Capítulo 10: Ejercicios de Lectura ἡ Παν ή γυρις Ariadna: Recursos para Athenaze, de John Gruber Miller Traducción de Ángel Luis Gallego Real.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Declinaciones Griegas:
Advertisements

ACUSATIVO. VOZ ACTIVA. ORACIÓN TRANSITIVA
NOMINATIVO SINGULAR ORACIÓN COPULATIVA
CONCORDANCIA NOMINATIVO PLURAL FEMENINO Y NEUTRO
SINTAXIS FUNCIONES DE LOS CASOS. NOMINATIVO SUJETO Ο θεο ε σ ν ATRIBUTO Ο θεο θ νατο ε σιν COMPLEMENTO PREDICATIVO Ο τοι δ μ τοικοι καλο νται.
MORFOLOGÍA VERBAL EL FUTURO.
Clasificación, declinación y grados
PRONOMBRES-ADJETIVOS DEMOSTRATIVOS
Δημιουργία παρουσίασης:
Οίκοι εικοσιτέσσερις. Τ ῷ Ὑ περμ ά χ ῳ Στρατηγ ῶ το ῦ Ἅ δου Νικητ ῆ, Ὡ ς λυτρωθε ῖ ς ἐ ξ α ἰ ων ί ου θαν ά του, Ἀ ναγρ ά φω Σο ὶ ὁ δο ῦ λος σου τ ὰ νικητ.
(Vers 1 à 15).  ( ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ ΕΙΔΩΛΟΝ ) Ἥ κω νεκρ ῶ ν κευθμ ῶ να κα ὶ σκ ό του π ύ λας λιπ ώ ν, ἵ ν ´ Ἅ ιδης χωρ ὶ ς ὤ ικισται θε ῶ ν, Πολ ύ δωρος, Ἑ κ.
Protopresbyter (Dr) Doru Costache Senior Lecturer in Patristic Studies St Andrew's Greek Orthodox Theological College
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Estoy agradecido a Wermuth’s Greekbook por esta presentación de las declinaciones.
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
Δημιουργία παρουσίασης:
Estoy agradecido a Wermuth’s Greekbook por esta presentación de los verbos indicativos.
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ. 4 η ωδή – σύνοψη  Maehler, Herwig [ελλ. μτφρ. Κ. Δημοπούλου] Πίνδαρος. Βακχυλίδης. Ανθολογία.
Δημιουργία παρουσίασης:
Π Ο Ρ Ε Ι Α Π Ρ Ο Σ Τ Ο Π Α Σ Χ Α Σύνταξη – επιμέλεια Γ. Καραμάνης Θεολόγος.
Ἀληθής Ἱστορία Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας Τμήμα Α’4
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
  γαθ  ς  νθρωπος  κ το   γαθο  θεσαυρο   κβάλλει  γαθά. κα   παγγ  λλομεν  μ  ν τ  ν ζω  ν τ  ν α  ώνιον. "Y nosotros os anunciamos.
Κάντε ‘κλικ’ για να μετακινηθείτε ανάμεσα στις διαφάνειες
Εαρινο εξαμηνο η παραδοση ( )
Δίνεται παραλληλόγραμμο ΑΒΓΔ. Προεκτείνουμε
EL SISTEMA VERBAL DEL GREC ANTIC FLEXIÓ VERBAL O CONJUGACIÓ EL FUTUR DEPARTAMENT DE FILOLOGIA GREGA UNIVERSITAT DE BARCELONA 16 de novembre de 2005.
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ΄2 28/11/14 Θ.Ε.: 1 Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ Βατικανή σύνοδος.
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ (20/5/2014)
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
Σχολιασμός και ανάλυση Ψαλμού 103
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Εργασία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.
Αναχώρηση του αθηναϊκού στόλου για τη σικελική εκστρατεία
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
1 ΑΕΦΦ 155 ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΒΑΚΧΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΕΦΦ 142 ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ.
Croy—Lesson 22 Liquid Verbs Verbs ending in λ μ ν ρ CLASS REPRESENTATIVES!!!!
EL INFINITIVO ISRAEL HURTADO MARTÍNEZ.
