Πειραματικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κάμπου Ζακύνθου “Let us travel with the “Time- Machine” in our country before and after the E.U.“ 2008-2010 Comenius.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
13o Γυμνάσιο Πατρών “Customs, Culture and Good Practices”
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)
Προσχολική Παιδαγωγική
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Διαδικασία/Βήματα υλοποίησης
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πειραματικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κάμπου Ζακύνθου “Let us travel with the “Time- Machine” in our country before and after the E.U.“ Comenius

Τίτλος δραστηριότητας: “Let us travel with the “Time-Machine” in our country before and after the E.U."

Λόγοι επιλογής δραστηριότητας Αμφίδρομη πορεία μάθησης Πειραματικό Ολοήμερο Κάμπου Χώρες Καταγωγής Μαθητών& εταίρων

Συμμετέχουσες χώρες - σχολεία:  Ελλάδα (Πειραματικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κάμπου «Π. Χιώτης») - Συντονίστρια  Πολωνία (Szkoła Podstawowa im. M. Sołtysiaka “Barabasza” w Daleszycach)  Πολωνία (Szkola Podstawowa nr 7 z Oddzialami Integracyjnymi)  Ρουμανία (Scoala Cu Cls. I-VIII “Dimitrie Cantemir”)  Ρουμανία (Scoala Cu Clasele I-VIII “ Vasile Lucaciu Carei”)  Λετονία (Liepupes Vidusskola)  Γερμανία (Siegerland – Grundschule)  Τουρκία (Seyhan Buhara Ilkogretim Okulu)  Πορτογαλία (Agrupamento Vertical de Escolas de Darque – Portugal)

Εμπλεκόμενα μέλη της ελληνικής σχολικής κοινότητας 220 μαθητές γονείς – κηδεμόνες Άλλα γνωστικά αντικείμενα / τομέας σχολικής ζωής: Λογοτεχνία, Ιστορία, Γεωγραφία, Μελέτη του Περιβάλλοντος, Φυσική Αγωγή, Εικαστικά, Πληροφορική, Μουσική, Θεατρική Αγωγή (Διαθεματική Προσέγγιση)

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Μαθητοκεντρική, Ομαδοσυνεργατική Διερευνητική Δραματοποίηση

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΔΟΣΑ. ΜΕΘΟΔΟΙ - ΜΕΣΑΒ. ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Αρχική Αξιολόγηση (Διερεύνηση) Συζήτηση. Καταιγισμός ιδεών. Αραχνόγραμμα Επισκόπηση των απόψεων των μαθητών Διερεύνηση των γνώσεων των παιδιών γύρω από το θέμα. Καταγραφή των ενδιαφερόντων και των αντιλήψεών τους για το θέμα και τα υποθέματα που πρότειναν. Καταγραφή των προτάσεών τους Διαμορφωτική Αξιολόγηση Παρατήρηση των δραστηριοτήτων που έχουν υλοποιηθεί. Συζήτηση - αξιολόγηση κάθε δραστηριότητας Οι μαθητές παρουσιάζουν στην τάξη τα στοιχεία που έχουν συλλέξει. Τα συγκρίνουν, κρίνουν και συζητούν τη συνέχεια της δράσης. Καταγράφουν όσα στοιχεία τους δυσκόλεψαν ή δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν, καταθέτοντας τις απόψεις τους για τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτή τη δυσκολία. Διερευνούν τις δυνατότητες επίλυσης των προβλημάτων που τυχόν παρουσιάστηκαν. Διατυπώνουν τα υποθέματα ή τις πτυχές τους που δεν σκέφτηκαν στην αρχική εξακτίνωση του θέματος και τα οποία προέκυψαν από την έρευνά τους, Επιχειρηματολογούν για το πώς θα τα διαπραγματευτούν στη συνέχεια.. Ανασχεδιάζουν τη δράση τους. Τελική αξιολόγηση Παρουσίαση του προγράμματος σε ενδοσχολική ημερίδα ανοιχτή συζήτηση και συνεντεύξεις Με ανοιχτή συζήτηση και συνεντεύξεις επιχειρείται η συνολική αποτίμηση του προγράμματος. Τα τελικά αποτελέσματα αντιπαραβάλλονται με αυτά της αρχικής αξιολόγησης Αξιολογήθηκε, επίσης, η όλη εφαρμογή του προγράμματος και η αποτελεσματικότητα των μέσων και τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν και θα διατυπωθούν προτάσεις βελτίωσης.

