ΙΛΙΑΔΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια μεγάλη διαμάχη του Τρωικού πολέμου
Advertisements

Ζωφορος θησαυρου σιφνιων
Διαθεματικη εργασια στην ιλιαδα
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Ο θάνατος του Πάτροκλου
Οι Αχαιοί φτάνουν στην Τροία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Διδακτικό Σενάριο Ομήρου Ιλιάδας Α 1-612
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργαζόμενοι σε ομάδες, Ανακαλύπτουμε και συγκρίνουμε ενδιαφέροντα στοιχεία, για να τα παρουσιάσουμε στους συμμαθητές μας, αξιοποιώντας το Power Point Θα.
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εργασία στην Ιλιάδα Αιμίλιος Δραγκίνης Β΄1.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
Επιχειρηματικός Λόγος
Μια διαφορετική…… «ματιά» στην Ιλιάδα
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Εισαγωγή στο Blackboard
Εύρεση και είσοδος σε κανάλι συνομιλίας Χρησιμοποιήστε την αναζήτηση του Lync για την εύρεση καναλιών στα οποία έχετε πρόσβαση. 1.Στο κύριο παράθυρο του.
ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ (ΑΠΛΕΣ &ΠΛΑΤΙΕΣ)
Βήματα και αρχές για τη διαμόρφωση της ομάδας Μείζον Πρόγραμμα Ε π ιμόρφωσης.
Διαθεματική δραστηριότητα 1 σελίδα 45
Από την αρχαιότητα, τα βότανα εκτιμήθηκαν για τις αναλγητικές και θεραπευτικές τους ıκανότη- τες. Όλα τα αρχαία μυστικά του κόσμου των βοτάνων (διάκριση,
ΙΛΙΑΔΑ ΔΙΑΛΟΓΟΣ.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
του χρήστη Κυριακόπουλου Μιχαήλ
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ιστορία της φιλοσοφίας: Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης Σ. Σταυριανέας Τμήμα Φιλοσοφίας Παν/μίου Πατρών 14/10/2015.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Εργασία Ομάδας: 1ης Σ. Άγγελος Τ. Νικόλαος Φ. Ιάσονας Φ. Φοίβος Χ. Αλέξανδρος.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. Η διδασκαλία: έννοια και χαρακτηριστικά ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΣΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ «ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ»  Η έννοια της διδασκαλίας.
Η γυναίκα ως πολεμικό λάφυρο και ερωμένη στην ομηρική κοινωνία
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Προτομή του Ομήρου. Ρωμαίκό αντίγραφο έργου του 5ου αιώνα. München, Glyptothek.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Κων/νος Καβάφης Διαθεματική εργασία Λογοτεχνίας Σταυρούλα Μαγουλά
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ Θ.Μ.
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Γιώργος Κοντογιάννης Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ζάχου Μ.
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
στην αξιοπρέπεια του ανθρώπου.
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο Απόστολος Παύλος.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Αστέριος Μαστρογιάννης
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ –ΕΚΦΡΑΣΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΛΙΑΔΑ

α. ορισμός διαλόγου β. ανάλυση διαλόγων Κουσιασ θεοχαρησ α. ορισμός διαλόγου β. ανάλυση διαλόγων

διΑΛΟΓΟΣ ΕΝΝΟΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ: Ο διάλογος είναι μέσο επικοινωνίας και επίλυσης των διαφορών μεταξύ ατόμων και λαών. Είναι η τελειότερη μορφή επικοινωνίας γιατί στηρίζεται στο λόγο, που αποτελεί μέσο έκφρασης των σκέψεων και των συναισθημάτων. Με το διάλογο ο άνθρωπος, διατυπώνει ιδέες και ανταλλάσσει τις σκέψεις και εξωτερικεύει τον εσωτερικό του κόσμο μέσα από μια ατελεύτητη διαδικασία επικοινωνίας. O διάλογος διαδραματίζει αποφασιστικά στην ολοκλήρωση του ατόμου και στην αναβάθμιση της κοινωνίας, αφού αποτελεί υπέρτατη κοινωνική και πνευματική αξία.

Προυποθέσεις διαλόγου • Ο σεβασμός για τη γνώμη του άλλου και η αξιολόγηση κάθε συνομιλητή ανάλογα μόνο με την ορθότητά της. • Η διατήρηση της ηρεμίας, της αυτοκυριαρχίας και της σύνεσης ακόμα και όταν παρουσιάζονται θέσεις αντίθετες προς τις υπάρχουσες • Απαιτείται ωριμότητα από την πλευρά του ατόμου, ώστε να γίνονται αποδεκτά τα λάθη του και μην εκλαμβάνεται η ορθότητα της άλλης όψης ως αμφισβήτηση της αξιοπρέπειάς του.

Διάλογος Αχιλλέας-Θέτιδα Διάλογος Αχιλλέας-Θέτιδα ΡΑΨΩΔΙΑ Α στίχοι(361-428) Ο Αχιλλέας κλαίγοντας καταφεύγει στο ακρογιάλι για να προσευχηθεί. Το αίτημα του Αχιλλέα προς τον Δία είναι να βοηθήσει τους Τρώες να στριμώξουν τους Αχαιούς στην άκρη της θάλασσας, δίπλα στα πλοία.Ο ήρωας θέλει μέσα από τη συντριβή τους, οι Έλληνες να συνειδητοποιήσουν την αιτία της καταστροφής που δεν είναι άλλη από τον Αγαμέμνονα και το πείσμα του.Έτσι προσεύχεται στην μάνα του τη Θέτιδα να μεταφέρει το μήνυμα στον Δία για την ατίμηση που υπέστει ο γιος της.Ο διάλογος αυτός πέτυχε τον στόχο του διότι η Θέτιδα θα παει στον Όλυμπο να μιλήσει στον Δία.

Διάλογος Θέτιδας-Δίας ΡΑΨΩΔΙΑ Α στίχοι(494-612) Η ικεσία της Θέτιδας για την ατίμηση που υπέστει ο Γιος της,από τον Αγαμέμνονα. Η Θέτιδα για να πείσει τον Δία να τιμήσει τον Αχιλλέα του θυμίζει ότι κάποτε τον είχε βοηθήσει.Ο Δίας μετά από συζήτηση με την Ηρα δέχτηκε την πρόταση της Θέτιδας.Μετά από αυτόν τον διάλογο η Θέτιδα φέυγει χαρούμενη από τον Όλυμπο διότι ο γιος της θα τιμηθεί.

ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!!