2 ημέρες, 12 ώρες, Hands on Practice

MARKETING Digital Marketing in Hospitality  Social Media  Conversion Rate Optimization  Ad words  Search Engine Optimization  Business Plan On line  Content Marketing  Booking Engines Plug In Συνεργάτης: Κέντρο Βιώσιμης Ανάπτυξης- Εξέλιξη Περιοχές Υλοποίησης: Αθήνα, Ρόδος, Κρήτη Διάρκεια & Είδος Σεμιναρίων: 2 ημέρες, 16 ώρες, Interactive Classroom Training

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ Εργαστήριο Ποιότητας & Λειτουργικών προτύπων  Ο σύγχρονος ταξιδιώτης: Ανάγκες & Στατιστικά  Ορίζοντας τις έννοιες quality & operational standards  Ανάλυση quality standards ανά κατηγορία  Καταγραφή της φιλοσοφίας της επιχείρησής μου  Δημιουργώντας τα δικά μου quality standards (θεωρία & πράξη)  Quality standards vs operating procedures  Ορισμός των Operating Procedures  Δημιουργώντας τα δικά μου SOPs  Εφαρμόζοντας τα quality & operating standards Συνεργάτης: Hotel Brain- Braining Center Περιοχές Υλοποίησης: Αθήνα, Κατερίνη, Κέρκυρα Διάρκεια & Είδος Σεμιναρίων: 3 ημέρες, 24 ώρες, Interactive Classroom Workshop

ΔΙΟΙΚΗΣΗ Στελέχωση & Συστήματα διαχείρισης Απόδοσης* ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ Γιατί να δίνω ανατροφοδότηση; Τύποι Performance Management Reviews Γιατί δεν αποδίδουν οι εργαζόμενοι; Τι αξιολογώ; Πότε πρέπει να ξεκινήσω την πειθαρχική διαδικασία; Πώς να αποφύγω δύσκολες πειθαρχικές διαδικασίες; Συνεργάτης: Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) Περιοχές Υλοποίησης: Θεσ/νίκη, Ρόδος, Κρήτη Διάρκεια & Είδος Σεμιναρίων: 3 ημέρες, 24 ώρες, Interactive Classroom Workshop ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ Τα στάδια της συνέντευξης Τύποι συνεντεύξεων Αποδοτικές ερωτήσεις Job Descriptions VS Job Profiles Ο υποψήφιος σας παίρνει συνέντευξη Εργαλεία στη διάθεσή σας

ΔΙΟΙΚΗΣΗ Introducing The “Team Leaders Academy” Μία ολοκληρωμένη και καινοτόμα σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια, που θα εξοπλίσουν τους διευθυντές, προϊσταμένους και υπεύθυνους τμημάτων τουριστικών επιχειρήσεων όλων των κλάδων, με τις δεξιότητες, τις γνώσεις και το πάθος για να οδηγήσουν, να εμπνεύσουν και να εξελίξουν τις ομάδες, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους. H Team Leaders Academy (ΤLA) είναι αποκλειστικά σχεδιασμένη από το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ και οι συμμετέχοντες μπορούν να την παρακολουθήσουν ως ένα ενιαίο πρόγραμμα ή μεμονωμένα ανάλογα με τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες. Συνεργάτης: Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) Διάρκεια & Είδος Σεμιναρίων: Διαφορετική διάρκεια ανάλογα με τη θεματολογία, Interactive Classroom Training

ΔΙΟΙΚΗΣΗ The Team Leaders Academy 1.Συναισθηματική νοημοσύνη 2.Εξυπηρέτηση πελατών- Αποτελεσματική επικοινωνία 3.Διαχείριση χρόνου και στρες 4.Διαχείριση Γενεών & Διαφορετικότητας στο χώρο εργασίας 5.Διαχείριση Απόδοσης - Καθοδήγηση 6.Εκπαίδευση Λειτουργικών Εκπαιδευτών 7.Διαχείριση Συγκρούσεων & παραπόνων 8.Ομαδική Εργασία 9.Εργαστήριο Βελτιστοποίησης Διαδικασιών- Process Improvement Workshop Personal Development Developing Others Managing a Team Operation Innovation

1.The Team Leaders Academy Διαχείριση Απόδοσης - Καθοδήγηση  Τι είναι το «Performance Management» (PM);  Ορίζοντας την Απόδοση-Τη Συμπεριφορά-Την Ικανότητα  Γιατί δεν αποδίδουν οι εργαζόμενοι;  Τι αξιολογούμε σε έναν εργαζόμενο;  Γιατί & Πώς δίνουμε ανατροφοδότηση;  Πώς θέτουμε στόχους για το μέλλον;  Πειθαρχική διαδικασία-Νομικές υποχρεώσεις  Πώς αποφεύγουμε δύσκολα πειθαρχικά  Διαδικασία επίσημων παραπόνων, ποιος-πού-πότε-γιατί; Διάρκεια: 2 ημέρες, 16 ώρες

