Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ 1772.  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α’ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΠΑΛ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ 2013 (Ν ΦΕΚ:193/ ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ: για τους μαθητές της Α΄ τάξης Λυκείου Σχολικό Έτος: Επιμέλεια παρουσίασης :Νίκος Ασλάνης(ΠΕ03)
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Ιστοσελίδα Τμήματος για πληροφορίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Μουρατίδου Κατερίνα Αναπλ. Καθηγήτρια ΤΕΦΑΑ Σερρών.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
Γιάννης Μελέας Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο Κεντρικό Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Πρόγραμμα Σπουδών Το Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας είναι κληρονόμος μιας μεγάλης παράδοσης που διαμορφώθηκε από προσωπικότητες της ελληνικής Αρχαιολογίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στο ΤΕΦΑΑ-Σερρών
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Add the presentation date via Slide Master Add the partner logo via Slide Master FASTER ICT – Financial and Accounting Seminars Targeting European Regions.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ «Ανάπτυξη και προώθηση της νεανικής επιχειρηματικότητας- Έρευνα για την στάση των φοιτητών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ T.E. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 116/9/2013ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Εκπαιδευτικά Συστήματα Στην Ευρώπη ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΑΙΡΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ Τάξη Β’
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Bonjour Athenes, Καλημέρα Παρίσι
Βεβαίωση Πρόσβασης ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Ιανουάριος 2011
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα(ΑΕΙ)
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ 1772

 Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που συμμετείχαν στην έρευνα, μέσω του λογισμικού προγράμματος SPSS17.0, καθώς να παρουσιαστούν προτάσεις βελτίωσης της θέσης και του ρόλου των εξετάσεων στο Τ.Ε.Ι. Σερρών, βάσει εθνικών και διεθνών τάσεων. 2

 Αν η μέθοδος εξέτασης των τελικών εξετάσεων εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν ο τρόπος διεξαγωγής των εξετάσεων (ανοιχτές ή κλειστές σημειώσεις) εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν ο βαθμός της τελικής εξέτασης της θεωρίας και η σχέση του με τον τελικό βαθμό εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν η ύπαρξη ή όχι της αρνητικής βαθμολόγησης εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν ο διαχωρισμός των φοιτητών σε ομάδες, κατά την τελική εξέταση, εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν η εκπόνηση ή όχι της πτυχιακής εργασίας εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης. 3

 Διερευνήθηκε η διεξαγωγή των εξετάσεων και οι μέθοδοι που ακολουθούνται στην ελληνική πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση στον πανεπιστημιακό και τεχνολογικό τομέα καθώς και στην παγκόσμια τριτοβάθμια εκπαίδευση σε συγκεκριμένες σχολές πληροφορικής. 4

 Τ.Ε.Ι Σερρών ◦ ΣΤΕΦ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ  ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ  ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ ◦ ΣΔΟ  ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ  ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΕΩΝ ◦ ΣΓΤΚΣ  ΕΑΣΔΑ  ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ◦ ΑΓΓΛΙΑ ◦ ΓΑΛΛΙΑ ◦ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ◦ ΙΑΠΩΝΙΑ ◦ ΙΝΔΙΑ ◦ ΡΩΣΙΑ Σύνολο ερωτηθέντων φοιτητών : 535 5

7

8

9

10

11

Παρατηρήθηκε ότι το ποσοστό απαντήσεων είναι σχεδόν ίσο διότι στις σχολές ΣΤΕΦ υπάρχει ο διαχωρισμός των φοιτητών σε ομάδες στις τελικές εξετάσεις ενώ σε σχολές της ΣΔΟ και της ΣΓΤΚΣ δεν υπάρχει. Ωστόσο οι φοιτητές δεν προτιμούν την μέθοδο διαχωρισμού των θεμάτων στις τελικές εξετάσεις, καθώς δηλώνουν ότι δεν αποφεύγεται η αντιγραφή αναγκαία ή συνεργασία μεταξύ τους, ενώ η μέθοδος έχει ως αποτέλεσμα πολλές φορές τα θέματα να μην είναι ισάξια μεταξύ των ομάδων που διαχωρίζονται. 12

13

14

15

16

17

18

19

 Αν η μέθοδος ελέγχου των γνώσεων των φοιτητών (εξέταση) εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η διεξαγωγή των εξετάσεων (ανοιχτές ή κλειστές σημειώσεις) εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η τελική εξέταση και συγκεκριμένα το αν είναι απαραίτητη όταν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου διενεργούνται εργασίες και πρόοδοι, εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν ο διαχωρισμός των φοιτητών σε ομάδες, κατά την τελική τους εξέταση, εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (ασύγχρονη εκπαίδευση) ως αρωγός των τελικών εξετάσεων, εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η χρήση των ΤΠΕ και συγκεκριμένα το αν πρέπει να είναι εμφανής κατά την εξέταση εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή. 20

 Διερευνήθηκε η διεξαγωγή των εξετάσεων και οι μέθοδοι που ακολουθούνται, συγκεκριμένα από τους καθηγητές του Τ.Ε.Ι. Σερρών, και η χρήση ΤΠΕ στις εξετάσεις και στα μάθημα τους. 21