Μέση Φωνή βαρύτονων ρημάτων Υποτακτική 
Α Ρ Χ ΑΙ Ο Κ ΕΙ Μ Ε Ν Ο Τ Ο Υ Σ Ο Λ Ω Ν Α Ε ἰ μέλλουσιν ἡ μ ῖ ν ἐ νθένδε ε ἴ τε ἀ ποδιδράσκειν, ε ἴ θ’ ὅ πως δε ῖ ὀ νομάσαι το ῦ το, ἐ λθόντες ο ἱ νόμοι.
Miscelánea I. 1. Un adverbio modifica un verbo, un adjetivo u otro adverbio. 2. En español muchos se forman agregando la terminación “-mente” a un adjetivo.
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
Liber VII – 135, Πρ ὸ ς τα ῦ τα ὑ πεκρίναντο τάδε· « Ὕ δαρνες, ο ὐ κ ἐ ξ ἴ σου γίνεται ἡ συμβουλίη ἡ ἐ ς ἡ μέας τείνουσα. Το ῦ μ ὲ ν γ ὰ ρ πεπειρημένος.
Lección 1 Introducción, alfabeto
Miscelánea II.   - y, aún, también  Pues, esto también yo digo.  Aún los niños conocen la ley. 
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Πίνακες σχηματισμού Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος.
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Φιλολογία
HÉCUBE, (vers ). σο ὶ δ ´ ἐ γ ὼ λ έ γω, Ἀ γ ά μεμνον · ε ἰ τ ῶ ιδ ´ ἀ ρκ έ σεις, κακ ὸ ς φαν ῆ ι· ο ὔ τ ´ ε ὐ σεβ ῆ γ ὰ ρ ο ὔ τε πιστ ὸ ν ο.
Pronombres y números 1 a 4. Los pronombres se declinan como los sustantivos. Hay pronombres: personales, (yo, tú, ella, etc.), demostrativos (este, ese,
ORACIONES SUBORDINADAS ADJETIVAS O DE RELATIVO.  Son las oraciones subordinadas que funcionan como un adjetivo, es decir, que complementan a un sustantivo.
EL IMPERFECTO.  Todas las formas verbales que indican tiempo pasado están caracterizadas por el aumento, que precede a la raíz.  El aumento puede ser.
Mastering NT Greek 8. Getting Personal Pronouns By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
Mastering NT Greek 7. Agitating the Adjectives By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
Mastering NT Greek 5. Nouns: First Declension 5. Nouns: First Declension By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
Mastering NT Greek 10. Shocking the Future By Ted Hildebrandt © 2003 Baker Academic.
ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ Α’ ΟΜΑΔΑ: ΚΡΟΜΛΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΑ ΕΡΜΙΟΝΗ ΚΩΤΣΑΡΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΡΤΙΡΟΣΙΑΝ ΑΝΤΖΕΛΑ.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο Αριστοτ έ λης ( π.Χ.) ή ταν Ιωνικ ή ς καταγωγ ή ς και γεννήθηκε στο δε ύ τερο μισ ό του 384 π.Χ. στα Στ ά γειρα. Υπ ή ρξε απ ό τους.
Vocabulario griego ilustrado. Indicaciones Relaciona la imagen con el significado de la palabra griega. Se muestra una imagen, al teclear “intro” observarás.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η εκπαίδευση των παιδιών στην αρχαία Αθήνα Το Φύλλο Εργασίας προέρχεται από το εκπαιδευτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Πειραματικό.
πα πα πα τα τα τα μα μα μα ρα ρα ρα
Griekse werkwoorden: schema
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
Pronunciation.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Capítulo 10: Ejercicios de Lectura ἡ Παν ή γυρις Ariadna: Recursos para Athenaze, de John Gruber Miller Traducción de Ángel Luis Gallego Real