Εφαρμογή Δραστηριότητες

Συνέργεια με το Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας

Οι εργασίες των παιδιών δημοσιεύτηκαν στο ακόλουθο twinspace μετά τη λήξη του σχολικού έτους. cid= cid=34433 Συμπληρωματικά αξιοποιήθηκε και η δικτυακή πύλη της ευρωπαϊκής ένωσης

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ:  Εργαλεία-Μέθοδοι Έχοντας σοβαρά υπόψη τη σημαντικότητα και την αναγκαιότητα της αποτίμησης όλες οι δραστηριότητες ολοκληρώθηκαν αρκετά πριν τη λήξη του σχολικού έτους, ώστε να έχουμε αρκετό χρόνο στη διάθεσή μας να εκτιμήσουμε μαζί με τους μαθητές μας το τι πραγματικά έγινε και αν θα μπορούσε κάτι να γίνει διαφορετικά ή και καλύτερα, κυρίως με ανοιχτή συζήτηση και συνεντεύξεις.

 Στόχοι ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ: Οι στόχοι επετεύχθησαν στο μεγαλύτερο μέρος τους (ολοκληρώθηκαν όλες οι προγραμματισμένες δραστηριότητες, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα). Ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων Πρωτοβουλίες από παιδιά με ιδιαιτερότητες Συνεργασία εκπαιδευτικών, μαθητών, γονέων Διεύρυνση των στόχων του ΑΠΣ με τις προαναφερθείσες δραστηριότητες. Προοπτικές για μελλοντική εξέλιξη του προγράμματος  Αποτελέσματα

 Αντίκτυπος  αύξηση του κύρους του Σχολείου στην τοπική και ευρύτερα στην παγκόσμια κοινότητα με την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής διάστασης στο αναλυτικό πρόγραμμα σταθερή ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών μεταξύ συντονιστή και εταίρων  βελτίωση και δημιουργία νέων μεθόδων διδασκαλίας του πολιτισμού  οργάνωση τακτικών συναντήσεων, εργαστηρίων, σχολικών σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς με στόχο τη συζήτηση και ανάλυση μεθόδων και στρατηγικών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης  καθιέρωση θεμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης  σχεδίαση και παραγωγή αρκετού εκπαιδευτικού υλικού για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση /σχέδια μαθημάτων, ντοσιέ, άλμπουμ, σταυρόλεξα, παιχνίδια, διαγράμματα, νοητικοί χάρτες, βίντεο, CDs, ζωγραφιές, φωτογραφίες, οδηγός για εκπαιδευτικούς, τεστ για μαθητές κ.ά./  οργάνωση τοπικών και περιφερειακών σχολικών επισκέψεων σε ιστορικούς τόπους της πατρίδας μας με στόχο τη συλλογή υλικού για τη διδασκαλία του πολιτισμού  διαμόρφωση ειδικών αιθουσών αφιερωμένων στην Ευρωπαϊκή εκπαίδευση  δημιουργία ευκαιριών για τη χρήση από τους εκπαιδευτικούς της Τεχνολογίας της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας και η παροχή σ’ αυτούς των απαραίτητων και σωστών υλικών  δημιουργία κοινού δικτυακού τόπου της κοινής δουλειάς μας  οργάνωση επισκέψεων μελέτης και προγραμμάτων συνάντησης στις συμμετέχουσες χώρες(διακρατική κινητικότητα), ανταλλαγή μαθητών