 Το δείγμα συλλέχθηκε από τους καθηγητές των σχολών ΣΤΕΦ, ΣΔΟ, ΣΓΤΚΣ και τα αντίστοιχα τμήματά τους. Ο τρόπος συλλογής ήταν είτε χειρόγραφα ερωτηματολόγια είτε μέσω . Το σύνολο των ερωτηματολογίων είναι

23

24

25

Ποια μέθοδο ακολουθείτε για τον έλεγχο των φοιτητών στις εξετάσεις σύμφωνα με τον τίτλο σπουδών 26

Τι χρησιμοποιείτε στις τελικές εξετάσεις 27

28

Στην περίπτωση ανοιχτών σημειώσεων επιτρέπεται η χρήση 29

Θεωρείτε απαραίτητη την τελική εξέταση όταν διεξάγονται ασκήσεις, εργασίες-project, πρόοδοι 30

31

32

ΚΑΘΟΛΟΥ 1 ΛΙΓΟ 2 ΜΕΤΡΙΑ 3 ΠΟΛΥ 4 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 5 33

ΚΑΘΟΛΟΥ 1 ΛΙΓΟ 2 ΜΕΤΡΙΑ 3 ΠΟΛΥ 4 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 5 34

ΚΑΘΟΛΟΥ 1 ΛΙΓΟ 2 ΜΕΤΡΙΑ 3 ΠΟΛΥ 4 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ 5 35

36

37

38 Συμπεράσματα φοιτητών  Ο έλεγχος των γνώσεων των φοιτητών γίνεται με την μέθοδο που επιλέγει ο καθηγητής.  Ο βαθμός προόδου ή τεστ πολλές φορές δεν λαμβάνεται υπόψη στην τελική βαθμολογία.  Δεν υπάρχουν απαλλακτικές πρόοδοι ή εργασίες όπως σε άλλα ιδρύματα της Ελλάδας και του εξωτερικού.  Γίνεται διαχωρισμός των φοιτητών σε ομάδες χωρίς να είναι ισάξια τα θέματα.  Το 73,6% των φοιτητών είναι κατά της αρνητικής βαθμολογίας.

39  Η ανακοίνωση της διδακτέας ύλης και του προγράμματος της εξεταστικής να γίνεται έγκαιρα και όχι 1 ή 2 βδομάδες πριν.  Για την λήψη πτυχίου να μειωθούν οι ΔΜ στις 180 όπως ισχύει και στο εξωτερικό.  Το ΤΕΙ να διαθέτει επαρκής θέσεις πρακτικής άσκησης.  Το τμήμα πληροφορικής και επικοινωνιών πρέπει παρέχει ΔΜ στην πρακτική άσκηση.  Να υπάρχει εξεταστική επί πτυχίο. (Aρχισε να εφαρμόζεται)

40 Συμπεράσματα καθηγητών  Η ελάχιστη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας από πλευράς της σχολής ΣΓΤΚΣ. Αντίθετα το τμήμα Γεωπληροφορικής και Λογιστικής είναι οι σχολές οι οποίες κάνουν το 4% των καθηγητών χρήση του e- learning.  Η χρήση ΤΠΕ γίνεται μόνο από καθηγητές του τμήματος πληροφορικής και επικοινωνιών με προϋπηρεσία άνω των 12 ετών.  Οι περισσότεροι καθηγητές θεωρούν απαραίτητη την τελική εξέταση, όταν διεξάγονται ασκήσεις, εργασίες - project, πρόοδοι.

41  Όσον αφορά την μέθοδο εξέτασης των φοιτητών σύμφωνα με τον τίτλο σπουδών των καθηγητών παρατηρήθηκε ότι στην σχολή ΣΤΕΦ υπάρχουν και τις τρεις βαθμίδες να αντιστοιχούν στους τέσσερις τρόπους εξέτασης αλλά να υπερισχύει η μέθοδος της ανάπτυξης – ασκήσεων από καθηγητές με διδακτορικό, που ανέρχονται στους 13, οι καθηγητές με μεταπτυχιακό προτιμούν περισσότερο τις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ανάπτυξης στην ΣΔΟ οι οποίοι είναι στο σύνολο τους 8, η ΣΓΤΚΣ έχει κυρίως καθηγητές με Bachelor οι οποίοι προτιμούν τις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία και αυτοί ήταν μόνο 2.  Στις τελικές εξετάσεις οι περισσότεροι καθηγητές προτιμούν τις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ως τρόπο εξέτασης, επόμενη προτίμηση που παρατηρήθηκε είναι ανάπτυξης-ασκήσεις.  Οι περισσότεροι καθηγητές επιλέγουν τις κλειστές σημειώσεις για τις τελικές εξετάσεις. Επίσης σε περίπτωση χρήσης βοηθητικού υλικού επιτρέπουν κατά το πλείστον χρήση αριθμομηχανής.

Σας Ευχαριστούμε! 42