Lee y comprende esta versión ilustrada de ἡ Παν ή γυρις.  μετ ὰ τ ὸ δε ῖ πνον ὁ Δικαι ό πολις, ἄ γετε, φ ή σιν, ἆ ρ’ ο ὐ βο ύ λεσθε ἐ π ὶ τ ὴ ν ἀ κρ ό πολιν ἀ ναβα ί νειν κα ὶ τ ὰ ἱ ερ ὰ θε ᾶ σθαι;

 ὁ μ ὲ ν π ά ππος μ ά λα κ ά μνει κα ὶ ο ὐ κ ἐ θ έ λει ἀ ναβα ί νειν, ο ἱ δ ὲ ἄ λλοι λε ί πουσιν α ὐ τ ό ν ἐ ν τ ῇ στο ᾷ καθιζ ό μενον κα ὶ δι ὰ το ῦ ὁ μ ί λου ώ θιζ ό μενοι ἐ π ὶ τ ὴ ν ἀ κρ ό πολιν ἀ ναβα ί νουσιν. Vocabulario ὁ ὅ μιλος: multitud ὠ θ ί ζομαι: dar empujones

 ἐ πε ὶ δ ὲ ε ἰ ς ἄ κραν τ ὴ ν ἀ κρ ό πολιν ἀ φικνο ῦ νται κα ὶ τ ὰ προπ ύ λαια διαπερ ῶ σιν  Vocabulario  τ ὰ προπ ύ λαια: puertas de entrada, Propileos.  Διαπερ ῶ σιν: atraviesan

 τ ὸ τ ῆ ς Παρθ έ νου ἱ ερ ὸ ν ὁ ρ ῶ σιν ἐ ναντ ί ον κα ὶ τ ὴ ν τ ῆ ς Ἀ θ ή νης ε ἰ κ ό να, μεγ ί στην ο ὔ σαν, ἐ ν ό πλιον κα ὶ δ ό ρυ δεξι ᾷ φ έ ρουσαν.  Vocabulario  ἐ ναντ ί ον: enfrente.  ε ἰ κ ό να: estatua.  ἐ ν ό πλιον: armada.  δ ό ρυ: lanza

 πολ ύ ν ο ὖ ν χρ ό νον ἡ συχ ά ζουσιν, ο ἱ πα ῖ δες τ ὴ ν θε ό ν θε ῶ μενοι, τ έ λος δ ὲ ὁ Δικαι ό πολις, ἄ γετε, φησ ί ν, ἆ ρ’ ο ὐ βο ύ λεσθε τ ὸ ἱ ερ ὸ ν θε ᾶ σθαι; κα ὶ ἡ γε ῖ ται αυτου ῖ ς π ό ρρω.  Vocabulario  ἡ συχ ά ζουσιν: están tranquilos.  π ό ρρω: adelante.

 μ έ γιστον ἐ στι τ ὸ ἱ ερ ό ν κα ὶ κ ά λλιστον.

 πολ ὺ ν χρ ό νον τ ὰ ἀ γ ά λματα θε ῶ νται, ἅ τ ὸ π ᾶ ν ἱ ερον κοσμε ῖ.  Vocabulario  τ ὰ ἀ γ ά λματα: las estatuas.  ἅ : las que.  κοσμε ῖ : decoran

 ἀ ναβα ί νουσιν ο ὖ ν ο ἱ πα ῖ δες κα ὶ ε ἰ σ έ ρχονται, π ά ντα τ ὰ ε ἴ σω σκοτειν ὰ ἐ στιν, ἀ λλ’ ἐ ναντ ί αν μ ό λις ὁ ρ ῶ σι τ ὴ ν τ ῆ ς Ἀ θηνης ε ἰ κ ό να, τ ὸ κ ά λλιστον ἔ ργον το ῦ Φειδ ί ου.  Vocabulario  τ ὰ ε ἴ σω: dentro.  ἅ : las que.  σκοτειν ὰ : oscuro

 ἡ θ έ ος λ ά μπεται χρυσ ῷ, τ ῇ μ ὲ ν δεξι ᾷ Ν ί κην φ έ ρουσα τ ῇ δ ὲ ἀ ριστερ ᾷ τ ὴ ν ἀ σπ ί δα, ἅ μα τ’ ο ὖ ν φοβο ῦ νται ο ἱ πα ῖ δες θε ώ μενοι κα ὶ χα ί ρουσιν, ἐ ντα ῦ θα δ ὴ πρ ὸ ς τ ὴ ν Μ έ λιτταν ἐ παν έ ρχεται κα ὶ ή γε ῖ ται α ὐ τ ῇ ἐ κ το ῦ ἱ ερο ῦ.  Vocabulario  λ ά μπεται: brilla  χρυσ ῷ : de oro.  τ ὴ ν ἀ σπ ί δα: escudo  ἅ μα : al mismo tiempo