2.The Team Leaders Academy Διαχείριση Γενεών & Διαφορετικότητας στο χώρο εργασίας  Εισαγωγή στις ομάδες γενεών  Η ποικιλομορφία των γενεών & ο αντίκτυπος στην επιχείρηση  Τα δυνατά σημεία κάθε ομάδας  Η σωστή διαχείριση των ομάδων  Αναμιγνύοντας τις ομάδες στην εργασία Διάρκεια: 1 ημέρα, 8 ώρες

3.The Team Leaders Academy Εξυπηρέτηση πελατών- Αποτελεσματική επικοινωνία  Τάσεις στο Χώρο του Τουρισμού  Εξυπηρέτηση Πελατών – Στρατηγική  Τύποι Πελατών  Ποιότητα Υπηρεσιών – Στοιχεία & Παραδείγματα  Πώς επικοινωνούμε Διάρκεια: 2 ημέρες, 12 ώρες

4.The Team Leaders Academy Συναισθηματική νοημοσύνη  Η συναισθηματική νοημοσύνη στο χώρο εργασίας  Οι Πέντε δεξιότητες της συναισθηματικής νοημοσύνης  Πώς εφαρμόζω τις δεξιότητες στην εργασία μου  Μοντέλο Επιλογής & Ελέγχου  Σκεπτόμενος τα αποτελέσματα  Αντιμετωπίζοντας μεμονωμένες προκλήσεις  Προσωπικό Σχέδιο Δράσης Διάρκεια: 2 ημέρες, 12 ώρες

5.The Team Leaders Academy Διαχείριση Συγκρούσεων & Παραπόνων  Κατανοώντας την έννοια της διαπραγμάτευσης  Τύποι διαπραγματεύσεων  Διαπραγμάτευση με πελάτες VS Διαπραγμάτευση με εργαζόμενους  Οι δεξιότητες των επιτυχημένων διαπραγματεύσεων  Δημιουργώντας  ένα πλαίσιο διαπραγμάτευσης  μία λύση για όλους  «Αναγνωρίζοντας τις επιλογές μου»  Διαχείριση  δύσκολων καταστάσεων/ δύσκολων ανθρώπων  προσωπικών επιθέσεων (πελάτες & εργαζόμενοι)  συναισθημάτων Διάρκεια: 2 ημέρες, 16 ώρες

6.The Team Leaders Academy Ομαδική Εργασία  Προδιαγραφές ποιότητας της ομάδας  Στόχοι Ομάδας (ποσοτικοί και ποιοτικοί)  Σχεδιασμός υλοποίησης  Καταμερισμός εργασίας  Προγραμματισμός ενεργειών του κάθε μέλους της ομάδας  Έλεγχος και Διόρθωση πορείας εργασιών  Αντιμετώπιση προβλημάτων και εμποδίων  Αντιμετώπιση ενδεχόμενης κρίσης  Χειρισμός συγκρούσεων  Λήψη αποφάσεων  Πρακτικές εργασίες Διάρκεια: 2 ημέρες, 12 ώρες

7.The Team Leaders Academy Εκπαίδευση Λειτουργικών Εκπαιδευτών  Τα μαθησιακά στυλ των ενηλίκων  Η καθημερινή On-the-Job εκπαίδευση  Διάγνωση των τμηματικών εκπαιδευτικών αναγκών  Το εκπαιδευτικό ημερολόγιο του τμήματος  Κάθε στιγμή είναι ευκαιρία μάθησης- Πώς εκμεταλλευόμαστε τις καθημερινές μας συνήθειες (briefings- de-briefings, αλλαγές βάρδιας, κ.α.) Διάρκεια: 2 ημέρες, 16 ώρες

8.The Team Leaders Academy Διαχείριση Χρόνου & Στρες  Πού πάει ο χρόνος;  Συνήθεις «Χρονοκλέφτες»  Θέτοντας στόχους για την καθημερινότητα μας  Διαχείριση  Συναντήσεων-επαφών  Κρίσεων  Ανάθεση εργασιών σε τρίτους  Ο κανόνας του «Όχι»  Αποφεύγοντάς το Micromanagement Διάρκεια: 2 ημέρες, 12 ώρες

9.The Team Leaders Academy Process Improvement Workshop Operational Excellence Workshop Βελτιστοποιώντας τις διαδικασίες μας και αλλάζοντας τη νοοτροπία μας σε: "Όλες οι διαδικασίες μπορούν να γίνουν καλύτερες, οι ατέλειες πρέπει να εξαφανιστούν, ακόμα και η μικρότερη βελτίωση μετράει" καταφέρνουμε αποτελεσματικότητα και μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών, κερδοφορία & μείωση κόστους, αφοσιωμένους και ενεργούς εργαζόμενους. Διάρκεια: 3 ημέρες, 24 ώρες

ΗΜΕΡΙΔA I Know MY Tourism Vol. 1 Περιοχές Υλοποίησης: Πιλοτικά Αθήνα και έπειτα Θεσ/νίκη, Ρόδος, Κρήτη Διάρκεια & Είδος Σεμιναρίων: 1 ημέρα, 4 ή 8 ώρες, Conference/Ημερίδα Η σημασία του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Το προφίλ των τουριστών σε 3 προϊόντα (Ήλιος & Θάλασσα, Πολιτισμός & Θρησκεία, City Break) Πού μένουν οι επισκέπτες Ποιοτικά στοιχεία ικανοποίησης πελατών ξενοδοχείων The Digital World of Tourism Online sales, Social Media data, Mobile Tourism, Brics markets, κ.α.

ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ Σχολείο Τουρισμού ΣΕΤΕ Περιοχές Υλοποίησης: ΤΒΑ Διάρκεια & Είδος Σεμιναρίων: 3 ημέρες, 24 ώρες, Conference/ Display hands On/ Experiential Seminar “R&B Master Classes” a.Τουρισμός Νέας Γενιάς a.Ο τουρισμός σήμερα b.Ο σύγχρονος επαγγελματίας c.Αλλαγές & Trends στον επισιτισμό παγκοσμίως d.Restaurant & Bar (R&B) Εξυπηρέτηση πελατών e.Social Media & R&B Marketing b.Φτιάχνοντας τη σωστή κάρτα ποτών για την επιχείρηση μου c.Εκπαίδευση Barista d.Εκπαίδευση Μπαρ e.Ο Κόσμος του κρασιού f.Γαστρονομία αγάπη μου a.Engineering- Βασικές αρχές κοστολόγησης και δημιουργίας μενού b.Η σπουδαιότητα της τοπικής κουζίνας στην αφοσίωση του επισκέπτη c.Επίδειξη νέων τεχνικών παραγωγής-Μαγειρική σε κενό αέρος (sous vide) d.Επίδειξη παραγωγής τοπικών εδεσμάτων-γευσιγνωσία

Στόχος δράσεων συμμετέχοντες σεμινάρια 9 πόλεις 15 Θεματολογίες

FAQs 1.“Είμαι τοπικός τουριστικός φορέας (ή επιχείρηση) και θα ήθελα να διοργανωθούν κάποια σεμινάρια στην περιοχή μου, πού μπορώ να απευθυνθώ;” Αν εκπροσωπείτε μία ομάδα ή ομάδες εργαζομένων ή επιχειρήσεων του τουρισμού, έχετε διαγνώσει εκπαιδευτικές ανάγκες και σας ενδιαφέρει να πραγματοποιηθούν σεμινάρια στην περιοχή σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ στο (εσωτερικό 204) ή να στείλετε στο 2.“Θα ήθελα περισσότερες πληροφορίες για τα σεμινάρια, που μπορώ να ενημερωθώ;” Όλες οι πληροφορίες, δηλώσεις συμμετοχής και απαντήσεις σε συχνά ερωτήματα αναφορικά με τη θεματολογία, το κόστος συμμετοχής, τους παρόχους κατάρτισης στο 3.“Τα σεμινάρια είναι μόνο για τα μέλη του ΣΕΤΕ;” Τα σεμινάρια απευθύνονται σε όλο τον ελληνικό τουριστικό κόσμο (επιχειρήσεις και μεμονωμένους επαγγελματίες). Οι επιχειρήσεις/μέλη του ΣΕΤΕ απολαμβάνουν προνομιακές τιμές. 4.“Πότε και πού θα υλοποιηθούν τα σεμινάρια;” Αναλυτικά προγράμματα με ημερομηνίες και τόπους υλοποίησης στο 5.“Αν οι εκπαιδευτικές μας ανάγκες απαιτούν την οργάνωση επιπλέον σεμιναρίων, γίνεται;” Υπάρχει η δυνατότητα οργάνωσης σεμιναρίων για κάθε θεματολογία που κρίνεται απαραίτητη. Η κινητήριος δύναμη για τη διοργάνωση ενός σεμιναρίου είναι η διάγνωση της εκπαιδευτικής ανάγκης. Σε περίπτωση που πιστεύετε πως υπάρχει κάποια εκπαιδευτική ανάγκη στην κάλυψη της οποίας το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ μπορεί να βοηθήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους τρόπους που περιγράφονται στην απάντηση της 1 ης ερώτησης.